Cheers!
woensdag 12 maart 2008 om 10:31
EN ik bedacht nóg een leuk spelletje, ooit 'gekregen' van Carlien: kleine, makkelijke opdrachtjes in ballonnen doen, ballonnen opblazen, ophangen en kapot laten gooien met dartpijlen. Geweldig succes! Dat kunnen we helaas alleen bij LE's feestje doen, want hetmoet wel buiten. (vond ik)
Verder wil LE tegenwoordig een voetbalfeestje, dus Elvis neemt het spul mee naar een voetbalkooi en ik zit met een boek op de bank, liefst in de tuin. Vriendinnetje van LE vindt voetbal niets aan, dus knutselt met LD.. echt MIJN ideale feestje is dat
Verder wil LE tegenwoordig een voetbalfeestje, dus Elvis neemt het spul mee naar een voetbalkooi en ik zit met een boek op de bank, liefst in de tuin. Vriendinnetje van LE vindt voetbal niets aan, dus knutselt met LD.. echt MIJN ideale feestje is dat
Later is nu
woensdag 12 maart 2008 om 10:32
XOP (ik zie je bij 'wiehier') vind jij de thee momenteel ook zo smerig? Echt yak, er zit chloor door het water. Normaal drink ik liters thee, momenteel kan ik er niet aan wennen. Vanmorgen ook zo een glaasje water uit de kraan gedronken.. toen ik het proefde, besefte ik dat ik éérst had moeten koken
Later is nu
woensdag 12 maart 2008 om 12:18
Nou, ik zou even lekker gaan stomen in cabine en dan douchen, bedenk ik me ineens dat neefje zou komen en die is een half uurtje eerder vrij. Dus ik alleen maar snel douchen, is hij er nog niet
voetbaltafel is ook gááf! Zou ik zo willen hebben.. maarja, wáár.
(ipv eettafel? optie?)
Meave, zijn we hier nou bezig met interpersoonlijke massacommunicatie, begrijp ik dat goed?
voetbaltafel is ook gááf! Zou ik zo willen hebben.. maarja, wáár.
(ipv eettafel? optie?)
Meave, zijn we hier nou bezig met interpersoonlijke massacommunicatie, begrijp ik dat goed?
Later is nu
woensdag 12 maart 2008 om 12:27
Een hele grote zwarte Piñata-spin maken met groene facetogen en harige poten. Daar mag je dan zo hard op rammen als je wilt.
En alsie openbarst, dan komt er een litertje of wat bloed met insecten** uit ipv snoep.
Kijk, dat lijkt mij nou geslaagd griezelen momenteel.
Wat ook leuk is: 3 uur in een kolenhok/schuur/kelderbox opsluiten zonder taart of drinken Het meest effect heeft het als er een gezellig kijkgaatje is, zodat ze de kwijlende dobermann voor de deur zien.
Of midden in het bos droppen. In Duitsland. In slechts een Tshirtje. Na het zien van de film The Blair Witch Project.
Of bij ZooSerpo een paar slangetjes halen van een metertje of 3. En die per ongeluk kwijt raken tijdens het koekhappen waar iedereen geblinddoekt is met de handjes op de rug gebonden. Zelf heel hard gaan gillen en de deur uitrennen om bij de buur een bakkie te doen, omdat een feesie geven al vermoeiend genoeg is.
Of hadden jullie al genoeg ideeen?
** (nu in de aanbieding bij Xenos: plastic insecten in een koker)
En alsie openbarst, dan komt er een litertje of wat bloed met insecten** uit ipv snoep.
Kijk, dat lijkt mij nou geslaagd griezelen momenteel.
Wat ook leuk is: 3 uur in een kolenhok/schuur/kelderbox opsluiten zonder taart of drinken Het meest effect heeft het als er een gezellig kijkgaatje is, zodat ze de kwijlende dobermann voor de deur zien.
Of midden in het bos droppen. In Duitsland. In slechts een Tshirtje. Na het zien van de film The Blair Witch Project.
Of bij ZooSerpo een paar slangetjes halen van een metertje of 3. En die per ongeluk kwijt raken tijdens het koekhappen waar iedereen geblinddoekt is met de handjes op de rug gebonden. Zelf heel hard gaan gillen en de deur uitrennen om bij de buur een bakkie te doen, omdat een feesie geven al vermoeiend genoeg is.
Of hadden jullie al genoeg ideeen?
** (nu in de aanbieding bij Xenos: plastic insecten in een koker)
woensdag 12 maart 2008 om 13:03
Toet hier komt 'ie (meelezende buurvrouw ligt ziek in bed en heeft tijd over...). Succes!
Selecteer de tekst die u wilt wijzigen.
Klik in het menu Opmaak op Lettertype en klik vervolgens op het tabblad Lettertype.
Schakel het selectievakje Doorhalen of Dubbel doorhalen in.
(ik werk in Word 2003 trouwens)
Selecteer de tekst die u wilt wijzigen.
Klik in het menu Opmaak op Lettertype en klik vervolgens op het tabblad Lettertype.
Schakel het selectievakje Doorhalen of Dubbel doorhalen in.
(ik werk in Word 2003 trouwens)
woensdag 12 maart 2008 om 13:37
Bentetje, bedoel je wanneer je initieel die teruggave voor kosten kinderopvang aanvraagt? Volgens mij kan dat inderdaad anytime; ze berekenen wat je per jaar kwijt bent en delen dat door resterend aantal maanden van het jaar. Op basis van bij belastingdienst bekende gegevens (dus voorafgaand belastingjaar) berekenen ze maandelijks bedrag voor een nieuw jaar, tenzij je wijzigingen opgeeft. Ik zit dus al een tijdje 'in het systeem', en weet eigenlijk niet meer hoe dat de 1e x is aangegeven, maar via site belastingdienst is het vast wel op te zoeken.
woensdag 12 maart 2008 om 13:44
!!!!!!!
Hebt u nog geen kinderopvangtoeslag aangevraagd? Dan kunt u tot 1 april 2008 kinderopvangtoeslag over 2007 aanvragen.
zie:
http://www.toeslagen.nl/particulier/kin ... eslag2007/
Hebt u nog geen kinderopvangtoeslag aangevraagd? Dan kunt u tot 1 april 2008 kinderopvangtoeslag over 2007 aanvragen.
zie:
http://www.toeslagen.nl/particulier/kin ... eslag2007/
woensdag 12 maart 2008 om 15:27
quote:bentetje73 schreef op 12 maart 2008 @ 09:16:
djiezzzz q, om dat tijdstip hoor je gewoon te slapen. Neem aan dat qrummel overdag gewoon een wakkere mama wil of niet?
Qrummel is net zo'n slaapkopje als d'r moeder. De uurtjes / halve uurtjes dat zij wakker is, ben ik dat ook altijd. Daarover geen zorgen. Verder hopelijk binnenkort meer nachtrust, vanwege maandag opnieuw begonnen met medicatie tegen slaapstoornis.
(Eigenlijk zat ik gewoon op wacht voor de sociale controle en ter opvang van Kjong-met-pesthumeur, niet verklappen hoor. )
djiezzzz q, om dat tijdstip hoor je gewoon te slapen. Neem aan dat qrummel overdag gewoon een wakkere mama wil of niet?
Qrummel is net zo'n slaapkopje als d'r moeder. De uurtjes / halve uurtjes dat zij wakker is, ben ik dat ook altijd. Daarover geen zorgen. Verder hopelijk binnenkort meer nachtrust, vanwege maandag opnieuw begonnen met medicatie tegen slaapstoornis.
(Eigenlijk zat ik gewoon op wacht voor de sociale controle en ter opvang van Kjong-met-pesthumeur, niet verklappen hoor. )
woensdag 12 maart 2008 om 16:47
Ik vind Kinderen voor Kinderen niet echt slaapverwekkend, eerder op mijn zenuwen werkend. Maar daar zijn dan natuurlijk ook weer pillen voor.
Vanavond mentoravond van opleiding. Plan bespreken. Eén van mijn groepsgenootjes stuurde haar plan door met de opmerking dat het te lang was en of dat erg is. Max aantal woorden is 3000. Dat van haar is nu 6000nogwat. Ehm... Ik weet niet hoor, maar ik heb het idee dat je dan de examinator en mentor niet helemaal serieus neemt. Alsof die lui zin en tijd hebben om allemaal boeken ipv werkstukken door te nemen. Zal ik gewoon stoppen met lezen na 3000 woorden?
In het kader van 'lekker belangrijk'* was dit trouwens.
Avondeten staat klaar om te koken, ik moet vroeg weg vanavond. Naar grote stad nabij ProvincieDorp, maar er staat erg veel file nu. Fijn.
Pim, kanjer, van harte! En goed dat je knoop door hebt gehakt en bij beslissing blijft. Goede reden ook om pas vlak voor 1 april op te zeggen.
Babytje van vrienden is al een paar weken ziek en koortsig, dus vriendin is naar de huisarts. Nu hoor ik beneden vijf kinderen de boel afbreken ipv drie. En morgen heb ik waarschijnlijk zieke baby en na school oudste zoon op bezoek. Want opa en oma zijn precies nu op vakantie. Ook lekker belangrijk*.
*(Blij dat belangrijk geen voorwaarde is om iets hier te mogen posten....)
Vanavond mentoravond van opleiding. Plan bespreken. Eén van mijn groepsgenootjes stuurde haar plan door met de opmerking dat het te lang was en of dat erg is. Max aantal woorden is 3000. Dat van haar is nu 6000nogwat. Ehm... Ik weet niet hoor, maar ik heb het idee dat je dan de examinator en mentor niet helemaal serieus neemt. Alsof die lui zin en tijd hebben om allemaal boeken ipv werkstukken door te nemen. Zal ik gewoon stoppen met lezen na 3000 woorden?
In het kader van 'lekker belangrijk'* was dit trouwens.
Avondeten staat klaar om te koken, ik moet vroeg weg vanavond. Naar grote stad nabij ProvincieDorp, maar er staat erg veel file nu. Fijn.
Pim, kanjer, van harte! En goed dat je knoop door hebt gehakt en bij beslissing blijft. Goede reden ook om pas vlak voor 1 april op te zeggen.
Babytje van vrienden is al een paar weken ziek en koortsig, dus vriendin is naar de huisarts. Nu hoor ik beneden vijf kinderen de boel afbreken ipv drie. En morgen heb ik waarschijnlijk zieke baby en na school oudste zoon op bezoek. Want opa en oma zijn precies nu op vakantie. Ook lekker belangrijk*.
*(Blij dat belangrijk geen voorwaarde is om iets hier te mogen posten....)