Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Allemachtig, kreeg gisteren ineens last van een enorme aanval "dat wat we van Pim niet mogen noemen"-eritis. Niet leuk. Voelde me een partijtje beroerd. En Hero die grijnzend zei; "agossie, last van stress?" (maar daarna wel glaasjes water aan bleef geven, terwijl die arme ziel zich ook bepaald niet prettig voelt).

Lag dan ook om 17.00 in bed, en eigenlijk met een paar kleine tussenpozes tot nu in bed gelegen. Mwoh, zou ik het nodig hebben gehad?

Probeer nu een glas water met ORS naar binnen te werken, want bedacht me dat ik de afgelopen 48 uur alleen een glas cola heb gedronken. Lijkt me niet zo best. Hopelijk houdt mijn maag het, want we hebben een drukke dag vor de boeg!

Toet, ik zag dat je gebeld had; Hero twijfelde even of hij me mobiel op zou nemen, maar dat vond hij zo onbeschoft (ik heb hem daar nu officieel permissie voor gegegeven, hihi). Sorry, ik was even niet aanspreekbaar.

Bam, rotbericht is rotbericht, al is het voor mij toch stiekem een kleine geruststelling (voor zover je bestraling en geruststelling bij elkaar mag zetten). Maar naar is het wel, hoop doet vreemde dingen met je...

Bent, Fijne vakantie!!!!! Geniet van je welverdiende rust en je prachtige gezin! ~zwaaizwaai~

(wel flauw trouwens....Bent gaat op vakantie en juist nu, juist nu wordt het weer beter, hihi)
Wat wilde ik nou toch typen?
~Zwaait nog even naar Bentetje in de hoop dat ze het in de achteruitkijkspiegel ziet~ Veel plezier meid.

Zeg Mims, zit jij Bentetje nu uit te lachen :o;)

Oei, ~dat wara we het van Pim niet over mogen hebben~eritis klinkt niet best. Hopelijk heeft de slaapmarathon je goed gedaan. Maar goed dus dat ik gisterenavond niet gebeld heb. Ik heb een berichtje voor je achtergelaten in de AK. Ik hoor het wel van je. Succes vandaag en doe het, waar mogelijk, een beetje rustig aan hè.

Hè Gatver Bam, nogal wiedes dat je flink teleurgesteld bent. Ik ben wel blij om te horen dat het er niet slechter voor staat dan voorheen, want ik schrok wel van je eerste berichtje. *;
*; voor Bambi, en *; voor Mims (slap kopje thee met droog beschuitje? Of nog maar even niet?)

Gisteravond beetje per ongeluk Dot lang opgehouden. Was nog zulk lekker weer, we zaten in de tuin, ze zat op schoot lekker babbelig en bol, dronk af en toe slokje van mijn thee, er kwam een vriend langs die het ook leuk vond om met haar te spelen en te knuffelen, en opeens was het 9 uur ipv haar gebruikelijk bedtijd van zo tussen 7 en half 8. Arme kind was vanochtend niet wakker te krijgen, maar moest wel, want moest naar kdv. Zat letterlijk knikkebollend om kwart voor 8 aan haar papje :$. Ontaarde ouders zijn we toch  (geeft wel hoop voor de vakantie!).
Bam, we maken er gewoon een feestje van.

Mims, kun je even een briefje hangen in de bijkeuken hoe laat enzo?

Lil, weet je al wat Nu-even-niet in het Grieks is? Ik wilde opsegrieks schrijven...;).. waar het hoofd van bol staat, lopen de hormonen over.

Maarrrr.. neuken wordt het de eerste dagen niet Bent. Ik ben nl compleet beschimmeld. Zit met een zware kuur tussen de knietjes, en met de tetten bloot, want er hangt spruw aan :(, doen zeer, niet te zuinig.

Kmeis heeft dus een compleet wit bekkie. Ik vind het ook wel erg veel om zo'n lepel zalf erin uit te smeren. En ze heeft het ook in haar luier. Zo moeder zo dochter.

Gisteren voor het eerst naar consternatieburo geweest. Het kind is alweer 58.5cm en 5550gr.

Voor de rest gaat het hier wel lekker op z'n slakkegangetjes11en30st. Kjongen is weer thuis en we gaan pannenkoeken bakken en naar oma (voor een herhaling van alle verhalen).
Een beschimmeld Chipje! Met moeder to match. Dat is wel zielig... En leuk getimed zo vlak voor het Weerzien :?. Lekker om Kjongen weer thuis te hebben?

"Nu even niet" op z'n hondj- op z'n Grieks, eh, nee. Ik kan wel wijn bestellen  (en heel veel eten). Maar mijn kinderen, bij wie ik dat zinnetje nogal eens gebruik, verstaan me ook in het Nederlands al niet als ik ze zeg dat ze even moeten wachten / hun gemak houden / ik zelf iets wil doen, en wat de Grieken me en masse gaan aanbieden zodat ik "Nu even niet" moet gaan rondstrooien, kan ik zo gauw niet bedenken; jij?

GG heeft gisteren de tickets opgehaald .

Nog eventjes werken...
quote:

:D Dat heeft GG ook. Die kan na kindjes naar bed brengen weer beneden komen in die ontplofte chaos (alle avondeten-zooi nog op tafel, keuken in GG post-kook puinhoop, kinderschoentjes en -kledingstukken overal, speelgoed idem), en dan rustig op de bank gaan zitten. Kopje thee, journaal kijken. Puinhoop rustig laten liggen. Ik vind ht verbijsterend dat hij dat kan, hij vind het weer raar dat ik die rust niet neem maar meteen doorstoom met vaatwasser inruimen, tafel poetsen, etc etc.

En de werkster heeft zomerstop :?. En Dot stopt werkelijk alles van de vloer in haar mond :?. En ik ga NU stoppen met zeiken en Iets Nuttigs doen.

Whop Ik snap dit héééél goed, hier exact hetzelfde. Bambi-man kan ook heel relaxed achterover leunen als kindjes naar bed zijn terwijl er een bom is ontploft, 'dat loopt toch niet weg?' zegt hij dan, nee was het maar waar, dan had je tenminste een alibi, jij lui man-mens..

Maar ik heb gemerkt dat ik me hier drukker om maak als ik toch al moe en/of gestresst was, als ik me ontspannen voel vind ik het geen enkel probleem en even vragen aan Bambi-man of hij even helpt opruimen en het gebeurt en niks aan de hand.. want het is ook eigenlijk heel snel gedaan allemaal. Maar... MAAR..: Maar als ik een donderwolk in mijn hoofd heb.....  oooooh, beware.. dan is het me veel te veel en onrechtvaardig dat ik dat moet opruimen en boeeeehoeee, hoe kun JIJ hier nou gewoon tussen in gaan zitten, ben ik je persoonlijke huissloof ofzo, braak, spuug, braak.. ;) Echt, het is een genot met mij getrouwd te zijn!

Nou ja, mijn ervaring is dus dat die puinhoop het probleem niet is, het is alleen een goede aanleiding om even je gal kwijt te kunnen. Dus misschien toch meer zorgen voor ontspanning, Lil.. ?
Het lijnen ging goed vandaag, maar ondertussen ben ik me toch een stuk chagrijnig. Zou er een causaal verband zijn? Moet haast wel, want anders heb ik alweer last van PMS. En ben net ongesteld af. :?

Affijn, om met Martin Bril te spreken, ik ga maar naar bed. In de hoop morgen fris en fruitig wakker te worden. En wat minder ego te schrijven hier. Trusten!
* steekt hoofd op *

Nauwelijks bijgelezen dus sorry als planken mis en mosterd na het grasbeer.

Bam wijffie, ik weet niet wat te zeggen. Mag ik dan bij gebrek aan de juiste woorden dan een dikke zoen geven?

Kjong, veel plezierrrrrrr! Ongevraagd advies over Americo in je messenger-dinges.

Mims, ik las vluchtig iets over herrieburen en jouw plannen daarmee.  Jammer dat je gaat verhuizen hoor. Meppende luidruchtige buren, Korsakov-buren, gezellig. Heb je Alex nou al gezien?

Ik ga weer in mijn slaapzak liggen want morgen weer beunen en dan naar Lil!!! Ga ik eindelijk Toet IRL zien, zin innnnnn!!!!!

Hier beetje druk en chaos want de koelvries is stuk. De Onmisbare Buren zijn op vakantie dus ik sjok nu zo nu en dan naar de koelkast aan de overkant van de straat.:D Voelt als kamperen, best gezellig maar onhandig als Bloesjes weer thuis. (volgende week zondag pas, jammer genoeg) Vandaag een nieuwe gekocht, hele mooie en lekker groot zodat ik weer onwijs kan hamsteren.

~gaapt~

Iedereen die nodig heeft: veel kracht en warmte van Bloes.
Jeetje gaat er zo dichtbij geminimeet worden? Heb je toevallig zin in nog meer (opdringerig :$) bezoek Lil? Ik wil ook graag Toet en de danootjes ontmoeten en Lil en Bloes zien is altijd leuk!
Danoontjes komen niet mee Madootje. Wel een beetje vruchtensalade, en wat rauwkost met dip (damn; zie je; ik ben echt in een lijn-mood!!!). En Bloes blijft langer hangen, ik ga al snel weer weg om trein te halen naar eigen huis (morgen weer werken van 7 tot 17!!!).
Aangezien de Danootjes niet de enige attractie waren ben ik niet ontmoedigd hoor. Lijkt me nog steeds erg leuk om jou is IRL te ontmoeten en Bloes en Lil weer eens te zien.
Grote haast, laatste werkochtend, thuis volledig ontplofte bende, moeer dan moe maar straks vakantievakantievakantie.

Mado, Toet, Bloes; wees welkom (maar niet voor 5en, sorry; er moet even nikstijd zijn op vandaag), let niet op de puinhoop. Bloes: je kunt auto op oprit kwijt, wij staan elders.

Nu rennen, doeg!
Mado, Toet, Bloes en Lil; veel plezier!!!!!

Toet, ik heb vannacht van je gedroomd! Ik kon geen oppas krijgen voor zaterdagavond (is ook echt zo) en toen belde jij zaterdagsmiddags om 16:00 u op, dat je in Groningen op het station stond, omdat je wel op wou passen. ?!?!?!?! Hihihi, heeeeel maf..........

Kjong; heeeel veeeeel plezier in Turkije, en hopelijk houden die schimmels niet van keiharde, droge warmte!

Verder geen nieuwsen. Wel is Sophietje met haar bekkie op een rij stenen gevallen, van halverwege de glijbaan. Arme ding ziet er verschrikkelijk uit; donkerblauwe rugby-ogen en een hele dikke beschadigde neus. En mama haar moederhart en gevoel hebben helemaal een verschrikkelijke klap gekregen........ Godallemachtig, ik heb me nog nooit zooooo schuldig gevoeld. Ik was echt misselijk ervan enzo. Verdomme, ze had wel dood kunnen vallen. En dat idee laat me niet los........

Nah ja; 't is gelukkig goed afgelopen. Vandaag laatste werkdag, en dan een weekje vakantie. Alhoewel.... we gaan thuis de boel eens goed schoonmaken en opruimen :o. Een soort van voorjaarsschoonmaak, maar dan midzomer :?:?......

See you!
Jeeee, Xop, arme Sophie, natuurlijk schrik je je daar kapot van. Poeh! Bah.

(en het klinkt bizar maar ik heb vannacht over jóu gedroomd, dat je heel sip/verdrietig/neerslachtig was en dat ik dat zo naar voor je vond. Dus zo dromen we fijn over elkaar hiero. )

Doe je rustig aan, Lil? Word al moe als ik dat geren en gevlieg van je lees..

Fijn plezier vanmiddag, ladies!

Zo, leuk joh. Kindjes mogen van mij sinds gisteren iets verder de wijk in qua buitenspelen (eerst alleen voor de deur en 1 huizenblok verder bij een klein speeltuintje) maar er valt voor hen niet meer zo veel te spelen hier voor de deur, dus maar besloten dat ze iets verder mogen.. toch wel spannend want ze moeten dan ook een bruggetje over. Maar gaat goed en ze waren gisteren de hele dag op pad met tig kindjes van school die natuurlijk overal in de wijk wonen. Echt leuk, doet me denken aan mijn eigen kinderjaren, die lange zomers dat je met je vriendjes en vriendinnetjes hele dagen op pad was.. O+)
Jezus Xop, dan schrik je je wild zeg. Gelukkig dat ze er met "alleen" een gehavend bekkie vanaf is gekomen. Arm meiske.

Bam, wat leuk dat de kinderen zich zo goed weten te vermaken buiten. Lijkt me ook wel spannend om de touwtjes steeds verder los te moeten laten naarmate ze ouder worden. Ik was vroeger ook altijd buiten te vinden. Eigenlijk hoop ik wel dat Bikkel en Bink dat ook hebben.

Wat jammer zeg. Einde van de middag kan ik niet :( Ik krijg vanmiddag zelf nog bezoek en moet na het eten (als Madokus er weer is) de boodschappen doen voor de verjaardag van Bikkel dit weekend.
Zo.... Ergste troep van bureau, afwezigheidsmelder aan, overdracht gepleegd: nog berichtje hier en dan ga ik naar HUIS. Even chillen met mijn meisje, boodschappen doen, ergste troep onder de bank schuiven en een schoon logeerbedje opmaken voor tante Bloes .

Bam, uiterst herkenbaar wat je schrijft over Bambi-man, troep vs opruimen en al dan niet relaxtheid daarin. En erger ook: GG doet echt ontzettend veel. Hij doet het alleen niet (altijd) op de momenten die ik logisch vind. Maar eigenlijk niks om over te zeiken, behalve gezeik vanwege zelf te veel&vol met van alles.

Oh Xop, wat erg! Knuf voor je meisje, maar ook voor jou, arme mama-ziel.

Madootje, da's jammer... Einde middag komt voort uit Bloes na werkklus richting mij, en mijn voorkeur om de minimeet een te concentreren ipv over hele middag én avond uti te smeren, vanwege anders stress ipv leuk, sorry :$. Ligt niet aan jullie, ligt geheel aan mij (voel me ernstig asociaal nu :(). Met vanmiddag even rust om in mijn meisje te knijpen, boodschappen te sjeffen en alvast in de keuken te rommelen met alleen La Dotta om me heen, kan ik weer kalm ende blij worden. En dan ben ik einde middag weer sociaal het wijffie. Vandaar. Excuus. Na vakantie beter.
Zeg Lil, hou eens even snel op met je asociaal voelen. Ten eerste is het doel van en minimeeting om iedereen tegelijk op 1 plek te krijgen, dus niet om de beurt. Ten tweede ben je druk met werkafronding en vakantievoorbereiding, dus weinig tijd. En ten derde is het niet meer dan normaal dat je zelf bepaald wanneer je je huis al dan niet opstelt voor allerhande volk. Veel plezier met Toet en Bloes!
Ik heb net mijn versgemaakte yoghurtknoflookdip even geprobeerd.

walm

walm

ruikt u het????

Ik zal Dot maar niet gaan zoenen straks, die schrikt zich dood! :D
Madootje, ik hoop je gewoon gauw een andere keer te zien!
Het is misgegaan bij vriendinnetje dat net paar weekjes zwanger was via ivf. Gisteren (op d'r verjaardag nog wel :() begon ze te bloeden. Ben er helemaal sip van. Kan je nagaan hoe zij zich moet voelen. Bah, wat balen....
Ach Toet, wat kun je dan plaatsvervangend verdriet voelen he....je gunt het ze zo en dan is het eindelijk raak... heel erg verdrietig altijd...
Och Toet, wat vreselijk verdrietig zeg :( Ik had dat met een collega vorig jaar. Na jaren eindelijk zwanger na ICSI en toen ging het mis. Ik had haar huilend aan de telefoon vlak nadat het mis was gegaan. Ik heb een potje mee zitten janken en de dag daarna in de auto op weg naar mijn werk weer. Gellukig hebben zij sinds 7 weken een dochtertje. De poging erna ging het wel goed. Ik hoop ontzettend dat dat voor jouw vriendin ook op zal gaan.
Toet.. :( Verdrietig..

Rare overgang maar,

want een heerlijk weer mensen.. Ik hoop dat jullie er ook allemaal erg van genieten en leuke dingen doen met leuke mensen. Zo zou het toch het hele jaar moeten zijn! (en bij Alex hoop ik dat het koel en niet zo warm is.. )

Vanavond BBQ-en met leuke mensen, erg veel zin in. Oppas komt hier op 2 oudsten passen en Levi nemen we mee. Kletst iets relaxter. ;)

Meave houdt het trouwens ook lang uit op vakantie!

Degenen die morgen ook bij Mimsey zijn: tot morgen!
Ik ben morgen niet bij Mimsey. Ik zit gewoon hier. Op de bank. Met een kussen onder mijn voet en een dikke gekneuse enkel. Kneus dat ik ben...

Goed te lezen dat je lekker aan het genieten bent Bam, you deserve it!

Heb gisteren ook genoten, van een heerlijke tuin (behorend bij een heel leuk huis), samen met drie heerlijke dames en een heerlijk bord eten (ik wil eigenlijk het recept wel, ik kook veels te veel met pakjes en zakjes de laatste tijd)! En naast dat ik erg heb genoten van alle verhalen over van alles en iedereen, weet ik nu ook wat een ocelot is. Zie je, heel leerzaam die minimeetings!
GekneusDe natuurlijk, typkneus die ik ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven