Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ben slechts een beetje bijgelezen want erg druk met werk en leuke dingen. Zondag naar Whopper geweest, wat erg leuk was. En daarna bij Q met de Qrummel zitten spelen. Ik vind Qutie een betere term hoor.

Gisteren met MM en de Bloesjes, een vakantievriendin en haar zoontje en een oudcollega-die-ineens-ook-alleen-is met haar dochters naar de Winterefteling geweest! Was prachtig! Met afsluiting met vuurwerk, schaatsen, broodje unox en erwtensoep en na het eten nog door het sprookjesbos lopen. We waren wel onmiddellijk drie kinderen kwijt maar ach, we hadden er toch 6 bij ons. Helemaal fijn. En ook hier was MM weer geweldig. Hij werd er helemaal blij van, al die joelende kindjes om hem heen. Ik ben zo dol op die man.

En nu zitten we op apengapen want ik had al dagen buikkrampen en flepsigheid en de kinderen moeten bijkomen van een weekend weg met de Breifamilie en een dag Efteling. Maar uitgerekend nu gaan de Bouwbuur tekeer met een boor. Grom. Nou troost ik mezelf met de gedachte dat slopen altijd langer duurt; boren betekent vast Afwerken dus korter werk.

Mops met een piercing in haar tong, mijn hemel!? Waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig!????

Meave, geveeliciteerd met je kruisje. Ik denk dat we een overzicht moeten maken hoor, voor de Slemp. Want ik weet niet meer wie welk kruisje heeft.

~zet warme chocolademelk met slagroom op de bar en giet er stiekum rum in~
Zooo jammer Toet dat je met z'n 3en net niet bij mij in de auto past..

afijn.. wij gaan nu weg. Zijn er tussen half 2 en 2 dan.. als het goed is. Als we te vroeg zijn, duiken we daar nog gewoon een bos in

toedels
Later is nu
Ach Dream, Meis houdt toch niet zo van autorijden...

*Gooit naast alle ongezonde zooi ook nog net mandarijnen, cherrytomaatjes en een paar paprika's in de boodschappentas om mee te nemen naar Lil*

*en een suikerbrood. Brood, best gezond toch? *
Zo, ik ben weer thuis! Goeie presentatie gedaan, nu even bijgelezen (hoezo niet goed op nuchtere maag? volgens mij kan ik wel erger hebben ) en dan eens zien of ik nog wat aan de kant ga schuiven. Denk het eigenlijk niet, want het is toch meteen zooi met zoveel mensen en alle kindjes, dus; het is zoals het is .

Blij dat je nog even geneukt hebt bent Pimpel, dan zijn je kindjes misschien hyper maar jij wellicht niet zo . En Meave moet werken, da's jammer; wie van de 3 is er ziek eigenlijk? (Of heb ik slecht gelezen...)

Onze auto is nu misschien dan echt totaal overleden, daar gaat GG nu naar laten kijken, ben benieuwd. Zou wel beetje jammer van het spaargeld zijn (aan de andere kant: daar ís het spaargeld voor, maar toch).
quote:lilian02 schreef op 22 december 2008 @ 21:55: de leukste mensen gaan gewoon tót mij komen!Tsk!

quote:pimpel schreef op 23 december 2008 @ 00:07:Wat doen jullie trouwens met Oud en Nieuw?Tss.
Ik lach me gek hier, om tatoos en piercings en cola met paardemelk en misseltoo.

Maar ben eigenlijk RETEzaggereinug, omdat ik maar een beetje verveel hang te wezen op het werk, puur voor urenmakerij, en ik kan ook niet hardop gaan zitten lachen, terwijl ik aan de andere kant van het lant -met T want dan rijmt het - had ik al gezegd dat ik me verveel - dat rijmt op bil - allemaal Leuks gebeurt met Lekkers.

Bah.

En jullie zijn óók STOM!

~Koopt voor de kerstmieting-gelegenheid een hond,

zet 'm in de kroeg als bar-ma(n)scotte,

en schopt de hond~

Hoi Meef. Je eet dus nu witlof. Toch niet met kaas hoop ik?

Moet je daar zo lang van bijkomen elke keer?
En dan zit ik OOK nog in mijn eentje te kwartetten.

~poelepoelepoel,

Kom dan hondje...

schop!~
Ik kwartet mee.

Vietje is ziek Lil.

En ik eet geen witlof met kaas. Witlof???

*kwartet*

Nee Kjong, daar hoef ik niet van bij te komen. Wel van 32 uur werken, laat thuis, kindjestegendeklokracebedbadbadbedritueel. En dan eerst nog verplicht rondje forum met vleugels. Alvorens ik zelf mag forummen. Maar ja. Dan is het laat. En ben ik moe. En wil ik seks slapen.
Wat doe je dan met O&N Kjong? Neuken? Ja toch?

Ik vier O&N met Mieflief. Kan niet stappen of ver weg. Want kindjes komen 1 jan om 8.30 uur weer thuis.
En leuks met lekkers hier niet heel ver vandaan vind ik ook niet eerlijk.

Ik moet opruimen. Mijn huis. En de was doen. En eigenlijk ook boodschappen. Maar dat doe ik lekker niet. De boodschappen dan. We eten deze week gewoon niet.n
Zien jullie? Ik ben er heus wel.

*kwartet*
Xop begon over Witlof...

Ohja, dat rondje.

Gaat wennen. Echt. het gaat wennen. Tot je ineens 1 keertje níet dat rondje hoeft te lopen, en dan kan je van voren af aan beginnen.

Hoe bevalt het tot nu toe, het alleenstaande ouderschap?
Oh, wat goed.

Ik eet deze week ook gewoon niet. Of doe de boodschappen niet. Welke was het nou?

Nou ja. Ik heb dus geen cent te makken. Froger eat your heart op. En reken eigenlijk op leftovers van eerste kerstdag.

Ik ga wél naar de kapper. Nu. Daar heb ik ook geen geld voor. Maar EINDELIJK wel Tijd. Een mini-uurtje. Dus dat is een kwestie van nu-of-nooit.

~"Kjong je haar danst"

Aait de hond~
Oh. Nou. Alleenstaand ouderen gaat best goed hoor. Maar in de praktijk ben ik niet echt heel vaak alleen. Mieflief is hier veel en dat bevalt goed. Hem, mij én de kindjes.

Maar goed. Hij heeft grotemensenbaan nietverwegmaarwelveelfile en is dus eigenlijk altijd later hier dan ik.

Ik ga morgen met de jongens naar de kapper. Ook geen geld, maar moet.
Tuurlijkk witlof. Glibbert en glijdt net zo . Goor dus!

Meave, ik vind het echt heerlijk voor je dat Mieflief, jij en de kindjes. Klinkt zo goed!!

Allemaal nog naar de kapper? Goed man! Ik moet ook hoognodig, maar er was pas na Oud en Nieuw plek voor mij. Tsk.

Beterschap met Vietje, Meave!
Zit me hier ook te vervelen hoor. Twee kindjes die aan het opknappen zijn want (net) ziek (geweest). Bink kan alleen maar huilen. Beetje jammer.
Bink is nu boos op mij. Hij moest zich 5 minuten zelf vermaken. Als in, niet aan mij vastgeplakt. Was duidelijk teveel gevraagd.
Witlof vind ik lekker, pijpen ook, maar slikken is toch echt een brug te ver.
zooo meiden dat was weer leuk! GG was mijn schaduw vandaag en gek genoeg had hij het wel naar zijn zin gehad zei hij, KK was helemaal blij, ze vond het zó leuk! In de auto was ze in slaap gevallen (zij heeft tenminste die ene file die op dit tijdstip in Nl stond niet meegemaakt en toen we thuis waren genoot ze nog even na. Ze vertelde dat lotje nog gevaagd had of ze nog eens kleren kwam brengen en KK heeft beloofd dat lotje haar hartjeszwempak mag hebben als die te klein is, lief he!

Kinders nu in bed en ik heb lekker thee gezet.

Missende meiden heb ik gemist en verder was het enig jullie weer te zien!
quote:bentetje73 schreef op 23 december 2008 @ 20:13:

Ze vertelde dat lotje nog gevaagd had of ze nog eens kleren kwam brengen en KK heeft beloofd dat lotje haar hartjeszwempak mag hebben als die te klein is, lief he!

Wat lief!
Het was leuk

en eigenlijk veel te kort!!

Wanneer weer?

(hier hier hier? of is dat ook een brug te ver voor iedereen )
Oooh, van mij mag het bij jou, Toet.. hebben we nog kans dat Xop een keertje erbij is

Hier mag het ook, ruimte zat, maaarja.. Lil is zo lekker centraal in den lande, eigenlijks.

mijn kinderen vonden het ook errug leuk, heb ze - nog niet eens in de auto - boos gekregen door de M te noemen en toen te zeggen dat we niet gingen (fout grapje mama, foei) dus toch maar gegaan, want ze waren zó lief geweest en toen was ik (pfieuw) weer de liefste mama van de wereld.

Ben net thuis dus.

EN ohja, LD wil mee op slempweekend ...

Kijk, en dat is het dus.. ik vind witlof óók al lekker
Later is nu
Trouwens errug jammer dat Madootje onverwachts ook al niet kon
Later is nu
quote:dreamer schreef op 23 december 2008 @ 21:53:

Kijk, en dat is het dus.. ik vind witlof óók al lekker

Proest, die smiley erbij!

Thanks Lil, voor de gastvrijheid, heerlijk huis hebben jullie en was 'n lekker middagje zo. Wat een fijn stel kinders ook, we hebben ons leuk voortgeplant.

Yak, wat ruikt het hier naar hond..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven