Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Berichtje in AK over P. verhaal.....
helemaal mee eens!

Net schoonzus lang aan de lijn, ze klinkt retesterk, gaat lekker 2 weken met haar meiden naar Ierland (heeft ook bij haar een bijzonder plekje) en is stiekum allerlei info aan het vergaren voor het geval dat enzo. ik ben trots op hoe ze doet. Stom is stom, doet stom en blijft stom. Is vooral denigrerend, gedesinteresseerd en onaardig tegen kinderen en vrouw, stom genoeg?

Mado, wil je spuien, mag altijd hè!

Kaart moets mee naar school om aan de juf en de kindjes te laten zioen, heb dus nog niet eens het stempel kunnen bekijken, ga ik zo doen.
Hee Bam, we zijn tegelijk met zelfde bezig!
Grinnik, Toet.

Oh ja, Bent, date lijkt me hartstikke leuk. Gaan we doen, bellen nog wanneer enzo, komt helemaal goed!
Dan denk ik ook dat het verzoek in het voicemailberichtje aan Bloes geregeld is? goed zo. Dan ga ik me nu weer lekker met mezelf bemoeien
quote:Toet schreef op 27 november 2007 @ 14:50:

ook met Bloesem afgesproken dat we wel allemaal minstens tachtig gaan worden. En dat we best op de kinderenpijler mogen blijven schrijven ook al zijn die van ons ooit een keer de deur uit.

Dan schrijven we gewoon bij Mijn dochter is uitgerekend in april 2030

Neehoor, dan is LD veuls te oud, al 33 jaar (en dan ben ik dus 63 jaar en een te oude oma om op te passen, dus ze moet eerder aan de bak )

En tegen die tijd is er misschien een pijler 'geriatrie', weet jij veel.

misschien 'post' je tegen die tijd wel filmpjes.

Net trouwens net een verkeerde beweging gemaakt, waardoor m'n bekken zeerdoet. Soms he, zou ik best eens een dagje willen hebben dat het nergens pijn doet.. en als een soort chocolaatje op de slagroom ook geen jeuk. Gewoon, 1 dagje.

Maar goed...

Vervelend verhaal van je moeder trouwens, Bambi Erg moeilijk om mee te leven, lijkt me.

Mims, hoe is het werk? Vertel?

Ik ben Dreamsgierig

(f)
Later is nu
De toelichting staat in de AK.
oke
grrrr, zijn ze bij jullie ook zo megadruk?
Jep!
Werk gaat goed. Heb alleen de stomstomstomme fout gemaakt om een klus waarvan mijn collega's dachten dat die niet af zou komen omdat het vrijdag klaar moest zijn, vanmorgen al af te hebben, inclusief uitwerking. Verbijstering alom, en het was nog goed ook! Maar ja...dan krijg je natuurlijk een storm aan opdrachtjes/klussen...omdat "jij het blijkbaar zo snel oppikt". Oeps...

Ook wel grappig, ik hoor continu dingen als; heb jij dat en dat al geregeld voor mevrouw Bloesem? Heb jij de gegevens van mevrouw Toet? En ik ben er de hele dag van overtuigd geweest dat ik het bijbaanwerk van Toet aan het invoeren was, maar helaas bleek dat toch niet zo... Jammer!

Thuiskomen is klote. Mis Hero enorm. Is gewoon niet leuk zo. Ook bij eht naar mijn werk toegaan mis ik hem erg, omdat dat een momentje is dat we elkaar "gewoonlijk" nog even zouden bellen om elkaar een fijne dag toe te wensen en toch nog een beetje samen bij de koffie wakker zouden worden (ik met een thermosbeker in de file, deden we ook als ik vroegah om andere redenen vroeg weg moest).

Maar als ik dan thuis ben, zijn er twee roodharigen die om aandahct bedelen. Zo zat ik vanavond met twee rooien op de wc, omdat ze het vertikten uit mijn buurt te gaan. Pfff, dat is dan ook wel weer wat te klef naar mijn zin. Geen overbevolking in mijn toilet, please....

Maar nu ligt er een roodharig meisje gelukzalig te slapen met een kaart van Piet onder haar kussen. Die moest mee naar bed!

Nu verder bijlezen, maar even nog een knuf voor Mado!
Wat wilde ik nou toch typen?
Hee lieve Mims *kus*, mooie sterkte Mims. Kom eens even op de bank liggen, zo, kussentje onder je voetjes, zo. Kopje thee of liever glaasje wijn? Allebei? En doe je mond eens open *aaaah* dan leg ik even een bonbonnetje op je tong.

Ik heb weer van alles gemist geloof ik.

Vanmorgen al voor 7en het huis uit na een rotnacht (Dot huilenhuilen, GG moe-boos, van die dingen), dag training geven achter de rug met leuke groep mensen, heel moe nu maar was wel erg leuk. Hopelijk meer van dit soort opdrachten binnenkort (maar dan graag beetje dichterbij alsjeblieftdankjewel). Gelukkig op tijd thuis om Dot nog te zien, Zoon weer terug naar ex helaas. Dot met kop vol snot heel blij en vrolijk. Ze moet altijd ontzettend lachen als GG haar (met beleid) beetje laat schrikken ("boe!"), ze krijgt er alleen de hik van (ik snap ook niet hoe dat werkt). En nu doet ze het zelf ook. Komt hij in beeld, roept ze opeens met overtuiging en lief getuite lipes "Boeoeoeoe!" om daarna in hard gegiegel uit te barsten (en de hik). Zo schattig.

Bloes, over GGEx: ik moet terug naar oude regel "indien miep-drang, bel/mail Bloes". Dat is beter. GG kane r niet tegen en het is ok gewoon stom en soms heb ik het gewoon toch (stom mens, verdamp dan ook gewoon. hoe moeilijk is dat nou helemaal? Precies. Ik ben heus niet onredelijk hoor. Ikke niet.)

Verder kussen voor iedereen en ik ga even asociaal nerens meer op reageren maar mezelf in een heel warm bad laten zakken. Wel kussen en wijn voor iedereen, en ikvindjullielievvvvv.
~sloom gemompel klinkt op vanaf de bank~

Was net in de AK. Wat heeft Kjongen toch een prachtige, dromerige ogen!! En Chip een heerlijke glimlach. En Bloesekind is Echt Stoer en Echt Lief tegelijk (net haar moeder!).

Wat maken wij toch goedgelukte kindjes....

~Mims steekt haar tong uit in de hoop op nog een bonbonnetje~
Ok, kom maar op, nog 1tje dan, want inmiddels is warm bad klaar, dus ik ga me even tussen bubbels laten zakken met glaasje wijn. Ahhhh....
Alle bonbonnetjes zijn voor jullie, ik doe weer eens aan de lijn. Supertiming. Pepernoten. Chocola. Borstplaat. Marsepein. Ongesteld. Tja.

Mims En niet té hard werken hoor!
Wow Mims. Da's nogeens een vliegende start. Je op je eerste dag al praktisch onmisbaar maken. Dan heb je wel een extra bonbonnetje verdiend. Maar jeetje, wat zal het moeilijk zijn om zulke momenten niet te kunnen delen met Hero.

Meiden, bedankt voor de knuffels. Jullie zijn lief.
Ooooh, nou lees ik in de AK iets over dromen, en bednek me gelijk dat ik jullie nog iets wilde evrtellen...Ik heb van jullie gedroomd gisteren, en van Hero!! Was echt leuk en toen ik wakker werd, bedacht ik me gelijk dat ik het jullie wilde evrtellen, maar nu weet ik hem nauwelijks meer. Suf zeg...

Ik was in ieder geval met mijn moeder (arghhh) voor mijn werk naar Brussel/Berlijn. Dat was één en dezelfde stad, alleen wisselde het steeds al naar gelang je een andere straat inliep. Samen sliepen we in een hotelletje, maar opeens was mijn moeder weg. En toen ik een achterzaaltje in liep om haar te zoeken, stond Hero ineens op een podium. Hij vertelde dat hij mij zo geweldig vond en daarom een echt verassingsweekend had geregeld om pret te maken. En de lichten gingen aan en taadaa, daar zaten jullie allemaal, aan een ronde tafel vol lekker drinken en eten (in die volgorde van belangrijkheid). Hero had jullie over laten vliegen, omdat jullie zo lief waren.

Samen genoten we van de drankjes en de hapjes, om daarna de stad in te gaan. Daar gebeurde er vanalles, maar dat weet ik niet zo goed meer (er was iets met een boot, rommelmarkt en optocht, en allemaal gekkigheid met jullie...balen dat ik het niet heb onthouden!). Wel weet ik nog dat we op eengegeven moment door een straatje liepen en Pimpel last kreeg van haar voeten door haar hoge hakken en dus bij Hero op zijn rug mocht. Zo liep hij met Pim op zijn rug de stad door, kletsend met alle meiden.

Hero leek in mijn droom niet op Hero, maar hij was het wel. Gek hoe zoiets kan in je droom.

Hè, wat jammer dat ik een geheugen heb van een afwasborstel.
Mooi, zeg. Heel mooi! (en Pim op zijn rug, slik wat lief!)

Grappig om te lezen dat deze afwasborstel wel slim genoeg is om in de eerste dagen al indruk te maken op De Saak.
Hey Kjong, ik heb je teruggemaild maar heb het idee dat ie niet aangekomen is, kreeg vaag bericht terug van de hete mail.

Ik probeer het anders vanaf mijn werk wel even morgen. Hoop niet dat het dringend is wat je wil, want gaat niet echt vlot zo he!!
Wat lief, wat mooi!

Ik vertelde gisteren nog (we hadden het over "beroemdheden") dat ik het huis van Dries Roelvink had gezien en dat me dat door een heel bijzonder iemand was geshowd.

Mims, ik had gezegd dat ik je nog terug zou bellen, maar ik zit half te slapen (ook hier, zweur slaapgebrek) en duik mijn bed in. Bel je morgen, oke?

Hier geen kaart van de Piet. Ben ik dan zo stout geweest dit jaar?

Dichten wil niet lukken, shoppen ook al niet... heb godzijdank eea op internet besteld en dat was al binnen vandaag. Morgen heb ik welgeteld een half uur de tijd voor de Hema, dus ik móét daar vreselijk slagen voor iedereen!
Oh... AK wordt ook morgen, ik móét echt slapen nu!

Truste meisjes!
Maar wel alvast een knuffel voor Madootje!
En een pluim voor Mims, omdat ik haar zo stoer vind met haar nieuwe baan!!

En heb ik nu dan ook een keertje kwartet?
Avondje theater gedaan, met drankje na. Was leuk.

Verhaal van Madootje minder leuk. Nogmaals Hug. Misschien heb ik later nog wijze woorden.

Nu mijn lunchpakket klaar maken want morgen moet mevrouw Toet weer bijbanen. En daarvoor moet ik al om kwart over 7 in de trein zitten. Gaap.....

Dus verder ben ik ook weer even niet zo sociaal.

Morgen vanuit werk ws gelijk door naar redeactievergadering

dus

eehm

tot donderdag????
~zet hele sterke koffie klaar voor hen die vandaag een drukke dag hebben en thee voor Xop en andere theetantes~

Half uur Hema moet lukken, mits met voorbedachte rade binnenstappend.

~gaapt~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven