Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:kjong schreef op 11 november 2008 @ 01:01:

En ik vermoed... dat er meerderen zullen volgen...

Woehahahaha!

trut!

Als het goed is, hebben jullie nu wél mail.

(Pliezzz??)
Ja, ik heb mail

Ja, Bent, je krijgt de zegeltjes

en nee, ik kan niet langs een C1000, geen idee waar die is. Ik duik straks een Blokker in. Of 2, daar zijn die krengen meestal wel. Koop er gelijk 4, dan ben ik voor de rest van st. Maartenlopen voor mijn kinderen klaar. 2 jaar zullen ze wel meegaan.. (die vorigen gingen wel 4 jaar mee en ik heb nog stokjes weggegeven, omdat ik er teveel had )

En goedenmorgen!

Wat voor dag is 23 november? Een aanbieding voor film in Grunn laten lopen is natuurlijk van de zotte

Toedels

Later is nu
Kun je dan trouwens mee naar de film Toet?
Later is nu
Nee, ik heb gewoon vier kaartjes voor anderen in de aanbieding.
Hmm... Groningen is wel vér...

Ik heb al wat reacties binnen, leuk man!

Ik mis Mims!
Niks leuk man; er is nu al geen weekend waarop iedereen Ja heeft gezegd!
Hmmm... ik zie het... maar aan jou zal het niet liggen!

Maar ik heb "nee" gezegd bij de 27e omdat Pompel dan zijn verjaardag viert, ik kán natuurlijk vragen of hij het in nood een ander weekend viert. En Kjong heeft "nee" gezegd bij het paasweekend, maar volgens mij omdat het pasen is? Misschien dat dat nog te herzien valt?
Paasweekend zijn huisjes meteen stukken duurder Pimp. Dat is misschien dan weer niet zo'n goed idee??
Gut wat ben jij gezellig vandaag!

Nee, oké paasweekend ook nix, nou dan moet iedereen maar gewoon ja-tjes van zijn nee-tjes maken: opgelost!
Sorry. Ben eigenlijk heel leuk hoor. Maar misschien iets te kort van stof? Zit al de hele dag slijm weg te kuchen. Jak en Blegh!
Das dan zeker weer virtueel overdraagbaar, Toet, ik zit ook al dagen te blaffen als een ouwe hond en enorm te snotteren, bah.

Straks maar ff goed stomen.

Goeiemorgen u allen!

Paasweekend kan ik echt niet, heb ik al een weekend weg staan.
Ah, slempmail, heel goed! Ik leef van lekkere vriendinnendagen naar lekkere vriendinnendagen, met tussendoor een goed gezinsleven; zo bezien heb ik het heel zo slecht nog niet

Het goed nieuws is verder dat de blaasontsteking inmiddels redelijk onder controle lijkt, het slechte dat ik aanvullend eoa virus erbij mag verwelkomen. Zat vanochtend tegen een vervangerhuisarts te miepen dat ik me zo beroerd-met-koorts voel maar geen blaaspijn meer voel dus hoe kan dat nou, en die zei droog: "Je hebt vast nog een virus opgepikt. Zo zie je er ook wel uit". O. En bedankt voor de charmante formulering. Nou voel ik me ook wel een dweil, maar moet zo'n man dat nou zéggen?! Mopperdemopper.

Dus ik ga maar weer eens naar bed (of lig er al in, maar nu met laptop), heb net wat werkmail gedaan en wil nu wel weer rondje slapen. Wil vanmiddag namelijk wel erg per se naar rapportgesprek over Zoon, ben benieuwd hoe dat gaat zijn.

Liefs verder, en volgende x ben ik weer wat socialer, echt!
Ja jee zeg, wat a-sociaal dat je met zo'n heftige blaasontsteking en virus en koorts en reis en druk werk en druk gezin zo niet sociaal naar ons bent. tsssssssssss!

Slaap lekker!
Vind ik ook. Wát een asociaal wijf zeg.

Kusje op jullie VOA. Dat is de virtuele broer van SOA.

Heb net weer een rondje oma gedaan.Wat een gedoe is dat. En zo jammer dat het gewoon nooit meer beter wordt. Alleen slechter.

Maar goed. Nu heb ik nog steeeeds niks in huis ondernomen, behalve een ei bakken (wié zegt er iets over mijn kookkunsten), en gaat er zo ook een vrije dag compleet verloren aan anderen, ipv aan huis, wat mijn thuis hoort te zijn, maar nu een verrekes-stal is.

Je bent wat je eet zeggen ze. Nou dan ben ik een ei, en geen varken. Waarom lig ik dan niet gewoon lekker in de warme veren..?

Ik weet niet hoor Mado. Als ik moest kiezen tussen

Slemp vs Verhuizing

of ik voor het laatste zou gaan. (Hint)
Een VOA, ghe.

Ei gebakken en bij oma geweest, ik vind dat je jij je goede kant weer hebt laten zien vandaag, Kjong. Als je kinderen dan ook nog levend hun bed in stappen vanavond.. wat wil je nog meer.

Beterschap, Lil. Ben echt blij dat die blaasontsteking van je onder controle is. Nu de rest nog ff uitzieken.
Hai

ik heb slempmail nog niet geantwoord, maar ik ga ervan uit dat ik elk weekend kan, aangezien mijn verjaardagsweekend toch al door andere verjaardagen (pompel en Bambi) op nee staan.

Ook Pasen is goed.

Waarom hint jij over verhuizingen Kjong? Ben ik ngo neit wakker? Wat gemist? Tiepen gaat in elk geval bar slecht, u moet de fouten maar voor lief nemen, al dat geredigeer... (en toenging het foutloos.. dus zo moet het)

Lekkere dokter zo, Lil.. een béétje vent snapt toch dat je je gelijik een stuk beter voelt van een opbeurend woord?

Lekker slapen dan!

Ik had nooit gedacht nog eens geheel en al wanhopig te worden van (een gebrek aan) lampionstokjes, maar toen ik vanmorgen vruchteloos de 5e winkel gehad had (de winkel, behoorlijk uit mijn route en waar gisteren nog een hele bak lag) was ik toch wel redelijk in bepaalde staten. Uiteindelijk vond ik nog (ettelijke) exemplaren in een speelgoedwinkel. Eindelijk een winkel, die niet de dag voor St. Maarten broodnodige St. Maartenaccesoires uitverkocht heeft. Wel 300% duurder dan de stokjes die ik gisteren niet kon kopen, bij gebrek aan werkende pin, maar heee... ik was bereid nog veel meer te betalen! (waardoor ik op de weg naar huis nog bedacht dat ik de stokjes makkelijk terug had kunnen verdienen door de gehele resterende voorraad in te slaan en voor nog weer 50c meer te verkopen hier in de wijk)

Ben ik daarna nog 3x naar allerlei winkels geweest voor een supermakkelijk recept, waarvan ik in het vervolg tóch even een dagje (weekje) tevoren de ingredientenlijst dien te checken, maar dat staat nu wel in de oven.. pff.

Ben d'r hyper van en heb nog geen suiker binnen. Wél snoep in huis, gelukkig. Jaren terug eens meegemaakt dat dát uitverkocht was, zo op St. Maartensdag. Daar houden winkels inmiddels rekening mee, blijkt.

En het lekt hier ook weer. Was het dus toch niet oorzaak te volle dakgoot.
Later is nu
Ik hintte natuurlijk over het eerste. Nou ja, de laatste zullen de eerste zijn, zoiets. Ik bedoel gewoon:

Mado, niet zeiken, je gaat mee. Van verhuisje naar huisje. Dat soort. Duswantmaarenzo.

Aaah, NU ga ik iets doen.

Oja.

Mijn meneer, de lieverd, belde gisteren om te zeggen dat hij toch ondertussen best wel een enorme behoefte heeft mijn borsten weer eens vast te houden.

~gaat gebukt staan en hoopt op wat lekkers een flinke holschop~
Ha, een VOA! Mooie term!

( ikwilumnie ikwilumnie! )

Mims was aan het sporten vanmorgen. Heb ik gisterenavond gedaan met MM; ín de sportschool dit keer. Gezellig hoor, zo'n vent.

Ben vanmorgen naar een peut geweest. Heb met MM gehad over het Gedoe en hoe ik daarmee om ga en ik denk dat het verstandig is dat ik beter leer omgaan met alle shit, die w.s. nog jarenlang over me uitgestort blijft worden. Ze had vanmorgen al tijd voor me, dus ben ik gegaan. Volgende week wil ze mijn levensverhaal horen. Hoop dat ze even tijd heeft.

Stap is gezet, hoop dat het een stap voorwaarts is. Jullie opmerkingen hebben me dus aan het denken gezet. Waarvoor dank!

~duikt weer achter bureau~
Sjemig Bloes, heb je geneukt in de sportschool??!! Níet te geloven.

~duikt weer in bed~
Van mama mag het!
(Hebben wij gezegd dat je naar een peut moest?)

Aan jezelf werken is altijd goed. Zo werk ik nu aan mijn wenkbrauwen weg...
Neu, maar ik merkte wel door jullie dat ik steeds hetzelfde reageer op gebeurtenissen met die man en dat het niet werkt. Hoe ik er dan wel mee om moet gaan; geen idee. Daar hebben anderen voor doorgeleerd, dacht ik.
(Hebben wij gezegd dat je naar een peut moest?)

Aan jezelf werken is altijd goed. Zo werk ik nu aan mijn wenkbrauwen weg.
~zet de tap aan en de whiskey op de bar~

Alstublieft meneer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven