Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Sjeses, jij bent echt een Trut.

Dat je nog dacht dat je dit weekend ging stappen.

Kuiken! Ezel! Hert!

Ik had een foto van je moeten nemen, van je bleke-nog nooit zon gezien laat staan Rio-billengezicht.

Je mag niet. Niet hoor je me. Gewoon... NIET.

(Ik heb een beetje een sugar rush. Heb slechts een halve truffeltaart op. Schaamteloos. Maar ja, ík kom niet net uit de vivisectie waar ze me maar tenauwernood hebben laten ontsnappen.)
Ohja.

Nu ik je toch aan het opvoeden ben:

Je gaat nu een fles of kan of thermos pakken en die vullen met water, en elke dag leegdrinken.
Grmbl.

Jaaaaaaa mam.
Pak je dekentje, ga naast me op de bank zitten, schenk mij ook een watertje in, en krab mijn rug, daar waar uitslag met losse vellen van overdosis chocola zit.
*vervangt water door jonge jenever*

Truffeltaart, mén.. daar heb ik ook zin in.

Was er iets te vieren of was het die volle maan?
Áf!! Je krijgt niets!

Ik heb geen warm lijf naast me vanavond, jij wel.

(Volle maan dus)

~schenkt zichzelf nog een watertje~
Huh, ben je in mijn afwezigheid eens een keertje níet bij Bambi-man langs gewipt? *verbaasde smiley*

Truste vast!
Alle reacties Link kopieren
HAHAHA, Bam, je dacht toch niet werkelijk dat ik dacht dat we gingen stappen zaterdag he???? Muts, ezel, uilskuiken!

(Overigens ga ik wel... )

Ik ben blij, heb net de iq-test gedaan. Vorig jaar had ik zo slecht gescoord, maar weet ik aan de zwangerschap. Ik heb dat zojuist bevestigd. Had maar 5 fout (score 134) isniegektoch? (Wat ik wel gek vind is dat je onder de 35 maar max 142 kunt halen)

Verder ben ik niet blij want ik werd van 36 geschat!!!???? Collega had nog wel allemaal excuusjes dat dat was omdat ik 4 kinderen had en dat ze dacht dat iedereen pas begint te fokken na z'n 30e. Vuile kuthoer!
Score 134? Dat vind ik hoog! Volgens mij kwam ik vorig jaar op 118 ofzo.

Dus je mag dan wel een keertje een stukje ouder geschat worden, je bent in elk geval slimmer dan dit hert!

Have fun dit weekend, dear. Drink je er 1-tje op me?
Oh, ik had je ook 36 geschat hoor. Ben je jonger dan? \\:-)//

Maar idd, wat een kuthoer
IQtesten; niks voor mij hoor.

Straks ontnemen ze me nog de illusie dat ik hasske intelugend ben
quote:kjong schreef op 23 januari 2008 @ 21:06:

, ík kom niet net uit de vivisectie waar ze me maar tenauwernood hebben laten ontsnappen.)

~verveelde zucht~

Hoe vaak moet ik het nog herhalen? Het is "Viva-sexy" , zeker als het met Bam te maken heeft.
Gewoon een zoen, omdat jullie lief zijn en ik verder niets zinnigs te melden heb....
Wat wilde ik nou toch typen?
Lekker Qwertu, ook dat je de koffie al hebt klaar gezet voor de ochtendploeg.
Ja, goed hè?
Ah lekker koffie! Was ik net aan toe!

Pfff, net heftige gesprekken gehad met Pompel over "ons"... zet de boel weer helder op een rij, nu weten we weer hoe we verder moeten.

Ben nu wel heeeeel erg moe!
Jemig Pimpel, wat een tijd ook voor zo'n gesprek

Moet je vandaag werken?

Hier, *koffie*

Voor de rest natuurlijk ook

en *thee*

ik lag gisteren om kwart voor 10 in bed. Ben ook bijna gelijk aan slapen. Hielp niets, ben nu nog moe/slaperig/niet fit

toedels

(kom straks nog wel weer even terug )
Later is nu
quote:dreamer schreef op 24 januari 2008 @ 08:48:

Jemig Pimpel, wat een tijd ook voor zo'n gesprek

Moet je vandaag werken?

Hier, *koffie*

Voor de rest natuurlijk ook

en *thee*

ik lag gisteren om kwart voor 10 in bed. Ben ook bijna gelijk aan slapen. Hielp niets, ben nu nog moe/slaperig/niet fit

toedels

(kom straks nog wel weer even terug )

Ik moet eigenlijk wel werken, maar blijf thuis vandaag. Ben ook al moe en niet fit de hele week.

Volgens mij is de hele wereld niet fit!! Tis gewoon tijd voor lente!

Sterkte vandaag Dream.

En hoe is het met onze zieken? Bam hoe voel je je? Lil, hoe gaat het met jou? En Bentetje was ook ziek toch? Volgens mij vergeet ik ook nog iemand...

*Zet een lenteboeket op tafel, dat helpt vast!"

Dank Driem, voor doorlaten lopen van ed door Q klaargezette koffie.

Wanneer zouden de Pimpels dat zo'n gesprek moeten houden? Duh! Maar eh, heftig denk ik en w.s. ook erg goed dat je dit soort gesprekken hebt. Een relatie-functioneringsgesprek, zeg maar.

Maar ja, wat weet ik er nou van? Ik heb niet eens een relatie!

~pakt kopje koffie en besluit, na blik op de file-informatie, even thuis door te werken~

Hoe is het met Lil?

En hoe is Mims de dag van gisteren doorgekomen? Op het werk, zag ik in mijn mailbox. Nog naar Hero's ouders geweest?

(je hebt er geen zak aan maar ik heb zo aan jullie gedacht)
Pim, wel hardstikke goed DAT je zulke gesprekken voert! Zou hier ook wel eens nodig zijn, maar manlief is daar niet zo van.... van die relatiefunctioneringsgesprekken. Gelukkig is ie wel erg duidelijk, altijd, en draait niet om de zaken heen. Dus als 'm iets niet zint, dan zegt ie dat. En als 'm iets wel zint , dan zegt ie dat ook, gelukkig. Nu ik nog......

Pfff... hoofdpijn bij kids. Dat zou niet moeten mogen. Erg sneu! En migraine...aiai, da's meteen ook zo serieus, zeg maar. Heeft ie het min of meer van jou geerfd, Meave? En LD van jou, Dream?

IQ-testen. Hmmm... ik vind ze altijd een beetje "eng". Hahaha, misschien ben ik wel bang voor de waarheid?! Heb ooit eens een via internet gedaan met als resultaat 64 ofzo. Hahahaha, er stond nog bij dat nog 15% van de bevolking die score had. M'n zelfvertrouwens liep een behoorlijk deuk op! Dusseh... ik laat mezelf maar in de waan....

Op creche was ook al "iedereen" ziek; veel leidsters, ouders en kindjes. Heel gek; een gedeelte had koorts en soort van verkoudheid, en een ander gedeelte had buikgriep. Brrr.... IK WIL GEEN VAN TWEE!!!!
KOOKNIE!

En bij jou waren ze de 1 ervoor vergeten, Xop. 64 kan écht niet!
quote:xop720 schreef op 24 januari 2008 @ 09:15:

Pim, wel hardstikke goed DAT je zulke gesprekken voert! Zou hier ook wel eens nodig zijn, maar manlief is daar niet zo van.... van die relatiefunctioneringsgesprekken. Gelukkig is ie wel erg duidelijk, altijd, en draait niet om de zaken heen. Dus als 'm iets niet zint, dan zegt ie dat. En als 'm iets wel zint , dan zegt ie dat ook, gelukkig. Nu ik nog......

Pfff... hoofdpijn bij kids. Dat zou niet moeten mogen. Erg sneu! En migraine...aiai, da's meteen ook zo serieus, zeg maar. Heeft ie het min of meer van jou geerfd, Meave? En LD van jou, Dream?

IQ-testen. Hmmm... ik vind ze altijd een beetje "eng". Hahaha, misschien ben ik wel bang voor de waarheid?! Heb ooit eens een via internet gedaan met als resultaat 64 ofzo. Hahahaha, er stond nog bij dat nog 15% van de bevolking die score had. M'n zelfvertrouwens liep een behoorlijk deuk op! Dusseh... ik laat mezelf maar in de waan....

Op creche was ook al "iedereen" ziek; veel leidsters, ouders en kindjes. Heel gek; een gedeelte had koorts en soort van verkoudheid, en een ander gedeelte had buikgriep. Brrr.... IK WIL GEEN VAN TWEE!!!!

Ik ook niet, maar als ik moest kiezen dan wist ik het wel!

Tja en dat iq... het zegt toch niet zoveel. Voor mij althans. Gisteren dan 134 gescoord, volgens hun tabelletje is dat dan universitair +, maar ik zie me zelf echt nevernooit geen unversitaire studie voltooien, daar heb ik gewoon de ruggegraat niet voor dat tja.. dan klopt het dus niet.

Relatiefunctioneringsgesprek was wel echt dringend nodig hier, we liepen al weken allebei te mopperen en te kibbelen, vreselijk vind ik dat en Pompel ook! Het is allemaal wel heel logisch, we hebben allebei zwaar slaapgebrek en allebei een (redelijk) nieuwe baan, de energie die er is gaat toch eerst naar de kinderen en áls er dan wat overblijft is dat pas voor elkaar. Tja...

Gelukkig kunnen wij dit altijd wel heel goed; er móét iets gebeuren, we kunnen echt goed praten met elkaar en vooral ook luisteren en dan gaan nu de schouders erweer onder. Hebben er ook allebei weer helemaal zin in om het leuk te maken.
Doe je goed, lieve Pim, doen jullie goed!

De dag van gisteren doorgekomen, en voor vandaag een administratie-bijwerkdagje gepland. Hoognodig, want de vorige paar keer dat ik zoiets plande, heb ik uiteindelijk veels te weinig gedaan, dus het stapelt maar op.

Helaas vanmorgen opgestaan met een knallende koppijn, dus dat schept bepaald niet de juiste randvoorwaarden, helaas....

IQ-testen, tja...

Ik denk mijzelf altijd slanker dan dat ik daadwerkelijk ben (tot zover de afslankende werking van The Secret), en vrees dat dit voor mijn intelligentie net zo geldt.

Ik hou dus liever de illusie in stand, hihi...
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven