Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
hé tssssk een bril wil toch niet zeggen dat je een nerd bent, hèhèhè?

Voor jou? een kleurig niet te iel montuur denk ik. Moeilijk joh, een bril uitzoeken.

OPfff sintkadoos, ik vind kjong haar Bob de bouwer tip een goeie, veel verder kom ik ook niet geloof ik.... dekbed of handdoek van Cars misschien of een garage?

GG wil spel voor de DS, maar krijgt ìe niet. KK wil babyborn of paard met popje spul.

Kan helaas om onduidelijke redenen de bewuste mail niet versturen, maar ik wilde iedereen een uitnodiging sturen voor een speciale koopavond in bentos zijn winkel (aanstaande maandag, alles 15% korting). Wie weet vinden jullie daar wat?
oja de stabilopen. GG wilde hem heel graag kopen van zijn zakgeld, heeft hij ook gedaan, maar geen idee hoe hij ermee schrijft want hij ligt op school. Ook een sintkado misschien?

Op vrijdag 14 november en zaterdag 15 november 2008 kan je bij HEMA wel heel voordelig winkelen. Want dan krijg je 15% kassakorting op alles wat je in de zak stopt. Gebruik hem dus zo vaak als je wilt.

actievoorwaarden

heb je geen zak ontvangen, dan kun je in de winkel een zak ophalen, zolang de voorraad strekt

de zak mag gedurende de actie meerdere malen gebruikt worden

de zak is niet inwisselbaar voor geld

deze actie geldt niet voor telecomproducten, albumprintservice en foto-ontwikkelservice, cadeaukaarten, boeken, raambekleding, Lekker Weg-producten, online gebaksbestelservice, online leren en verzekeringen

HEMA behoudt zich te allen tijde het recht voor om deze actie stop te zetten

deze actie is geldig op 14 en 15 november 2008 bij alle HEMA vestigingen in Nederland

Nee, een bril met rood haar zegt dat je een nerd bent.
quote:Bambi schreef op 12 november 2008 @ 19:23:

Ik vind het trouwens echt bizar dat zaterdag Sinterklaas alweer in 't land komt.. sjezus, ik zat eigenlijk nog een soort van op de zomer te wachten!Nou, precies, dat zeg ik ook al maanden!
Later is nu
Oh, als tip voor Levi misschien zo'n kinderlaptop?

Nu ga ik echt bijlezen (terwijl ik naar bed zou moeten gaan of in elk geval zou moeten checken of m'n molton wel droog is, zodat ik m'n bed op kan maken )
Later is nu
Begrijp ik nu goed dat Bentos bij de Hema werkt en dat Kjng even de aanbiedingsmail op het forum gezet heeft?

ik ga naar bed

toedels
Later is nu
Nou, nog ééntje dan, voor het kwartet

ben ik alleen thuis, 2 nachten, is er een ad voor stiekem vreemdgaan in Grunn.. hoeveel weet die meneer Goggle nou eigenlijk?

Later is nu
Nee Bentos wekr niet bij hema.

Bij Hema hebben ze wel die houten treinstel, en van de week dus in de aanbieding.

Slet ze dream.
Hmpf, sinterklaascadeautjes vallen niet mee. Nog een tip (voor wie niet in de buurt van de winkel van Bentos woont.. ) lobbes.nl. Hebben ze megaveel, maar vooral ook veel kleine dingen voor onder een euro voor in de schoen.

Voor Loentje wil ik eigenlijk wel Kapla, maar dat is te duur, ga ik dus aan mijn ouders vragen. Verder misschien uitbreiding van zijn ridderkasteel en lego, altijd goed.

Voor de meiden weet ik het echt niet!!! Lientje playmobiel misschien, Lotje alles wat roze is en glittert en waar ze "mooier" van wordt. Voor Leentje heb ik een babypopje (via dat Lobbes dus, voor 2,95) want die is helemaal weg van babies en wiegt ook steeds met de barbies (Babbie) en klopt dan zachtjes op het ruggetje en neuriet.. zo zielig voor haar dat ze geen broertje of zusje krijgt...

Voor in de schoen heb ik via dat lobbes voor de drie oudsten zo'n 10kleurenpen. Verder voor Loentje een behendigheidsspelletje (dat er een balletje in een gaatje moet) voor Lientje een springtouw en voor Lotje een kleurboek. Voor Leentje zou ik het écht niet weten, misschien een badspeeltje of boekje ofzo. Pfff... we hebben gewoon van alles zoveel. (nou ja, hetzelfde probleem als jullie allemaal dus)

BHV was leuk, ben maar voor een broek gegaan voor de zekerheid, maar was vandaag alleen theorie.

We hebben ook lootjes getrokken (ook via internet ) en ik heb mijn vader, gotverkut, moeilijker kan niet! Mijn eigen verlanglijstje was heel lang, dus degene die mij heeft (ik denk mijn zusje) heeft het makkelijk.
Oh en willen Xop, Ely, Mims en Mief nog even het sheetje invullen ajb, svp?

Kjong en ik staan te tráppelen om verder te gaan....
Mogguh!

Grappig dat we allemaal hetzelfde probleem lijken te hebben, nl niet weten wat we die verwende apen van ons kado kunnen doen. Opa Bloes is helemaal erg; die geeft beide Bloesjes een DS. Nou. Eh. Dat vind ik eigenlijk niet zo'n goed idee maar hij heeft wel gelijk dat híj Opa is en mag verwennen. Oudste zit in het complot (en heeft met veel tact haar zusje weggelokt in de speelgoedwinkel, zodat Opa tot aanschaf over kon gaan na aanwijzen van de juiste DS ). Dat is dan weer wel erg leuk; één kind nog gelovig en de ander in Het Complot.

Driem; Google eens op Goggle!

En leuke date gepland voor vanavond?

~gaat weer aan de slag~
Voor je pa een fles goeie whiskey halen en via internet de tekst voor een fles-etiket maken en laten drukken? Is hier altijd wel een goeie, voor de vaders. En álle vaders drinken toch whiskey!?

Goeie tips, jongens. Dank. Houten treinset hebben we al, Kjong. Kinderlaptop ook. Maar ik ben eruit. Het wordt: Gereedsschapsriem, dat Elefun-spel (daar wees hij laatst al enthousiast naar op tv) een voorleesboek en iets van BdBouwer.

Oh, mag ik nog heeeel trots mijn moederhart laten spreken??

Noah heeft de leestoetsen gedaan die hij moest halen om weer klassikaal mee te kunnen draaien. En hij heeft ze gehaald! Nu kan hij ein-de-lijk meewerken met de klas (op leesgebied dan, rekenen deed hij dat altijd al) en dat is al niet meer zo geweest sinds vorig jaar oktober. Echt zo knap, dat doorzettingsvermogen van dat ventje. Ik had er een hard hoofd in eerlijk gezegd en had verwacht dat-ie in groep 4 dan waarschijnlijk alsnog zou blijven zitten. *blij*

Goeie tip ook van die site, Pimp. Zo 's kieken daar.

Kjong, jou zou zo'n streng montuurtje erg goed staan..
Ik mag om twee uur naar de tandarts. Ben nog nooit zo blij geweest dat ik naar de tandarts mag!
Ik dacht meer aan zoiets voor Kjong:

Maar dan wel mét liplijntje, ofcourse...

Sintcadeautjes... Ik denk dat Mops pompon's/pompom's krijgt. Die hefet ze een eeuwigheid geleden bij Lotje gezien toen ze samen K3 gingen kijken, en ze heeft het er nog over. Mijn lieve cheerleader (cheers-loeder, ) . Maar verder... Geen idéééé!

Ik ben er trouwens weer. Ik ben de afgelopen dagen ondergedoken omdat ik het afschuwelijke nieuws dat de Toppers uit elkaar gingen niet trok. Huilen, huilen.. Ik ben zelfs langs de huizen van de heren gegaan, heb kransen gelegd voor hun oprijlanen, en kaarsjes gebrand bij Ahoy, maar het mocht niet baten. Even had ik de shcrale troost dat Dries Geer zou vervangen, maar nee; het werd Jeroen. Ik heb de posters maar van mijn slaapkamermuren en plafond gehaald, heb mijn sjaal van de muur in de gang getrokken, en de Toppers-bumperstickers van mijn auto verwijderd. Het leven is wreed...

(was gewoon te energieloos om na werktijd ook maar achter de comp te kruipen de afgelopen dagen, nu fanatiek aan de slag met ijzerrrrrrrr-supplementen)
Wat wilde ik nou toch typen?
Wat ontzéttend knap van Noah, Bam, en wat doet hij het toch goed zeg! Zeker gezien het stempeltje op zijn voorhoofd gaat hij wel ontzettend goed om met alle veranderingen die vanaf vorig jaar al zijn ingezet. Nieuwe school, nieuw huis, nieuwe vriendjes, alle gezondheidsperikelen van het afgelopen jaar... Petje af hoor voor die knul (heeft hij dat van zijn moeder?? ).

Toet, zo'n pijn in jouw mond? Getver!

Sterkte vanmiddag!
Als je in bed ligt te malen heb je tijd over. Dan ga je rare dingen denken; hebben jullie bijvoorbeeld de kinderpostzegels al gekregen?

En is bij jullie op de school al een schoenendoosactie gesignaleerd?

Hoera van Noah, knap hoor!

Kindjes krijgen wat kleine dingen in de schoen en met Sinterklaas een kattenbak, kattenmand, kattenvoer en kattenspeeltjes. En een brief van de Sint dat ze een katje krijgen!

Ik vind brillen eigenlijk zo erg niet. Kan nl best mooi of sexy zijn. Maar ja. misschien spoor ik niet.....

Jammer dat het sintjournaalitem niet doorgaat Bentetje.

Nu even thee. En stomen. Doeg!
Mijn brilkansexyzijnopmerking had ik getypt voordat ik Mims d'r post had gelezen!
Ik heb de kinderpostzegels al binnen én vanmorgen de schoenendozen afgeleverd op school! (Twee stuks, dat vond ik genoeg en Loentje was zo ridderlijk zijn zussen dan te laten geven en heeft toch geholpen met vullen)

Toet, heel veel sterkte met je kiespijn en bij de tandarts, ik leef intens met je mee!

Wat ontzettend goed van Noah, super en fijn!

Mims, very good to see you!

Kjong ik zou voor een wat dikker paars montuur gaan. (Ik vind paars altijd erg mooi bij rood haar)
Hier nog geen kinderpostzegels gezien. En ook nog niets gehoord over de schoenendoosactie. Zouden we niet meedoen? Jammer....
Ha, even op schoolsite gekeken; we krijgen morgen info mee over de actie

Mag ik al weer een roze pil?
Kjong, ik heb met mijn rode haar een blauw montuur.
Pim (of iemand anders), wil je mij de laatste versie van het sheetje nog eens sturen???
ik heb zoals je misschien nog wel weet met mijn (oit rode haar geweest) roodbruine haar een wijnrood montuur.

Wauw voor Noah zeg, wat een kanjer, knap hoor. Lijkt inderdaad erg op sijn moeder denk ik, doorzetteingsvermogen ten top!

Ach arme mims, helemaal stuk van de toppers...

Wauw die opa toch, de bloesjes worden erg verwend. Vindt toets idee voor de sint geweldig!!! Wat zullen ze blij zijn! Wanneer komt dat poesje dan, mogen ze die helpen uitzoeken?
Een poesje voor Sinterklaas...Oh wat leuk!

Ohohoh, dat wil ik ook! Ng ééntje dan..

Mmm, toen ik zwanger was ben ik (serieus waar!) naar de dokter gegaan met de vraag of het ook misschien mogelijk was dat ik schijnzwanger was omdat we net een jong katje in huis hadden.

Nu ben ik loeibroeds, maar blijkbaar projecteer ik dat weer op het hebben/willen van een kat.

Ik wist het wel; ik ben Catwoman:

Vandaar telkens die kater 's morgens.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven