Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Sja Toet. Eerst steek je een veer in mijn bips en vervolgens bombardeer je me tot alcoholist. Daar word ik héél boos om hoor.

De Bloesjes zijn al opgehaald door de vaderfiguur want weekend weg tot en met maandag met opa en oma en de rest van de (giga) familie. Oh wat ben ik blij dat ik niet mee hoef! Die mensen zijn los van elkaar allemaal best aardig hoor, maar ze hebben de akelige gewoonte om sentimenteel dronken te worden en dan wordt er, in een wolk nicotine en teer en tussen de alcoholdampen, gemijmerd over hoe heroïsch Stiefmama het gezin van de ondergang heeft gered, na het overlijden van de échte moeder. BRAAK. Compleet met tranen en ontboezemingen waar je niet op zit te wachten. Veel plezier Breiblad!

Bam, succes met het single-mummen! Voel je je wel beetje ok? Als het niet lekker gaat: stief verwennen die hap. Bambiman mag het maandag allemaal weer rechttrekken.

En het meisje met de 7 pruiken, dat klinkt wel erg Grimm-ig.

Grappig: ik kreeg met een mailtje van Mims-op-het-werk met blij nieuws van een (mannelijke) collega. Zijn vrouw is zwanger en hij daarmee ook; totaal! Zo schattig, we hebben één man op de werkvloer en die is zwanger! (Soms is dat stom en irritant maar bij deze is het reuze goed te hebben en grappig)

Ik heb van mijn verzekering begrepen dat Oudste het hele test-gedoe vergoed krijgt, dus heb ik haar aangemeld. Hoop dat ik volgende week afspraken kan gaan maken. De schrik is gezakt en ik hoor veel verhalen van mensen die hetzelfde hebben beleefd en daar prima mee om kunnen gaan en waarvan de kinderen na diagnose verschrikkelijk opgeknapt zijn. Vanmorgen hoorde ik zelfs van een mevrouw in de sportschool dat haar dochter een rekenramp was op school en na een tijdje bijles nu 9's haalt op school. Kijk, dát wilde ik even horen.

Nu maar eens door de Appie gaan rennen en wat boodschappen bij elkaar rapen. Ik krijg zo meteen mijn date te eten. Ik heb een maand geleden heel gezellig gebabbeld met hem in een kroeg en ik voel geen vonken maar vind hem wel erg leuk. Daarom maar besloten dat ik hem misschien wat beter moet leren kennen om te kijken of er meer is. (= is ie neukbaar? = heeft ie geen bindingsangst? = krijg ik kriebels van hem?)

~zet de port vast op de bar~
aha bloes....neukbaar? Wat ga je hem voorschotelen? Jezelf tussen de boerenkool? Dat zijn de goede resultaat over oudste bloes, you go girl!

Ik moest vandaag aan dream denken: liep in het dorp en zag daar "alle schilder en tekenspullen 15 % korting". Helaas geen idee waar je blij van zou worden, dus heb even geglimlacht bij de gedachte aan jullie en ben doorgelopen.

Bij gebrek aan oppas en weekendjes weg heb ik net besloten dat de bentinis alleen eten en wij later met zijn tweetjes op ons gemak. We hebben elkaar zo weinig gezien deze week!

Bam, hang on meid.

Ik had het meisje met de 7 pruiken helemaal niet herkend (sofie nog wat toch?), was wel mooi boek en zag vannacht inderdaad dat ze het overleefd heeft en dat ze een nieuw boek geschreven heeft.
Ik hoor net dat een lief vriendinnetje nijntjes op de bus heeft gedaan voor BJ en Meis. Met nog een paar lege zakjes (waar die dingen in zitten), zodat we morgen met onze eigen lege zakjes erbij nog een gratis nijntjeknuffeltje kunnen kopen. Leuk dat ik zo blij wordt van kleine dingen, toch?

Veel plezier Bloesemeis! En jij ook Bentetje met je eigenste thuisdate!

Het is borreltijd Bam! Weekend!!!!!!!!!
Kijk, zo heb ik ze graag, een Toet die me toeroept dat het borreltijd is! Ik haal zo Levi op van het KDV en schenk mezelf daarna een wijntje in! (maar ben verders ook helegaar niet zielig want heb de oppas ingeschakeld om vanavond de bloemetjes buiten te zetten.)

Tuurlijk issie neukbaar, Bloes. Of hij moet hartstikke lelluk zijn.. maar dan had je niet met 'm afgesproken. Dus. Have fun.

Wilde nog even snel vertellen dat ik rare kinderen heb. Vanmorgen na het ontbijt zaten Noah en Yentl toch zeker een halfuur samen in Noah's kamer, dat gebeurt niet zovaak zonder ruzie of woorden en in alle rust en reinheid enzo. Ging even voorzichtig kijken, zaten ze met z'n 2-en voor Noah's televisie (zijn playstation-tv, geen kabel dus geen zenders) naar het testbeeld te kijken.. en gewoon ook écht kijken he.. *coocoo*

Bleek heel spannend te zijn, dat was de 'sneeuwfilm'..

Noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Gelukkig zijn ze voor de helft van hun vader, daar zal de oorzaak liggen.
Tjee Bam. Ze zeggen dat een kinderhand snel gevuld is, maar dit gaat wel heel ver

Bloes, ik kan me voorstellen dat het vermoeden van de psycholoog hard aankwam. Wat fijn om te horen dat de ergste schrik wat is afgezakt nu je een hoop positieve ervaringen hebt gehoord. Jij komt er echt wel met je meisje. Hopelijk biedt de date een leuke/lekkere afleiding.

Meave, ik heb je al aan de telefoon gehad, maar toch hier nog even een Ik moet veel aan jullie denken.
Ik zit over dat schoonmaakding (spul? ) over ramen zemen na te denken en krijg opeens een enorm deja vu gevoel. Ook nog eens een niet leuke. Dat er ooit ruzie gedoe wrevel ontstond hier op het forum tussen de raamzeemberichten en berichten over zorgen rondom kinderen door. Bah.

Stomme gevoelens. En je kunt er niks mee.

Behalve even hier droppen.

Dan kunnen jullie er ook niks mee

Moest erg lachen om Noah en Yentl. Makkelijke kinderen heb jij Bam!

Het is een mooie dag om bloemetjes buiten te zetten.

Bij mij op tafel staat een vaas vol grote tulpen. Zo blij word ik daar van.
fijn dat je weer blij bent toetje! Ik heb even geen idee waar je nou op doelt, was er ruzie hier, in onze kroeg?

Zooo, kinders gaan zo naar bed, kaasfondue staat te pruttelen, stokbroodje in de oven, wijn staat klaar. Laat de avond maar komen! Hoop dat ik wakker blijf, ben zo gaar als wat, brrr *^#%$#nachtdienst!
Goh wat toevallig! Bij mij ook! En ik word er ook al zo blij van!
Goed zeg, bentetje, even tijd voor elkaar is altijd goed. Vergeet je de kaarsen niet?
ben toch benieuwd hoe het met het bloemetjesverhaal van bambi is van onlangs ....AK update?
oja, kaarsen...maar het is nog zo licht! Dat vind ik zo leuk van de winter: gordijnen dicht, kaarsen aan, open haard aan, wij ervoor met een glas wijn. Heerlijk!

Wat kook je voor je date bloes?
Ja weet ik veel Bentetje, het was een soort beeld alsof ik het al eerder had meegemaakt, neuzelen over ramen wassen en dat het opeens niet leuk meer was. Misschien een vage droom ofzo?

Ik ga zo ook eten koken voor Lief die straks thuiskomt.

Wij eten babi ketjap met extra groenten, rijst, spercieboontjes, kroepoek en komkommersalade.
mmm, dat klinkt lekker!

Kaasfondue leek te mislukken, samen met 2 moeie , hongerige ouders leek dat even mis te gaan. Gelukkig was het toch lekker en is de gezelligheid wedergekeerd. Bentos is even sleutelen aan zijn fiets en ik ga bankhangen, ik opteer voor de lepeltje-lepeltje houding voor vannacht!
Kijk, bij een regelmatige alcoholist denkt men aan Bloes, bij schilderspullen denkt men aan mij (niet aan Bam? die woont in de buurt, tenminste... dichterbij, toch?) (haha, toch.. tuurlijk woont Bam dichterbij.. dat is geen vraag nee.. zal aan de wijn liggen)

Klinkt allemaal gezellig hoor, met hullie hubbies, hoewel ik mijn hubbie met kaasfondue alleen al het huis uitjaag (hoeft ie er niet eens van te moeten eten) en de wijn houdt 'm écht niet binnen En de vislucht van van de week krijg ik ook al niet weg... dat verklaart mischien waarom hij morgen met liefde invalt in het andere tafeltennisteam.. tuuurlijk lieverd, en zondagavond ga je weer weg? Is goed schat, doeiiii

(en dan probeer ik ook nog kaartjes voor 'm te regelen, voor de wedstrijd Groningen-Ajax.. het lijkt wel dat IK hém weg wil hebben )

en hoe kan neuzelen over ramen zemen nou niet leuk zijn? Ik had begrepen dat Xop hier haar ramendroom zou komen testen, toch lieverd? Ik werk Elvis niet voor niets de deur uit

Elvis heeft trouwens besloten dat we ondanks het feit dat hij fulltime gaat werken nog geen hulp nemen. Hij doet het er even bij, op de vrijdagmiddag, wanneer hij toch eerder thuis is van het werk.

En dan nog

Fijn Weekend!

Heb je de oppas verder dit weekend ook nog Bam? Dat je het niet helemaal alleen hoeft te doen?
Later is nu
*tikt het slot uit de deur, hopend dat Kjong zo minder moeite heeft met het binnentreden van de kroeg...*
Later is nu
Meave, net verhaal gelezen via de mail

Mail kun je trouwens beter sturen naar zootjezen@hetemailpuntcom. (maar dan met echte namen)

Chelloadres lees ik eens per twee maanden ofzo.

Bentetje, fijne avond met Bentos

En Bloesem, hoop dat date leuk is!

En ik ga nu even een opleiding uitzoeken, leuk!

Morgen weer werken, ook zin in.
opleiding????
Waar je zin in hebt op vrijdagavond

Ik kan leukere dingen verzinnen!
die moet je niet verzinnen, die moet je doen!

Zo ga ik nu heerlijk naar bed!

Truste lieverds

Later is nu
Jee, wat zijn jullie cryptisch. Ik weet ook niet wat Toetje bedoelt (zal het verdrongen hebben?) en die bloemen van Bam snap ik ook niet...
Bloemen van Bam snap ik ook niet, Toets verhaal staat me wat van bij...

Maar, hierbij een bloemetje voor jou, Meave

en nu echt slapen

echtechtecht waar

Later is nu
En liggen jullie allemaal lekker te slapen? (Of neuken?... Bloes?)

Ik weet nix van bloemetjes. Ook nix van raamzeemgedoe.

Heb wel een hele leuke avond gehad, ben met stel meiden naar Room Eleven geweest (niet mijn kopje thee, trouwens, maar kreeg kaartje) en heb echt de hele avond de slappe lach gehad, heb er écht buikpijn van.

Ben moe moe moe moe MOE. Dusss...

Trusten.
de term bloemetjes buiten zetten deed me terug denken aan iets in de AK.
Daarom moeten mensen ook geen ramen zemen, daar komt maar ruzie van (overigens ook geen flauw benul waar Toet op doelt, verdrongen denk ik ).

Zo. GG en ik zitten beneden na uitslapen, koffie, krantje, zon in de woonkamer. Dochter en Zoon zijn bij de verschillende exen. En Dot? Die slaapt. Diepe rust. Volledig vertrokken. Gisteravond pas om half 10 in haar bed vanwege een lange reis naar het verre Oosten om Roque en Roque-zoon te zie, en dat was een Groot Succes (en kennelijk erg vermoeiend). Zoontje is wel 10 hele dagen jonger dan Dot, 10 cm langer en even zwaar (*grijns*) en heeft de hele middag rondjes gerend om mvrouw te entertainen. Hij stopte haar ook regelmatig lekkere hapje in haar mond (liefffff) en ze liet het zich natuurlijk allemaal lekker aanleunen. Ik ook trouwens, want op volwassen manier deed Roque zo'n beetje hetzelfde met mij; lekker kletsen en heel veel lekkere kaasjes presenteren, en wijn. Ik had helemaal vakantiegevoel. En nu dus nog steeds een ronkende Dot. Ze is tussen 5 en 6 wel wakker geweest, heel klaarwakker zelf en vast van plan om gewoon aan de dag te beginnen, maar dat hebben we na een aai over bol en dikke kus hardnekkig genegeerd en ze blijkt zich goed bij de feiten neer te kunnen leggen (ik ga zo toch even kijken of ze nog ademhaalt, denk ik).
Hee Bloes; was het gezelig, gisteravond? Lekker, eh, gegeten??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven