Cheers!
woensdag 22 augustus 2007 om 08:46
..... en toen was de strijd gestreden........lieve mims, wat afschuwelijk dat het zo snel gegaan is. Wat heerlijk dat je non stop bij hem geweest bent. Lieve schat, ik hoop dat je enigzins op de been kan blijven om de komende dagen door te komen. Hele dikke kus (weet de emoticons nog niet te vinden).
woensdag 22 augustus 2007 om 09:00
Lilian, laat je wel even weten hoe het met Dot blijft gaan enzo? He bah, kut dat ze niet sneller opknapt!! Hopelijk kan de huisarts iets doen om het herstel sneller te laten verlopen!
Je kinderen zitten wat dat betreft erg onder je huid, vind ik. Als er eentje van mij ziek is, ben ik TOTAAL van slag. En die grote onrust binnenin komt niet eerder tot bedaren als dat kind weer gezond is. Sterkte met je Dotje!!!
Je kinderen zitten wat dat betreft erg onder je huid, vind ik. Als er eentje van mij ziek is, ben ik TOTAAL van slag. En die grote onrust binnenin komt niet eerder tot bedaren als dat kind weer gezond is. Sterkte met je Dotje!!!
woensdag 22 augustus 2007 om 09:38
Even zeer illegaal vanaf m'n werk, maar dat moet dan maar.
Ondanks dat ik wist dat het zou gaan gebeuren, komt Hero's overlijden alsnog als een schok. Wat een immens verdriet om deze grote held, die tot het einde toe voor zijn liefde en zijn leven heeft geknokt.
Lieve Mims, je kunt trots op Hero zijn. En op jezelf. Ik ben zó blij voor Hero dat hij jouw liefde nog heeft kunnen krijgen. Dat jij bij hem was tijdens die laatste zo moeilijke periode. Ik ben zo trots op jullie allebei.
Sterkte, lief meisje (f)
Lieve Lil, jij sterkte met La Dotta - hup naar de huisarts.
Ondanks dat ik wist dat het zou gaan gebeuren, komt Hero's overlijden alsnog als een schok. Wat een immens verdriet om deze grote held, die tot het einde toe voor zijn liefde en zijn leven heeft geknokt.
Lieve Mims, je kunt trots op Hero zijn. En op jezelf. Ik ben zó blij voor Hero dat hij jouw liefde nog heeft kunnen krijgen. Dat jij bij hem was tijdens die laatste zo moeilijke periode. Ik ben zo trots op jullie allebei.
Sterkte, lief meisje (f)
Lieve Lil, jij sterkte met La Dotta - hup naar de huisarts.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
woensdag 22 augustus 2007 om 09:43
woensdag 22 augustus 2007 om 10:04
O godvergodver Hoorde smsgeluid onderweg naar de dokter, was al bang voor wat het was, eerst geparkeerd en toen gelezen en heel hard zitten janken. Je liefde zien doodgaan, de pijn, de eenzaamheid, ik word al gek als ik eraan denk en Mims leeft het. Weet iemand waar Mops nu is? Is die bij Mansey?
Mims, alles schiet tekort maar kon ik je maar even vasthouden, vasthouden en wiegen zoals bij Dot als ze huilt, beetje warmte overdragen, armen om je heen.
Mims, alles schiet tekort maar kon ik je maar even vasthouden, vasthouden en wiegen zoals bij Dot als ze huilt, beetje warmte overdragen, armen om je heen.
woensdag 22 augustus 2007 om 10:09
Dot heeft waarschijnlijk bovenop wat er al was ook nog mazelen. Ze is zo hondsberoerd, dat wil je niet weten. Gelukkig ging ze zich wel nog verzetten bij huisarts, goed teken (ze kan nu heel goed Neeneeneenee!! zeggen), en koorts lijkt te dalen, is ook goed. Maar jezus, kind heeft geen weerstand meer en nu ook nog mazelen. Straks krijgt ze er nog longontsteking overheen - nee, dat is mijn slapeloze doemdenken, dat krijgt ze NIET. Gelukkig heeft ze al antibiotica voor de keelontsteking (nu ook oorontsteking trouwens, kan er ook nog wel bij). Wel thuis, regelmatig wakker maken om te zien of ze nog reageert, ogenblikkelijk bellen als ze verslechtert, iedere dag laten zien.
woensdag 22 augustus 2007 om 10:09
Ik ben al niet meer op mijn werk. Stond al snikkend een kop thee te maken om 10 voor 9. Lieve ehm, tja, hoe noem je zo iemand, "bazin" vroeg wat er was en hoorde verhaal aan. Wist al van Hero omdat ze me een keer plotseling op zondag had ingedeeld, de zondag van verjaardag van Hero en Mims. Toen afgesproken dat ik maar halve dag zou werken zodat ik ook nog naar verjaardag kon. Omdat het wel eens de laatste zou kunnen zijn
Ze zei, drink lekker je kop thee op en ga naar huis. Ik zie je zaterdag wel weer. Nog lang gepraat over het leven, ziekte en zo meer. Best bijzonder.
Naar huis gefietst, mooie kaarten uitgezocht om op te sturen naar Mims en Mops en thuis samen met Lief een enorme afwas gedaan.
Steeds Mims, Mops en Hero in mijn hoofd. Als de zon plotseling doorbreekt onderweg naar huis, terwijl het eerst donker en dreigend weer was, weet ik zeker dat Hero voor die zon zorgt.
Oh men, wat zal het moeilijk zijn voor Mims. Moet je opeens ook nog eens van alles gaan regelen.... Brrrrrr.
Lieve woorden van iedereen hier.
Ook al die rozen doen me goed.
Die moeten blijven tot Mims alles bij kan lezen!
Ze zei, drink lekker je kop thee op en ga naar huis. Ik zie je zaterdag wel weer. Nog lang gepraat over het leven, ziekte en zo meer. Best bijzonder.
Naar huis gefietst, mooie kaarten uitgezocht om op te sturen naar Mims en Mops en thuis samen met Lief een enorme afwas gedaan.
Steeds Mims, Mops en Hero in mijn hoofd. Als de zon plotseling doorbreekt onderweg naar huis, terwijl het eerst donker en dreigend weer was, weet ik zeker dat Hero voor die zon zorgt.
Oh men, wat zal het moeilijk zijn voor Mims. Moet je opeens ook nog eens van alles gaan regelen.... Brrrrrr.
Lieve woorden van iedereen hier.
Ook al die rozen doen me goed.
Die moeten blijven tot Mims alles bij kan lezen!
woensdag 22 augustus 2007 om 10:21
Afscheid komt altijd te snel.... maar dit, nee, dit had ik niet verwacht.
En nu, nu ben ik op zoek naar woorden. Woorden om je te troosten, om je sterkte toe te wensen, woorden die kunnen helpen je verdriet te verzachten, dezelfde woorden waarmee jij altijd voor andere mensen klaarstaat, Mims.
Maar ik kan ze niet vinden, weet niet goed wat te zeggen.
Lieve Mims, jij bent mijn held! En jullie liefde is een voorbeeld voor allen.
En nu, nu ben ik op zoek naar woorden. Woorden om je te troosten, om je sterkte toe te wensen, woorden die kunnen helpen je verdriet te verzachten, dezelfde woorden waarmee jij altijd voor andere mensen klaarstaat, Mims.
Maar ik kan ze niet vinden, weet niet goed wat te zeggen.
Lieve Mims, jij bent mijn held! En jullie liefde is een voorbeeld voor allen.
woensdag 22 augustus 2007 om 10:24
Meave, Toet, ik heb eigenlijk voorbespreking van werkding voorafgaand aan werkding, maar lijkt me erg fijn als ik jullie even kan zien. Volgens mij hoef ik ook niet zo veel voor te bespreken, want amper inhoudelijke bijdrage vanavond. Ben meer van de functionele sit there and be pretty. Even contact over hebben vanmiddag? Ik ben nu thuis, vanmiddag komt GG thuis om Dot van mij over te nemen, nou ja: om het naar slapende Dot kijken van mij over te nemen.
woensdag 22 augustus 2007 om 10:32
Lil, bel me maar.
Meave kan niet van te voren, alleen na afloop.
Ik weet alleen even niet zo snel wanneer mijn bijeenkomst is afgelopen.
Ik kan er wel eerder zijn.
En moet uiterlijk om half 12 weer weg denk ik om nog thuis te kunne komen
Sit there an be pretty zal je zeker lukken, hoewel dat natuurlijk wel een blamage is, want dan weet niemand dat er ook nog brains aanwezig zijn!
Arme Dot trouwens!
Meave kan niet van te voren, alleen na afloop.
Ik weet alleen even niet zo snel wanneer mijn bijeenkomst is afgelopen.
Ik kan er wel eerder zijn.
En moet uiterlijk om half 12 weer weg denk ik om nog thuis te kunne komen
Sit there an be pretty zal je zeker lukken, hoewel dat natuurlijk wel een blamage is, want dan weet niemand dat er ook nog brains aanwezig zijn!
Arme Dot trouwens!
woensdag 22 augustus 2007 om 10:39
Lieve lieve Mims
Wat oneerlijk. Wat een verdriet.
Heb er geen woorden voor, ik denk aan jou. En aan Mopsey.
(f)
En jullie, meiden hier in Cheers, zijn hartverwarmend. Moet fijn zijn voor Mims, als ze leest hoe er wordt meegeleefd.
Ging werken, begon met forum en las dit. Ben helemaal ontdaan. Het is zo'n verschrikkelijke kutziekte.
Wat oneerlijk. Wat een verdriet.
Heb er geen woorden voor, ik denk aan jou. En aan Mopsey.
(f)
En jullie, meiden hier in Cheers, zijn hartverwarmend. Moet fijn zijn voor Mims, als ze leest hoe er wordt meegeleefd.
Ging werken, begon met forum en las dit. Ben helemaal ontdaan. Het is zo'n verschrikkelijke kutziekte.
woensdag 22 augustus 2007 om 10:46
Bij alles wat ik doe, denk, zie en zeg vandaag is mimsey in mijn hoofd. Hoe, in vredesnaam, moet je verder nadat je je grote liefde hebt verloren. Hoe, in vredesnaam, moet je je kindje vertellen dat het ergste is gebeurd. Ik geniet van de kinderen en mijn vent om me heen. Voel me rijker dan ooit en ondertussen doet het zo`n zeer om te bedenken hoe mims zich moet voelen.
Wat fijn toet dat je naar huis mocht. Wat superzielig voor dotje zeg, dat ze zó ziek is. Lieve lil, sterkte met haar.......
Wat fijn toet dat je naar huis mocht. Wat superzielig voor dotje zeg, dat ze zó ziek is. Lieve lil, sterkte met haar.......