Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Dreamer, misschien ben je zwanger *grijns*?
Haha, ja, dat opperde ik in een ander topic ook al. Ik zou bijna zeggen "maar hoe??"

(moet 'r niet aan denken kinderen zijn net zo lekker zelfstandig.. hoe lief ik zo'n babietje ook altijd weer vind hoor.. )
Later is nu
pfoe, kan me voorstellen dat dat dan wel even flink slikken zou zijn!

Ach arme lotje, hoe dat zo ineens? Vindt ze het zo spannend?
Oeh, een huilend kindje op school achterlaten, dat werkt wel op je eigen traanklieren zeg, bah! voor jou en je meisie!

Dream, de overgang? Hallo, je bent een jonge blom, wij allemaal, toch?
Huh???
Joehoe!
Tssssssssssss
Meurning!
Is ut d-day voor Pimpel vandaag? If so: SUCCES!!!!!!!!!
Hallo meisjes,

Even een snel egoberichtje van mij, moet zo de deur uit. Sollicitatie is niks geworden. Ik was het weer nét niet.

Straks een gesprek met de psych die ik nog even moet vertellen wat ik de afgelopen tijd gedaan heb.

En dan daarna even naar mijn werk om alvast wat te doen in het kader van mijn contractuitbreiding.

Ik heb alleen niet, of bijna niet - daar wil ik vanaf zijn - geslapen vannacht. Geen idee waarom, kon de slaap niet vatten. Ben nu dus brakker dan brak en neem me elke avond voor bijtijds naar bed te gaan. En toch lig ik elke avond pas na twaalven in bed. Niks voor mij.

Verder nog steeds alles oké hier op wat hobbels na zo nu en dan. Maar dat komt ook wel weer goed.

Toet, ik ga er gewoon vanuit dat je gelijk hebt, dusss...

Succes Pimmetje!!!!
Jemig Toet! Wat heb je in vredesnaam gedáán vannacht? Gewerkt? (Ik had een mailtje van de Baas dat er paniek in de tent was, maar dat las ik pas 2 uur nadat hij verzonden was en toen was het niet meer nodig)

Lief Toet, dat je er aan denkt. Vandaag is het d-day in de zin van kinderarts, morgen in de zin van presentatie (en ik heb nóg nix!!! Ik ga er alsmaar vanuit dat ik vlak van tevoren wel een briljant idee krijg, maar een dag van tevoren is het er nog niet, grmbl)

Oh Meave, heel veel sterkte dan vandaag!! En kut van die sollicitatie. Maar je krijgt dus wel een groter contract waar je nu werkt?

Lotje hoefde vanmorgen niet (echt) te huilen bij afscheid... met veel afleiding konden we redelijk positief afscheid nemen. Maar ik vind het zo sneu voor Loentje en Lientje dat ik steeds zoveel tijd kwijt ben met Lotje, ik heb hun klassen nog nauwelijks gezien. (Ik kom sowieso steeds met het zweet op mijn rug uit school, van dat gehobbel van klas naar klas naar klas! )
Jep, gewerkt. Had schoolkrantredactievergadering waarvan ik pas om 24 uur terug was (was wel erg leuk en erg gezellig). Ik moest nog dingen voorbereiden voor twee presentaties van vandaag en had daarvoor computer van Lief nodig omdat mijn laptop voor de helft geblokkeerd was. Had gedacht dat Lief pas om 8 uur weg hoefde vanochtend en gepland dat ik het dan wel vanochtend kon doen. Maar Lief ging al voor half 7 de deur uit. Dus moest ik het vannacht allemaal nog doen. Gaap.

Weet niks van paniek in de tent trouwens, ben benieuwd???

Zit nu in mijn nette kleren, ga tas inpakken en wegwezen. Moet naar twee plaatsen boven Groningen en ben pas om half 8 weer thuis.

Succes bij kinderarts en alvast succes voor morgen. Je mag mijn twee presentaties van vandaag wel lenen hoor

Balen van sollicitatie Meave..... Succes voor vandaag!!
Oh ja, herkenbaar, dat gehobbel naar klassen.. of nou ja, ik heb maar 2 klassen natuurlijk en ben blij dat Noah en Yentl dit jaar hun klassen naast elkaar hebben. Vorig jaar moest ik van ene kant van de school naar de andere.. Nu komen ze ook uit dezelfde uitgang, ook erg fijn. Vooral met zwemlessen direkt na school, wat een toestand was dat iedere keer om op tijd te komen. Bij deze school is het ook gebruikelijk dat de kinderen na schooltijd bij schoolhek 1 voor 1 een handje geven aan de juf en natuuuuuuurlijk staat Yentl altijd achteraan te geiten..

Succes vandaag bij kinderarts, Pimp en Meave ook succes!

Gisteravond voetbaltraining van Noah, heb zooo gelachen. Hij denkt volgens mij werkelijk dattie de nieuwe Dennis Bergkamp is ofzo, stoer doen en na scoren met handen in de lucht een winnaarsrondje maken over het veld.. dat t-shirt ging nog net niet over zijn hoofd.
Succes vandaag, Pim en Leentje!

Een handje geven, Bam. Zo, dat klinkt...euh...traditioneel. Tja, zo voorkom je het rondrennen en hou je als juf overzicht, dat wel..maar aan de andere kant vind ik het wel een beetje autoritair klinken.

Ach, wat is er trouwens mis met een beetje autoriteit..

Van paniek weet ik niets . Heb mijn oogkleppen op tijdens het werken. Ik heb namelijk last werkstress. Of eigelijk heeft een collega last van werkstress. Zij wil dat ik iets doe waar ik nu geen tijd voor heb. Zelfs Baas en Baasbovenbaas geven aan dat mijn prioriteiten nu niet bij de taak van die collega liggen. Collega is het daar niet mee eens, want deze week heeft zij ruim tijd en vanaf volgende week krijgt ze het weer drukker. Ongeveer de helft druk van mijn huidige druk, dus. Nou ja, werd ik net gebeld door mijn kantoorgenootje, dat collega zich had lopen beklagen over dat ik haar taak nog niet gedaan had, en begon te te peilen of ik het wel daadwerkelijk veel werk te doen had. Nou já, zeg! En als dit nou iets Heel Belangrijks was, maar nee; collega is gewoon ook secretaresse (met hoogmoedwaanzin, grrrrmmbbll).

Sorry, moest even stoom afblazen!
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:lilian02 schreef op 03 september 2008 @ 09:04:

Hemel, wat een rust hier!

~zwengelt espresso apparaat aan en zet verse thee~

Ja dúhuh, als jij thee zet met een espressoapparaat... da's nou niet bepaald een lokkertje natuurlijk!

Dag kroegdames, even een zwaai naar jullie!

(Pssst... Mims, Qtie draagt maat 74. )
Sjeumig, wat wordt die al groot, dan! Wauw...

Wacht maar tot je d'r ziet: ze staat al en schuifelt (als je lang genoeg wacht ) zelfs al voorzichtig langs tafeltjes enzo.

We moeten nog een draagdoekenleendate plannen. Ik bel je binnenkort wel even.
Oh en de groeigenen heeft het meisje, zoals alles wat haar uiterlijk betreft, duidelijk meegekregen van d'r vader dus.
Tsssk, gaan we een beetje wíjs lopen doen hier, Q? Pas op, anders zet ik múntthee met dat apparaat ( o nee, dat was een ander topic).

Is er werkstress? Heus? Anders/erger dan normaal, zeg maar? Ik weet alleen dat ik vriendelijk verzocht ben om van de server op te zouten, dus dat doe ik nu maar. Straks even kijken of het alweer kan.

Achgossie, Lotje. Ik zou denken dat die gewoon achter die andere 2 naar binnen zou stappen, geen problemen, maar kennelijk werkt dat dan toch anders.

Meave, balen van sollicitatie. En ga toch maar beetje bijtijds naar bed. Kan me zo voorstellen dat de adrenaline van alle Grote Beslissingen en daarbij op de been blijven niet eindeloos is... Kus!

Nu weer even werken...
Psies, met beetje autoriteit niks mis, ik vind het heel leuk dat ze dat hier zo doen. Ook bij binnenkomst in de klas wordt er een handje aan de juf gegeven en even goedemorgen gewenst.

Tijd voor een goed gesprek met collega geleuf ik, Mims!

Hee Q, hoe is you?

Ehm.. qtie is toch net geboren!?

Gisteravond kinderbedtijd naar bed gegaan, klokje rond geslapen en ben nog steeds mooooooeeeeeee. Zometeen Levi naar bed brengen en duik er zelf ook weer in.
Slaap lekker bambi!!!! Moest aan je denken van de week : op de IC waar ik nu werk hebben ze beademingsmachines die jouw real name dragen. Vond het wel leuk, kan je iemand letterlijk de adem benemen

Ach meave wat jammer....vanavond verplicht half tien douchen, warme melk en door naar bed. Even bijtanken, anders loop je jezlef voorbij straks!

Pim, succes bij de kinderarts,m ben je nerveus? Ben erg beniuwd naar wat hij/zij zegt. Hopelijk waait er tijdens het wachten een briljant idee voor de presentatie je hoofd in! Wat doen je nou met je afs"praak met Lotje? Gedoe op school merk ik ook wel iets. Makkelijk is dat bij groep 3/4 waar GG in zit eigenlijk de ouders niet meer mee naar binnen mogemn (alleen ivm een wnenende groep 3 hebben ze de afspraak dat het tot de kerstvakantie mag), GG hoeft ook niet meer zo nodig dat we meegaan. Dat scheelt de helft . KK wil wel erg graag alle aandacht namelijk, dus het is eenvoudig dat hij zo makkelijk is. Zo leuk om te merken hoe geweldig hij het (nu nog) vindt dat hij huiswerk heeft. Hij staat te popelen en wil doorgaan tot werkelijk alles helemaal perfect gaat (strebertje?).

Inderdaad die drukte van zwemmen na schooltijd hebben wij ook een tijdje gehad, nu gelukkig niet meer. Kk gaat op woensdagmiddag, en dat scheelt een hoop!

Djiezz mims, wat een muts die collega! Op1 of andere manier schat die zichzelf duidelijk hoger in dan de rest. Fijn dat het oog van mopsey er weer wat beter uitziet trouwens.

Welkom terug Q, heb je een fijne vakantie gehad? Waar was je (nu weer ) heen?

Zo ga eens efkes verse koffie halen, iemand ook??
Welja, doe mij ook maar een kopje.

Ik was vanmorgen om half 5 klaarwakker, omdat de batterij van het brandalarm leeg was en duszodoende zéér irritant begon te piepen. Niet als brandalarm, maar een piepje per minuut geloof ik. Afijn.. niemand die wakker werd dan ik, dus ben ik 'm gaan verwijderen. Bleek dat ik, zo midden in de nacht en zo'n 2 jaar na plaatsen, totaal niet meer wist hoe de batterij uit dit specifieke exemplaar moest. ~zucht~

Ik zit (weer eens) in te vallen op andere werkplek en daar heeft de normaal werkende een hele aparte muis. Met een balletje en klikknopjes aan de zijkanten voor duim en pink. Wel speciaal, net of ik hier met een computerspelletje bezig ben, het gaat niet echt snel, maar hetis oo nog niet erg druk. (ik heb nog pauze)

Wow Pimpel, spannend dan voor vandaag en morgen. Er komt vast wel een brilliant idee, maar 't zal toch niet vannacht om 12 uur zijn

quote:Dream, de overgang? Hallo, je bent een jonge blom, wij allemaal, toch?

Jaa, ben ik ook, maar soms kan e.e.a. wat eerder en och... 't schijnt dat m'n oma alle menstruatie-ellende met 43 jaar al achter de rug had Nou, zo vroeg gaat mij niet meer lukken..

Gisterenavond baalavond in huize Dreamer. Wij hebben een externe harde schijf gekocht, zodat we daar onze foto's en andere bestanden op kunnen bewaren. Daarna heeft Elvis nóg een harde schijf gekocht, omdat hij ook veel met muziek bezig is en ik het zonde vond dat hij onze foto's en dergelijke dan steeds meenam. Dus heeft hij foto's en andere bestanden op de nieuwste schijf gezet. Deze is gisteren gecrasht

Ik hoop toch niet dat we nu al onze foto's kwijt zijn

Had Elvis daarnaast ook nog een baaldag op het werk, echt gezellig was het niet.

LD belt trouwens net, of ik even 'van die crackers' (crakottes) hagelslag en vruchtenhagel wil kopen, als ik uit m'n werk kom, want dat is op. Tss.. mevrouw plaatst maar zo een bestelling.

Vanmiddag trouwens haalbrenglast met voetbal én waterpolo. LE moet er maar alleen heen en met vriendje mee terug, want van LD is veel verder weg. Zo worden de kinderen wel vroeg zelfstandig ineens.

tot strakkies weer

Later is nu
nou, dat gaat inderdaad hard! Zo`n muis hebben wij nu ook op het werk, moet er erg aan wennen!
dat zou inderdaad wel heel erg zijn van die foto`s!! Hebben jullie ze nergens anders opgeslagen? wij proberen eens in de zoveel tijd de foto`s op een diskette te zetten, met het idee dat je dan altijd nog iets hebt in geval van nood..... Maar ja, typisch geval van mosterd.
Weet iemand hoe laat Pim een afspraak had met Leentje?

Dream, 43 is wel heel jong om dan al dat hele geovergang achter de rug te hebben. Maar bij jullie in de familie zijn jullie toch allemaal vroeg, LD ook met de pre-puberteit (hoe gaat het daarmee trouwens?). MIsschien toch even na laten kijken, het lijkt me fijn om te weten als zoiets met je lichaam aan de gang is, is het kader van het allemaal nog snappen enzo...

Bent, oppas al geregeld?

Lil, mail ontvangen. Volgens mij moet het al rond zijn en kijk je inderdaad met jouw schattige neusje, maar bij mij weet je dat nooit zeker dus ik kijk het vanavond nog even na.

En nu; áán de poets!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven