Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Poehee, ben speechless, Dream. Heftig voor die familie, heftig om te lezen dat het weer 's kanker is.

Emotioneel worden van begrafenissen/crematies lijkt me normaal. Heftige middag voor jou dus.

Hoop dat iedereen het heerlijk heeft op vakanties.. koester en geniet.
Alle reacties Link kopieren
Hij was al wel 63 jaar Bambi.. en heeft het leven ten volle geleefd. (z'n zus had daar nog leuke anekdotes over )
Later is nu
o bah dream, wat ellendig, Kan me voorstellen dat je toch helemaal emotioneel bent hoor, niets geks aan!

Lieve bam, het valt niet mee hè! Ik vind je zo ontzettend sterk dat wil ik maar weer eens kwijt. Hopelijk voel je je gauw weer iets beter en kan je lekker met de hertjes vakantie vieren, wanneer was dat ook weer? Toet dus lekker weg nu en pimpel waarschijnlijk gearriveerd. Meave nog onderweg of ook arrived? Bloesem in elk geval wel, lekker joh! Kjong wat is het genieten om jouw berichtjes te lezen. Zalig vakantie!!!Jemig, het wordt hier nu wel heel rustig.....

Vandaag heerlijk in de grootste speeltuin van Europa geweest, kinderen helemaal blij (en lichtelijk afgedraaid nu, tijd voor een rustdag geloof ik).
Jullie genieten er lekker van Bentetje Gisteren strand (of was het alweer eergisteren? de tijd gaat snel en niet snel tegelijkertijd, soms) en vandaag grootste speeltuin van Europa (geen idee wat/waar dat is, trouwens?) Fijn!

De laatste vakantieweek van mijn kinders gaat alweer in, trouwens!
Later is nu
Dank je voor lieve woorden, Bent. Waar is dat grootste speeltuingebeuren??

63 jaar.. veul te jong, Dream.

Laatste vakantieweek! Sohee, hier nog 4 volle weken, moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken dat hertjes alweer naar school zouden moeten, ik vind het zo lekker altijd die vakanties! Kijk jij er met een fijn gevoel op terug, Dream? Begreep dat het weertje in het oostblok (grinn) je een beetje tegenviel?
Ja, ik kijk wel met plezier terug op de vakantie. We hebben plezier gehad, leuke dingen gedaan. Steeds mooi weer had de herinneringen misschien nog leuker gemaakt, maar dat neemt niet weg dat we nu ook een fijne vakantie hadden!

Ikzelf ben natuurlijk alweer aan 't werk (nouja, gisteren dan wel 1 dag) dus voor mij is de vakantie al om.

63 jaar ís te jong, helemaal waar. Maar hij kijkt wel met heel veel plezier terug op 63 mooie jaren. Jaren waarin hij beter voor anderen zorgde dan voor hemzelf, trouwens. Helaas.

Heeft me aan 't denken gezet. Ik kijk tot nu toe in elk geval ook al terug op 41 mooie jaren (met dipjes, uiteraard). Als ik ooit (over nog heeel veel mooie jaren) dood zou gaan, heb ik vast niet alles gedaan wat ik zou willen doen, maar ik heb wél met veel plezier gedaan waar ik plezier aan beleefde. En zo wil ik de komende (minimaal) 40 jaar ook nog volmaken

Later is nu
Linnaeushof in Bennebroek. Ontzettend leuk, zeker een aanrader met kinderen tot een jaar of 10.

Jemig dream, nu alweer om?! Dat is snel gegaan! Hoewel, het idee dat het hier om alweer half om is vind ik ook bizar!
Wat grappig Bent. Daar ga ik als het goed is vrijdag heen met Bikkel. Moet alleen nog even oppas zien te regelen voor Bink.

Heftig Dream. Mij overvallen de emoties ook vaak als ik bij uitvaartdiensten ben. Ook als ik de persoon in kwestie niet goed kende. Het roept bij mij toch altijd emoties op van mensen in mijn naaste omgeving die zijn overleden en ook raakt het verdriet van de naaste familie me meestal behoorlijk.

Vandaag vieren we de verjaardag van Bikkel. Dinsdag is hij echt jarig. Meneer heeft er al helemaal zin in. Hij had een heerlijk verrukt snoetje toen hij de slingers en balonnen zag toen we beneden kwamen. Ik ben benieuwd hoe hij vanmiddag het feestje vindt.
leuk mado, alvast gefeliciteerd dan maar en veel plezier!!

Bikkel vindt het vast geweldig, je bent dan vlakbij mijn huis alleen ben ik er niet;anders kon je bink wel bij mij brengen.
Madootje, veel plezier met je feest voor Bikkel!
Alvast gefeliciteerd Mado!!

Hier sowieso bij elke scheet emotioneel.

Had vrijdag afscheidsborrel van collega's en kan dan al helemaal vol schieten bij de mooie woorden die mensen spreken.

Vakantiegangers allemaal hele fijne vakantie!!!

En de fijne berichten van de vakantiegangers klinken allemaal goed.

Zal Pim eens smsen hoe het daar gaat!

Hier druk, moe en zo.

Doe hard mijn best om hele leuke dingen te doen met de kinderen omdat het vakantie is. Maar ben dan 's avonds zo moe, dat ik niet eens de moed heb om laptop open te doen.

Ook op werk heel erg druk.

Dus even wat minder tijd om te forummen,komt wel weer.

Denk aan jullie!
en wij aan jou!
Nou, koffie en thee dan maar weer

Ik heb vannacht tot 4.23 uur op het forum gezeten, bij Yas' hangbank. Door dat topic kwam ik op youtube en ontdekte ik blooperfilmpjes van bekende series, zoals (mijn favoriet, denk ik wel) Friends.. Nou, en als je steeds filmpjes van zo'n 7 minuten kijkt, gaat de tijd ineens heel snel om

Vanmorgen gewoon om half 11 klaarwakker.

Toen ik trouwens om kwart voor 4 naar bed ging, was Elvis er nog niet. Die heeft echt z'n vriend herdacht, kennelijk

()

Veel plezier met Bikkels feestje Madootje!

Leuk dat jullie allerhande dingen doen met de kinderen Elyane.. maar dat is inderdaad wel energievretend.
Later is nu
Zwaaiii
haaai!
of zwaaai in die zin van, ik ben nu ook met vakantie???
nee, Xop gaat niet met vakantie, toch?

Hoe bevalt de nieuwe auto Xop? Of heb je 'm nog niet.

Het is hier wel errug rustig he?

Was het feestje van Bikkel leuk, Madootje? En heb jij al wat van Meave gehoord?

hier hele dag rondgehangen. Van laat naar bed gaan, ben jue eigenlijk je halve weekend kwijt. Nu hebben wij de kinderen niet thuis, dus we kunnen ook blijven rondhangen. Dat is wel eens lekker, maar niet lang goed voor je, volgens mij

we zitten zo weer op niveau studentenleven
Later is nu
Zo, ik zit hier op Toet's forumplekje. En mijn kinderen liggen heerlijk te slapen in (en naast) de bedjes van haar kinderen. Heerlijk huis! En echt vakantie voor ons! Toet had het bier koud liggen toen wij gisteravond (laat!) aankwamen en stapels met touristische info klaarliggen, heerlijke binnenkomst dus in een keurig gezellig huis!

De fietstocht was écht superleuk en ik kan het iedereen aanraden! We hebben zo genoten en zoveel gezien wat je anders niet zou zien en mensen gesproken die je anders niet zou spreken. Echt leuk! De eerste dag ging als een speer, we waren steeds verbaasd dat we nu alweer in het volgende dorp/ stadje waren. De eerste stop hadden we ook een super idyllisch picknickplekje en de tweede stop een enorme speeltuin, die compleet verlaten was. Er kwam alleen een meisje bij van 14 met het syndroom van down en daar hebben mijn kinderen enorme bergen zand meegebouwd, dat wilde dat meisje graag en mijn kinderen vonden haar erg interressant en deden maar wat graag wat ze vroeg. Loentje en Lientje hebben de 1e dag ongeveer evenveel gefietst en deden dat beide echt super, ben megatrots op die twee kleine doorzettertjes. De camping was ook leuk, bij een boer een veldje met 8 plekken ofzo echt in de middle of fucking nowhere. Er stonden allemaal aardige mensen, was erg gezellig. Kinderen gingen ook snel slapen in het tentje (geen wonder na zo'n dag natuurlijk ) en Pompel en ik hebben voor de tent sterren liggen kijken met een fles wijn die insloeg als een bom. Die nacht inderdaad vreselijke storm en onweer, maar de kinderen en ik hebben overal doorheen geslapen. (Die arme Pompel niet) De tweede dag begon wat zwaarder, harde wind, een hele lange saaie weg en toch wel zadelpijn, maar na de eerste stop had iedereen er weer veel zin in en werd het wederom een leuke fietstocht. We hebben wel wat kalmer aangedaan dan de eerste dag, zeker toen bleek dat we ons een beetje hadden vergist in de planning en 10 km. meer moesten fietsen dan gedacht... en we kwamen hier dus pas tegen negenen aan, maar allemaal zeer voldaan! Lientje had die tweede dag niet zoveel zin en heeft maar een paar keer stukjes gefietst, waardoor Loentje 45 km. heeft gefietst!! Af en toe vond hij het wel mooi geweest, maar hij was erg makkelijk om te praten (en verhalen vertellen/ verzinnen, liedjes zingen hielp ook ontzettend) en heeft het ' em maar mooi geflikt!

Vandaag maar een beetje kalm aangedaan, gelummeld en Toettown wandelend bekeken (superleuk stadje!!) kinderen waren een beetje chagrijnig en moe en ik... ik was echt megachagrijnig (en daar heb ik nu dan weer spijt van...) Morgen gaan we er op uit! (Pompel en ik gaan zo even bekijken wat we allemaal willen doen deze week, in elk geval zwemmen, fietsen (joh!) en we hebben nog vrijkaartjes voor " De brief voor de koning" (mijn lievelingsboek ever, dus ben heel erg benieuwd naar de film) dus ik ga een keer met Loentje en Pompel een keer met Lientje naar de bios.

Bam wat klote dat je zo beroerd bent, getverdemme! Hoop dat het eenmalig was zo'n nacht... en dan je haar nu dus echt er af... wat heftig zeg!

Xop, wat een MEGAGAAF huis!!! Wauw, niet te geloven dat mensen daadwerkelijk zo'n huis kunnen hebben. Super! Ben erg benieuwd of jullie het gaan doen.

Dream, wat heftig zeg zo'n crematie... ik zou trouwens ook mega-emo worden, hoor! Ik ben ook wel eens op een begrafenis geweest van iemand die me niet vreselijk na stond (een oudtante en de vrouw van een leraar) en dan jankte ik ook de ogen uit mijn kop. Maar zeker als iemand nog jong is... bah!

Beetje erg laat, maar Meave & Bloes: fijne vakantie!

Ely, had je mij inderdaad ge-sms-t? Want ik heb nix ontvangen.

We hebben net gehoord dat vrienden van ons een tweede kindje gaan krijgen!! Leuk!!!

En verder:

Cheers!
Pim, fijn om te horen dat je zo genoten hebt!

Mado, nog na aan het vieren? Hopelijk was je feestje voor Bikkel geslaagd!

Bent, fijne vakantie!
Ah, toch sms-je van Ely.

Haaa die Q!
Nu pas?

Haaa die Pim!

Ik word echt plaatsvervangend vrolijk van je fietstocht. Doet me aan vroeger denken, aan mijn eigen fietsvakanties.

Wel luxe hoor, het forum op je vakantieadres... en nog de ingesleten versie ook.
Pimpel, wat een heerlijk verslag, wat klinkt dat allemaal lekker! en nou maar lekker genieten in Toettown.

Wow voel mezelf nu wel extra lui. Heb gisteren echt niets anders gedaan dan op de bankhangen; lezen en tv kijken. En toen ook nog op tijd naar bed, want te weinig slaap gehad dus moe. Betekend wel dat ik vandaag vanalles moet doen, want de tuin is nog steeds groener dan hij behoort te zijn en in huis is er ook nog genoeg te doen. Maar dat mag Elvis doen, die heeft gewoon nog een week vrij!

Toedels
Later is nu
Jemig Bam wat heftig. Natuurlijk van je slechte nacht maar vooral van je haar.

Is het er nu af? Hoe voel je je daaronder? Misschien is het wel gek om dit te zeggen, maar ik weet dat het ook een opluchting kan zijn. Dat die kale plekken confronterender kunnen zijn dan een kaal hoofd. Maar goed, dat is niet voor iedereen zo natuurlijk.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Heej Zuss, long time no see. Hoe is het met jou dan?

Pimpel, wat knap van Loentje en Lientje, zeg! Jemig. En have fun in Toettown!

Mado, hoe was het feestje?

Pffffff, wat ben ik verder opgelucht dat het warme weer even over is nu. Gisteren er even lekker op uit geweest - op zoek naar een nieuwe televisie. Vandaag nog even naar de MediaMarkt ofzo, want ik heb wel wat op het oog, maar wil nog wat meer vergelijken. Leuke dingen altijd. In ieder geval stukken beter dan moeten shoppen voor kleding (ik ben af en toe zo'n vent ).
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Oh en Bam, ik hoop dat jouw relatie met de WC pot inmiddels over is nu?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven