Cheers!
dinsdag 21 augustus 2007 om 22:21
Hier hetzelfde Dreamer. Eigenlijk wil ik hier blijven en wachten op nieuws. En dat terwijl er alleen nog maar slecht nieuws zal komen. Maar ik denk dat ik het ergens een geruststellende gedachte zal vinden dat hij dan rust heeft. Dat wachten moet voor Mims en voor de familie van Hero zo vreselijk zijn.
dinsdag 21 augustus 2007 om 22:21
quote:dreamer schreef op 21 augustus 2007 @ 22:17:
Ik moet eigenlijk zo naar bed, ben tenslotte al steeds een dweil, Elvis zit nog een programma te kijken en ik zit hier nog... zo bizar, dat wachten, in feite.
toch wil ik ook eigenlijk niet naar bed.
alsof dat helpt
Same here. Heb vannacht iets van 2 uur geslapen, ofzo en ben doodmoe, maar kan maar niet stoppen met lezen en refreshen. Als jullie niets meer van me horen, ben ik van m'n bureaustoel afgevallen, vrees ik.
Ik moet eigenlijk zo naar bed, ben tenslotte al steeds een dweil, Elvis zit nog een programma te kijken en ik zit hier nog... zo bizar, dat wachten, in feite.
toch wil ik ook eigenlijk niet naar bed.
alsof dat helpt
Same here. Heb vannacht iets van 2 uur geslapen, ofzo en ben doodmoe, maar kan maar niet stoppen met lezen en refreshen. Als jullie niets meer van me horen, ben ik van m'n bureaustoel afgevallen, vrees ik.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
dinsdag 21 augustus 2007 om 22:29
dinsdag 21 augustus 2007 om 22:37
dinsdag 21 augustus 2007 om 22:42
Ik sta er hetzelfde in als Mado; ik wil eigenlijk helemaal niet horen dat Hero er niet meer is. Ik wil gewoon dat Mims hier in de kroeg verschijnt en zegt dat we gekke meiden zijn die zich druk om niets hebben gemaakt, omdat Hero lekker naast haar ligt te ronken nu. Ofzo.
dinsdag 21 augustus 2007 om 22:45
dinsdag 21 augustus 2007 om 22:52
Je hebt gelijk, Bloesem - ik ga ook zo naar bed.
Madootje, mocht er nu onverhoopt toch niemand zijn, dan moet je me maar even bellen. Ik ben vanaf ongeveer het middaguur thuis (moet eerst Zoon ophalen van school) en dan kun je hier op z'n minst even wat uitblazen.
Madootje, mocht er nu onverhoopt toch niemand zijn, dan moet je me maar even bellen. Ik ben vanaf ongeveer het middaguur thuis (moet eerst Zoon ophalen van school) en dan kun je hier op z'n minst even wat uitblazen.
dinsdag 21 augustus 2007 om 22:55
heb net met bloes gesproken en heb een hoop ellende gehoord... ben er stil van. Lieve meave, wat erg van je schoonmoeder zeg, en dan ook nog een ongeluk! Lil, wat een schrik voor jou en de jouwen! Fijn dat je weer thuis bent, gaat het een beetje met dot?
weet niet goed hoe kjong en bam hier weggegaan zijn, maar ik weet wel dat ik erg blij was dat bloes me het smste, ik was echter wel bijna in staat om een computer te pakken.
Vakantie was best fijn, niet een hele hoge score op de "geweldig ladder", maar als ik alle verhalen hier hoor was het een topvakantie. denk aan autpech, regen, regen, regen, lekkende tent en nat bed, kotsende vent, kotsend kind en kleine ongelukjes. Maar ook aan wijn, liefde, gezelligheid, lachen, veel tijd met elkaar en lekker eten. Kortom, was fijn en nu weer fijn om terug te zijn. heb wel onwijs veel zin in ons weekend, nu nog meer dan eerst.
Ga nu eens even lekker onder mijn eigen douche staan, zonder muntje, sepkey of wat dan ook en in mijn eigen bedje liggen, zonder harde bodem en bijgeluiden van kinderen dan wel dieren.
tot morgen en sterkte voor iedereen.
weet niet goed hoe kjong en bam hier weggegaan zijn, maar ik weet wel dat ik erg blij was dat bloes me het smste, ik was echter wel bijna in staat om een computer te pakken.
Vakantie was best fijn, niet een hele hoge score op de "geweldig ladder", maar als ik alle verhalen hier hoor was het een topvakantie. denk aan autpech, regen, regen, regen, lekkende tent en nat bed, kotsende vent, kotsend kind en kleine ongelukjes. Maar ook aan wijn, liefde, gezelligheid, lachen, veel tijd met elkaar en lekker eten. Kortom, was fijn en nu weer fijn om terug te zijn. heb wel onwijs veel zin in ons weekend, nu nog meer dan eerst.
Ga nu eens even lekker onder mijn eigen douche staan, zonder muntje, sepkey of wat dan ook en in mijn eigen bedje liggen, zonder harde bodem en bijgeluiden van kinderen dan wel dieren.
tot morgen en sterkte voor iedereen.