Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Pim, de fietstocht klinkt helemaal geslaagd. Ik vind het ook wel stoer van jullie zo. Ik weet niet of ik dat aan zou durven. En wat een bikkels die Lientje en Loentje!

Het feestje was helemaal leuk. Bikkel is ontzettend verwend met cadeautjes die niet alleen hij, maar ook wij leuk vonden. Hij heeft heerlijk aangerommeld met de andere kinderen en heeft redelijk vol aandacht alle cadeautjes uitgepakt. 's Avonds nog met wat vrienden gebbq't.

Nadat we dachten dat Bikkel al lang en breed sliep kwam meneer opeens beneden met zijn onderbroek op zijn enkels en de mededeling dat hij een sticker had verdiend want hij had geplast op de wc
Bloes smste een smsje van haar MM door:

"Afspraak morgenavond gaat niet door! Jammer! heel verhaal had ie, oa moest ik afstand houden van de Bloesjes, in het belang van de meiden want de teleurstelling zou te groot zijn mocht de relatie ooit eindigen. En ik had geen kinderen, dus ik wist niet wat er bij de opvoeding kwam kijken. Heb me ingehouden om niet te gaan lachen! "
Hmpf, gelukkig weet Aso wél wat er bij de opvoeding komt kijken.. *schudt hoofd*

Ooooh Pimp, wat klinkt dat heerlijk, zeg. Het is dat ik zo dol ben op jullie, anders was ik jaloersssssss geweest! Enjoy, dear!

Ha Ely, klinkt vermoeiend man, jouw vakantie-invulling.

En je bent een schat, Zuss, dat je naar me komt informeren!

Haar is er nog niet af. Had eigenlijk afspraak staan voor afgelopen zaterdag maar ik heb het afgebeld. Kinders waren dit weekend namelijk logeren bij zwager/schoonzus en Yentl heeft het er heel erg moeilijk mee dat ik kaal ga zijn. Ze vind dat korte haar al zo vreselijk en dan heeft ze me nog niet eens met kale plekken gezien.

Kon het niet over mijn hart verkrijgen om dat zonder haar medeweten/voorbereiden te laten doen.

Moet een beetje geleidelijk aan.

Heb ik goed aangevoeld, want eerste wat ze vanavond vroeg toen we daar binnenstapten, was niet ' haaaaai mam!' ofzo maar 'ben je onder die pruik al kaal?'

Met zo'n angstig bekkie.. pff.

Morgen dus maar even goed voorbereiden dat het dinsdag eraf gaat.

Verder heftige vrijdagavond/nacht gehad, zaterdag ook nog een beetje. Op die momenten lijkt het een eeuwigheid te duren (was ook wel een beetje zo want vrijdagnacht tot uur of 5 doodziek geweest) en wil je alleen nog maar wég, dood, moet het over zijn. En ooooooh wat ben ik dan blij als ik me weer goed voel, zeg. Zo'n enorme opluchting, wat is het vreselijk fijn en lekker om je goed te voelen! Nu beginnen nagels raar te doen, zijn pijnlijk. En heb bijna geen smaak meer maar wel een enorme vieze smaak in bek. Nah ja, mis er niks aan want kon toch al niet echt eten. Maar denk dat ergste kotsbuien wel weer over zijn. *klopt af*
Oh Bam, afschuwelijk dat je je zo ziek voelt hè? Kan me je gedachten op die momenten heel goed voorstellen. Maakt niet uit wat er gebeurt, als het maar KLAAR is. En het is je zo gegund dat het dat ook ís.

Goed van het afbellen en de voorbereiding van Yentl. Mij luchtte het op toen ik van lang haar met kale plekken via kort haar met kale plekken naar volledig (tondeuse-)kaal ging. Ik vond het afschuwelijk om mijn haar te verliezen en nu was het maar... nou ja, klaar dus, maar dan in andere zin dan hierboven. Hopelijk lucht het jou ook op en nog meer hopelijk kan Yentl eraan wennen.

Hoe werkt dat trouwens met die bijwerkingen zoals de pijn in je mond, die smaak en de pijn aan je nagels? Wordt dat wel minder tussen de kuren door of blijft dat? Het is zo rot als je je toch al zo beroerd voelt en je kunt niet eens meer van je eten genieten. Je wordt wel driedubbel gepakt zo.

Kun je nog wel lachen met je zere bekkie? (Over heulen zullen we het maar even niet hebben zeker? )
Héulen! As if! Zelfs een lepel krijg ik dat bekkie niet ingeschoven, laat staan.... Lachen lukt wel, moet alleen soms te hard lachen waardoor mond te ver open gaat en dan ga ik door de grond van de pijn. En over is de lol, grinn.

Je bent een lieverd, Q. Fijn om dat stukje herkenning te lezen mbt je haar.

Ik vond het ook een goeie zet om al van lang naar kort haar te zijn gegaan. En helemaal kaal boeit me nu niks, vind het erger voor de kinders en met name Yentl. Noah lijkt er onbewogen onder. Heb dat vragenlijstje van Ely bij hem uitgeprobeerd en er kwamen geen nare dingen uit, hij gaat er heel goed mee om. Het is gewoon zo en niet anders, néxt. Dat idee.

Bijwerkingen schijnen langzaamaan wel weer weg te gaan, volgens boekje van het z'huis. Geen idee verder, merk wel wat er gebeurt. Nog een voordeel is dat de kilo's er zo wel afvliegen. Had nog wat restjes over na bevalling Levi, nu niet meer. Ha! Maar word er wel beetje sip van als mensen om heen gewoon aan het eten zijn en ik wil ook zo graag een normale hap nemen en dat kan dan niet. Bah!

Morgen ga ik weer taarten bakken met de kinders, vinden ze zo ontzettend leuk. Ikzelf ook, maar wel met een dubbel gevoel. Wil zelf ook een hap van die klotetaart. Heb nu ook honger maar de shakes en drinkontbijtjes komen werkelijk mijn neus uit.

Maarja, heeft geen zin om over te sippen, het kan gewoon niet dus klaar. Komt wel weer! *gaat op zoek naar knop om om te zetten*

Truste!
Ik herken dat van het eten ook wel hoor. Mijn zwangerschapsvoer was dan wel niet vloeibaar, maar smakeloos was het zéker en eentonig ook trouwens. < - dat zijn de lange tanden waarmee ik het at

En nu ga je taarten bakken dus als ultieme zelfkwelling? Knap Dom Stoer hoor. (Ik zou er gewoon één slagroomtaart bij doen. Met daarin: slagroom. En eventueel gepureerde aardbeien of iets dergelijks eronder. En die is dan voor jou, helemaal voor jou alleen. Eén springvorm aardbeienprut-met-slagroomtaart voor Bam. Gaan die anderen maar lekker vieze brokkentaart met kruimels en stukjes eten. Is dat mogelijk? Om zo toch je eigen genietmomentje te maken? Al was het maar voor het idee?)

Ik vind je methode wel vrij rigoreus trouwens. Er zijn toch véél handiger manieren om van je zwangerschapskilo's af te raken?

~scheert zich weg~

Pim, klinkt gewoon helemaal super.....jullie fietstocht! En Toet's huis is natuurlijk heel prettig verblijven! Geniet er maar lekker van!

Fijn dat je het huis mooi vindt. Wij zijn ook helemaal om, en als het bouwkundig rapport wat oke is, doen we het. Had zelf ook nooit gedacht in zoiets te kunnen wonen, maar goed, de prijzen zijn hier natuurlijk de helft van bij jullie.....

Bam; je klinkt goed! Maar wel ontzettend klote van je bijwerkingen. Die mondpijn.... arghhh! Mijn moeder heeft dat hand/voet/nagelgebeuren, en da's ook niksnie leuk. Kan niets pijnloos aanpakken, ook heul vervelend.

Impact van kaal zijn van mijn moeder vond ik ook wel groot; kan me je Yentl dus wel een beetje voorstellen. Maar lief dat je zo'n rekening houdt met haar . Donderdag de volgende weer?

Shiiiiit...dat die afspraak van MM en Aso niet doorgaat. Ik zat al op het puntje van mijn stoel voor HET verslag. Balen ....

Oh, ik moet eventjes wat gaan doen!
wauw xop, wat spannend!! Het ziet er ook wel geweldig uit, echt een paleis! Bied je je al aan voor vakantiewoningruil ?? hebben jullie nu ook een koophuis en hoe gaat het met de verkoop in jullie regio??

Lieve bam, wat heb je dat goed ingeschat van Yentl, arm grietje, wat sneu dat ze dat zo moeilijk vindt.Lief van je om daaraan te denken, ben benieuwd of ze een beetje minder gespannen wordt als ze het weet. Zeg malle, waar had je die restjes zitten dan? Ik heb ze althans niet kunnen ontdekken!

Jammer zeg dat het gesprek met aso-ex niet door kon gaan, had toch wel leuk geweest.

Pimpel, ik vind jullie reis helemaal stoer, merk dat ik erg aan julie gedacht heb toen het zo regende en onweerde, blij dus te lezen dat jullie er niet van wakker gelegen hebben (beha;ve pompel dan ). Hier beginnen de vakantievoorbereidngen ook vorm aan te nemen, morgenavond gaan we vertrekken en overal in huis staan stapeltjes die mee moeten. Lastig altijd vind ik , om het een beetje gestructureerd te laten verlopen! Bentos heeft met name de compuetr in beslag genomen de laatste 2 dagen, want hij heeft een Ipod gekocht en die moet natuurlijk vol staan. Als je bedenkt dat we werkelijk honderden CD`s hebben dan kan je je voorstellen dat het niet heel rap gaat!

Ik plaats hier vast wat ballonnen voor Bikkel morgen

alvast heel erg gefeliciteerd!!!
Bentetje ook al op vakantie dus. Leukleukleuk! Meis hele fijne vakantie!

Ongelooflijke reaktie van Aso ex. Droplul.

En die Pim, wat klinkt dat heerlijk zeg, het fietsen en nu in Toets huis. goed man!

Bam, wat een narigheid toch die bijwerkingen meid.

Zou willen dat ik iets van de narigheid van je over kon nemen

Wat betreft afscheren van je haar, lief dat je zo denkt aan Yentl.

Als je het idee hebt, dat ze er zo'n moeite mee heeft, is het dan geen idee om haar te betrekken bij het afscheren? Of verwacht je dat het voor jezelf ook een emotioneel moment is?

Kan ik me namelijk ook goed voorstellen hoor.

Nou, in ieder geval dikke kus op je mooie bolletje, al dan niet met haar, kusje op je zere bekkie en zere vingertjes.

Nou, genoeg gelebberd, zou ik zo zeggen

Hier lekker dagje gehad op werk. Bergen verzet, geeft echt een goed gevoel.

Heb intern gesolliciteerd, op een baan naast mijn huidige functie. Functie van vertrouwenspersoon voor medewerkers en clienten. Hoop dat het wat wordt, het lijkt me echt wat voor mij.
En ik ben natuurlijk ook heel erg benieuwd naar huis van Xop, kun je niet even link doormailen, ofzo?
Goedenmorgen

*zet de koffie klaar (alleen knopje hoeft maar aan dames) en een thermoskan heet water erbij voor thee*

Kan me zo voorstellen dat e.e.a. anders koud en oud is, als de volgende in de kroeg komt

Bikkel

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

en voor Madootje en de haren natuurlijk vandaag ook een fijne dag.

Bambi, moeilijk hoor, alles.

Ik vroeg me trouwens wel net als Bentetje af, waar die extra kilo's dan zaten?

(f)

Ik kan nu op het werk wel af en toe stiekem lezen, maar mijn beeldscherm staat naar de balie gekeerd dus ik durf het forum niet te lang in beeld te hebben staan. Ik hoor namelijk niet echt of er iemand binnenkomt. Reageren zit er dus niet in.

Spannend Elyane, die extra functie.

Xop, ik heb je huis nog niet bekeken.. thuis houdt Elvis nl de computer voornamelijk bezet én ik probeer thuis eens andere dingen te doen dan steeds achter de computer. Jaja

En nu moet ik als de wiedeweerga weer weg

toedels!!
Later is nu
~ Duwt knopje in ~

Mado!!! Van harte gefeliciteerd met Bikkel! Is ie nu alweer een jaar?? Blijft bijzonder, vind ik, die eerste verjaardag!

Och, en Dream die nu stiekum moet forummen op het werk. Bleh... da's nie leuk. (hahaha, ik zou het ook wel heel welkom vinden als ze deze site niet van die schreeuwerige kleurtjes gaven, en dat al die reclame zou verdwijnen )

Ely, leuk, zo'n functie naast je huidige baan / verbreding van je functie. Zijn er veel interne kandidaten??

Bent, we hebben nu inderdaad ook een koopwoning (twee-onder-een-kap), die dus verkocht moet worden. Als je niet al te hoog gaat zitten met je vraagprijs, dan lukt het in onze contreien vaak wel om binnen een paar maanden je huis kwijt te raken. Tuurlijk is het iets wat steeds in mijn achterhoofd zit ("Als we maar wel ons huis kunnen verkopen"), maar och.... om ons heen gaat het best oke met de huizenverkoperij.

Hmmm...de koffie gaat lekker ruiken... ik neem een bakje. Wie meer???
ikke!!! Was helaas vanmorgen om kwart voor 6 al wakker door hooikoortstaferelen en voel me nu allesbehalve uitgeslapen! en dat terwijl ik aankomende nacht moet autorijden, ga straks nog maar even proberen te liggen!

Wauw ely, dat klinkt als hele mooie baan, is dat te doen naast je huidige baan? Breid je dan uit qua uren ofzo?

Ik heb over je gdroomd bam! Ik had plotseling hele erge last van mijn vingers, kon niets meer oppakken en doen en wist niet hoe dat kwam. Ik ging naar de dokter en in plaats van de dokter zat jij daar. Je was helemaal blij dat je verlost was van die zere vingers en vroeg of ik niet ook je mond even wilde overnemen. Dat was goed en toen ging letterlijk je mond van je gezicht ezat je daar helemaal tevreden te kijken zonder mond, gek gezicht!! Het was een rare droom, maar ik vind hem wel mooi; ik wou dus dat ik je lasten over kon nemen, dat is zelfs mij wel duidelijk geworden!

Xop, jullie huizenplannen klinken geweldig. Heb je wel al in dit huis gekeken, ja toch denk ik?

Ben het helemaal eens met het skippen van de reclames en de kleuren van dit forum, dat had me een genante situatie in het verleden kunnen besparen!

Bikkel is toch de oudste??? Mado, je forumnamen brengen ene hoop verwarring met zich mee!
Hahaha, Bent, wat een leuke droom! Ben benieuwd hoe dat eruit ziet, ik zonder mond. Zonder haar vind ik denk ik al raar. Kapster komt zo.. Yentl wil erbij blijven, ben benieuwd.

Veel plezier op vakantie!

Gisteravond weer flink ziek geweest, halve nacht mee bezig geweest. Bah. En vingers zijn niet leuk meer, doet pijn om te tiepen dus hou het kort. Net al ff een topic geopend op digi want raar hotmail-account en nu doen vingers teveel zeer.

Kus!
Jemig, kut man, van die vingers. Kun je straks ook al niet meer forummen! Grrrr. Succes (nah ja... ik bedoel eigenlijk wat anders. Iets van een combi van knuffel/sterkte/succes/liefs enz.....) met kapster en Yentl en zo. Hopelijk pakt deze aanpak goed voor d'r uit!

Shittedeshit dat je weer zo ziek geweest bent. Slecht eten, slecht slapen, afvallen en veel overgeven....... oehh, dat put wel uit! Heavy, hoor!

Bent....tuuuuulijk hebben we het huis van binnen en buiten ongegeneerd lang en uitgebreid bekeken! Daarom zijn we zo enthousiast !

Beroerd, zeg, die hooikoortstaferelen. Maar hoezo vannacht rijden??? Naar je werk, of op vakantie?? Hoe dan ook; shit. Kun je overdag niet nog wat bijpitten, vandaag?

Oeehhh..Bikkel is de oudste. Sorrysorry, Mado! Hoe oud is Bikkel geworden, dan?
Mado, van harte gefeliciteerd met Bikkel!!

Oeh Xop, dat klinkt spannend! Zeker als je je huidige huis nog moet verkopen. Maar wel leuk joh, zo'n mooi nieuw huis.

Jemig Bam, er blijft je qua pijn ook weinig bespaard, hè? Zouden de bijwerkingen nu 'al' de volgende keer minder moeten worden, of zit je voorlopig nog even aan dit gezeik vast.

Succes met je kapsel. Fijn dat Yentl erbij kan blijven - is wellicht het beste als ze er zo'n moeite mee heeft.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik ben geslaagd voor m'n NIMA A Communicatie

Ben d'r zó blij mee.

Bambi, wat rot dat je zo'n pijn hebt in je handen

Ben wel benieuwd hoe Yentl vandaag reageert op je haar. Kan me voorstellen dat je hier niet zo graag komt melden, met die pijn

Ai Bentetje, wat vervelend dat je door hooikoorts zo vroeg wakker was. Bleh.

Zo

ik ga eens bedenken hoe ik m'n diploma kan vieren.
Later is nu

Hoera!!!!!!!! Gefeliciteerd, Dreamer!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Bikkel is 3 geworden vandaag. De mannen liggen nu even te slapen en daarna gaan we er opuit. Voelt anders toch wel gek om er vandaag geen aandacht aan te besteden.

Dream, gefeliciteerd! Lekker hoor, je diploma op zak. Het harde leren is in ieder geval niet voor niets geweest.

Bam, wat vervelend zeg dat alles je zo zeer doet. Alsof de pijn in je mond nog niet gevoeg was. Lijkt me een heftige dag vandaag met het kappersbezoek. Hopelijk valt het Yentl, maar ook jou niet al te zwaar. Het wordt je zo wel heel moeilijk gemaakt om op krachten te blijven zeg.

Xop, wat een mooi huis zeg. Zeker van buiten vind ik het prachtig. En ruimte zat in de tuin voor een cheersbbq lijkt me zo

Toen ik op funda keek naar jullie potentiele nieuwe woning heb ik voor de grap ook weer eens gekeken wat er in Madodorp te koop staat en 3 keer raden.................wij gaan donderdag bij een ander huis kijken.

Bentetje, fijne vakantie! Hopelijk kun je overdag nog een beetje bijslapen zodat de reis vannacht niet al te zwaar valt.

Wat jammer dat de afspraak tussen MM en de Aso-ex niet doorging. Ik was toch wel reuze benieuwd.
Aaaahh, Bikkel = oudste = 3 jaar. Xop slaat het op !

Leuk dat je er toch iets aan doet, vandaag.

Hahaha, een oud gezegde is "Van een trouwerij komt een trouwerij", maar ik begrijp dat dat nu wordt "Van een huis komt een huis"?!?! Leuk, hoor. (Sowieso altijd leuk om een beetje op Funda te sneaken, trouwens....)

DREAM!!!! Wat GOED van je! Je begon immers helemaal te twijfelen of je het wel gered had... En nu blijkt van wel!! SUPERDESUPER. Gefeliciteerd, hoor!
wauw dream!!! Zo dan mado, dat betekent dus vast dat alles in huize mado weer op rolletjes loopt? Fijn hoor. Meiden, slapen lukt niet, ik lig alleen te malen wat er nog moet en wat ik nog vergeten ben. Heb dus besloten het niet meer te proberen en in die tijd ijsjes te eten met mijn kroost. Sluit af en wens jullie een fijne 2 weken. Tot dan!!!!
Ontzettend fijne vakantie gewenst, Bent! Geniet ervan. (En neem je dan maar een tas vol Red Bull mee??? (Goooooorrr))
Fuckerdefuck Bam, wat balen allemaal zeg.

En wat goed van je dat je op Yentl hebt gewacht. En wat knap van haar dat ze erbij wil zijn.

Hoe is het gegaan? Was het zwaar of viel het uiteindelijk mee?

Ik denk aan je meid!

Een hele dikke knuffel voor het hele hertenkamp van een Zuss die haar tranen opeens ff niet meer kan bedwingen.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Ook van mij veel sterkte Bambi, ook hier wordt voor je geduimd!
Oh wat lief.. Dank je, Fussie. (hoe ist met jou nu eigenlijk?)

Dank je Zuss, gekkerd. Je kent me alleen van hier en dan zo meeleven. Tranen gauw weer gedroogd hoop ik!

Yentl is toch maar met mijn vriendinnen meegegaan naar speeltuin, wilde ze zelf. Vriend van ons (de vriend van 1 vd vriendinnen) is hierheen gekomen om erbij te blijven en me wat af te leiden. Daarna heeft hij me ook naar de speeltuin gebracht waar vriendinnen en alle kinders waren. Was toch even gek, die tondeuse erover en vooral om daarna het eindresultaat te zien. Ik zie er nu ook uit als een kankerpatient en dat was confronterend. Zo kaal als een biljartbal. Maar ja, geen rondslingerend haar meer, want ook bij een kort kapsel kwam daar nog aardig wat uit. Yentl reageerde er net goed op, zijn net terug en ze wilde het bij thuiskomst direkt zien. Ze zei heel lief dat het best mooi staat 'want je lijkt nu wel een beetje op Ome Willem van TV!'.. Uhm, bedankt? Als dat een compliment is? Hahaha, Noah moest alleen heel hard lachen. Nah ja, wel fijn zo. Ik moest wel hard meelachen eigenlijk. Kinderen zijn zoooooo goed om te kunnen aarden! We hebben er maar grapjes over gemaakt, Noah's vanmorgen-zelfgebakken-appeltaart aangesneden en er wat gezelligs van gemaakt. Ook weer gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven