Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Bloes ik heb je vandaag 2x een mailtje gestuurd, maar twee keer kreeg ik hem terug? Da's gek!

En jammer dat je terug moet, maar wel een heul goede reden, hoor!

Bam, ik snap uiteraard de mitsen en maren! Het Hert is een lief en wijs man.
Och hemel. Nieuw plan. Denk, schakel, peins.

Mav is om half zes thuis ongeveer. Als mijn ouders 3 ipv 2 kinderen te logeren willen hebben, dan zou het misschien kunnen... Maar dan moet ik sowieso met auto en dus bij voorkeur hotel in de buurt van concert (anders ben ik te laat vrees ik... zou het heel druk zijn met verkeer dan?) en dan parkeren beetje leuk bij inbegrepen ofzo. Of met een hotelparkeerkaartje voor betaalbaar bedrag oid? Ga wel even bij mijn ouders polsen.
Nieuw plan in werking. Ben nu op zoek naar hotel en heb de hulp van welwillende forummers ingeschakeld.
quote:meave schreef op 23 juni 2008 @ 20:59:

Och hemel. Nieuw plan. Denk, schakel, peins.

Mav is om half zes thuis ongeveer. Als mijn ouders 3 ipv 2 kinderen te logeren willen hebben, dan zou het misschien kunnen... Maar dan moet ik sowieso met auto en dus bij voorkeur hotel in de buurt van concert (anders ben ik te laat vrees ik... zou het heel druk zijn met verkeer dan?) en dan parkeren beetje leuk bij inbegrepen ofzo. Of met een hotelparkeerkaartje voor betaalbaar bedrag oid? Ga wel even bij mijn ouders polsen.

Kijk, daar word ik wel weer een beetje zenuwachtig van hoor.

Jij hebt toch mijn concertkaartje?

Dan mag je niet te laat komen hoor, anders ziet Dinand mij te laat

Anders moet je kaartje maar opsturen, just in case
Het forumnetwerk is aan 't werk. Volgens mij komt het we goed

Jammer, ik heb een meet met de perfect day dames en dacht van.. och.. als het in de buurt is.. (voor het stappen dan he)
Later is nu
Kaartje opsturen vind ik ook een beetje eng. Straks is het kwijt. Vond kaartje opsturen naar Bloes ook al zo eng. (Is wel goed gegaan trouwens...)
quote:pimpel schreef op 23 juni 2008 @ 20:39:

Bloes ik heb je vandaag 2x een mailtje gestuurd, maar twee keer kreeg ik hem terug? Da's gek! Vanuit hotmail naar athome/ziggo? Dat klopt; daar is wat geks mee (landelijk, niet alleen bij mij)
Het is echt balen dat er middernachtelijk gewoon helemaal niks qua OV richting dit dorp van mij gaat, want pitten in het Hertenkamp is natuurlijk het allermakkelijkste. Niemand die met de auto komt, dus?
Bambiman zegt dat-ie ons wel op wil komen halen. Ghe.

Zegt-ie nu. Zou hij dat ook zeggen als we 'm zaterdagnacht straalbezopen bellen om 4.05?
Ik kan wel met de auto komen, als iemand anders er maar mee gaat rijden.

Ik wil aan de drank
Hoe veel zou het kosten qua taxi Bam? We zijn volgens mij ook wel een aanzienlijk bedrag aan hotel kwijt?

Maar dan volgende punt, kun jij wel zoveel mensen herbergen dan?
Ik denk trouwens dat het Hert ons júíst hartstikke leuk vindt straalbezopen om 04.05....

Tja.. past dat? En, belangrijker nog, zitten jij en jouw gezin daar op te wachten nu??

Want áls dat inderdaad een optie is: ik denk dat een taxi daarheen met z'n vieren altijd nog goedkoper is dan een hotel?

Nou ja... ik vind alles best, eigenlijk. Ik hoor/ lees wel of ik morgen verder moet gaan rondbellen. (Want die ene, Bam, die ik zei vanmiddag die was dus al vol, kutzooi)
Ruimte is geen probleem, dat kan geregeld worden. Of we erop zitten te wachten is een tweede, heel eerlijk gezegd maar ik denk dat die afleiding en gezelligheid eigenlijk wel heel goed is, nu.

Hahaha, zag dat Ely een topic heeft geopend om tips te vragen mbt leuke uitgaansgelegenheden in R'dam. Hallllllooooooooooo girlfriend, IK ga toch met jullie mee?! Ik ken R'dam op mijn duimpie en weet iedere leuke kroeg en club nog blind te vinden!
oooo, dat wordt weer gezellig! Hoewel ik niets met Kane heb, heb ik al voorpret namens jullie!

Lief hert, janken in de buurtsuper is wel het minste!
Ik kom met de auto Bam. Maar als we gaan stappen, dan zou ik het liefst wel drinken. Anders red ik het niet tot 4.05 uur.
Haihai

Die voorpret klinkt inderdaad al erg fijn! En dan mogelijk slapen in het hertenkamp. Is gewoon een klein slempgebeuren!! Is ophalen trouwens niet onhandig voor Bambiman, ivm kindertjes in bed enzo?

Vanmorgen een leuk gesprek gehad bij loopbaanbegeleiding. Ze was positief verrast door al mijn stappen afgelopen jaar, omdat ik vorig jaar rond deze tijd nog zo aan 't twijfelen was van hoe en wat. En ik moet mij tijdens de stage bij communicatie gewoon zichtbaar zien te maken. 't Schijnt dat de leidinggevende aldaar een groot netwerk in de richting heeft.

Mooi.

En het is heerlijk weer hier!

Morgen heb ik een bedrijfsuitje, hopelijk is het dan ook lekker. We gaan allemaal dingen buiten doen, namelijk.

Toedeledokie

Later is nu
Waar ga je heen, Dream???

Hmm... en zichtbaar maken binnen de organisatie. Dat kan op veel manieren

Bam.... wachten sucks. Sterkte intussen
Delfzijl xop

en ik heb zojuist zwart met witte jurk roodgeverfd. Valt allicht wat meer op, rood ipv wit
Later is nu
Heeeel zichtbaar, Dream

dit jurkje dus.

Maar met mijn stralende glimlach val ik toch overal op?
Later is nu
Sollicitatiegesprek was eh... apart. Ik had het idee dat er een wat overijverige P&O'er zat die vooral veel persoonlijke dingen wilde weten. Het hoe en waarom van keuzes. Persoonlijke groeidingen enzo. En dat vind ik altijd lastige vragen. De communicatiemevrouw kreeg er amper een vraag tussen. Ik hoor halverwege (geloof ik) volgende week meer.

Leuk jurkje Dream. Maar is het zwart nou niet ook verkleurd?
Nee, zwart is nog zwart. De rood echt heel mooi rood. Precies de kleur die ik me voorstelde.

Wat raar, zo'n sollicitatiegesprek.. wat voor idee heb je nu van het bedrijf/de afdeling dan? Zou je daar wel willen werken?
Later is nu
Ja hoor, het lijkt me nog steeds leuk om daar te werken. Ik solliciteer niet als P&O'er dus heb vast niet veel met die man te maken.
leuk jurkje dream. spannend meave, dat is die andere baan toch? Heb je al iets van de eerste gehoord?

Ik zit ook te dubben of ik zal solliciteren, zelfde plek, andere afdeling......Vind ik moeilijk, ik ben nogal trouw en honkvast geloof ik.
Hangt er vanaf, Bent, of dat een goed idee is. Is het goed bereikbaar voor langslopende Q's met Qties?

(Spannend hoor! Hoe lang zit je hier al?)

Dream, waarom moest het jurkje rood?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven