Cheers!
dinsdag 22 januari 2008 om 22:47
Ehm.. ik kén wel een marketingdeskundige, die van dat eigen bedrijfje hier in het Noorden. Maar zij heeft het heul erg druk, met haar eigen bedrijfje, ze is ook niet echt non-profit dus.
Oh, zij en mijn leraar, denk ik
Non-profit Marketing, dat klinkt ook een beetje als een contaminatie, niet?
En wat staat die maan mooi te schijnen hier!
Heb verder niets nieuws of toe te voegen, eigenlijk.
doe maar wijn dan
Oh, zij en mijn leraar, denk ik
Non-profit Marketing, dat klinkt ook een beetje als een contaminatie, niet?
En wat staat die maan mooi te schijnen hier!
Heb verder niets nieuws of toe te voegen, eigenlijk.
doe maar wijn dan
Later is nu
dinsdag 22 januari 2008 om 23:06
dinsdag 22 januari 2008 om 23:09
Oh, sorry: hij was 28.
Heath Ledger is found dead in US
Brokeback Mountain earned Ledger numerous award nominations
Hollywood actor Heath Ledger has been found dead at a downtown Manhattan residence, a New York Police Department spokesman has said.
"He was found unconscious at the apartment and pronounced dead," a police spokeswoman said.
It is not yet clear how the 28-year-old Australian actor, who earned an Oscar nomination as a gay cowboy in 2005 film Brokeback Mountain, died.
Police said he had been due to have a massage at the flat.
The housekeeper went to tell him the masseuse had arrived and found him dead on Tuesday afternoon, police spokesman Paul Browne told Associated Press news agency.
Police said they did not suspect foul play in the death of the Perth-born actor.
In September he split from his girlfriend Michelle Williams, with whom he has a two-year-old daughter, Matilda.
Heath Ledger is found dead in US
Brokeback Mountain earned Ledger numerous award nominations
Hollywood actor Heath Ledger has been found dead at a downtown Manhattan residence, a New York Police Department spokesman has said.
"He was found unconscious at the apartment and pronounced dead," a police spokeswoman said.
It is not yet clear how the 28-year-old Australian actor, who earned an Oscar nomination as a gay cowboy in 2005 film Brokeback Mountain, died.
Police said he had been due to have a massage at the flat.
The housekeeper went to tell him the masseuse had arrived and found him dead on Tuesday afternoon, police spokesman Paul Browne told Associated Press news agency.
Police said they did not suspect foul play in the death of the Perth-born actor.
In September he split from his girlfriend Michelle Williams, with whom he has a two-year-old daughter, Matilda.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
dinsdag 22 januari 2008 om 23:11
dinsdag 22 januari 2008 om 23:23
quote:kjong schreef op 22 januari 2008 @ 23:17:
Kalm aan?
Wanneer gaan we wel weer stappen?
Oh, deze meneer.
Ken 'm niet. Alleen van gezicht
[afbeelding]
Aanstaande zaterdag, toch??
Die maan is echt prachtig. Toen ik vanmorgen naar het station fietste stond ie helemaal bol en vol naast een van de torens, was echt een prachtig gezicht. Vanavond weer zo mooi.
Kalm aan?
Wanneer gaan we wel weer stappen?
Oh, deze meneer.
Ken 'm niet. Alleen van gezicht
[afbeelding]
Aanstaande zaterdag, toch??
Die maan is echt prachtig. Toen ik vanmorgen naar het station fietste stond ie helemaal bol en vol naast een van de torens, was echt een prachtig gezicht. Vanavond weer zo mooi.
dinsdag 22 januari 2008 om 23:26
dinsdag 22 januari 2008 om 23:37
Hier nog iemand die gruizig wordt van een volle maan. WIE ZET ZOIETS DAN OOK IN DE KROEG?????
~zucht~
Nu ben ik dus én gruizig en blauw ( ) : zie mijn foto op de website van Ons Werk.
~zet een wijntje bij de ambtenaar in labjas~
Lief lief Hert, wat fijn om je weer thuis te hebben. Dank voor het advies om de pyelonefritis te laten schieten. Ik neem toch een tournedos als ik mag kiezen.
De verleiding is erg groot om te gaan lezen en pestposten bij "Pukkels op onderkin" maar ik heb een date met mijn boek. Iets met duizend schitterende zonnen, heul mooi! Heb ik van Whopper gekregen, al een jaar geleden bijna. Erg mooi, vind ik.
Ik wil stappen in maart. Wie gaat het regelen?
~zucht~
Nu ben ik dus én gruizig en blauw ( ) : zie mijn foto op de website van Ons Werk.
~zet een wijntje bij de ambtenaar in labjas~
Lief lief Hert, wat fijn om je weer thuis te hebben. Dank voor het advies om de pyelonefritis te laten schieten. Ik neem toch een tournedos als ik mag kiezen.
De verleiding is erg groot om te gaan lezen en pestposten bij "Pukkels op onderkin" maar ik heb een date met mijn boek. Iets met duizend schitterende zonnen, heul mooi! Heb ik van Whopper gekregen, al een jaar geleden bijna. Erg mooi, vind ik.
Ik wil stappen in maart. Wie gaat het regelen?
woensdag 23 januari 2008 om 00:20
'Relaties' is soms zó ordinair leuk.
Overigens kende ik een meisje die ook steeds verkondigde dat ze maagd was, aan wie het maar wilde horen. Technisch gezien wel ja...maar de jongedame had meer lullen in dr bek gehad dan ik appels heb gegeten.
Ik ken hoeren die ik gerust bij mijn kinderen laat, en maagden die ik niet eens met mijn goudvis vertrouw....
Wat heb ik hier schofterig om zitten lachen.
Overigens kende ik een meisje die ook steeds verkondigde dat ze maagd was, aan wie het maar wilde horen. Technisch gezien wel ja...maar de jongedame had meer lullen in dr bek gehad dan ik appels heb gegeten.
Ik ken hoeren die ik gerust bij mijn kinderen laat, en maagden die ik niet eens met mijn goudvis vertrouw....
Wat heb ik hier schofterig om zitten lachen.