Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Jeumig, da's inderdaad flink voor een tweeling

Ook jij gefeliciteerd Toet, met deze nieuwe wereldburgers. Fijn dat alles goed is gegaan!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
wauw! Gefeliciteerd toet, een neef en nicht in 1 keer...enig!

we hebben hem! Heerlijk, wat een geweldige auto, we zijn er helemaal blij mee. Het tanken was ook leuk, een volle tank voor 25 euro, das lang geleden!!!

Dank allemaal voor de felicitaties, lief hoor. Ja Q. dinsdag heb ik ook late dienst, leuki, ik wil best live zoenen in ontvangst nemen!

ach bambio, wat rot meid, ik hoop dat je je gauw weer fitter voelt!

alex, beterschap, ook voor zoon!
hahahaha voor xops verhaal!
Gefeliciteerd Toet!
Bentetje, gefeliciteerd met je baan, super meisje!!! (En fijn dat auto toch gelukt is.. wat zullen jullie op hete kolen hebben gezeten)

Toet, gefeliciteerd met nieuw tante-schap, wat supergaaf een jongen en een meisje en zulke prachtige maten!

Alex, beterschap.

Ely, welkom thuis!

Bam: dikke vette , maar dan heel zachtjes..

Ik ben kapot, heb vanavond klei van schoolspeelgoed af staan schrobben en ondertussen voor Bloes gewerkt én ondertussen ruzie gemaakt met Pompel (over geld, gotverdomme) Eén van de drie was teveel... hihihi.

Ik schei er dan ook maar mee uit voor vandaag en ga lekker slapen. Morgen lekker dagje met verjaardag vader, laatste dag psz Lotje (verkleed en trakteren), cb Lotje, cadeautjes kopen in de stad voor 3 partijtjes vrijdag en zondag en tussendoor rapportages, kinderen halen school, psz, zwembad, taart bakken om vrijdag op werk te trakteren en ehm.. nou zo nog wat dingen. Ééénig!
Ik mis de koffie van Dreamer...

Nou, dan ik maar:

Koffie!

Thee!
Succes vandaag, dan, Pim

Ha. gefeliciteerd, Toet, met je tanteschap van een jongen/meisje tweeling. Superfijn dat alles goed gegaan is!

Bent ook fijn dat auto helemaal goedgekomen is. Ik zag toevallig gisteren eentje bij de bakker staan, en moest even aan jou denken. Jeetje, wat een grote bak, man! Oh, en tanken voor 25 euro..... Da's ook zeker niet verkeerd!

Ik heb nog steeds geen auto, dus ben vandaag weer op de fiets . Goed voor mijn conditie, deze actie van manlief. Heeee... er gaat me opeens een lichtje op; zou ie het met opzet gedaan hebben om mij stevig en strak te krijgen?
Heee, thx Pim! Ook goeiemorgen!!
Haaai die Xop!

En krijg je nu dan wel een mooiere auto dan je had? Waarom verkoopt hij hem, gewoon omdat er een klant voor is?

Ik vind het wel supergrappig hoor!
Ik vind het ook wel grappig, maar zo geloof ik not amused zijn.

Voor 25 euro tanken klinkt leuk, maar hoeveel km rijd je dan op een tank en hoeveel wegenbelasting moet je betalen enzo?

Pim, wat heb jij een plannen voor vandaag zeg! Gefeliciteerd met je vader trouwens, doe je hem de groeten van mij?

Zo maar eens wat gaan doen, ik moet nog cadeautjes kopen voor een paar vertrekkende juffen. Geen zin om weg te gaan eigenlijk...
Do. 17 juli 2008. Het laatste nieuws lees je het eerst op NU.nl Kamer wil inburgeringstoets in buitenland overeind houden

Uitgegeven: 17 juli 2008 09:45

Laatst gewijzigd: 17 juli 2008 09:47

DEN HAAG - Een ruime meerderheid van CDA, PvdA, VVD en PVV in de Tweede Kamer dringt er op aan dat de inburgeringstoets in het buitenland vereist blijft voor mensen die zich bij partner of gezin in Nederland willen voegen.

Zonodig moet de wet daartoe snel worden aangepast, bevestigen donderdag diverse fractiewoordvoerders een bericht hierover in het AD.

Rechtbank

De rechtbank in Amsterdam oordeelde maandag dat migranten die bij hun gezin in Nederland willen komen wonen, niet eerst een inburgeringsexamen in hun land hoeven af te leggen.

Volgens een wet uit 2005 moeten migranten een basisexamen Nederlands, waarbij kennis van taal en cultuur wordt getoetst, doen als voorwaarde voor een aanvraag voor een voorlopige verblijfsvergunning die in dit verband nodig is. Een Marokkaanse die bij haar man in Nederland wilde wonen, vocht deze eis aan.

Hoger beroep

De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) beraadt zich over de vraag of de overheid hoger beroep aantekent tegen de uitspraak. Maar volgens PvdA'er Jeroen Dijsselbloem moet worden voorkomen dat de inburgeringstoets in het buitenland voor langere tijd buiten werking wordt gesteld.

"De eis is een onmisbare eerste stap voor inburgering." Dus of de minister tekent beroep aan, of de minister repareert de wet, "of er komt een regeling die snel helpt".

Wat is DIT nou weer???

Ik heb over een klein halfuurtje een tweederonde soll.gesprek.

Heulen krengen, heulen.
Gisteravond voorgeheuld, telt dat ook? Nou niks voorhanden. Hoewel net een rendeze-vous gehad in motel met collega *grijns*, maar dat was heel in het nette (spulln overdragen zonder dat ik helemaal naar Mims-kantoor moet: sorry Mims!)

Xop, ik moest net even heel hard lachen om de auto-actie! Occupational hazard, waaravn het dan ook nog eens je man's occupation is. Moet je ver fietsen? Ik ben wel een fetsfreak (dat weten jullie inmiddels wel, geloof ik), hou er erg van om voor en na werk lekker wind in haren en beetje beweging na dag kantoorstoel en dat soort dingen. Mis ik een beetje bij thuiswerken, beetje Dot naar creche fietsen is niet echt hetzelfde (geen geen tien minuutjes enkele reis).

Koffie nog, iemand?
Jeeeetje.... Wat een gezeik is dat toch met die inburgering. Ben benieuwd wat voor consequenties dit weer heeft voor jullie.

Heulen wil ik wel, maar aangezien de glazenwasser voor mijn raam niet zo heel aantrekkelijk is, lurk ik even aan m'n duim. Succes, Kjong!

Pim; het komt gelukkig niet vaak voor, maar hij verkoopt 'm dan inderdaad omdat er dan een klant voor is. En zaterdag was er iemand langsgekomen die een zoekopdracht plaatste voor EXACT de auto die wij hadden. Werd een gunstige deal, en dus heeft ie mijn boosheid maar voor lief genomen en 'm verkocht. 'k Heb echt geen idee wat ik weer krijg, maar dat maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit. Als ik maar veilig van werk naar huis heen en weer kan, en graag een kleine kans op pech. Dan ben ik al blijk. Hoeft echt geen luxe kar te zijn, hoor; liever niet zelfs..... .

Gisteren kwamen ze de auto ophalen en toen waren L, S en ik toevallig bij de garage. Mensen (gezin met 3 kleine kids) waren er ERG gelukkig mee, dus dat vergoedt wel iets. En Lieke en Sophie hebben heel lief de auto uitgezwaaid..... (Lieke moest nog even huilen; ze was bang dat we nu nooooooit meer naar de dierentuin en naar pake en beppe gingen )
Heeee Lil! Nou, wat betreft dat fietsen.... inderdaad. Lekker je kop leegfietsen, 's middags! Heerlijk!

Ah, en koffie. Lekker!!
23 km, Lil.
Jemig, dat vind ik best ver.
Mwow.... voor zo af en toe is het wel een leuke afstand. Helaas voor mij TE ver om iedere dag te doen. Als het nou zo rond de 10 tot 15 km zou zijn, dan wist ik het wel. Dan ging ik iedere dag zalig fietsend naar het werk. Maar 23 km is net even te ver bij straffe tegenwind.... Ik doe er altijd een dik uur over, maar bij tegenwind is dat zomaar dik anderhalf tot een kleine 2 uur ofzo. En dat kan ik gewoon niet "hebben" in mijn planning van kids ophalen, koken, eten enz. Erg, toch, dat je leven zo bijna van minuut tot minuut strak gepland is?! Nah ja, nooit problemen mee, verder, alleen dus wel jammer dat ik daardoor niet vaker kan fietsen!
Toet; ik heb net een bedrijfsuitje georganiseerd, vlak bij jou! Mens, wat woon je toch in een mooie omgeving !

(Wij gaan kanoen, fietsen en wandelen. Ha, ik zal ze krijgen, die ouwe luie donders van 't mannelijke geslacht )
Zou je eigenlijk een electrische fiets moeten hebben Xop; die automatisch 'bijlevert' als je onder de 20km/u komt (ja, die staat hier ook in het arsenaal dankzij GG's overleden papa, gebruik ik voor langere werkafstanden, als ik zeker wil weten dat ik niet te ver uit de tijd loop). Dat is echt ideaal. Want dagelijks 23 km heen en terug en dan ook nog breng/haal-gedoe, dat is wel een tikkie veel
Over een half uur moet ik weg. Met de trein naar old toet town. Daar wonen we dan de komende tien dagen. Bid even mee dat mijn laptop daar het internet op kan. Anders heb ik na die tien dagen geen baan meer vrees ik.

Nu snel haasten alle laatste voorvertrekklusjes doen.

Hopelijk tot snel!!

HUGS voor allen hier!
Xop, ik fiets ongeveer 10 km naar werk en dat vind ik wel een lekkere afstand inderdaad.
Oh, lekker, Meave!

Elektrische fiets is idd ook nog niet zo gek. Zo eentje die je bij zware tegenwind ietwat "helpt".
Doet een elektrische fiets alleen helpen? Of kan hij het ook overnemen? Mijn moeder wil/ moet namelijk zoiets, ze kan nu helemaal niet meer fietsen en lopen gaat ook niet zo best, maar eigenlijk heeft ze wel beweging nodig. Nu was ze van plan om zo'n elektrische fiets te kopen, maar als ze het tot 20 km/u zelf moet doen heeft dat natuurlijk geen nut.. toch maar een scootmobiel? Of een Sparta Met ofzo.

Bloes, ik probeer je terug te bellen, maar het lukt niet.

Wij fietsen wel graag allemaal, maar ik zou 23 km. voor naar werk écht te ver vinden, recreatief vind ik dat wél leuk. Nu fiets ik maar 10 minuten en dat is inderdaad echt te weinig om uit te waaien. Voor mijn gevoel stap ik vanaf mijn bureau rechtstreeks het gekkenhuis van thuis in, vind ik soms wel erg zwaar. Ik zou 7 km. ideaal vinden voor werk. Meave, wat goed dat jij tegenwoordig ook naar werk fietst!
En weer terug Pim.
Wauw, da's helemaal stoer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven