Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Oeh spannend, Mado!

Zeg is er iemand (Toet, Bloes, Lil, Mims??) die ik nog mag bellen met een vraagje over een rapportage?

En... ik heb ein-de-lijk mijn salaris binnen! Pff... de tenaamstelling (getrouwde naam) klopte niet met mijn nieuwe gironummer (staat op meisjesnaam) dus de Postbank had het teruggeboekt. Heb dus zojuist heeeeerlijk (ucheuche) mijn administratie gedaan.
Je hebt nog een kwrartier Pimpel, dan ga ik naar bed.

Kjongmeisje, ik ben veilig thuisgekomen, heb daar je sms nog drie keer moeten lezen en denk dat ik m snap. Maar dat kan ook de drank zijn

Alvast trusten!
snap ik het goed dat jij hebt zitten pimpelen met kjong? Kjong, waar zijt gij toch?

Wauw mado, dat is wel heel spannend!

Pim, fijn dat het geld binnen is...wanneer zullen wij eens meeten want de tassen groeien gestaag!
Joehoe meiden, ik ga naar het strand!

Pimpel, je kan altijd proberen (mobiel) te bellen bij werkdingen, of andere dingen trouwens , want als geen zin meer in geluid of kletsen (of werk), dan zet ik mobieltje uit . Maar Toet was gelukkig ook beschikbaar (met dránk op? Toet!)

En hierbij wil ik Yentl van harte feliciteren met haar 6e verjaardag! (f)

hahaha, gaan ze me hier vragen naar hoe ik doe met huishouden.. nou, ik heb inmiddels de tuin opgeruimd. Dat is leuk doen, met dit weer. Onkruidwieden zou ook nog wel handig zijn of er in elk geval beter uitzien.

IK baal eerlijk gezegd dat ik moet leren met dit weer en dat dus niet buiten kan doen.

Tot later

Later is nu
Yentl en Bam; van harte gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van. Maar dat geldt natuurlijk ook voor Dream met LE!!! Is het allemaal goed gekomen met zijn fiets enzo???

Enneh...qua studie; KOMT GOED! Onder druk nemen je hersenen hartstikke veel en snel feiten op. Is jaaaaren proefondervindelijk door mij bewezen .

Bent.... hoe ging je nachtdienst. Pfoeoe.... ik weet nog wel hoe dat voelde... dehele nacht werken na een zomerse dag luieren.... Niet fijn! Hopelijk kun je een beetje slapen vandaag!

Verder HOERA voor vinger van Lil, salaris-dat-binnen-is van Pim en voor Mims die zich fijn voelde.

En nu moet ik gaaaaaannnnnn...... See you!
Zoeffff, daar ging Xop

Ja, met fiets is goedgekomen. Hij heeft een geweldig mooi uitziende nieuwe tweedehands gekregen. Hij bleek toch te klein voor de 'kleine volwassen' fiets (wat LD wel kon met 9 jaar, maar zij was veel beter met fietsen) dus een grote kindernfiets. Een heule stoere!

Nu bij m'n ouders gaat hij mooi oefenen erop te fietsen (hij startte het fietsen altijd zittend op het zadel, dat lukt 'm nu niet meer... )
Later is nu
Toet was niet naar Kjong, Toet was op stap met de schoolkrantredactie en had per ongeluk een glaasje drank op. Toen ze daardoor lichtelijk zwalkend naar huis liep (echt waar, 1 drankje!!!) kreeg ze een filosofische sms van Kjong. Die was best ingewikkeld voor de late avond en een tipsy Toet. Vandaar.

Kjong ligt bedolven onder bergen afwas en stapels vieze was vrees ik. Misschien kan Lil haar redden????

Dag lieve dames, ik meld me even officieel af. Ik ga kamperen in een 2persoonscaravan, met Lief en kinderen. Dat past vast wel
'allo.

Even een update van mijn kant; 't gaat kut hier. Ik loop al weken weer te kwakkelen met en te tobben over mijn gezondheid en sinds het weer mooier is geworden, ben ik eindelijk goed en grondig ziek geworden. Compleet van de wereld was ik voor 2 dagen lang, helemaal verstrikt in nare, enge koortsdromen ('t was maar "goed" dat mijn keel ook dichtzat, want anders had ik ieder half uur gillend in bed gelegen - zal leuke roddels bij de buren opgeleverd hebben). Ik heb momenteel blijkbaar en een nare virusinfectie en -wederom- een dubbele gehoorgangontsteking. Lekker dan. Ik kan inmiddels wel weer wat, maar niet teveel omdat ik me anders net zo dronken voel als Toet na 1 drankje. En kan niet lekker in de zon, omdat ik me binnen een kwartier misselijk en duizelig voel. Wederom: lekker dan.

Bovendien zit ik de laatste tijd niet lekker in m'n vel - voel me erg teleurgesteld door het gebrek aan aandacht dat ik van sommige mensen krijg, waarbij ik er nog niet over uit ben of dat aan hen ligt of aan mijn verwachtingen. Malen, malen, malen, 's avonds in bed, waardoor ik regelmatig rond een uur of 3 nog wakker lig. Ook niet echt bevorderlijk voor me, merk ik zo. Maar ik weet niet zo goed hoe ik die immense stroom aan gedachten moet stoppen.

Ben een beetje op gewoon.

Was niet zo'n goed moment om te stoppen met roken, geloof ik (day 5 and counting), want ik heb trek in een sigaret.

Bam, gefeliciteerd met Yentl!!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ach Alex, dat klinkt heavy allemaal. Goed dat je bent gestopt met roken. Hoop dat je ook de kracht vindt om jezelf weer lekkerder te voelen!

EN oh jee, vergeet ik Yentl helemaal. HIEPERDEPIEP HOERA

Ook meteen voor alle andere jarigen die ik vast vergeten ben. Mijn attentheidgen is niet altijd actief vrees ik.

Dag!
Tsk

't is niet eerlijk, IK zet de taart neer en Yentl wordt gefeliciteerd

Alex, wat KUT!

bah

sterkte ermee

tijdje erg erg erg rustig aan doen klinkt goed, maar hoe realiseer je dat?

Later is nu
Okay, je hebt groot gelijk! Lang leve LE en de taartbakkende mamma van LE.

En nu ben ik echt weg!

(deze mama heeft een taart gekocht én gratis opgehaald wegens FC Groningen juniorclub! )
Later is nu
Alex, ik weet niet wanneer je "de wereld is stom en ik nog stommer"-bui is begonnen, maar je weet dat stoppen met roken depressievew gevoelens tot gevolg kan hebben? Dat je weet dat het niet aan jou ligt, zeg maar Sterkte in elk geval, met weer uit de put komen.

En Yentl en Dreamerzoon: gefeliciteerd!
LE en Yentl, HOERA!!!!!

Lieve allex, wat ontzettend kut dat je je zo kut voelt. Ik hoop dat je in elk geval lichamelijk gauw opknapt dan kan je het geestelijke deel misschien ook wat beter handelen. Superknap dat je gestopt bent met roken, go girl!

Toet en lil, fijne vakantie, geniet van het zalige weer. Toet, als het te klein is slaap je toch gewoon onder de sterrenhemel?

Het ging goed xop, al is het jammer dat ik zomaar deze mooie dag zopwat gemist heb, heerlijk geslapen. Heb net asperges staan schoonmaken (mmmmm) en ga nu de kinderen ophalen uit de bso, laterrrrrr
waar zijn jullie nou?
Nou, voor House natuurlijk. Waar dit keer géén lupus was of werd geopperd en geen bloed uit de ogen stroomde, vlak voor het 2e recelameblokje

Goooeeeedemorgen!!

Ik zou zo zeggen, was het maar vast 3 uur. Tijd voor een roséétje. Maar eerst werken.

Toedels

Later is nu
Goedemorgen!

Yep. hier ook werken t/m 16:30 u... Maar hee, daarna is het dan ook een heel lang weekend lang mooi weer, toch?! Zalig!!

Strandplannen Lil klinken erg goed, moet ik zeggen. 'k Zit zelf ook te denken aan een eilandje te bezoeken op zondag, ofzo. Schiermonnikoog is hier natuurlijk niet erg ver vandaan....

Hmmm.... asperges. Is wel een goed idee voor vanavond! Met dit warme weer heb ik nooit zo'n zin om te koken / eten; gisteravond al een snelle pizza met fruithap na gehad. Moet het vanavond maar weer wat "serieuzer" .

Vrienden van ons hebben gistermiddag een dochtertje gekregen. Jippiejippiejippie; vanmiddag mag ik eventjes aan dat kleine wondertje snuiven.... Heerlijk!
Oh, nog vergeten om ALex een hart onder de riem te steken....... Gatsie, meid, wat vervelend! Wel hartstikke knap dat je bezig bent met stoppen met roken!! Sterkte!
Morguh!

Bedankt voor felicitaties voor Yentl, had LE ook even HOERA! willen toeroepen, alsnog gefeliciteerd, Dream! En succes met de studie.

Toet, ontzettend bedankt voor je lieve kado.. had je niet hoeven doen maar ik vind het hartverwarmend! (kreeg via de post van Toet een heel mooi kinderboek 'het dappere hertje'. Lief he?)

Yentl heeft een superleuke dag gehad gisteren, heerlijk alles in de tuin kunnen vieren, mag het alsjeblieft het hele jaar zulk weer blijven, ja?, mijn dank zal groot zijn.

Oh jee Alex.. ik voel met je mee, ik vind het kut voor je en hoop dat het snel wat rustiger wordt in je hoofd en lijf.. dikke kus.
Nou, gelukkig de laatste jaren geluk met het weer, Bambi, maar ik kan me ook dagen met regen herinneren. In de tuin vieren is heerlijk
Later is nu
Ietwat laat, maar nog van harte gefeliciteerd met LE en Yentl! ekker zo'n verjaardag in de tuin. Gelukkig zijn er hier in huis 3 van de 4 jarig in het mooi-weer-seizoen. Ik ben de enige die wat dat betreft buiten de prijzen valt.

Alex, wat vervelend zeg dat je je zo rot voelt. Als je lijf je zo tegenwerkt wordt het ook alleen maar moeilijker om emotioneel gezien je hoofd boven water te houden. Hopelijk voel je je snel weer een stuk beter.

Wat heerlijk al die strand en vakantieplannen van iedereen. Wij hebben gisteren de reispapieren voor onze vakantie binnen gekregen. We gaan half juni al. Wat gaat dat dan hard zeg. We hebben er nu al zin in!
O en Xop, wat leuk babysnuffelen. Hou je je eierstokken een beetje in bedwang
, ik zal eraan denken, Mado!

Hmmmm... klinkt heerlijk die vakantie /-plannen. Ik ben het helemaal met Bam eens; gewoon het hele jaar zulk weer. Alleen dan wel graag 's nachts een behoorlijke regenbui, anders moet ik zoveel sproeien. Is niet teveel gevraagd, toch?!
Neehoor Xop, is hét ideale klimaat. 's Avonds/'s nachts regen (nadat we in de weekenden nog even lekker lang van het tuinweer hebben mogen genieten) overdag dit weer.

Met kerst 2 weken sneeuw. leuk, voor inde vakantie, en dan dit weer weer.

En inmiddels kan er al vanalles bijgeplaatst zijn, omdat dit reageervenstertje alweer een tijdje openstaat
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven