Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloesem schreef op 27 mei 2008 @ 19:46:

[...]

Lekker ventje! Gaat het goed met hem de laatste tijd? En hoe is het met dat spook van een dochter van je?

Drakerig...iedere nacht is ze een keer of 2 uit bed. Waarom mag joost weten en hoe ik het voorkomen kan al helemaal. Niets helpt! Verder afwisselend überschattig of rete-irritant. GG doet het goed, van de week aantal escalaties gehad, maar verder gaat hij lekker. Morgen voor hem naar huisarts ivm bedplassen, ben benieuwd wat die zegt.

djiezzz dat is gewoon 1000 reacties in de maand, pakweg 30 per dag.
30; dat valt me eigenlijk nog wel mee. Ik bedoel, hoeveel mensen schrijven hier? 15 of zo? Niet iedereen schrijft iedere dag natuurlijk, maar zo bezien zit je toch al snel aan 30.

Ik heb een zieke Dot, gloeikoortshangerig, en ze wilde vanavond helemaal niks eten, echt nul. Wel lekker op schoot zitten bij de mama, duim in de mond, haas tegen zich aan. En toen bedacht ik me dat hettoch wel erg lang geleden was dat ze zo koortsig was, en daar werd ik dan weer een beetje blij van. Er was een tijd dat we zowat iedere week zo zaten met het moppie.

Alex, sjezus.
Alex,
Geweldig motto, Meave!
Och, om het geheel te completeren: ik krijg net e-mail van een vriendin (en tevens moeder van een vriendje van Zoon). Zij moest vandaag met haar man naar het ziekenhuis wegens kanker aan/in het oor dat al meerdere malen behandeld is geworden en steeds weer terug kwam. Blijkt allemaal nog ernstiger te zijn dan het eerst leek en hij moet nu door de MRI om te kijken of het niet naar binnen is gegaan en zijn hersenen heeft aangetast. Is dat zo, dan zou het zomaar einde oefening kunnen zijn.

Werkelijk waar, ik vind het absurd hoe vaak je in je directe omgeving tegenwoordig wordt geconfronteerd wordt met kanker.

En ik had nog wel zo blij willen posten dat die zoon van mij ondanks zijn watervrees met zijn hoofd onder water is geweest en door een hoepel heeft gezwommen. Weliswaar met hulp van de zwemjuf, maar dat maakte me niet minder trots.

Pimpel, is 't allemaal nog een beetje gelukt vanmiddag?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
quote:pimpel schreef op 27 mei 2008 @ 21:17:

Geweldig motto, Meave!Thanks. Dat staat er al een paar weken Pim.
Jemig Alex....
man man alex, wat afschuwelijk. Wees trots op je zoon (terecht!), koester en knuffel!
Koesteren en knuffelen zit echt wel goed - ik knuffel me werkelijk rot.

Maar ik vind dit nieuws wel echt heel, heel erg. 't Is niet alleen dat dat mannetje even oud is als Zoon (en de vergelijking is dus gemakkelijk getrokken), maar 't is ook niet bepaald het eerste dat deze mensen de laatste tijd te verduren hebben gekregen. 't Nieuws heeft er best wel ingehakt, eigenlijk.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
kan het me helemaal indenken meis....sterkte hoor....
Jee Alex, dat is niet niks

En wat goed van Neef!! Hoe veel keer is hij nou geweest?

Dreamer, wat de uitslag ook is, je hebt je best gedaan!

En je hebt het in ieder geval achter de rug, dat is ook wat waard

Ik heb net zaaltje bekeken voor de bruiloft. Leuk hoor, het wordt al echt echt.
OH nee, Alex.. wat een schrik

Maar wat goed van Zoon!

Had ik laatst niet gezegd dat mijn zoon (eindelijk) voor diploma B mocht? Nou heeft ie door voetbal een blessure in de liesstreek en kon hij vandaag niet zwemmen. Het zou toch wel heeeeel sneu voor hem zijn, als hij daardoor z'n diploma niet zou halen. Dit was echt z'n laatste kans en hij was zo blij dat hij mocht.. Nouja, diplomazwemmen is over zo'n 3 weken, gok ik (hebben we nog niet eens bericht van, zo vaag) en met lopen enzo doet het geen pijn. Hopelijk is het dan over.
Later is nu
Jee ALex, wat een heftig verhaal. Zo erg voor die mensen. Als het dan zo dichtbij gebeurt heeft het zeker ook impact op jou en jouw gezin. Brrr..... (ik moest gisteren al huilen bij iest op t.v., wildvreemden dus, waarbij een kindje was overleden aan leukemie. kun je mij al wegslepen. Als het dan zo dichtbij is als bij vrienden, heftig!!).

Goed van Zoon zeg. En hopleijk mag LE wel afzwemmen. Ik zal nog wel jaren vastzitten aan zwemlessen...

Leuk nieuws Elyane, dat huwelijksfeestje zal zo al weer stukken reeeler voor je worden!
Ik ga er weer eens veel te laat in. maar goed, de presentatie is af, en goed voorbereid. Gelukkig vond ik nog een USB stick om m over te zetten op de laptop. Kleding is in de was, moet ik morgen nog even strijken, mijn moeder haalt de kinderen van school en levert ze gevoed en gewassen 's avonds hier weer af en de kindjes liggen als roosjes te slapen. Trusten!
GO Toet!
:-)

Rustig aan he, moet eerst nog allemaal andere werkdingen doen, vertrek na de lunch!
Ok, GO slow.. Toet!
(en waar ben je Toet)

Zooo gemeen, een Toet in de buurt, maar je weet niet waar enzo..

AFijn

een goedenmorgen allemaal!

En heel veel succes Toet!

hier alles goed

moeilijk in slaap gekomen door koude voeten (onderbenen eigenlijk) Erg is dat. Niet helemaal fris dus, maar dat is het buiten wel, dus dat scheelt.

Toedels
Later is nu
Hier nog erger dan eerst: de Aso-ex heeft vol de aanval ingezet en meteen maar de huisarts ingeschakeld en jeugdzorg gebeld.

En ik kan me geen seconde concentreren op mijn werk, schiet ook niet op. Kutzooi.
Driem: koude voeten = sokken aan in bed.
Even inbreken: wat een idioot gedoe Bloes, maar is jeugdzorg en huisarts dan gevoelig voor zulk soort praat? Dochter is toch niet ongezond dik ofzo? Wat een onzin, die gaan hun tijd echt wel ergens anders aan besteden mag ik hopen?

Bel anders zelf ook de huisarts even om te zeggen dat je het vervelend vindt dat Aso Ex hier zo mee bezig is....
quote:lien schreef op 28 mei 2008 @ 10:48:

Even inbreken: wat een idioot gedoe Bloes, maar is jeugdzorg en huisarts dan gevoelig voor zulk soort praat? Dochter is toch niet ongezond dik ofzo? Wat een onzin, die gaan hun tijd echt wel ergens anders aan besteden mag ik hopen?

Bel anders zelf ook de huisarts even om te zeggen dat je het vervelend vindt dat Aso Ex hier zo mee bezig is....

Hee Lien!

De huisarts belt me binnen een uur terug. Ik ben ook benieuwd wat hij te zeggen heeft. En ik weet niet wat Jeugdzorg doet of vindt: Breiblad werkt daar.

Oudste is zeker niet te dik, ze heeft een beetje kwabjes op haar heupen en een buikje. Laat dat nou net de bouw zijn van de Aso-ex. Ik krijg het verwijt dat ik dat niet goed aanpak en dat ze te weinig beweegt. Van de man die zijn kinderen niet eens naar zwemles brengt en ze van taekwondo heeft gedemotiveerd. Nou ja, onzin dus maar wel erg vervelend.
Ja, maar je zit er wel weer mooi mee. En het is ook een beetje 2 tgen 1 zo. En dat is wel erg oneerlijk. Bovendien pakken ze je natuurlijk op je zwakste plek, je meiden. En dat niet alleen, ze pakken die meiden hier óók mee.

bah

Later is nu
jemig, ben erg benieuwd wat de huisarts zegt!

ely, wanneer gaat het nou plaatsvinden???
C/P:

Huisarts reageerde positief. Die wist niet wat er speelde en heeft Aso gesommeerd met mij in overleg te gaan. En ik heb uitgelegd dat ik dat wel wil, bij een mediator. Hij schrok ook wel een beetje, dat het zo anders was dan hij dacht. En adviseerde me om gewoon voet bij stuk te houden en te blijven verwijzen naar een mediator. Aso heeft geen poot om op te staan.

In mijn opperste shitbui open ik geërgerd de deur. Wat nou weer? Krijg ik een prachtig boeket in mijn handen gedrukt van de bloemist! "From Moscow with love"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven