Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:

Pim, snap ik niks van. Jij wilt toch ook aan mijn kind snuffelen, zoals ik met die van jou wil kroelen? Of op z'n minst een broodje gebakken ei?

;( Ik vónd het al zo erg! En nu nóg erger. Natuuurlijk wil ik Chipi knuffelen, heul graag, en broodjes ei eten, jummie. (En verder vooral nuttig zijn)

Vrienden zijn nu net weg, maar als ik nu zou vertrekken zou ik er pas na vijven zijn. Heeft dus geen nut.

Wat heerlijk zeg dat Kman ein-de-lijk zijn dochter vast mag houden. Het is toch te zot voor woorden dat je al bijna 2 maanden vader bent en je kind nog niet hebt mogen knuffelen. :( Vreselijk!

Kjong, we moeten na jouw terugkomst (waar we het verder nog niet over hebben, natuurlijk...) maar eens Leentje en Chipita bij elkaar brengen, lijkt me hartstikke leuk!
Ik heb vandaag nog echt gezwaaid naar Lil. Die er al heerlijk vakantiebruin uitzag, met een vrolijke Dot met dito pet! En Lil, BJ loopt ondertussen al in vrolijke blauwe driekwart broek en zomers oranje shirtje zonder mouwen. Nogmaals dank voor de kleertjes dus, echt leuk!!!

Ik heb laatst al geprobeerd in de AK de verkaardagstabel terug te vinden, toen ik eindleijk in AK was kon ik tabel niet vinden. Dus ik heb geen idee aan wie we die verjaardagstaart nu weer te danken hebben??? :$ maar virtueel eet ik graag een stukje mee!
HOERA!!!!!!!!!!!!! Bikkel is twee!!!!!!!!!!!!!!!! (grinnik, beetje rondgestruind en kwam het zomaar tegen... Nu nog even invullen op kalender in AK, dan vergeten we het volgend jaar niet meer!)
quote:Toedels (ja, iémand moet het toch zeggen?) en Truste

En dus.. precies op tijd:

Tadaaaa, ze is er weer

Goeden'savonds saam!

Wat een soap was het weer te lezen, deze Cheers. Ben al sinds half 5 thuis en heb tussen de bedrijven door hier gelezen. Had een goede smoes om compu aan te zetten: moest kijken of er reactie was over Suriname-vriendje van LD en jawel, die was er. Hij komt dinsdag aan in NL.

Gevolg: LD gaat niet naar opa en oma, LE wel. Mogelijk dat vriendje hier enkele dagen logeert, want hij mist LD ook enorm, zóveel, dat hij haar niet durfde te bellen, nadat hij een kaartje van haar ontvangen had.

Heb heerlijke vakantie gehad. Veel dagen alá de Pimpels gehad. Veel avonden eh.. laat, dus ook alá Pimpel? De kinderen sliepen zelfs tot half 11 uit, op den duur!

De camping is van Nederlanders, daardoor ook veel Nederlanders op de camping en dat is leuk en niet leuk. In elk geval was het érg gezellig. Ook veel in de omgeving te zien, hebben we gehoord, maar we hebben slechts 1 plaats en 1 kasteel bezichtigd, gevolg: we  moeten volgend jaar terug

't Weer was niet continue denderend, maar de eerste week tegen de 30 graden had ons ook gewoon verwend. Eigenlijk maar 1 dag regen gehad.

Meer over onze belevenissen op de weblog van de eigenaar ([fgcolor=#ffffff]www.m-d.nl[/fgcolor])

Jawel, Elvis heeft ook opgetreden. En puberjeugd, met ballads van hardrockgroepen. En.. en.. en.. nouja, veel laat dus, in de bar/kantine, dat zegt wel genoeg :D

Hoe is het nou gegaan met de pruikenmevrouw, Bambi?

Ik was trouwens al verbaasd dat het forum er nog hetzelfde uitzag.. :P

Heb in Tsjechie éventjes geïnternet, met hijgende Elvis in m'n nek, en kon de @ niet vinden op het toetsenbord, dus kon hier niet reageren, toen ook niet verder gelezen..

Tot later en

TOEDELS
Later is nu
Hoeraaa voor 2 jarige Bikkel!!

Nog  voor alle jarigen, waar ik wel aan gedacht heb, want in agenda

Ik heb sowieso veel aan jullie gedacht.. en heb over jullie gedroomd ;)

Nog even een *zwaai* naar allen die met vakantie gaan. Kjong, heb ik er nog overheengelezen of... heb je de ID-kaart van Chipita al in huis?

nogmaals

Toedels
Later is nu
Als het goed is morgenochtend klaar, 3m. Toedelig welkom.

gefeliciteerd!!!

En bedankt toet!

Nog 2 inderdaad.

Gefeliciteerd Bikkeltje! :gwab:

En haai Dream, fijn dat je er weer bent! je vakantie klinkt goed! Avonden ála de Pimpels kan ik me iets bij voorstellen, maar wat zijn dagen ala de Pimpels?? Helemaal nix doen? ;)

Wij zijn vanavond na het eten nog een stukje wezen fietsen, ijsje gegeten op terras enzo. Was superleuk en gezellig. Kinderen lagen er uiteindelijk pas na tienen in... is al de hele week zo. :$ Ach ja tis vakantie! Ze slapen ook nog steeds allemaal elke ochtend uit, lekker relaxed! Alleen Lotje was vanmorgen vroeg (7.00 uur), maar die was uit logeren (voor het eerst!) dus daar hadden wij geen last van. ;) Overigens heeft zij vanmiddag dan weer wel ruim 4 uur geslapen, dus was alweer ingehaald.

Lotje heeft vanmiddag een viva gevonden en bladerde tot de Anybody. "Kijk mama, een píémel!! Kijk papa, een píémel!" Zooo grappig of ze dat nog niet eerder heeft gezien.

Ik had van de week 2 sollicitatiebrieven verstuurd en mag bij beide op gesprek! Dat geeft moed! (Ik kan alleen de ene niet, donderdag dan hebben wij een familiedag. Iemand enig idee? Kan ik dan gewoon bellen en een andere afspraak maken? Of kan ik die baan dan op mijn buik schrijven?)

Zijn jullie lekker opgeschoten bij Mims, vandaag?
goedenmorgen!

Oh, wat ligt je eigen bed toch lekker he. Nouja, dat is dan het prettige aan thuiskomen. En de kinderen liggen weer voor de tv. En die hadden we geen van allen gemist.

Dagen alá Pimpels is dus idd nietsdoen, zoals ik ze hier beschreven gezien had, behalve dan dat we geen pyjama's aanhadden :D

En de kinderen hebben dágen geknutseld met sigarettendoosjes. Deze werden uiteindelijk door bijna alle rokers (best veel, vonden we verbaasd) gespaard. Ze zijn de laatste dag allemaal in de afvalbak verdwenen, want tot spijt van de kinderen kon al het knutselwerk écht niet mee, behalve wat 'muziekinstrumenten', want alle knuffels hadden samen een band. Ze zijn ook allemaal een keer onderling getrouwd. Groot feest, haha.

Ik heb dus voornamelijk gelezen.

Heb ook weer draaierig op bed gelegen, en daar baalde ik wel van. Begon net bij een 6 kamp dag, die georganiseerd was door kampinggasten.

Kjong, druk aan 't pakken? Hoe laat vertekken jullie morgen?

Pimpel, lekker man, zo nog rondfietsen enzo. Dat doen wij eigenlijk nooit, maar klinkt wel goed.

OH, ik moet koffie, dus dat ga ik even zetten. 't Wordt tijd dat m'n kinderen dat leren te maken, haha. Nee, 'k heb geen 'koffiepadapparaat', 't is échte espresso, waarmee ik cappuccino maak. Alleen het melk opkloppen kunnen ze al, de rest vertrouw ik ze eigenlijk niet toe.

toedels
Later is nu
En ons dan overslaan?

Tsk!

Ik wil ook échte koffie!

Ik zie net dat ik verf op mijn rug heb.

Ten eerste. Hoe kom ik eraan? En vooral, hoe kom ik erbij?

Ten tweede. Waarom hebben ze er gisteren niks van gezegd.

Is 1+1   2 in deze? (Ik doe maar even deze lelijke smiley, want die zijn er niet meer als ik ooit terug kom op het forum.)

Wisten jullie dat Mims eigenlijk helemaal geen chaoot blijkt zoals ze zich hier voordoet, maar een zó goed georganiseerd type dat zelfs Bambi er een beetje rillingen van kreeg?

Denk bijvoorbeeld aan: alle kwasten als soldaatjes in een rijtje (dat alleen al!) en dan ook nog op grootte, kleur en voor welke verf.

Er ligt een Chipitaatje te kraaien op bed. Dat is maar goed ook, want ik heb al de hele nacht een dikke strot. Elke keer als ik denk, oh nog maar 1 nachtje, dus mórgen al, sluit er een onzichtbare hand om mijn keel.

Nog nooit gehad, zo verschrikkelijk zenuwachtig.

Ben bang dat ik instort daar...

Affijn. Maar goed.

STILL S

OIh, sorry Kjong, ik moest er duidelijk weer inkomen.. als goedmakertje:

vroegen de kinderen om, muffins. Ik had geen eieren, dus hopelijk smaakt het wel
Later is nu
Gisteren wel leuk geweest dus, als je zelfs al verf op je rug hebt!

En dat kwasten op volgorde leggen van Mims: dat is natuurlijk voorpret dat er allemaal Cheersvriendinnetjes langskwamen en verder uitstelgedrag, gecombineerd met haar opleiding. Als je een klas kinderen aan 't werk moet zetten, heb je vast ook alles netjes georganiseerd liggen ;)

Mims meid, als je maar íetsje dichter in de buurt woonde, kwam ik ook, maar ik denk niet dat ik het ga redden. Heb zaterdag een feest en waarschijnlijk dus ook nog een logeetje deze week. En .. moet donderdag weer aan 't werk, voor die tijd hier nog vanalles doen. Zo is er een kast ingestort, toen wij met vakantie waren. Gelukkig alleen binnenin (planken naar beneden) maar dit moet wel op één of andere manier weer gelapt, en we weten niet hoe.

En.. was.. had teveel kleren mee (voor het eerst!) maar moet wel alles even wassen, vind ik zelf.

Voor vanmiddag Le's was al doen.. 'k ga zo de machien maar eens aanzetten, jammer dan voor Elvis, die nog ligt te genieten van ons heerlijke bed.

Trouwens, ik wilde wel dat ik menstruatiegewijs m;n vakantie altijd zo goed kon plannen! Eerste dag camping was laatste dag menstruatie, ongeveer, en enige nadeel was dus dat bij inpakken voor terugreis de pms opkwam. Liep ik te foeteren op de kinderen, zodat ik van 2 heren te horen kreeg (niet eens m'n eigen vent) dat ik moest relaxen.. dus maar weer een glaasje drinken aan de bar genomen.. In Tsjechie kost dat allemaal dus geen drol he. Wérkelijk. Enige nadeel daar weer van: uit eten is zó goedkoop dat je zelf niet meer wilt koken, waardoor het duur wordt. :P
Later is nu
Oh ja, je hebt verf op je rug. Had ik dat vergeten te zeggen, Kjong?
Ha Driempje.
Ha Dream. Welkom terug. Klinkt als een heerlijke vakantie.

De klusdag was geslaagd begrijp ik? Wow kwasten gesorteerd van klein naar groot :o Zijn jullie een beetje opgeschoten?

Pim,geen idee of het gesprek te verzeten valt. Zal een beetje afhangen denk ik van hoeveel mensen ze hebben uitgenodigd en welke mensen er bij het gesprek moeten zijn (oftewel, zijn dit mensen met overvolle agenda's die moeilijk tegelijk vrij te maken zijn). Wel lekker dat je op beide brieven bent uitgenodigd. Dat geeft de burger moed!

De verjaardag van Bikkel was erg gezellig. Heerlijk weer dus we hebben lekker in de tuin gezeten. Waterwerkje aan in de tuin, dus dat leverde een heleboel schaterende kindjes in onderbroek op. Bikkel hebben we om kwart over 8 duidelijk ontzettend moe in bed geled, waar meneer vervolgens tot kwart over 1 hartstikke wakker heeft liggen/staan wezen. :?
Oe Kjong, nog maar 1 nachtje. Hopelijk krijg je de zenuwen toch nog een beetje onder controle. Komt vast goed meid. Jullie gaan vanaf morgen gewoon heerlijk samen van Chippie en Kjongen genieten.
Welkom terug Dreamer!

Ooooh, nog 1 nachtje!!! Hoe laat kom je aan Kjong?

Ik werd namelijk vanochtend om kwart over 8 wakker en eerste wat ik dacht was: Lil is nu net op d'r vakantieeiland aangekomen. Kan ik dat binnenkort ook van jou denken

Jullie weekenden/verjaardagsfeestjes/klusmeetings klinken goed!  Grinnik, die Mims, kwam de schooljuf in d'r dus flink omhoog? Leuk!

Mijn pootje gaat iets beter. Moet ook wel, want Lief is weer aan het werk natuurlijk, dus moet de dag hier alleen draaien. Lucht weer stralend blauw. Lekker hoor!
Super Pim, twee keer uitgenodigd. Goed man!

Gewoon bellen, dan kun je altijd nog beslissen of je familiedag onderbreekt als het echt niet anders kan....
~ tap tap tap tap ~

Is de bar al open??
Voor jou altijd. Wat wil je hebben?
Ik moet nu de deur uit. Ik heb dus maar vast het een en ander voor je op de bar gezet. Help yourself.
Een doppie
En nog maar 1 nachtje! Wat heerlijk Kjong, het is nu echt bijna zover.
Beste allemaal,

Hieronder de lijst (op alfabetische volgorde) van gebruikers die NIET mee worden gemigreerd naar het nieuwe forum. Hetzij omdat zij een spatie achter hun nickname hebben, hetzij omdat deze gebruikersnaam twee maal in het systeem voorkomt, hetzij wegens andere problemen.

Al deze gebruikers krijgen dinsdagochtend 7 augustus ook nog een e-mail van ons op het mailadres waarmee je jezelf bij MAX hebt aangemeld.

FAQ's:

Mijn naam staat niet in de lijst, wat nu?

In dat geval gaat dit hele topic níet voor jou op en kun je al het onderstaande negeren.

Mijn naam staat in de lijst, wat nu?

Staat jouw naam in de lijst én ontvang je dinsdag ochtend een mail? Dan zul je na de overgang naar de nieuwe site niet meer in kunnen loggen en zélf een nieuwe account aan moeten maken.

Mijn naam staat in de lijst en ik heb géén mail ontvangen

Staat jouw naam in de lijst én heb je dinsdagochtend 7 augustus géén mail ontvangen? Check dan eerst even je spambox. Niks?

Dan kan het zijn dat:

* Het mailadres waarmee je bent aangemeld bij MAX was niet meer geldig: meld jezelf opnieuw aan maak een nieuwe account aan.

* Jouw gebruikersnaam account is 'de andere van de twee' en jouw gegevens zijn wel meegemigreerd. Probeer op de nieuwe website in te loggen met je mailadres wachtwoord.

Voorbeeld: op het oude forum kwamen de namen suikertje (kleine letter) en Suikertje (hoofdletter) voor. suikertje (kleine letter) is wél meegemigreerd, maar Suikertje niet.

Mijn account wordt niet meegemigreerd, wat gebeurt er nu met mijn profiel?

Je profiel komt op de nieuwe site volledig te vervallen, je zult dus zelf een nieuw account en een nieuw profiel aan moeten maken.

Mijn account wordt niet meegemigreerd, wat gebeurt er nu met mijn berichten?

Om de discussies leesbaar te houden zullen de berichten van verwijderde gebruikers wél mee worden gemigreerd. De gebruikersnamen en profielen bij deze berichten komen echter te vervallen en zullen helaas allemaal onder 'Gebruiker onbekend' komen te hangen. Dit gaat om 1% van het totaal aantal gemigreerde berichten.

Andere vragen?

Stel ze hieronder!

DE LIJST:

1208

10a

Ag

alsjemenou

An81

AnnaLena

anniet

anth

appeltje

Arnhemsmeisje

Bambi   :o

Becky

beertje1

bella

belle

bijouke

BlackLola

bleu

Bounty

Brabant

bridget30

bryanna

buster

Caramba

carmel

casedy

Catzzz

cecile

Chanine

chantal26

chriz

Diana

dopje

Draakje

echnie

eefje

Eira

ellebelle2

ellen1982

Emily81

emma

Eowynn

ernani

esther69

esther69

eviane

fabini

Fallen

feebee

femme

firefighter

Flicka

Flirty

Francis

Gaiza

gomar

hadewych

harleygirl

helena

hihahester

hilde1980

holymoly

hotspot007

iegh

Ilona

ilse81

invincible

irene1983

Jackass

Jane

jeanet

jollie

joukje

joyful

Jules

Jurdina

kadett

Kahlan

kanelly

Karen_Walker

katje80

kips

Knipoogje

kreeft82

laika3

lampionnetje

ledi

leeuwin77

lente1983

Leo79

lievelief

lijntje82

Lilly

liske

Loekiez

Maaike35

maisa

majadebij

marcel

marije1699

Marlou

Marrie

Maxxx

Mayka

mickeymuis

Mieke01

molecuul

monique

mops

mpeetje

muis83

Mya

mylove

Nagelstyliste

nikita30

Nina

Ninette

noekie

noelle

nona

Noortje

ongelukkig

Ott

ozzy

petra1973

Piaf

Pieppetje

Pink

pluissebol

qwertu  :o

Rebecca

renate

RiJa

robin2

Roland1971

Roosje78

rosetta

sandra84

sandra84

sandy

sanne30

scampi

sconelover

sellebel

Senne

sharpei

shrek

shyana

Silmarillion

sjako

Sonrisa

soo

Steeff

stellamaris

Stjarna

suikerbeestje

Suikertje

Sunshine77

suus

suus5

suzanna1

Sweety

Terra

Tine1977

tineke

tink

Tinkerbell1

vanillia

viaviva

Vinca

VincentVega

vlinder

vriendin

Webster

wereldbolletje

wijffie1

wilma

wilma73

Woman

Yama

yona

Yuli

Ziet

zonnemeisje

zonnetje69

zyxel

Ehm.. dat beste allemaal is dus niet een berichtje van mij, maar een kopie van bericht van de Viva pijler....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven