Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Hele lekkere muziek hier opstaan, Bloes

O Dreamer, dromen van examen zelfs! Sterkte meid.
~wist zweet van voorhoofd~

Sjongejonge, mijn ex is weliswaar nog niet zo erg als die van Bloes, maar wat een energiezuigende toestand is het soms om er iets mee af te spreken... Kan ik ook met jullie even afspreken dat ik zaterdag jarig ben, en zondag beetje ook en NIET a.s. woensdag? Met dank!
Wanneer jij wilt, Lil

Dromen over het examen was niet zozeer over de examenstof, maar wel dat ik de aanmeldingsbevestiging niet bij me had.. en het examen was aan de andere kant van het lánd, dus even ophalen kon niet.

De stof beheers ik nu wel zo'n beetje, geloof ik. Valkuil is gelijk dat ik me er niet meer zo voor inzet nu. Foei

~gaat haar tas met benodigdheden voor morgen inpakken~
Later is nu
In het kader van maandagse stommiteiten van Toet; heb mijn teen naast kleine teentje Of heel erg gekeusd of een beetje gebroken. Au! Hij ziet er wel heel interessant uit nu. Hopen dat ik geen lupus blijk te hebben!
Disclaimer: Voor iedereen die wel lupus heeft of mensen met lupus kent; het was een grapje, voor alle House-fans hier.

Hopelijk heb ik niemand gekwetst!
quote:lilian02 schreef op 26 mei 2008 @ 10:59:

~wist zweet van voorhoofd~

Sjongejonge, mijn ex is weliswaar nog niet zo erg als die van Bloes, maar wat een energiezuigende toestand is het soms om er iets mee af te spreken... Kan ik ook met jullie even afspreken dat ik zaterdag jarig ben, en zondag beetje ook en NIET a.s. woensdag? Met dank!Lil, je bent záterdag jarig, wist je dat!?
Is het geen amylodoses dan, Toet!? Als je bloed spuugt voor het eerste reclameblok, laten we je een fietstest doen en een MRI. Heb je wel kans dat je hoofd explodeert of de ingeslikte snoeisnaar door het magnetische veld in je buik in beweging komt maar een kniesoor die daarop let.
Maar als er bloed uit het oog komt, kan het ook nog een tumor zijn (is uiteraard voor het twééde reclameblok)
Later is nu
Dan kán het ook zijn dat er groene dingetjes in de bloedbaan terecht komen en er zenuwen verschrompelen waar je bijstaat. Fungus, meestal. Na het derde reclameblok is er meestal geen redden meer aan; lever en nieren shutten down, de brains will fry, de patiënt krijgt overal paarse stippen. Maar dan is er gelukkig altijd een voorval dat House tot inzicht brengt. En dan hoeft de gezonde voet niet meer geamputeerd en kan House voor een klap-in-zijn-gezicht-moment met zijn gebruikelijk tact naar de familie voor een gesprek.
Maar we vragen Wilson voor de zekerheid wel anders kunnen we die niet meer afzeiken.
En er moet natuurlijk ook nog een onderzoek, die eigenlijk tegen de regels is, want Cuddy moet ook nog ergens tegen zijn.

Waar is Toet inmiddels?
Later is nu
OH

en stel dat het ligt aan die oude septic tank (of was het rioleringstank?) bij Toet in de tuin? Ik denk dat er nog even iemand moet gaan inbreken bij Toet om monsters te nemen. Xop lijkt me daar wel geschikt voor

Gaat het al wat beter Toet?

vervelend he, zeer teentje... blegh
Later is nu
OMG, inderdaad, verder onderzoek is noodzakelijk.

Ik haal kinderen zo van school en speelzaal

en zet ze wel in de tvcorner van de AH (zie ook : http://vrouw.nl/site/list_messages/13826 ) en dan kunnen mannen in witte pakken hier in de grond de restanten van de twee (!) oude sceptictanks controleren.

Ik hoop dat teen woensdag weer in nette schoenen past. Dan moet ik in Dreamertown een presentatie geven!
Ach welnee, verder onderzoek is helemaal niet noodzakelijk; patiënten liegen altijd. En het was natuurlijk gewoon drugs.

Speaking of House; ik mag straks naar het ziekenhuis. Wish me luck.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Oei Alex, good luck!

In mijn buurt, Toet?? Ja, please?? (en anders heb ik wel een paar nette houten klompen, valt vast niet op in my home town )
Later is nu
quote:Bloesem schreef op 26 mei 2008 @ 08:18:

Gelukkig lul jij maar wat als je zegt dat je me ongelovelijk stom zou vinden. Maar ik denk erover, ok?

~zet koffie neer omdat Driem het weer eens laat afweten ~

Zeg, ik vind dat jij als onze eigen Cheers-schooljuffrouw toch niet zulke rare fouten mag maken, hoor! (Ongelofelijk of, zo u wilt, Ongelooflijk)

Oooh Toet, sterkte met teentje! Dat doet verrekte zeer! Ik heb een paar jaar geleden (toen forumden we ook al, trouwens) mijn kleine teentje gebroken, was best heul erg naar.
Oeh auw, Toet! Teentjes breken doet echt zeer!

Alex succes in ziekenhuis en Dream heul veul succes enzo morgen. Mens, jij hebt zo goed gestudeerd.... daar gaat echtniets meer fout aan, hoor! En zo'n peleton Kroeggangers die aan je denken en heulen enzo.... joh, kat-in-t-bakkie!

Sampletjes van tuin-Toet? Stuurt u maar door. Ik kan op heul veul screenen, maar niet of er poep inzit. Maar dat ruik je toch?!

Leuk klinkt dat toch, al die mini-meetings en maxi-meetings al dan niet werk-gerelateerd. Ben best wat jaloers........
C/P:

Mijn bloed kookt. De Aso heeft gebeld en gezegd dat hij wil dat Jongste na de zomervakantie bij hem komt wonen. Hij heeft kennelijk weer gebeld met de kinderbescherming en die hebben gezegd dat hij alles op moet schrijven en de Raad een onderzoek kan laten instellen.

De Bloesjes kwamen thuis en Oudste had de pee in want Breiblad en hij hebben het hele weekend zitten zeuren dat ze te dik is en dat Jongste zo mooi slank is. En ze moest weer met Breiblad hardlopen en dat vind ze niet leuk. Ik heb hen verteld dat papa en ik daar ruzie over hebben en dat hij miosschien iets heeft gezegd over dat ze bij hem mogen komen wonen. En dat dat niet zo is, dat ze gewoon bij mij blijven wonen tot ze groot zijn. Dat vonden ze wel ok, vooral Oudste haalde opgelucht adem. Ik heb ook gezegd dat ze niet hoeven te kiezen, dat ze van ons allebei mogen houden en ze altijd papa mogen bellen of zien als ze dat willen.

En nu belde hij dus op. En zei ik zo koel mogelijk dat hij dan een mediator moest bellen, dan ben ik best bereid met hem te praten. Maar dat wilde hij niet, dat was niet nodig. Dus heb ik opgehangen. Belt ie weer. Zelfde verhaal, weer opgehangen toen ie onzin ging uitkramen. Dat het beter was voor de kinderen want dan kon ik me focussen op Oudste. Yeah right. Belt hij weer terug. Zelfde verhaal, nu tegen een kokende Bloes. Hij zegt dat Jongste ook iets te zeggen heeft hierin. Natuurlijk joh, het kind is 7, die kan makkelijk kiezen waar ze wil wonen! En nu hoop ik dat hij niet meer belt want ik sta te trillen op mijn poten van agressie.

Godverdómme!
Och Bloeserdebloes....... hier heb ik echt even geen woorden voor. Je zou ze voor minder vermoorden.

Wat is dit nu weer voor rare aktie. Het houdt ook nooit op he...

Ach.. sjeumig Bloes... misschien zou jij eens als tegengas moeten kunnen gaan geven dat jij hém de voogdij of wat dan ook wilt ontzeggen, als hij het leven van z'n bloesjes zo lastig maakt. Dit is echt niet te geloven.

In feite is het gewoon geestelijke mishandeling, zeker wat ze oudste aandoen! En voor jongste is dat ook al niet zo leuk.

Ongelooflijk

Later is nu
och bloesie toch...wat een knurft....heeft hij het in zijn botte kop gehaald nog eens te bellen?

Hoe is het gegaan alex? Dacht aan je net tijdens spinning (wel raar, op het moment dat ik een zere beurse doos krijg van dat enorme harde zadel denk ik aan jou ). Is het meegevallen en weet je al meer?

o wauw, wat spannend bij toet in de tuin...is er al iets uit de test gekomen? Ik denk dat jullie echt nog even naar House moeten om te zeggen wat julie hebben bedacht, zodat hij het helemaal om kan gooien en alles onderuit kan halen waar jullie tot nu toe voor gingen. Knal er nog wat testjes tegenaan , zeker weten dat er nieuwe(onbegrijpelijke) symptomen opduiken!
speciaal voor dreamer

Oh jolly, nóg een schemaatje erbij

dankje Bentetje

ik zoek m'n 'passie' trouwens nog steeds.. heb ik niet, een passie.. voor een bepaalde baan dan. M'n interesses zijn te difuus, zeg maar.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven