Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 01 december 2007 @ 11:34:

Bambi-man gaat niet naar Miljoenenjacht, geen tijd.

Oh. Mosterdddddddd.
Toeterdetoet, een droom moet je anders uitleggen.

(vraag me niet hoe, daar hebben we in het Kasteel Tila voor)

Sinterklaas is gisteren hier geweest en heeft ons allen ontzettend verwend. Nu even douchen enzo: de Aso haalt zo de Bloesjes op voor pakjesavond bij Opa en Oma.

Mims: goeie tip om het op MP te zetten. Verder een dikke knuffel voor jou omdat je familie je niet schijnt te snappen.
Cadeau staat op marktplaats.

Voel ik me wel schuldig en ondankbaar over, maar tegelijkertijd vind ik het onzinnig om Mops, die bepaald niet krap in haar speelgoed zit, te overstelpen met cadeautjes waar ze niets mee doet.

Het is ook een geldkwestie, moet ik eerlijkheidshalve bekennen. Oma heeft het alles behalve breed, en ik vind het superlief dat ze een cadeautje voor Mops wil kopen. Ik heb het alles behalve breed, en ik vind het superfijn dat Mops dan, via mij, toch een mooi cadeautje krijgt (al heb ik nu ook een superstofzuigertje voor haar, Bloes, thanxxxxxx).

En dan vind ik het zo suf dat mijn tante daar niet even over nadenkt voor ze een cadeautje koopt wat niet meer geruild kan worden. Is gewoon mijn eigen nijd, niet echt terecht, maar hey, I'm just human!

En ja...gister was ik dus wat opstandig. Op een gegeven moment ben ik bij ieder gespreksonderwerp over Hero begonnen; "ja, dat vond Hero ook", "Ik weet nog dat Hero....", of "Hero zei altijd...". Ik kreeg er zelfs lol in, want ieder onderwerp strandde gelijk, en dan waren mijn oom en tante gelijk aan het nadenken wat voor non-thema ze dan weer aan konden snijden. Gelukkig staat Hero's foto nog wel in de kast daar, en terecht, dus hadden ze hem niet volledig uit hun leven geband. Was wel een leuke, midden in een stilte zeggen "Tante H., wat fijn dat u de foto van Hero nog heeft staan, zo is hij er toch een beetje bij vanavond...". "Euh, ja natuurlijk staat die er nog.........Iemand nog koffie???".

Ach, het is mijn familie en ze bedoelen het goed. Heb wel even met mijn nichtje buiten staan kletsen, dat was wel oké.

Toet, ik zou ook geen deur kunnen maken, en vind dat niet iets om me over te schamen. Ik ken ook meiden die geeneens een kastdeurtje kunnen monteren, dat is véééél erger....

Overmorgen...Overmorgen...Overmorgen....

Het is wel angstvallig stil vanaf het Kjong-front (ook vanaf het Verano-front trouwens), zou ze haar huis aan het schoonmaken zijn? Of wil ze gewoon geen duidelijkheid geven over de augurken in haar schoen?
mimsey wijzigde dit bericht op 02-12-2007 13:14
Reden: ik mis sommige Maaike-smiley's écht!
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
Niet schuldig voelen Mims! Nergensnietniksnietnodig.
Mimsey, alle Maaikesmileys zitten er toch nog in? De Max-smileys zijn weg, dat dan weer wel.. welke mis je dan?

Een behoorlijk spannende droom, Toet. Zijn er geen gezegdes met open deuren ofzo? Ik vind het altijd zo wazig dat er dan weer bepaalde dromenverklaringen zijn, waarbij íedereen dezelfde beelden zou gebruiken voor bepaalde toestanden. Alsof m'n onderbewuste een dromenuitlegboek gelezen heeft, maar ik dat even vergeten ben, ofzo.

Als jij met een 'opendeur' probleem zit, komt Toetman je dan vaak helpen? Of wil je dat graag?

Of.. eh.. jij zoekt meer openheid naar Toetman en je kinderen zitten er bij?

Ik heb er geen verstand van, dat lijkt me duidelijk.

Een deur maken, dat zou ik ook niet zomaar kunnen, denk ik. Oh s.... is ook zo, ik moet het lichtknopje nog maken.. aaargh.. bah, geen zin in.

ben druk aan 't dichten, gaat goed! Elvis zit schaatsen te kijken, of nu fietsen. Mèn, wat vind ik dat oninteressant allemaal. Dé loting van het EK volgend jaar was ook al zo spannend
Later is nu
Klinkt als een goede oplossing zo Mims. Jammer dat het nodig is, maar liever zo iets kopen waar Mops wat aan heeft dan iets in huis laten staan waar niets mee gedaan wordt.

Wat vervelend zeg dat je familie zo raar met je omgaat. Alsof niet over Hero praten ervoor zorgt dat je niet meer verdrietig zult zijn.

Gisteren hebben we Sinterklaas gevierd bij de brandweer. Het was erg geslaagd. Met zijn allen in de brandweerauto's naar het nabijgelegen standje gereden waar Sint met de boot aan zou komen. Er was natuurlijk iets mis gegaan met de boot dus Sint en de Pieten liepen al door de duinen te dwalen. Cadeautjes weer eens kwijt. Je kent het wel Ze hadden zelfs de plaatselijke fanfare geregeld voor een extra feestelijke ontvangst.

Zometeen gaan we naar mijn ouders om daar met zijn allen pakjesmiddag te houden.
DRiem, vanavond komt "Het paard van Sinterklaas"op België 2.

Die wilde je toch nog zien...
Oh, en ik mis trouwens die sarcastische grijns, die kan ik niet vinden; of kijk ik met mijn neus?
Zit geboortekaartjes van Dot in plakboek te plakken (he, ze ís nog geen 2!) en stuit opeens op zo'n lief kaartje van Toet, van vóór Dot's geboorte nog. Om me moed in te spreken. "...om ooit te kunnen zeggen: het was kaa uu teee, maar wat gaat het goed nu met ons allemaal". Toet: het is gelukt! Veel te laat, maar ontzettend bedankt voor je ontroerend lieve kaartje. We hadden elkaar nog niet eens ontmoet toen, en toch zo oprecht en warm meeleven. Kus.
Eh, en nu ik toch aan het inplakken en aan het waarderen ben; wat hebben jullie allemaal ontzettend lieve en mooie kaartjes gestuurd! Wauw, wat een fenomeen toch, z'n Kroeg.
Mims, prima oplossing, van Marktplaats. Schuldig voelen nergens goed voor: niet jouw schuld dat je familie in sommig opzicht zo onnadenkend als, als, eh, een fout gemonteerd kastdeurtje is. (Aan jou is deze beeldspraak vast wel besteed...)

Nog een paar uur, dan pakjes hier! Ga nog even lastminute dichten (hoewel, nog een paar uur... dan kan ik met lastminute ook nog wel even wachten, goed beschouwd.)
Allemaal aan de pakjesmiddagen hier... wij zijn nog niet eens aangekleed.

Have fun!
O, lekker! Hou heel erg van die pyamadagen. Have fun too, dear!
Pyjama uitgedaan vlak voor drie uur

toen kwamen mijn ouders met de pakjes die de sint verkeerd had bezorgd

En nu zitten Lief en mijn vader al een half uur een Barbie prinsessenkasteelding in elkaar te knutselen
Dat klinkt lekker Bona, Toet!

Meis zal wel helemaal in de wolken zijn.. een prinsessenkasteel, wauw!

Jaaa, lekker altijd he, Lil. Heerlijk dagje hier, spelende kindjes met sinterklaasliedjes aan, boekjes voorlezen, wasjes vouwen, oh ja, vanmorgen groot spoorbaan gebouwd hier en net het Feest van Sinterklaas gekeken met dekentjes op de bank en wentelteefjes erbij. Ben er wel wat misselijk van, van die wentelteefjes ( in combi met de aardappelschotel die in de oven staat..iets teveel geursensatie..)
Wij zitten hier ook nog in de pyjama Heerlijk.

Hier dus gisteren pakjesavond gehad, zodat we vandaag een spelen-met-de-cadeautjes-dag hebben. (en iedereen is weer zó vies verwend!!) Allemaal een nieuwe pyjama, dus die moesten aanblijven (en ik mijn oude joggingbroek en vestje) Uiteraard weten we niet waar we alle speelgoed moeten laten, dus ik heb álles maar weer eens overhoop getrokken, zal wel weer nachtwerk worden.

Mims, wat ontzettend vervelend dat er niet over Hero gesproken wordt, ik kan me heel goed voorstellen dat je daar baldadig van wordt!

Little people is hier daarentegen bij allemaal zwaar favoriet (en gisteren ernstig uitgebreid), dus dat kan ik me dan weer niet voorstellen. Maar vooral niet schuldig voelen en lekker zorgen dat je iets kunt kopen waar echt van genoten wordt.

Ik heb lekker de nieuwe Harry Potter gekregen (eindelijk) en een vulpen en oorbellen en ehm.. nou ja nog een hoop, maar ben het even vergeten omdat ik nu tot mijn nek in het speelgoed zit, ik zal vanavond nog wel een aantal keer komen klagen.

(volgens mij is het ontwijkgedrag, aangezien ik dus eigenlijk werk mee had genomen)

Oh, ik moet eten.
Hè, wat sneu Pimpel,. dat je moet eten

Mims, wélke sarcastische grijns mis je? toch niet?

Klinkt lekker, al die pyjamadagjes en al pakjesavond gevierd of wat nu wordt gevierd. Hier gewoon te drukke kinderen, die wel buiten gespeeld hebben, maar zó druk waren, dat Elvis ze maar naar bed gestuurd heeft. Commentaar LE: "wij mogen niet eens lol maken"

Nee, vooral.

Niet dat ik 'm nog niet 1000000000000000000000000000000x had gewaarschuwd (vandaag) dat hij wat rustiger moest doen, niet in m'n oren moest zitten fluiten (sowieso eens moest ophouden met fluiten) niet te wippen met de stoelen, niet te springen op de banken, gewoon moet gaan zitten op de banken, rustig blijven zitten op de banken.. enz. enz..

Nee, in feitte zijn wij gewoon rotouders, van wie nooit iets mag.

Ondertussen ben ik dus op m'n jan boerenfluitjes (toch weer die fluit) aan 't inpakken en gedichten maken. Heb Elvis naar boven geprobeerd te sturen, zodat ik aan zijn pakjes kon beginnen, maar dat wilde hij niet. Flauw hoor

Oh en ik heb ook eindelijk de lichtschakelaar vervangen. Moest wel eerst terug naar de bouwmarkt met de vraag waar ze bedacht hadden dat de draadjes inmoesten Goed dat ik het gedaan heb, want ik had ze totaal ergens anders gestopt.

Het systeem is 'makkelijker' geworden. Yeah, right.

Tot later
Later is nu
@Dreamer

Lang leve de koopzondag, om 11:45 uur stond de P-plaats van Hornbach alweer vol. Nee, ik ga NIET naar de koopzondag, ik reed gewoon naar zwemles met de kleine.

Mág jij aan de lichtschakelaars komen ? Van moppeman mag ik nog geen nieuwe lamp indraaien. Snoertjes zijn zijn afdeling, kinderspeelgoed zonder snoertjes mijn afdeling. En bandenplakken doe ik ook sneller.
quote:mimsey schreef op 02 december 2007 @ 13:14:

Ik ken ook meiden die geeneens een kastdeurtje kunnen monteren, dat is véééél erger....

Ik ook van jou!
quote:lilian02 schreef op 02 december 2007 @ 15:11:

Eh, en nu ik toch aan het inplakken en aan het waarderen ben; wat hebben jullie allemaal ontzettend lieve en mooie kaartjes gestuurd! Wauw, wat een fenomeen toch, z'n Kroeg.

wat toevallig, ik heb alle kaartjes van ziekzijn doorgelezen en opgeruimd (kan ze nog niet wegdoen...).Daar zaten ook zulke lieve bij!

Mims, niet praten sucks en jij hebt de goede keus gemaakt door op MP te kijken of je het kado in een leuker kado kan transformeren. Wat zou mops graag willen hebben dan?

Hier nog geen pakjesavond/dag, maar gewoon gezwommen. Kinderen mochten kiezen: naar zwembad of naar bios voor paard van sinterklaas is weg. Domme kinderen kozen voor zwembad, wel een hele gezellige dag gehad overigens. Ga gauw weer naar bentos, die is zomaar thuis nu, moet ik even koesteren!
* zeikstraal alarm *

Gisteren was ik te beroerd om mijn hoofd buiten de deur te steken. De Bloesjes high maintenance (schrijf ik dat goed???), Zus en Co onderweg naar Provinciedorp en ik moest minimaal koken en de avond doorkomen want Pakjesavond. De Barman heeft boodschappen gehaald (lief!) en ik heb een hartige taart in elkaar gefrot. Flink gepuft, gesprayd, paracetamol erin, ging allemaal net.

De Bloesjes weer hele blije bekkies , dat was wel erg leuk. En toen ze op bed lagen, hebben we ook nog een hele leuke avond gehad met zijn 3-en. Maar Opa Bloes werd erg gemist.

Vanmorgen uitgeslapen, voelde me heel wat. Voor een uur. Nu weer koortsig maar of ik verhoging heb, weet ik niet want mijn thermometer is stuk. De Bloesjes zouden om half 2 opgehaald worden door de vaderfiguur maar die kwam niet. Dus sms-je gestuurd en na een half uur gebeld. Geen reactie. Na drie kwartier gebeld en mijn nummerweergave uitgezet. Nam hij wel op (kleuterrrrrr) om te zeggen dat hij dacht dat hij om 3 uur zou komen. De Barman was al hier, wij zouden naar de bios gaan. Maar toen de Aso eindelijk kwam, en ik vroeg of de meiden om 7 uur écht thuis waren zei hij heel treiterig dat ze om 6 uur terug zouden zijn. Leuk. Nou konden we dus niet op thuis zijn en niet naar de film.

Barman was heel lief (weer) en heeft me eerst even laten mopperen en daarna hebben we gewoon filmmiddag op de bank gedaan. Daarna pizza gehaald en dat was helemaal leuk. En ook wel prima want nog steeds koorstig.

Morgen dus naar de dokter want het duurt me veel te lang. En weer vroeg naar bed. Moet vanzelf een keer overgaan, toch?!

~mokt nog even verder want heeft ook geen koffiepads meer in huis~
Arme Bloes.

Pas goed op jezelf, meiske. Laat de dokter je maar goed onderzoeken. Wil je dokter Lucas van me lenen? Oké, hij is kinderarts, maar met dat jonge meisjes lichaam van jou weet hij vast ook wel raad!

Ik denk dat het wel gaat lukken via MP. Fijn!

Heb gelijk de kamer van Mops maar opgeruimd. Weer wat geleerd; als je kind op haar kastje keurig netjes speelgoed heeft opgestapeld en opgeruimd, vertrouw dan niet op haar onschuldige en hulpvaardige glimlach. Hoogstwaarschijnlijk heeft je snoesje zich dan met viltstift creatief uitgeleefd op haar meubilair. Grrrr....
Hee, beterschap Bloes! Had het idee dat je weer aan het opknappen was na paar dagen uitzieken thuis maar dus niet.. balen!

Fles Jif nodig, Mims?

Wat een uitkomst toch, dat Marktplaats, he? Zojuist akkoord gekregen op mijn bod op een wit meegroeibedje van Ikea. (vikare, zoals heel peuter-Nederland )

Levi moet nodig zijn ledikant uit want hij klimt er gewoon uit. Vorige week ging dat even niet zo goed.. noodlanding met hoofd op de grond en een koprol er achteraan. Mijn hart zat in mijn keel, dat kleine (spek)nekkie... maar flexibel als die kleintjes zijn, niks aan de hand. Toch maar ledikant fluks de deur uit.

Slaap lekker!
Zo, ik ben klaar!

Jemig Bloes, dat duurt wel lang. Dokter dus goed plan!

Ach jakkes, enge val van Levi. Groot bed dus ook goed plan!

Truste!
Hey Bloesem dat is nog eens Goed Nieuws! Gewone Brinta in je doos. Jammer genoeg nu een groen papje in je neus. Beterschap.

Ik heb ooit een stuk van de makers van Jiskefet gezien over jeuk aan je anus hebben. De man in kwestie begon steeds grotere en scherpere gebruiksvoorwerpen in zijn hol te duwen. Gruwelijk. (Maar wel blijven kijken hè...)

Zouden je nieuwe buren allemaal van die dingendiejenietvertellenwiltmaarnietallengerelateerdaandenanus achter hun deur hebben Bambi?

Zo schattig en zeer positief voor ZoonvanLil. Populair omdat hij gescheiden ouders heeft.

Ik was vergeten dat Kjongen vanavond bij devadervan pakjesavond had. Ik belde 3/4uur na afgesproken dropping-tijd waar hij bleef. Devadervan herinnerde me, en zei er gelijk bij dat we ook hadden afgesproken dat hij Kjongen naar school zou brengen morgen. Dat laatste is niet waar, en ik moest ook heel hard lachen, maar meer uit sympathie. Eindelijk. Er begint vorm te komen.

Ik heb een Pimpeltje gedaan. Joggingbroek inkluis.

Met Kjongen zijn gehele kamer op orde gebracht (4 vuilniszakken, en niéts MPwaardig), zodat het aankomende speelgoed geparkeerd kan worden. En de rommel- en kledingkasten leeggerausd, zodat Kman ook een plank voor zichzelf heeft. (5 vuilniszakken)

Coole foto van LE zijn optreden. Nu nog een van GE. Met sjaaltje.

Toet, heb je nog inspiratie? (Geintje) Normaal gesproken rijm ik heel wat verhalende A4tjes bij elkaar, maar het wil niet lukken. Ik ga er ook niet meer aan beginnen. Hoewel ik door Dreamer wel geinspireerd ben met een fopkado, en eigenlijk daar wel een verhaaltje bij wil. Ik pak een ouwe fietsbel in een enorme doos, en verstop zijn fiets in de achtertuin (komtietochnie).

Na anderhalve week kosten dat overliep in anderhalve week schijterij, bleek gisteren dat Chip een Tand heeft.

Superstoer wijf zit nu ook de hele tijd met haar vinger in haar mond te knauwen.

Mmm. Frankrijk.

Was toch leuk geweest als mijn grootouders hun huis niet hadden verkocht daar.

Maar misschien kan ik nog andere grootouders adopteren met dank aan Bentetje? Of is dat niet empatisch genoeg?

Een half jaar.

2 maanden Kjongen bij devadervan. 2 maanden vakantie bij mij. 2 maanden bij devader van. Dat zou ik denk ik nog wel geregeld kunnen hebben.

Maar dan, een inkomen zoeken (zou ook nog als campinghostess kunnen) terwijl kosten in Nederland door blijven lopen (verdien te weinig dan).

Het komt toch weer neer op de loterij winnen.

Maar ik ben wel helemaal jankerig van mijn stuk omdat er zoveel wordt meegeleesgedacht. En Meave elke keer zegt wat ik denk en voel, en eigenlijk feitelijk waarheid is.

Ik ben Gesloten.

PMS met Verlenging want het is er nog steeds niet. (Dat is stretsj)

Iedereen die vraagt of ik al zenuwachtig ben, antwoord ik geheel stoicijns Waarvoor dan? En ondertussen hoeven ze maar naar mijn vingers te kijken om te zien dat deze tot op het bot zijn afgekloven.

Die combinatie maakt dat ik afgelopen week toch zéker 4 kilo ben aangekomen (naast dat ik water in de enkels heb, en droge lippen. Ook stretsj, van de afdeling Ken Uzelve). Om vervolgens me rond 12 uur 's avonds te herinneren dat er ook nog een fenomeen roken bestaat, waar ik me dan na alles uit de kasten te hebben leeggegeten, volledig aan verlustig.

Hij is nu onderweg. De nachtbus. Zijn laatste avond slaap. Dan een dagje vrienden. Morgennacht inchecken en wakker blijven en vliegen. En dan het engste gedeelte: de douane door...

Ik doe een Mimsfamilie, wnat ik ga nu huilen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven