Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Mooie foto's inderdaad..  en sjonge Mado, wat lijken jouw jongens op de knullen van Meave!

Morgen heule spannende dag..   bloeduitslagen, bladiebla. Heb uit zenuwen uren achter elkaar aan het poetsten geweest vanavond. Lekker schoon weer hier!  Doe binnenkort nog wel uitgebreid verslag over het wel en wee, nu even niet.

~ danst en zingt zichzelf de Kroeg uit: Kjong gaat bijna naar Turkije!

Kjong gaat bijna naar Turkije! Kjong gaat bijna naar Turkije! Kjong gaat bijna naar Turkije! Kjong gaat bijna naar Turkije! Kjong gaat bijna naar Turkije!
Alle reacties Link kopieren
~ zet een grasbeer op de bar ~
Bam, mijn dank is groot..zelfs als het bronstige herenhert sjaggie wakker zou worden van de bankdut en van mening zou zijn dat zijn aller Bambi dit weekend neit van onder zijn gewei vandaan zou mogen komen..

Ofzo..

De benedenburen hebben ruzie. Hard.

Zo bizar, het is een jong stel, heel erg begin twintig zeg maar, en eens in de zoveel tijd gaan ze zich te buiten aan marihuana. Tenminste..eens in de zoveel tijd komen de dampen via onze balkondeur de woonkamer in zweven. OP zich niets mis mee, maar ze kunnen er niet zo goed tegen, lijkt het. Worden nogal agressief. Gillen, krijsen, vechten...totdat 1 van tweeën met veel herrie het huis verlaat. De rust die dan ontstaat is van korte duur, want een paar uur later wil diegene weer naar binnen, maar heeft geen sleutels, dus; TRIIIINNNGGGG TRRRIIINNNGGG ... boinkboinkboink .. TRINGGGG. En dat diep in de nacht. En als er dan éindelijk, éindelijk open wordt gedaan, dan gaan ze het goed maken. Dat doen ze echter nog lawaaieriger dan ruzie maken, en die ruzie kunnen we al woordelijk volgen.

Echt, binnenkort neem ik het op en speel ik het via een 06-lijn af..is goudgeld mee te verdienen!

Enige voordeel...hun sex duurt beduidend minder lang dan hun vechtpartijen. Buurjongen is nogal van het rampetamp-klaar-gebeuren.

En buurmeisje faket. Nogal, zeg maar. Zo slecht faken, het is genant. Ik zou haar haast bijles gaan geven!
Wat wilde ik nou toch typen?
Hou die grasbeer maar bij je, Wind. Lijkt me beter.
faket...iets in mij zegt dat dit geen goed taalgebruik is!

Maar ja...het is ook geen goed seksgebruik, dus wat dat aangaat kan het!
quote:Hou die grasbeer maar bij je, Wind. Lijkt me beter.Tsss... laten we dat maar doen.
Mims!  Bijles in faken? Jij bent ook van alle markten thuis, he??!
quote:

Bam, mijn dank is groot..zelfs als het bronstige herenhert sjaggie wakker zou worden van de bankdut en van mening zou zijn dat zijn aller Bambi dit weekend neit van onder zijn gewei vandaan zou mogen komen..

Ofzo..

De benedenburen hebben ruzie. Hard.

Zo bizar, het is een jong stel, heel erg begin twintig zeg maar, en eens in de zoveel tijd gaan ze zich te buiten aan marihuana. Tenminste..eens in de zoveel tijd komen de dampen via onze balkondeur de woonkamer in zweven. OP zich niets mis mee, maar ze kunnen er niet zo goed tegen, lijkt het. Worden nogal agressief. Gillen, krijsen, vechten...totdat 1 van tweeën met veel herrie het huis verlaat. De rust die dan ontstaat is van korte duur, want een paar uur later wil diegene weer naar binnen, maar heeft geen sleutels, dus; TRIIIINNNGGGG TRRRIIINNNGGG ... boinkboinkboink .. TRINGGGG. En dat diep in de nacht. En als er dan éindelijk, éindelijk open wordt gedaan, dan gaan ze het goed maken. Dat doen ze echter nog lawaaieriger dan ruzie maken, en die ruzie kunnen we al woordelijk volgen.

Echt, binnenkort neem ik het op en speel ik het via een 06-lijn af..is goudgeld mee te verdienen!

Enige voordeel...hun sex duurt beduidend minder lang dan hun vechtpartijen. Buurjongen is nogal van het rampetamp-klaar-gebeuren.

En buurmeisje faket. Nogal, zeg maar. Zo slecht faken, het is genant. Ik zou haar haast bijles gaan geven!

WHOEHAHAHAHA!!!! ROFLOL!

Lekker wijf ben je. En gezegend met je buren ben je...
Meid, Meg Ryan is bij mij nog in de leer geweest...het blijft toch een amateur, die griet..:P
quote:~ zet een grasbeer op de bar ~ WTF???
quote:

quote: Wind reageerde

~ zet een grasbeer op de bar ~ 

WTF??? Das een beer, die doop je 2 minuten in het water en daarna zet je hem op een schotel in de vensterbank. Dan wacht je 14 dagen en dan heeft hij haar van gras dat je kunt bijknippen. Hebben wij thuis :D.
Hé, die heb ik ook...

Ik noem mijn Grasbeer alleen "brood van twee weken terug".

:D
Ja duh, geen wonder dat je buren dan agressief worden; ze roken het verkeerde spul!

(ga even kijken of ik AK-technisch en opdringerig gedoe enzo wat voor je kan betekenen. maar ik ga nu slapen.)

Zoen voor allen.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Thnx Morrie!

Goh Alex, dus er zit een kansje in dat we je gaan ontmoeten zondag??? Leuk! :D Morgen krijg ik je zusje, nichtjes en neefje op bezoek.  Zin in!

Ik ben naar de kapper geweest en heb mezelf laten transformeren tot een soort van blondine... :o Niet een heule echt hoor, vond het eng, maar heb er wat lichte strengen door. En een flink stuk er af. Ik geloof dat het wel leuk is. Loentje vindt het in elk geval prachtig en staart steeds naar me: "Mama, wat bén je toch mooi.."

Het was nogal een Loentje dagje vandaag... pffff.... Ten eerste heeft het kind zijn eerste tand los! Enneh... ik was er nogal van onder de indruk en wil ook steeds voelen (:$) waardoor het een nog bigger item is dan het al was. Leuk hoor.

Verder hebben Lotje en Leentje de hele middag geslapen en was Lientje bij een vriendinnetje, lekker rustig zou je zeggen... NOT!!! 

Eén kind is echt vele malen drukker dan vier, echt waar!  Hij wilde de hele middag aandacht, kletste me de ooooren van mijn kop, werd er echt horendol van. En ik wilde even mijn teennagels lakken, hij wilde ook nagellak (jaja... dat wil hij steeds..), ik wilde even een boek lezen, hij wilde sámen lezen. Ok, boekje gelezen, toen nog maar cake gebakken, nu zal hij zich toch wel even vermaken? Not! Kletsen,  vragen, zwetsen, ratelen. Echt heeel vermoeiend. Heb een paar keer geprobeerd hem richting vriendjes te duwen, te laten skelteren etc. Maar nee, hij wilde MIJ. En dan ook echt de hele dag! Best vermoeiend.

Maar ook wel lief en gezellig.
Welterustenzoen terug, ik ga ook slapen,Kjong gaat te vroeg weg, een paar dagen later had ik haar, chipita en Kjong leuk kunnen zien omdat ik in de buurt ben en had dan ook leuk vriezer bij kunnen vullen. Nou ja, ik gooi wel wat houdbaars door de brievenbus! ;-)Mims, hulptroepen komen al van alle kanten aan lees ik. Nog spullen nodig??
Haai die Toet! :) 

Maar je gaat al naar bed... Slaap maar lekker! :R

En ik MOET ook naar bed. Het lukt niet, nooit, nog steeds niet om mijn ritme te veranderen.

Ik wil een ritme waarbij ik tussen 22.00 en 23.00 moe wordt, naar bed ga en dan rond 8.00 fluitend, fris en vrolijk op sta.

Ik heb echter een ritme waarbij ik mezelf om 01.00 uur naar bed moet schóppen (want nóg niet moe, maar ik lees mezelf wel in slaap) en waarbij ik op zijn vroegst om 09.00 ontwaak, omdat de kinderen wakker zijn en honger heb en waarbij het me nog zeker 2 uur kost om wakker en een soort van fris te worden. Wij zijn de hele vakantie dan ook nog niet voor 11.00 aangekleed geweest en dan is het alweer bijna tijd voor broodje en slaapjes en kom je dus gewoon de deur nauwelijks uit. :?:$

De kinderen lijken het overigens wel heerlijk te vinden, dat slakkegangetje. Maar ik wil zo graag nórmáál zijn. En om 09.00 naar het park of de speeltuin ofzo.

(Ik ben trouwens aan het solliciteren geslagen... :o)
quote:

Haai die Toet! :) 

Maar je gaat al naar bed... Slaap maar lekker! :R

En ik MOET ook naar bed. Het lukt niet, nooit, nog steeds niet om mijn ritme te veranderen.

Ik wil een ritme waarbij ik tussen 22.00 en 23.00 moe wordt, naar bed ga en dan rond 8.00 fluitend, fris en vrolijk op sta.

Ik heb echter een ritme waarbij ik mezelf om 01.00 uur naar bed moet schóppen (want nóg niet moe, maar ik lees mezelf wel in slaap) en waarbij ik op zijn vroegst om 09.00 ontwaak, omdat de kinderen wakker zijn en honger heb en waarbij het me nog zeker 2 uur kost om wakker en een soort van fris te worden. Wij zijn de hele vakantie dan ook nog niet voor 11.00 aangekleed geweest en dan is het alweer bijna tijd voor broodje en slaapjes en kom je dus gewoon de deur nauwelijks uit. :?:$

De kinderen lijken het overigens wel heerlijk te vinden, dat slakkegangetje. Maar ik wil zo graag nórmáál zijn. En om 09.00 naar het park of de speeltuin ofzo.

(Ik ben trouwens aan het solliciteren geslagen... :o)

Ik hoef niks meer te schrijven. Alleen beamen. Zélfs dat van het solliciteren.

Gisteravond heb ik zelfs uit te wakkere frustratie een mini-fles wijn aan de bek gezet. Letterlijk. Toen bleek dat het echt bocht was ben ik een mega blik Aldibier gaan leeg drinken.

Hielp ook niet. Werd wel dronken voor het eerst in een jaar. Maar ja, de drank hakte mijn nacht in stukjes. Schoot elke keer wakker want de bilspleetmetgehandicaptevrouw zou vroeg langskomen (werd geen 8 uur maar 10 uur) en ik was bang dat ik op Kjongste lag (lag gewoon in mandje).

Conclusie: drank helpt niet Pimp.

Wat dan wel??
quote:

Thnx Morrie!

Goh Alex, dus er zit een kansje in dat we je gaan ontmoeten zondag??? Leuk! :D Morgen krijg ik je zusje, nichtjes en neefje op bezoek.  Zin in!

Ik ben naar de kapper geweest en heb mezelf laten transformeren tot een soort van blondine... :o Niet een heule echt hoor, vond het eng, maar heb er wat lichte strengen door. En een flink stuk er af. Ik geloof dat het wel leuk is. Loentje vindt het in elk geval prachtig en staart steeds naar me: "Mama, wat bén je toch mooi.."

Het was nogal een Loentje dagje vandaag... pffff.... Ten eerste heeft het kind zijn eerste tand los! Enneh... ik was er nogal van onder de indruk en wil ook steeds voelen (:$) waardoor het een nog bigger item is dan het al was. Leuk hoor.

Verder hebben Lotje en Leentje de hele middag geslapen en was Lientje bij een vriendinnetje, lekker rustig zou je zeggen... NOT!!! 

Eén kind is echt vele malen drukker dan vier, echt waar!  Hij wilde de hele middag aandacht, kletste me de ooooren van mijn kop, werd er echt horendol van. En ik wilde even mijn teennagels lakken, hij wilde ook nagellak (jaja... dat wil hij steeds..), ik wilde even een boek lezen, hij wilde sámen lezen. Ok, boekje gelezen, toen nog maar cake gebakken, nu zal hij zich toch wel even vermaken? Not! Kletsen,  vragen, zwetsen, ratelen. Echt heeel vermoeiend. Heb een paar keer geprobeerd hem richting vriendjes te duwen, te laten skelteren etc. Maar nee, hij wilde MIJ. En dan ook echt de hele dag! Best vermoeiend.

Maar ook wel lief en gezellig.

En eindelijk gerechtigheid.

1 kind is zwaar.

Meerdere kinderen houden elkaar namelijk bezig.

En als ouder ben je met 1 kind ineens niet alleen ouder maar ook broertje en zusje tegelijk.

Als alleenstaande ouder (pamma, of mappa) ben je dus 4 personen.

Er is niets zo intensief als zo een relatie.

Het is heftige liefde. Er zijn fantastisch mooie momenten helemaal alleen voor jou. Maar er is geen bliksemafleider dus diepe dalen zijn dieperdiepst.

En Loentje heeft natuurlijk gewoon gelijk. of jenou blond bent of niet.
BELANGRIJK!

Snik.... helaas is er wat uitloop. Zeven augustus gaat het écht gebeuren! Dan zal Viva.nl helemaal vernieuwd worden.

~Ghe ghe~
Ik denk dat we volgende week lezen:

'Snik.. helaas is er wat uitloop. Veertien augustus gaat het écht gebeuren..'

Goeiesmorgens.

Het gaat vandaag zomer worden, is ons beloofd! Joehoe.

Kjong, je zou denken dat een baby in huis wel zou zorgen voor behoefte aan slaap! Lig je zovaak wakker dan? Piekeren?

Dat klinkt als een intensief dagje met Loentje, Pimp! Vandaag zijn skelter, fiets, step en 237238 vriendjes klaarzetten? :D 

Straks naar ziekenhuis en vanmiddag ga ik picknicken met de hertjes in natuurgebiedje hier in de buurt, plaid en lekkere hapjes mee, helemaal leuk.

Maar nu eerst:

Hè wat jammer nou. En ik had me er nog wel zo op verheugd.

Succes vandaag Bam. Bij gebrek aan heulmateriaal zal ik duimen voor positieve berichten. De plannen voor de picknic klinken goed.

Kjong, wat heerlijk dat het bijna zover is zeg.

Oei Pim, dat klinkt als een intensief dagje. Hopelijk kan Loentje zich vandaag wat beter vermaken. Hoe is het trouwens met zijn oren?

Xop, Bikkel is een erg lieve grote broer. Dat heeft me echt aangenaam verrast. Ik had verwacht dat hij veel onstuimiger met Bink om zou springen, maar hij doet uit zichzelf al voorzichtig met hem. Hij vindt Bink ook reuze interresant. Als hij huilt komt Bikkel gelijk om hem een speentje te geven en hij komt regelmatig even met Bink knuffelen. Het is erg leuk om te zien hoe hij er mee omgaat.

Mims, ik ga kijken wat ik kan doen. Dit weekend gaat niet lukken want dan is Bikkel jarig. Ik zal even met Madokus overleggen en dan laat ik het je weten.
Pimpel, om 9 uur naar speeltuin of park ís niet normaal :o. en verder: FOTO in de AK, als de donder. Ik wil jou wel eens zien als blond bombshell .

Kjong: amen to that, en ik kan het helemaal onderschrijven.

Iemand nog wat sterke koffie? Ik ben te moe voor woorden. Het gaat me dit jaar echt lukken om totaal uitgeteld met vakantie te gaan. Vannacht nachtmerries (vraag me niet waarom, ik heb GG de stuipen op het lijf geschreeuwd), gepieker over niks, vanochtend GG in administratieve stress omdat de p*stbank voor de 3e keer (je gelooft het niet maar het is zo) een fout heeft gemaakt waardoor hij al weken niet kan internetbankieren, en ze kunnen het maar niet voor hem oplossen. Hij was zo witheet aan het bellen met ze, net toen ik op punt van vetrekken stond, dat ik er maar even bij gebleven ben. Ook om de meisjes af te leiden, want die stonden wel heel beteuterd naar hun tierende vader te kijken (Dot probeerde af en toe mee te praten: "Ta? Ta-taa!"). Dus ook nog erg laat op werk en hoop te doen en geen fut.

Nou ja, blij lurven en aan de gang maar.

Mieperdemieppiep.

Verder goed hoor, uitgeput bijna met vakantie en nog steeds vele malen beter dan uitgeput thuis moeten blijven doorwerken
Hee Bam, succes meid. En sterkte ook. *;
werkelijk niet het geringste vermoeden wat ik met 'blij lurven' zou kunnen bedoelen
Mims, heb je nog mijn berichtje gelezen? Je mag echt wel even shoppen van me hoor, in de winkel. Weggeven kan ik helaas niet maar als je iets leuks ziet kan ik wel heel veel met de prijs doen (inkoop)

Maar het verplicht je natuurlijk tot niets:)

Bam, zoals ik gister al zei; heel veel succes en ik hoop op een goede uitslag. en meis, besteed je energie beter joh, laaaaaaaaaaaat het gaaaaaaaaaaaaaaan!*;

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven