Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
De mooie billen zijn van Qlief David.

Vervelend dat je zo moe bent! Is er nog ergens een half uurtje over voor een powernap? Daar knap ik altijd erg van op! (En anders is daar altijd nog ons vriendje caffeïne. )
Of vriendinnetje rosé..

Oh Q, maak me gek!

*sjonge*

Djiez Kjong, jij hebt ook altijd weer wat geks, he. Kun je erbij met een elektrische tandenborstel? Is altijd wel goed tegen plak.

Ik doe momenteel een 'Pimpel', heb 6 kinderen rondlopen hier.. en het was zoo netjes in huis vanmorgen.. boehoeee.
In het kader van .. eh.. eigenlijk helemaal geen leed: ik heb géén idee wat te koken, voor vanavond, maar het moet wel over 45 minuten op tafel staan. Ik denk onze oude vriend de frituurpan er maar weer eens bij te pakken.

ik heb het trouwens, sinds het schaatsen, de hele dag al koud en vreet me gek aan chocolade en warme hapjes (ja, ook warme gesmolten chocolade met walnoten en appel, toch nog een beetje gezond ) De billen van David vergoeden wel een beetje
Later is nu
Die caloriën schaats je er zo weer af joh. En ik ben (sinds single-mum) meester(es) in snel koken, dus als je weer zo'n moment hebt: bel me maar.
Ik ben gisteren om 19.15 uur naar bed gegaan. En er niet meer uitgekomen totdat het 7.36 uur the next day was! Da's dus langer dan 12 uur!

Oh nee, heb nog een keer geplast en beker water voor jongste opgehaald. Maar goed, toch best lang qua bedtijd.

Vandaag goed gewerkt

en nu eigenlijk al weer zin in mijn bedje... gaaaap.

Plaklong klinkt niet fijn.

Net als alle ex-ellende

bedenken dat je bij je schoonouders gaat slapen

zelf ziek zijn of zieke partner/kindjes hebben

en knappende vuilniszakken.

Lieve Dots en jarige kindjes zijn veel leuker!

En de uitdrukking Ik doe een Pimpel vind ik geniaal. Hoewel ik in eerste instantie dan aan heel foute dingen denk
hahahaa, ik had er ook al een andere suggestie bij! ach, pim, hoe bedoel je?

Lekker kontje zeg die David, tjemig.

ach kjong, plakkende bende, mag je lekker aan de pufjes enzo? beterschap mens. doet me denken dat ik nog steeds niet gebeld heb voor uitstrijkje, is niksniet uit engigheid maar gewoon ordinair vergeten. Misschien morgen maar als ik tracht te denken aan bellen voor de pfeifferuitslag van KK. Echter ben dan op werk, dan is spitsuur exact tijdens belmoment van de huisarts. Ben benieuwd.

Lil, hoe werd er gereageerd op werk? Knap hoor, zo`n periode afsluiten, al klinkt het wel helemaal goed zo. Wanneer ga je nu voor Baas beginnen? En wat een mopje toch die dochter van jou. Echt leuk!

Ga vanavond ook maar eens vroeg naar bed, ben best wel gaar van 2 dagen (die nota bene mijn vrije dagen waren) rennen en vliegen. Nu weer 3 dagen werken, pfff.
ach mijn schat roept dat de melk opgeklopt is! Iemand anders ook wat in zijn koffie?
Je hebt inderdaad een superlieve schat, Bentetje!

Hoe laat moeten we je sms-en? Of helpt dat niet op de werkvloer?

En Is Xop al uitgestreken? (streng ben ik he!?)
Hehe, ik heb de meiden hier in bed (zo leuk, we zijn vanavond alleen met de meisjes, vinden Dochter & ik altijd iets speciaals hebben ), GG gebeld (ziek), straks spullen klaarzetten voor morgen (beide meisjes ook weer naar de diverse daglocaties brengen), maar nu even pauze. Met gevaar dat ik niet meer overeind kom, maar goed, dat risico loop ik dan...

'Een Pimpel doen': ik vind 'm geniaal! Die houden we erin! En Toet, wat ontzettend lekker zo lang slapen... En Meave gaan sporten, goeie acties allemaal. Wat me doet denken; ik heb al meer dan 2 weken niet gesport vanwege alle gereis en ziek., dat is heel ongewoon voor mij, voelt ook heel niet lekker... Nou ja, komt wel weer.

Baas is verdrietig dat ik wegga, en tegelijk legt hij eindeloze lijsten aan van wat hij nog wil dat ik dan doe. Ik heb getracht duidelijk te maken dat hij daar keuzes in moet doen, want dat ik hoe dan ook per uiterlijk 1 april weg ben, en ik ga me niet voor die tijd 50 uur per week ondersteboven werken. Goed afronden ok, op de valreep alsnog overspannen: nee dank u. Wat wel heel vervelend is, is dat vandaag bekend is geworden dat een aantal deadlines voor belangrijke offerterondes vervroegd zijn, dus stress alom. Maar ja, ik wil me niet gek laten maken en volledig uitgewoond en gevloerd aan nieuwe klussen beginnen. Hoe dan ook wordt maart een pittige maand, omdat ik hoop alvast wat gesprekken te kunnen voeren bij/voor nieuwe baan, en alvast wat te oefenen met stukken schrijven (waarvan ik steeds maar denk dat ik dat soepel moet kunnen, maar dat zeg ik werkelijk zonder enig idee van zaken, dus zou zomaar anders kunnen zijn, slik). Kortom: veel te doen. Als beter geen probleem, maar dat ben ik nog niet helemaal.

Maar niet vanavond. Vanavond spulletjes voorbereiden voor morgen, beetje lezen, en heel vroeg slapen zodat ik morgen wellicht energie heb voor een beetje (meer) werken. Vermits de verwarming het weer doet op werk, want vanwege verbouwing lag die eruit vandaag. Ik ben er precies anderhalf uur geweest, toen had ik blauwe nagels en onhoudbaar klapperende tanden. Griep doet afvallen, bij mij althans, dus ik heb het nu ook nog eens extra kou, was heel niet fijn.

Mims, die vuilniszakken van jou waren hier goed vor een schaterlach, maar ik kan me levendig voorstellen dat het Echt niet leuk was... Huishoudelijk Leed, grenzend aan huishoudelijk geweld (wat ik ooit echt iemand heb horen zeggen, die er uiteraard iets heel anders mee bedoelde, en hou dan je gezicht maar eens in de plooi).

Iemand wijn?
Iemand vroeg dat, Kjong geloof ik en laatst ook iemand van werk, hoe dat nou voelt, zo'n kind-van-ander. Als in: stiefkind. En ik ben daar vee over ana voelen en denken laatste tijd. Het voelt toch echt anders, kind van mij of ander kind. Ik kan meer hebben van eigen kinderen, ik ben knuffeliger naar eigen kinderen, ik heb bij Dochter niet dat overstelpende liefdesgevoel wa ik bij Dot en Zoon wel kan voelen. Als ze er alledrie zijn en het is weer eens en totaalchaos, betrap ik mezelf er soms op dat ik haar dan echt het minste kan hebben, en dat voelt niet fijn. Tegelijkertijd zijn we ook goed samen. Zij weet dat ik haar kind niet ben en dat dat ook anders voelt, ik weet dat ik haar moeder niet ben en dat dat óók anders voelt. En we worden steeds vertrouwder met elkaar, we vinden elkaar lief, dat is duidelijk. Als GG er niet is, is het eigenlijk makkelijker. Dan hoeft Dochter niet van zichzelf in competitie met mij om zijn aandacht of die van Dot, en is het heel ontspannen. Is wel goed voor ons.
quote:lilian02 schreef op 13 februari 2008 @ 20:18:

Zij weet dat ik haar kind niet ben en dat dat ook anders voelt, ik weet dat ik haar moeder niet ben en dat dat óók anders voelt.

Gelukkig maar...

Dat klinkt goed Lil, ik kan me goed voorstellen dat dat anders voelt, maar op deze manier en zo in balans is super natuurlijk!! En zal waarschijnlijk alleen nog maar groeien.

Hmm, ik zag em wel aankomen dat Baas je nog van álles in de schoenen zou schuiven. Sterk dat je je grenzen bewaakt!

Ik heb vandaag beslist geen Pimpel gedaan ( ) want ik moest gewoon werken, megaheftig dagje want het contract van mijn collega wordt niet verlengd.. enneh.. nou ja... ehm... we hebben samen 52 uur waarin we het werk nóóit afkrijgen ondanks hollen rennen & vliegen enneh.. tja... dat werk moet ik nu dus in mijn eentje in 26 uur gaan doen!?

Ik kan er een heeeeel lang verhaal van maken (maar dat doe ik niet) maar enerzijds is dit een compliment (het was al duidelijk dat 1 van ons weg moest en aangezien zij er langer werkt dan ik ging ik er vanuit dat ik diegene was) maar ik voel nu ook complete paniek, ik kán die functie gewoon niet in mijn eentje draaien! Écht niet!

Vrijdag gaan wij lekker een weekendje naar Zeeland, daar heb ik megaveel zin in! Maandag gaan we op de "terugweg" (nou ja... uurtje of 5 om..) langs onze verdrietige vrienden, ze belden vanavond dat ze graag willen dat we komen. Dat vind ik fijn, ik wil ook erg graag naar ze toe.
Wow, Pim, dat is heftig zeg!

Maar meer, dan je best kun je niet doen. Worden taken misschien helemaal gerangschikt? Waardoor je efficienter kunt werken? Zou wel een idee zijn.

En fijn voor jullie dat jullie naar vrienden kunnen. Moeilijk, maar fijn om ze concreet tot steun te kunnen zijn

Lil, ik kan me helemaal voorstellen dat 'stief'kind anders voelt.

Maar wel fijn, dat jullie elkaar zo lief vinden en zij (en jij!) er dus van kan genieten, als jullie samen zijn, zonder haar papa er bij.

Hoe oud is Dochter trouwens? En de andere twee?

Hier lekker dagje, met kindjes over de vloer en leuke dingen doen.

Fijn hoor.

Heeft iedereen hier al concrete zomervakantieplannen?

Ik ben nog zo aan het twijfelen over vakantiebestemming.

Wil eigenlijk niet al te lang rijden met het gespuis
Wij hebben nog helemaal geen zomervakantieplannen. Eea hangt voornamelijk af van onze financiën tegen die tijd (kortom we blijven weer thuis )

Het liefst willen we twee weken weg naar bijvoorbeeld Frankrijk, maar het is allemaal zo walgelijk duur in het hoogseizoen.
Wat fijn, Pimp dat je zo snel bij je vrienden kunt zijn..

Jee, wel cool dat je mag blijven bij werk en andere collega weg moet. Niet leuk voor haar maar wel compliment voor jou! En als je het niet redt in je uren zal je leidinggevende een oplossing moeten vinden, he. Is niet jouw kopje thee!

Nog geen concrete vakantieplannen. Eerst zou het portugal worden, nu twijfelen we aan alsnog naar opa en oma in Hongarije (kindjes willen zo graag en opa en oma ook) en even zien hoe het met mij gaat want operatie (lymfen verwijderen) zit ook nog in planning natuurlijk. (maand of 2) Geen idee hoe ik daar lichamelijk uit ga komen. Moet morgen weer voor m'n infuusje, krijg weer uitslagen. Pffff, zie ik iedere keer weer meer tegenop. Je zou denken dat het meer in je systeem gaat zitten hoe langer zoiets duurt maar nope, het gaat niet wennen. Ben het zo spuugzat. In juni is het alweer 2 jaar geleden dat ik de diagnose kreeg. 2 jaar!

Je bouwt in elk geval een goede band op met Dochter, Lil. Je kunt ook niet verwachten dat je hetzelfde voelt voor een kind van een ander als dat van jezelf. Wel liefde maar op een andere manier, lijkt me.

Truste!
quote:Elyane schreef op 13 februari 2008 @ 21:57:

Wow, Pim, dat is heftig zeg!

Maar meer, dan je best kun je niet doen. Worden taken misschien helemaal gerangschikt? Waardoor je efficienter kunt werken? Zou wel een idee zijn.

En fijn voor jullie dat jullie naar vrienden kunnen. Moeilijk, maar fijn om ze concreet tot steun te kunnen zijn

Nou, ik weet zeker dat ik efficienter en gestructureerder zou moeten kunnen werken (groot leerpunt voor mezelf, ben ik ook druk mee bezig) ik heb zo vreselijk veel moeite met prioriteiten stellen, er is zoveel ad hoc werk en alles moet altijd nu nu nu en vandaag, maar liefst gisteren... een deel van ons takenpakket gaat weg (op papier is dat 20 uur, maar in praktijk de ene week 0 uur en de andere week wel 30, op zich is het wel fijn dat deze onzeker factor dus weg is, straks) maar dan nog zie ik het even niet zo zitten... maar goed de toekomst zal het leren!

Ik vind het ook erg fijn dat we ze kunnen steunen. Ik stuur al vanaf dat meiske is opgenomen dagelijks meerder sms-jes, maar vind het zo moeilijk: wanneer is het teveel? Maar hij zij vanavond dat ze er heel veel aan hebben en het fijn vinden, dus dat vond ik dan wel weer fijn. Het feit dat ze specifiek vragen of we willen komen vind ik dan ook heel fijn.

Ik heb een heel mooi idee voor een cadeautje, had een plaatje in mijn hoofd en heb vanavond Whopper gebeld of zij dit wil maken en dat wil ze... heel fijn en haar (werk) kennende wordt het minstens zo mooi als ik het me voorstel. (ik zal ideetje wel even in de AK zetten)

Vrijdagochtend gaan we weg, morgen moet ik werken... wat denken jullie was het handig geweest als we wat hadden ingepakt? Of in elk geval een idee hadden over wat er mee moet?

Ja zeker he?

Ja, hmm.. dat dacht ik al.

Maar nu wil ik slapen. Ik flikker wel onderbroeken en rubberlaarsjes in een tas, dan komt het vast goed. (toch?)
Haa die Bam!!

Tjesus zeg... twee jaar... wat LANG! En wat verschrikkelijk irritant dat het dan nog steeds zoveel onzekerheid en gedoe geeft... blch..
Psies, schone onderbroeken en regenlaarsjes, meer heb je toch niet nodig.

Sja, lang al he. En nu gaat het nog redelijk goed. Soms ben ik ineens zo bang dat het misschien een keer niet meer goed gaat. Kreeg vandaag ook flinke brok in keel van Valentijnskaartje die in de bus lag. Had Yentl gemaakt op school met als tekst erbij geschreven ; 'ik hoop dat je snel weer beter wordt want ik hou heel veel van jou'. Juf vertelde dat ze heel duidelijk gevraagd had om dat op die kaart te schrijven. Kadoenk.

Maar ik zou naar bed. Geen zin.

Toch maar doen. Nighty night!
quote:Bambi schreef op 14 februari 2008 @ 00:34:

Kreeg vandaag ook flinke brok in keel van Valentijnskaartje die in de bus lag. Had Yentl gemaakt op school met als tekst erbij geschreven ; 'ik hoop dat je snel weer beter wordt want ik hou heel veel van jou'. Juf vertelde dat ze heel duidelijk gevraagd had om dat op die kaart te schrijven. Kadoenk.

Heel erg lief en ik snap je Kadoenk.

Ik heb een Valentijnskaart gehad van de Barman en een ~slik~ sms-je van VL ~slik~ dat hij nog steeds van me houdt.

Kut. Ik ook van hem.

Mag ik al een borrel of is het daar te vroeg voor?
Goeie morgen lieve Valentijntjes . Iedereen lekker geslapen en goed wakker geworden? Ik hoop het!

Pimpel, vind het ook wel wat hebben dat je zo relaxt naar zo'n weekend toe kunt gaan. Ik ben in staat tot nacht wakker liggen van lijstjes afwerken in mijn hoofd, heel vermoeiend. Om die reden bereid ik dus liever dagen van te voren alles voor, want dan hoef ik middernachtelijk niet met die lijstjes aan de slag van mezelf (ik spoor niet, ik weet het). En dan nog vergeet ik vaak de helft .

Slecht geslapen (waarom?!), maar voel me wel beter dan in dagen, gek genoeg. Vanmiddag haalt mijn moeder zowel Zoon als Dot, ze kookt en blijft slapen om morgen Dotopvang te doen. Helemaal fijn, kan ik even leunen. Dot is nu snipverkouden met dichtgekoekte ontstoken oogjes. Ik week ze 's ochtends open onder luid protest van haar kant ("Mama, neeneenee! Oogh, au! Nee!") maar ondanks haar woede neemt ze dan wel graag een stevige knuffel in ontvangst van mij. Als ik haar dan vraag of het nu weer goed is, zegt ze met een diepe zucht "Já." Dus daar ga ik dan maar vanuit .

Shoot, Toet&Bloes, het was me geheel ontgaan dat jullie op werk eens in zoveel tijd een maandag hebben . Dat is echt een ramp voor mij, dan heb ik alle kindjes thuis of te halen (in 2 steden), en de dubbele zwemles 's middags die inmiddels op evrschillende tijdstippende aanvangen ook nog. Helphelp. Geen idee wat ik daarop moet verzinnen .

Ondertussen moet ik weer werken, later!
Bloes, geen borrel, wel sterke koffie. Hij houdt vast van je, maar hij kan er niet naar leven, heeft ie uit en te na bewezen. Dat is volgens mij best een aanzienlijk bezwaar....
Nee hoor. Kan best Bloes

Jeetje Bam, 2 jaar alweer. Nogal wiedes dat je het spuugzat bent. Ziek zijn is niet leuk, lang ziek zijn nog minder en dan ook nog zo'n kloteziekte die zoveel onzekerheid met zich meebrengt

Wow Pim, heftig om de baan alleen te moeten gaan doen, maar het is natuurlijk wel een flinke opsteker dat ze jou willen houden en niet je collega.

Dames, ik ben zenuwachtig. Madokus is als het goed is klaar met zijn examen nu. Wacht dus met spanning op de uitslag.

Net toch ook maar de huisarts gebeld voor een afspraak voor Bink. Het moppie is nog steeds ziek. Vannacht weer 39, 2 en zijn hele maaginhoud die werd leeggekiept in mijn decollete. Maar daarnaast begint hij nu ook dik slijm op te geven wat hij heel moeilijk omhoog krijgt. Vind het dus toch wel fijn als de huisarts even naar hem kijkt. Moet alleen kijken hoe ik dat met mijn werk oplos, want moet vanmiddag naar vergadering en zou daarna tijdje doorwerken om het thuisblijven van gisteren wat te compenseren.
MADOKUS IS GESLAAGD!!!!

Wauw, gefeliciteerd!

Nou Bloes, nu is er officieel een reden om vast wat flessen te ontkurken!

Wauw, gefeliciteerd meid!
Mado, gefeliciteerd! Dat is een zorg minder dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven