Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:lilian02 schreef op 14 november 2008 @ 09:09:

Sint onder GG is een slecht plan, maar ik bedoelde Zonder GG
Banaan lukte net. Verder doet alles AU en een hap helemaal.

Tandarts klonk niet blij toen ik vanochtend belde. Ik ben ook niet blij dus passen we goed bijelkaar.

Nu nette kleren strijken en aantrekken enzo, want vanaf tandarts moet ik meteen door naar werkbijeenkomst. Joechei joechei. Daarna ben ik een heel weekend weg met vrienden. Zin in. Hopen dat kiespijn minder wordt, weekend weg is dan stukken leuker.

Jullie zijn allemaal lieffffffffffffff, wisten jullie dat? (en nee, dat komt niet omdat ik een roze pil heb geslikt, want dat heb ik niet (wilde weten hoe de pijn zonder pil was voordat ik tandarts ging bellen).
Lil. Zit hardop te lachen.

Maarreh... hoe gaat ie nu? Is de juiste AB al in je lijf?? Arme arme jij. In het verleden heb ik vaak blaasontstekingen gehad; brrr.... kun je goed ziek van zijn. Veel drinken, veel vitamine C-tabletjes eten (zure urine doodt bact.), cranberries eten en -sap drinken hielp bij mij altijd goed. Dat laatste bevat een of ander stofje wat ervoor zorgt dat die bacterie(kolonie) zich niet kan hechten aan je blaaswand ofzo.... (naast dat het ook zure urine geeft). Tot zover dokter Xop .

Toet, gatverdarrie dat je zoveel pijn hebt. Ik kan me nog heugen dat ik wel last van napijn had na die wortelkanaalbehandelingen, maar eigenlijk niet dat het zooo erg was als jij beschrijft. Maar goed, na zo'n behandeling ga ik me een paar dagen ernstig te buiten aan Ibuprofen-granulaat 600 mg. Mens, daarop kan ik met een gebroken enkel een marathon lopen . En ik at een paar dagen alleen maar yoghurt, vla, soep enz....

Had de tandarts nog een verklaring voor de hoeveelheid napijn? Zat de noodvulling tegen een levende zenuw aan ofzo??

Och Mims; heb je het vanochtend nog af kunnen kussen? Wat jij beschrijft vind ik ook vreselijk. Dat je met ruzie gaat slapen, en de volgende ochtend eigenlijk niet eens de kans hebt het "goed" te maken omdat ze vlugvlug naar school/creche moeten en ik aan 't werk. Vreselijk.

Jezus, Bloes, Aso is nog gekker dan gek. Nu heeft ze dus 2 zwemlesaccomodaties/juffen/groepen enz?? Geen woorden voor die sukkel.

Oh, en Dream... fijn dat je neiuwe werkplek bevalt! Ook al kun je dan niet forummen....

Hm. Venster staat al erg lang open. Eerst eens posten.
Ah, er was al een update wb TA en Toet.

Och, nu hoop ik helemaaaaal dat je snel verlost bent van de pijn. Weekendje weg met pijn in je smoeltje is echtniefijn!
Oh ja.... w.b. Slempweekend. Mensenmensen, het kan niet beroerder uitkomen. Wij krijgen de sleutel van het nieuwe huis of half februari of 1 mrt (zijn we nog niet helemaaaaal uit) en moeten ons huidige huis op 3 april verlaten. We hebben dus een maand tot anderhalve maand de tijd om al die mooie oude kozijnen-met-duizend-en-een-randjes, paneeldeuren, muren enz. te schilderen/mooi te maken incl. andere verhuisellende te overleven. Werkelijk, die tijd is al te kort, dus ik ga het echt niet redden om in die tijd er een weekendje tussenuit te knijpen.

Bijzonder ernstig jammer vind ik dat, maar het is gewoon niet anders. Sniksnif.
Smoesjes! Dan neem je dat huis maar gewoon lekker méé!

Jammerrrrr..

Ben benieuwd hoe het met Toet is nu.. maar geloof dat we dat maandag pas horen.. lekker zeg, weekendje weg.. *jaloers*

Ooooh man oh man oh man oh man.. ik zou willen dat het nu een uurtje of 3 verder was, alle herten gevoed en geschrobt in bed lagen en ik ook mijn mandje in kon. Voel me echt niet lekker, stomme VOA!
Nouja, we weten nu in elk geval ruim van te voren dat je niet komt

Maar wél jammer

Mèn, ik ben me deze week ongemerkt weer dagelijks te buiten gegaan aan koffie, behalve vandaag.. nu dus koppijn, niet te zuinig En zometeen, wanneer Elvis thuiskomt van 3 dagen cursus bij jullie ergens in de buurt (ja, jullie is ongeveer alles onder Zwolle ) ga ik gelijk weg. Gezéllig joh!

In aanloop van Domino D-day worden hier de dominostenen neergezet. Was ook ooit een leuk Sintcadeautje, die nu 1x per jaar uit de kast gehaald wordt

Bloes, buiten dat e.e.a verwarrend voor jongste is (ik denk eigenlijk dat kinderen daar best flexibel in zijn, LE had ook langere tijd zwemles bij een club en op schoolzwemmen, maar misschien zie ik dat verkeerd hoor) vind ik het ook gewoon zonde geld. Maar hij gaat nu tenminste met haar heen.

Bovendien blijft hij zo de onenigheid tussen jullie benadrukken naar je Bloesjes toe. Kun jij niet ook naar die andere zwemles, of is dat belachelijk moeilijk en verder weg?

Ik heb de hele dag op het werk zitten zweten op een voorstelstukje voor intranet. Het begint namelijk op te vallen dat ik er nogsteeds/alweer rondloop en zo krijg ik steeds vaker vragen bij het koffie-apparaat. Ik kom niet verder dan 3 regels, vraag me af of m'n persoonlijke situatie er wel of niet bijhoeft enz. Werd me aan 't eind van de dag verteld dat de hele afdeling erop staat. Valt echt op dus, want hoewel ik al veel op het intranet gezocht heb, was ik hen nog niet tegengekomen.

Maar goed, daar had ik best van af kunnen kijken!

Ik denk dat ik het bij m'n 3 regeltjes ga houden.

Heb je toch nog even kunnen knuffelen met Mops Mims? Ik vind het ook altijd vervelend als de kinderen boos naar bed gaan. Maar soms komt het zo uit.

Later is nu
Net weer thuis van helemiddagbijeenkomst van werk. Met verdoving die daar in eerste uur uit begon te werken. En het doet nog steeds retezeer. Ondanks feit dat tandarts weer dik half uur mee bezig is geweest. Baal baal baal. Heb net de AB gehaald die ik volgende week mocht halen als het niet over ging. Ga ik dus morgen mee beginnen als het niet over gaat. Pijn man, ik ben volgens mij echt geen watje, maar dit is echt niet leuk. Nog steeds weinig op de schaal van wereldleed, maar men, wat een onzin. Lief brengt nu kinderen weg. Dan nog de boel inpakken en opruimen en dan zijn we weg. Weekendje weg idd leuk. Zonder kiespijn zou het reuzeleuk zijn geweest. Blegh. Wel goed voor mijn lijn dit. Het is vast straf voor mijn eetgedrag van de afgelopen week!

Nu inpakken en puinruimen, en oh ja, zorgen dat al het huizengedoe van madootje en Xop pas in mei of juni 2009 gaat voorvallen. Kennen we niet ergens een ambtenaar die we kunnen omkopen?

Oh ja; stom zwemles gedoe zeg.

Au.

Au.

Verdorie.

Misschien ben ik toch een watje......
mijn reactie was natuurlijk op Xop

Hmmm, ik zou ook wel zo naar bed willen. Maar ik wil ook erg graag naar het bijeenkomen vanavond.
Later is nu
Ach jezus Toet, wat een ellende!! (Ik weet zo goed hoe je je voelt en leef écht mee. Kiespijn is hel!)

Ik had vanavond workshop tapas maken van personeelsvereniging, was erg leuk. Maar wáárom leer ik nou nooit eens maat houden?? Ik bedoel, als ik gewoon om 1 uur naar huis was gegaan had ik het ook leuk gehad en me morgen vast een stuk minder ellendig gevoeld. (Zie ik ben nog nuchter genoeg omdat te kunnen beredeneren...)
lekker wijf! en, lukt het een beetje nu?

Ik was gisteren bij de buren om te gaan douchen ( daar waar de kinderen nu in bad zitten; het duurt nog wel even, die badkamerellende) en zat vervolgens uitgebreid aan de wijn. Uiteindelijk was ik om half 1 thuis (wel gedouched), leuk hoor.

Lieve toet, wat een ellende zo`n zeer bekkie, hopelijk kan je toch een beetje van je weekendje genieten!

aaaarghhhh, weer xop er niet bij (en mado ook niet natuurlijk), is verschuiven nog een optie, of lukt dat dan ook niet?

Brrr, heb keelpijn en vrees voor iets op komst, zou ik niet immuun zijn voor de VOA?

Straks lekker met 2 verkleedde pietjes naar de intocht kijken onder het genot van chocomel en sintlekkers.
Haihai

Ik hoop dat je nog een beetje fris naar de Sinterklaasintocht kan, Pimpel. Wel leuk, tapas maken, denk ik.

Wel leuk, zo'n douche-uitje Bentetje

Wij gaan niet naar de intocht. Voor het eerst in 4 jaar heeft LE geen wedstrijd, waardoor naar intocht gaan lastig zou kunnen zijn, en nu heb iker geen zin in. Als ik zou voorstellen te gaan wordt dat waarschijnlijk met gejuich ontvangen, maar ze geloven toch allebei niet meer... Aan de andere kant, het ís altijd wel leuk. .. Oké, nu heb ik mezelf aan 't twijfelen gebracht :rolf:

Nou, het was weer gezellig hier, maar ik moet 2 kinderen uit elkaars haren halen

toedels
Later is nu
Ga maar gewoon wel joh, Dream. Is vast leuk.

Heb net ontdekt dat Sint-intocht in dit dorp ook vandaag is. Ook maar doen dan, ook al voel ik me nog steeds beroerd.

Net bij drogist hele zak zooi gehaald, paracetamol, ibu, zetpillen, stoomcapsules en 'oscillococcinum', dat valt toch niet uit te spreken? iets homeopatisch dat geweldig en snel schijnt te werken bij beginnende griep. Zal mij benieuwen maar misschien blijkt het een tip?

Hier ook warme choco en heb zelfs 10 oliebollen meegenomen net. Ik kan het nog steeds niet bevatten hoor, dat we al in november leven. Voelt alsof ik maanden in een grot heb gezeten ofzo.

Pimp, dubbele koffie voor jou? Klinkt wel leuk, dat tapas-gebeuren. Nog wat geleerd wat je met ons kan delen?
Héhé, kan weer op internet, afgelopen uur gezellig gebeld met UPC-meneer (op hun kosten, want ze belden me na mijn klachtuitleg terug op mijn mobiel, fijn) omdat ik geen verbinding met internet kon maken. Nu gelukkig wel, maar daarvoor ben ik eerst bestookt met allerlei spannende afkortingen en kinky kreten. Geen idee wat die kerel allemaal tegen me gezegd heeft maar het klonk wel spannend en ik heb braaf alles gedaan wat hij me opdroeg...

Wat een echte bobline kanjer in de AK, Bent. Sjeumig, want wordt ze al een dame, terecht dat je reuze trots bent!

Jammer, Xop en Mado, errug jammer. Maar wel hele legitieme redenen, al ben ik het er uit principe natuurlijk niet mee eens dat jullie niet meekunnen

Sinterklaasintocht. Jammer Ely, ik was graag met je mee gegaan, maar Mops is er dus niet. Heb haar 's morgens ietsje meer geknuffeld, maar dat vond ze maar niets. En nu mis ik haar. Big time. Gewoonlijk valt dat wel mee (ik weet immers dat ze snel weer thuiskomt in tegenstelling tot bepaalde andere personen , en dat maakt dat ik haar afwezigheid prima kan handelen) maar nu vlieg ik bijna tegen de muren op. Niet leuk, dit.

Griep en VOA's zijn trouwens ook niet leuk. Kiespijn ook net. Van dat laatste heb ik nu trouwens ook last. Is puur psychosomatisch, snap ik ook wel, maar ik heb het tóch... Arme Toet!
Wat wilde ik nou toch typen?
Oh Bentetje, haar KK is errug leuk! Staat haar goed met haar mooie snoetje! En wat een ellende joh met die badkamer, wel fijn dat je bij je buren terecht kunt en dat dat ook nog gezellig is.

Bam, wij vragen bij de apotheek altijd gewoon om ossolodinges, dan krijg je het ook. En helpt inderdaad goed (ik ben tenminste nooit ziek..)

Pompel was erg lief vanmorgen en heeft alle kinderen meegenomen naar Loentjes voetbal en mij laten liggen, dus ik voel me weer helemaal prima! De Sint komt pas volgende week in Pimpeltown, ik verheug me er erg op!

Jammer inderdaad van Xop en Mado...
lekke band.. dus niet naar de Sint. Fiets naar de fietsenamker gebracht en we stonden al bij de bushalte, maar om kwart over 5 moeten we (alweér) in het zwembad zijn, wegens onderling partijtje waterpolo en met de bus heen en weer is dan toch te traag, was ik bang.

Dus.. de kinderen zijn kibbeling halen en ik zit weer thuis. Heb gelijk gevraagd om een grote beurt voor de fiets, want de trappers kraken enorm, ben echt bang dat ze vast gaan lopen.

Nouja, dan zo maar een spelletje doen met de kinders, geeft ook het decembergevoel wel
Later is nu
Ik heb besloten wat ik ga doen vandaag...

Ik ga een wedstrijdje houden..met mezelf.

Het wedstrijdje heet; "hoeveel kun je shoppen als je nog maar één uur hebt voor sluitingstijd".

Wat wilde ik nou toch typen?
héél veel weet ik uit ervaring. Eén en ander afhankelijk van banksaldo.
Oh, dat lijkt me een geweldige wedstrijd! Ik hoop dat je wint, Mims!
maar je hebt 2 uur, dan win je zeker!!! we willen verslag natuurlijk, dat snap je. Kinderen hebben heerlijk een uur (!) met zijn vieren in bad gezeten en daarna de intocht gekeken. Nu zijn ze (weer met zijn vieren) verlanglijstjes aan het knippen en plakken, gezellig!
quote:Bambi schreef op 15 november 2008 @ 11:40:

Ga maar gewoon wel joh, Dream. Is vast leuk.

Heb net ontdekt dat Sint-intocht in dit dorp ook vandaag is. Ook maar doen dan, ook al voel ik me nog steeds beroerd.

Net bij drogist hele zak zooi gehaald, paracetamol, ibu, zetpillen, stoomcapsules en 'oscillococcinum', dat valt toch niet uit te spreken? iets homeopatisch dat geweldig en snel schijnt te werken bij beginnende griep. Zal mij benieuwen maar misschien blijkt het een tip?

Bambi, het is een onmogelijke naam (ik vraag altijd naar ossibossie), maar ik heb er erg goede ervaringen mee.

Hoop dat het helpt!
Heb leuke flashbacks naar drie grietjes in het bad van Bloes. In diverse combinaties; Met Mops en met KK. De Onmisbare Buren verbouwen nu de badkamer en daarom zitten er nu regelmatig twee jochies in mijn badkuip, terwijl hun moeder onder de douche staat. De jongste springt onmiddelijk uit zijn zwembroek en wipt in de badkuip om bijna juichend de barbies te grijpen van de Bloesjes. De oudste kijkt stoer tot wij allemaal naar beneden zijn, voor hij zijn broek uittrekt en vraagt dan nog angstvallig doch stoer (met lage stem, voor een extra mannelijk tintje ) of wij niet toevallig binnen kunnen vallen. Cutie.

Gisteren bij BVV op verjaarsvisite, hebben Oudste Bloesje en de jongste van BVV elkaar herontdekt. Ze blijken nu even oud en hij was zichtbaar onder de indruk van haar. Ze hebben de hele avond geschaterlacht en gespeeld. Oh wat wordt ik daar gelukkig van!

En vandaag ben ik met Opa naar de winkel geweest om kleding voor hem te shoppen, terwijl MM de meiden meenam voor de boodschappen en naar de zwemles van Jongste. Heel gezellig. Jammer dat ik bij de kassa Aso aantrof, die heel hard zijn best deed mijn blik te ontwijken. Daar wordt ik recalcitrant van; dan ga ik hem met mijn liefste glimlach toelachen. Nou ja, is toch een beetje gek; dat we nu zo tegenover elkaar staan en we toch zo van elkaar gehouden hebben. Leuk voer weer voor de psych.

Pim, heb je nu je Leentje zien lopen door de lange linde laan?

Beterschap allen! En Xop en Mado, kunnen we een weekend gaan dat jullie wel meekunnen? Ik vind het écht heel jammer als jullie niet mee kunnen!

Geheel sociaal heb ik gisterenavond mijn kies afgebroken. Gewoon de helft; weg! Vrijdag moest ik al naar de tandarts maar ik vrees nu dat ik maandag al moet. Morgen gaan MM en Oudste met vriendinnetje zwemmen, daarna halen we Dochter op van VL en gaan we naar Madagascar2. Helemaal leuk hier dus.

Nu naar een feestje. Daag!
En Driem; ik kan wel naar die zwemles toe maar ik heb al betaald voor deze, die ze al vanaf het begin heeft. En ik kom dan telkens Breiblad of Aso tegen, want ze zwemt samen met haar zoontje. En dat wil ik mezelf niet aandoen. Heel de tijd recalcitrant gaan zitten glimlachen; da's voor niemand leuk!
Ik heb een nieuwe VOA in de aanbieding:

Waterpokken.

Mochten er nog moeders van mening zijn dat je deze niet vroeg genoeg gehad kan hebben, dan kunnen ze morgen middag hier op de thee komen om het kroost tegen Chipita haar nog waterig bultjes aan te wrijven.

Het was er vanmorgen ineens. Maar ja, of het écht waterpokken is weet ik natuurlijk niet. Want weekend.

Maar er zitten met water gevulde bultjes in haar haar (hoofd en wenkbrauwtje) en nekkie, en in luierstreek. En ze heeft lichte verhoging.

Ze is wat zwakjes, maar niet chagrijnig.

Heb wel haar meegenomen van 11 tot 16 uur en naar een bril gezocht. Slechts 1 kunnen vinden die ik 'wel aardig' vond. Bij specsavers en pearl hebben ze exact hetzelfde, het meeste 'design'/merk (van Donna Karan en Gucci tot Rayban). Bij Hans Anders vond ik het net een kinderachtige kermiskraam, met al die zg leuke kleurtjes in dikplastic. Bij een onafhankelijke (denk ik) opticien was ook niet veel soeps, of had ik al gezien, of natuuuurlijk zo retever buiten het budget dat het alweer afviel.

Dus nu zit ik er met 1. Meer heb je niet nodig zou je zeggen. Maar ik wil altijd graag een keus hebben. De 4 leukste en dan om en om achter elkaar opzetten en daar uit kiezen. Nu is die ene een moetje. En ik heb geen andere mening erbij. Dus heb ik nog niks gekocht.

Ook geen laarzen. Want ook daarbij heb ik meer smaak dan geld. Of ze waren gemaakt voor meisjes van 14 met anna-kuitjes.

En al die tijd heeft Chip heel rustig in de buggy gezeten, gelegen, geslapen, gegeten, gelachen en getroeteld.

Tot ze op de voorkant van haar luier sloeg om half 4, en Poep zei, en toen Aauuto.

Ik heb maar geluisterd.

Thuis een half potje Olvarit naar binnen gelepeld. En toen brak ze los.

Ze stond op met uitdagende grijns op mond. Met 1 en hetzelfde voetje zette ze zich telkens af, zodat ze op het andere been een rondje draaide. En zo swingde ze de pan uit. los.

Nog wat hapjes van mijn eten, duwde zich weer rechtop, en toen had ze het door.

ZE LIEP!!!

Nee, nu echt. De kamer door en terug, en weer een rondje om de tafel, en toen om een stoel, net zolang tot ze over iets struikelde. Toen was ze zo euforisch trots dat ze een ass-dance heeft gedaan: half en half vooruit glijdend op handen en sokken met kont omhoog schudden met die billen en gillen en gillen. Het kind kon zó in een ranzige r&bclip

Na de ass-dance hetzelfde loopje. Hoog op d'r tenen met de voeten volledig naar buiten geweken, weer de kamer rond en rond en rond en terug en weer rond. En toen viel ze weer, en kreeg ik weer een ass-dance met lachend gillen.

Dik 17 maanden. Maar dan wel in 1 keer goed.

Hèhè.

Hebben jullie ook dat als je kind ziek is, ze ineens spurten nemen? Alsof koorts een katalisator is?

Dat herken ik van Kjongen nl wel in Chip.
Wat een lelijke mevrouw op de achtergrond. Geen modellenvoer. (Hebben we deze niet al eens eerder gehad, en heb ik toen niet hetzelfde gezegd?)

Ik hoefde lekker niet naar Sinterklaas vandaag: nanananananaaaa. Kjongen logeert bij Nonkel, en chip noemt toch iedereen aap.

Als tip tegen griep:

Een flinke scheut rum of cognac naar smaak

Rietsuiker of bruine basterdsuiker (zelf weten hoeveel)

kruidnagels (naar smaak, ik adviseer er twee)

sap van 1 citroen

1 mespuntje kaneel (als je daarvan houdt natuurlijk)

kokend water

Als tip tegen kiespijn: whiskey/cognac drinken en kruidnagel kauwen

~denkt, zoals een goed kroeg betaamd~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven