Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Bent, natuurlijk schiet je weleens uit je slot. Maar juist dat je je nu weet te beheersen omdat GG dat zo hard nodig heeft, is zo knap. Ook hier volop bewondering daarvoor. Fijn om te horen dat het gesprek met je vriendin je goed gedaan heeft en je gesterkt heeft in het gevoel dat je het goed aanpakt zo. Ik wens jou en Bentos in ieder geval een fijne avond toe.

Xop en Toet, veel plezier!!!!!

Lijkt me niks zo'n krolse kat Mims. Ik heb er al zo'n hekel aan als onze hond nogal "overenthousiast" wordt

En ik begrijp inmiddels dat ik nodig foto's moet gaan spotten in de AK.
quote:madootje schreef op 22 februari 2008 @ 16:23:

Bent, natuurlijk schiet je weleens uit je slot.

*grinnik* Doe je zó je best om de pantoffel/slof te vermijden.....

~zwaait nog eens naar Xop~

Héérlijk zeg! En Toet ook al: neuken in een hotelletje nog wel, goed man!

Ik dub nog even over Kroegen binnenkort. VL vond dat ik de meiden wel bij hem kon brengen, dan kan ik wél mee.

C/P:

Vandaag was lekker dagje! Vanmorgen gesport en bijgeklept en gesaunaad net de Onmisbare Buuv, daarna was mijn Zus hier voor de lunch en nam ze Jongste mee voor een logeerweekend. Kindje errug blij dus. Oudste moest naar de peut en ik heb even lekker een uurtje gewinkeld, kadootje voor Zus gekocht enzo. Daarna samen de Appie in voor wat laatste boodschappen en pizza gegeten voor de teevee saampjes. Ze gaat morgenmiddag ook al logeren (godgeklaag is het! dan heb je kinderen en dan blijken ze ook nog een eigen leven te hebben! ) bij vriendinnetje. Ik maak van de nood een deugd en ga met een aardige meneer (ken ik via internet) wandelen in een natuurgebied. En zondag gaan we met Opa Bloes naar Zus en Co om Jongste weer te collecteren. Leuk leuk, lekker weekend dus!

Nu ga ik eens aandacht geven aan dat kindje hier op de bank, die als middle-name "Nickelodeon" verdient.....
anoniem_3050 wijzigde dit bericht op 22-02-2008 19:16
Reden: zzzzzzzzzzzzzzzz...................................
% gewijzigd
Thank God it's Fihiday! Wijn, iemand?
Yes please!
past niet meer na mijn Indonesische rijsttafel van vanavond......
Jawel! dat giet je óm de rijstkorrels heen, past best. Was het gezellig, bentetje en zijn jullie nog tot Kinder-overleg gekomen?

~klokt weer een paar glazen vol~

Zo. Mijn VT 2008 is ingevuld en ik word er én blij én rijk(er) van. Hiep hoi, leuker kunnen ze het niet maken.

Oudste had geen zin in haar avondwandelingetje vanavond maar ik wilde die pizza wel in beweging brengen, die zwaar op mijn maag lag. Dus bedacht ik dat we wel een ijsje bij de italiaanse ijsboer konden gaan kopen (voor haar natuurlijk ) Is een stevig stukje stappen, gezellig kletsend o.a. over de voordelen dat wij gescheiden zijn voor de Bloesjes enzo. Staan we voor die winkel: Gesloten! Toen zijn we maar even wat gaan drinken in de Stamkroeg, want ZKHM had dorst en dat was wel heel erg leuk!

Maar wel snel weggegaan want het was druk en rokerig dus weer gezellig kleppen. En ik vertelde haar dat het vandaag precies een half jaar geleden was dat Hero gestorven is. Haar reactie: "och wat zielig voor Mims! Trágisch gewoon! " Sorry, maar die woordkeuze bij een meisje van 9 werkt op de lachspieren.

Thuisgekomen hebben we een kaarsje voor Hero aangestoken. En er stenen bij gelegd van Oudste voor Hero, Mims en Mops. Ik heb lieve meiden.
Haai meisjes, ik ben d'r weer! Kom vanmiddag nog wel uitgebreid beppen (een saai reisverslag achterlatend enzo) en even kijken of ik de hoogtepunten (en naar ik vrees ook dieptepunten) van de afgelopen week kan vinden. Nu eerst sport voor de kindjes. Eens kijken of we daar veilig aan kunnen komen. Ik heb de afgelopen twee nachten erg slecht geslapen, en daar kan mijn brakke lijf niet zo goed tegen.... Vanavond aan de melatonine denk ik. De bijsluiter zo maar eens pakken...
Mooi Bloes, jij en je meiden (f)

En Hero, alweer een half jaar terug? Het lijkt nog zo kort geleden

Mims, grote

Goedenmorgen verder.

Mijn dochter wil vandaag als Tarzan door het leven

"slingeren aan lianen"

En ze hebben vakantie!

ik niet

wel een paar uurtjes meer vrij, deze week

zullen ze blij mee zijn, nadat ik 2 weken achter elkaar 2 dagen ziek op bed lag.

Toedels
Later is nu
~zet de fles aan de mond~
~schuift Bloes onder de bar, zodat we niet over haar struikelen.. zet potje instantkoffie ernaast~

(meid, wel erg vroeg aan de fles, of niet dan?)

Ik had vanmorgen een mooie ervaring met de kinderen: ze kwamen hun zakgeld vragen, zodat ze alvast een verjaardagscadeautje konden kopen voor mijn verjaardag... over ruim een maand!!! LD wist al wat ze ging kopen en wilde dat nu vast halen. Kwam even later zelfs terug, omdat ze te weinig geld bij zich had en of ze wat uit haar spaarpot mocht halen (tuurlijk ) Maar.. inmiddels spelen ze, met het cadeautje in hun zak ofzo?, al uren buiten.

Zouden ze dat nou niet verliezen? Met alle drama's van dien dat én ze hun geld uitgegeven hebben aan een cadeautje dat ze nu ook nog kwijt zijn ... en.. ik geen cadeautje krijg? Afijn, dat laatste is op de schaal van leed natuurlijk een -15, maar ik ben zo nieuwsgierig

LE vertelde van te voren al dat ik z'n bed niet meer mocht verschonen, want daar ging hij z'n cadeautje verstoppen
Later is nu
Yep, een half jaar al... Het zou niet moeten mogen, letterlijk.

En of dat niet genoeg reden is om chagerijnig van te worden, ben ik ook nog eens over de pis op mijn ex. Grrmmmbl.

Hij is ziek. Kan gebeuren.

Dat meldde hij donderdag. Ook geen probleem.

Hij was alleen op dat moment wel aan het werk. En dat vind ik stom. Want hij kon donderdagavond Mopsey dus niet hebben, want ziek. Dat hij haar dit jaar nog maar twee weekenden gezien heeft en haar na dit weekend wegens zijn zoveelste vakantiereisje weer 4 weken niet ziet, is blijkbaar niet voldoende om er gelijk alles aan te doen om beter te worden; je ziek te melden op je werk en meteen onder de wol te duiken.

Nee, er moest gewerkt worden. En dus zit ik nu thuis met een planning die in het honderd loopt en, erger nog, een diepteleurgestelde Mops.

Bellen kan ik hem niet, want de oplader van zijn GSM ligt nog op zijn o-zo-belangrijke werk.

Mogenlijk-misschien komt hij haar morgenmiddag ophalen (weer een planning naar zijn grootje), en dan zou hij haar wel bij zich willen houden tot maandagavond. Dan neemt hij wel vrij op zijn werk. En als het dit weekend echt niet zo lukken, kon hij misschien donderdag nog wel vrij nemen.

Mijn reactie dat hij geen vrij hoeft te nemen als hij ziek is, deed hij nonchalant af met "maar maandag ben ik wel weer beter, hoor.."!

Hoe ziek ben je dan nu? En je kind mist je, lammeling!

Als je haar deze week niet ziet, heb je haar tot april slechts 2 weekenden gezien!

Ik vind het zo zielig voor dat kostbare, mooie, lieve, poppie van mij, die zo ontzettend veel van haar vader houdt...
Wat wilde ik nou toch typen?
Mims,

En nog eentje ( ) voor Mops ivm zieke vader. Gelukkig ben jij nooit ziek als je alleen met Mops bent... Ik begrijp nooit zo goed waarom sommige vaders ineens geen behoefte meer lijken te hebben aan zoveel mogelijk contact en tijd met hun kind als ze gescheiden/uit elkaar zijn. Arme Mops. Arme jij.
hè bah, wat rot. Ik kan me voorstellen dat dat zeer doet mims, ik kan me ook niet voorstellen dat je niet alles opzij zet (ja, ook je werk en je zieke hoofd) om je dochtertje te zien. Ik moet er niet aan denken, zo weinig mijn kinderen zien!!! Jemig, alweer een half jaar, wat vliegt de tijd. Bah mims, weer een mijlpaal die je niet wil meemaken.

Uit eten was gisteren erg gezellig, we hebben heel veel gepraat, was goed. Kinderen hebben het leuk gehad bij opa en oma en zijn allerliefst geweest, vandaag ging het ook goed. Hopelijk weten we dat vast te houden!

Dream, wat nou als ze helemaal geen kadootje voor jou gekocht hebben, maar iets voor zichzelf waar ze nu mee aan het buiten spelen zijn???

Bloes, wil je mij even laten weten welke weekenden de bloesjes bij jou zijn en je wil pannenkoeken eten?
Ik moest er van de week nog aan denken dat het bijna een half jaar geleden was...

Een half jaar al. Echt ongelooflijk

En ook ongelooflijk hoe jij je staande houdt Mims, hoe moeilijk het ook is. Ik heb grote bewondering voor je.

(al had ik gewoon veel liever bewondering voor je gehad op andere vlakken...)

Meave, welkom terug!

En Bloes, moest erg lachen om de woordkeuze van je dochter.

Tragisch grappig

Maar blijkt toch wel weer hoe lief en meelevend ze is.

Zo moeder, zo dochter dus.

Dreamer,geen vermoeden van kado? Je maakt mij namelijk ook nieuwsgierig!

Pffff, geldt dat aanbod van wijn nog steeds.

Ben namelijk wel toe aan wat drank, na een drukke werkdag.

Kwam wel lekker thuis, Zorro had zijn best gedaan in de huishouding, echt lief hoeveel hij heeft gedaan.

Kan morgen dus lekker besteden aan de kinderen

Zeefje is ziek, het arme meiske. Kotst en schijt de hele boel onder.

Hoop dat ze morgen is opgeknapt, anders kan ik er nog niet op uit met de kinderen.
Wil je wijn Ely of iets sterkers? In Engeland heb ik wodka/lime/lemonade op. Jammm.

Speaking of which... We zijn uit geweest. Naar een bar met dansvloerdinges. Vriendin (tweeendertigeneenhalluf) en ik (eenendertigeneenhalluf) en de buurvrouw van vriendin (negenveertig). Godsamekrake, er waren nog wel een paar dertigers, maar wat voel ik me ineens Oud. Gelukkig heb ik vaak 538 aan staan, dus de muziek kon ik op 1 nummer na wel plaatsen. Maar al die veel te dronken meisjes zonder kleren, veel te dronken tienerjongertjes met maf modern haar... Eén zo'n gozertje probeerde Neighbour (die er wel als een traditionele engelse sloerie uitzag overigens) vol op haar b*k te zoenen! Jak jak jak.

We hebben ons die avond in elk geval uitstekend geamuseerd. Tussen de 16-jarige sloeries op de dansvloer.

Verder ben ik ook heel cultureel geweest hoor. Ik ben in dat reuzenrad in London geweest, heb de Tower of London bezocht en ben bij Mrs. Queen op bezoek geweest in Windsor Castle (dat tegen mijn verwachtingen in echt super interessant en leuk was!).
Gek eigenlijk. Ik was soort van vergeten dat Schoonmams een half jaar geleden is overleden. Maar van Hero wist ik het nog wel...
Ik ga nog even door... al is de overgang na het vorige berichtje wel erg groot.

Gister hadden Mav en ik de bruiloft van een kennisje. Ze zag er zo mooi uit. En hij ook strak in pak. Het feest was echt super. Mav en ik hebben de hele avond op de dansvloer staan swingen. Echt onze muziek, van toen wij nog naar de disco gingen zeg maar. En natuurlijk de discomuziek uit de tijd van de ouders van Bruid(egom) enzo. Was echt heel erg leuk. Pim, ik heb je oude buren nog gezien. Kindjes zijn groot geworden zeg! Jochie heeft de hele tijd staan dansen met iedereen, heeft zijn ogen uitgekeken bij de DJ en vond het echt leuk. Bruid en bruidegom waren dus de mensen die nu in jullie oude huis wonen.
Haihai

aangezien pc weer raar deed, is Elvis druk doende geweest pc (weer) opnieuw op te schonen. Zo te zien gelukt, maar balen dat m'n favorieten weg zijn.. jullie kan ik nog wel vinden (met ogen dicht, volgens mij) maar ik had een mooie verzameling sites aangelegd, waarop mooie pasteltekeningen te zien waren. Mag ik weer opnieuw gaan zoeken (en niet zeuren, aldus Elvis)

Jaa, cadeautjes zijn écht gekocht en zo groot/klein dat ze mákkelijk in de zak konden. Ze konden ook niet stuk. Die van LE is van hout, geel en rammelt in de zeer kleine platte verpakking. Ik heb een vermoeden wat het is.. (en néé, ik zeg het lekker niet voordat ik het uit mag pakken ) Die van LD is wat groter (ook stukken duurder, lief maar arm kind) en ik heb ook dáárvan een vermoeden.. Toen ze de cadeaus gingen verstoppen, heb ik ze wel aangeraden niet te goed te verstoppen, aangezien ze over een maand nog terug te vinden moeten zijn

Vanmiddag nog bijna een uur met LD geskate. Het was hier zowaar droog, lekker hoor! Morgen misschien bij Xop's werk skaten, daar is een groot terrein met van dat mooie vlakke asfalt, waar 's weekends bijna geen auto's rijden. Ideaal dus!

Mims, wat ontzettend triest en raar toch he, dat vaders hun werk belangrijker lijken te vinden dan hun kind En jij, als moeder, zit met een brekend hart, wegens het verdriet van je dochter, dat maar één iemand goed kan maken, en dat ben jij nu eens niet. Het moest verboden worden. (en dat is het volgens mij ook) Enja, zoals Meave (?) al zei: jij bent toch ook wel ziek, wanneer je alleen met Mops bent? En dan ben je ook nog lánger ziek + kind.

Wij hebben dit weekend alle sportkanalen gratis, dus Elvis kon net ineens (blij blij) live voetbal zien. Ben maar boven was gaan vouwen, gelijk iets nuttigs doen, hatsiekedeee.. Heb 'm gevraagd waarom hij de sporzender eigenlijk niet neemt, voor 5 euro per maand ofzoo.. waarom? Kweenie. Ik wilde eens lief doen zeker.

Afijn

ik heb wijn

ik heb Tia Maria

Wie biedt?
Later is nu
bied
Jaaaa, halloooo, ik bied voor wijn!

Kom op dan met die fles
Hier: Maar ik heb de helft al op. solly!

Hé, Ely en Bloes zijn zeker langsgeweest!

Oké, ik ben officieel vervallen tot een provinciaaltje.

Lees net het topic over de "boerkini", en dacht dus echt in eerste instantie dat dit een bikini was gemaakt van boerenzakdoeken....

:bloos:
En wat is het dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven