Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik wist het lekker al, ik wist het lekker al.

Maar meid, ik vind het ZOOOOO gaaf!! Dus ook hier nog even:

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERD!!!!

Haai Sinas!

En Bentetje, wat fijn dat je op Hyves bent!

Pfoe... hier met recht een kotsdagje... (en daar houd ik toch al zo van, maar vind het wel errug lief van de kindjes dat ze braaf wachten tot Pompel ook vrij is. )

Lotje is al twee weken af en aan aan het kotsen. (dan dagen niet, dan weer een keertje wel etc.) maar doet het steeds keurig op de plee en is er verder ook niet echt van onder de indruk... hoe dat kan met zo'n panische moeder is me een waar raadsel... Vanmorgen dus weer, vreselijk overgeven, vervolgens een uurtje op de bank gelegen en daarna weer helemaal huppeldepuppel oké en ze is nu zelfs bij een vriendinnetje logeren.

Vanavond hadden wij vrienden over de vloer, zaten lekker te borrelen, komt Lientje ineens beneden dat Loentje zo vreselijk in zijn bed ligt te spugen (ze sliepen bij elkaar) Pompel naar boven (gelukkig) en ik er 5 minuutjes toch maar al moed-bij-elkaar-rapend achteraan... en die arme Loentje was zo vreselijk ziek, heeft werkelijk zijn ingewanden mee naar buiten gePimpeld... en lag te rillen en lijkbleek enzo. Erg zielig. Het gezellig borrelen was wel over, Pompel en ik zijn maar gaan troosten en poetsen. Ben dus erg benieuwd wat morgen brengt: Leentje en Lientje zijn tenslotte nog niet aan de beurt geweest... en Pompel en ik ook niet (niet over nadenken, niet over nadenken, niet over nadenken, niet over nadenken, NIET OVER NADENKEN!!! Aargh...)

Sorry, dat was wel weer erg veel Pimpel verhaal voor de late avond...

Verder wel een lekker dagje, hoor.

Bam, hoe is het nu met je???

Kjong, nog 4 nachtjes???

Meave, wat akelig van Vietje, 7 dagen koorts is wel lang, bah. Drinkt hij inmiddels wel weer? Neemt hij ORS? Wat zei de dokter verder?

Bam, gaan jullie echt komen met O&N?
Hoe is het gegaan vannacht Pimpel?

Kjong lieverd, het is zondag vandaag!
WAUW! Ely! Gefeliciteerd!!

Ooooooh wat leuk, leuk, leuk! Helemaal geweldig!

Hoe voel je je? Hoeveel weken ben je?

En Alex! Jij ook gefeliciteerd! Nog zo'n leuk neefje of nichtje erbij!

Leuk hoor, die grote gezinnen hier!

(ik heb aandelen in uitroeptekens..)

Jee, Pimp, al dat gepimpel klinkt heel zielig..

Ja we komen met oud en nieuw, hebben er allemaal erg veel zin in!

Meef, hoe is het nou met Vietje??
En hoi Sinas, leuk dat je komt barhangen.
Ik dacht het stiekum al, maar durfde natuurlijk niet te gokken, maar...

GEFELICITEERD ELYANE!!!!!!!!

Gaaf zeg.. en hoe voelt dat nou dan, wettig zwanger zijn

Aaii Pimpel, dat klinkt niet fijn zeg.. bah

Het is een rare zondag.. alle winkels zijn vanmiddag gewoon open Zelfs hier in de wijk is de Lidl open (waar ik dan, geheel tegen m'n principes in, dit keer dankbaar gebruik van maak) Vanmiddag dus vermoedelijk naar Stad en dan mogen de kinderen daar schaatsen. LE wil eigenlijk niet, want hij wil Ajax kijken maar hij heeft pech, want Elvis is er niet. (sneu toch..) en LD en ik willen naar Stad.. kleren shoppen

Elvis is dus in het midden van 't land. Wij gisteren in Lemmer.. we reizen wat rond voor het sporten zeg.

Tot later iedereen

ik heb de kinderen Harry Potter deel 4 beloofd, maar dat kan alleen als ik meekijk. Ben benieuwd of ik vannacht ook een grote kleine jongen in bed krijg

Ik heb trouwens foto's in 'ons' album gezet, er komen nog foto's van LD bij. Helaas is daar de kwaliteit wat minder van, maar wel heel veel Mops en Leentje..
Later is nu
ik zal het je nog gekker vertellen dream: niet alleen vandaag zijn de winkels open maar bentos moet zelfs volgende week zondag werken, krankzinnig toch!

Gatver pim, wat zielig, hoe is de nacht verlopen?

Zo, ik ga de kerstboom weghalen, de kinderen balen vreselijk en ik wil ook nog best even maar het is zo`n triest geval geworden, alle takken hangen naar beneden....typisch gevalletje van ouderdom en aftakeling
Wow Ely, geleficiteerd! Super hoor! En Alex gefeliciteerd met het aakomend tanteschap.

Hoe is het nu met alle zieke kindjes? Sneu hoor.

Wij gaan ons zo maar eens richting zwembad begeven. Maar dan moeten we wel eerst wat kleren aan. Zonde eigenlijk, want het moet zo weer uit.
kind, dan ga je toch nakend,.....kan jou het schelen!
Is zo koud joh!

Ja, het is van de zotte, elke zondag deze maand koopzondag.. MAar goed, wij gaan wel naar Stad. LE wil eigenlijk niet, maar heeft als alternatief z'n kamer opruimen. Kiest ie toch voor Stad
Later is nu
hier een keurige woonkamer, wat oogt dat altijd opgeruimd als de kerstboom weer weg is! Wel nog hier en daar kerstfrutsels anders vonden de kinderen het zo ongezellig
tsssk, heeft iedereen weer een leven naast dit forum???
Dat moest verboden worden, al dat geleef naast het forum. En ook zo onnodig trouwens want op iedere mobiel kan er wel ge-internet worden! Dus! Verklaar!

Wij deden een poging tot shoppen in de stad maar wat is het kouhoud!!! Oliebollen en warme choco kon ons niet opwarmen dus we zijn weer lekker naar huis gegaan. Verwarming hoog, radio en kerstboom aan (dat ruimt idd wel lekker op, Bent, maar ik vind het nog veel te gezellig staan, hebben dit jaar ook wel echt een hele mooie vind ik, erg groot en slechts 20 euro gekost en valt na een week of 2, 3 nog amper uit) koppie thee erbij en iedereen blij. Ik hou van dit soort dagen!
Sja, naar de stad dus.. wilde kleren kopen, maar dát ging me niet lukken, pff, wat een drukte. En ik heb toch al zo'n hekel aan 't passen enzo. En dan 2 kinderen mee, die zichzelf uitstekend kunnen redden, en die ik daardoor steeds kwijt was

Afijn.. oliebol en warme chocolademelk warmde ons wel degelijk op en gelukkig is cadeautje voor neefje gevonden, anders moest ik morgen weer (alleen!!) Ook gelijk al cadeautje voor nichtje gevonden, die over 2,5 week jarig is.. dat was wel slim, vond ik zelf

Op mijn mobiel kan, met mijn abo, niet geinternet worden, trouwens, maar had ik anders toch niet gedaan. Is best wel lastig, wanneer je ook nog wilt shoppen zo..

Kerstboom staat hier nog wel even, want net als met neerzetten heb ik een hekel aan 't opruimen van dat ding

Toedels
Later is nu
ELLLLLYYYYYYY!!!!!!!!

Wat geweldiggoedgaafgrandioos!

Wat geweldig! Nog zo'n mooi popje. Oh, wat fijn.

Ik word hier zo blij van.

(getverrrr, jullie hebben sex gehad... )

Oh, eindelijk is dat stokje weer onder een barkruk gelegd, het zou toch fucking tijd worden!

~doet een vreugdedansje~
Wat wilde ik nou toch typen?
nou inderdaad....met wie had ik het daar nou toch over van de week bij lil? Dat er waarschijnlijk geen stokje meer de kroeg in zou komen,. Fijn dat we ongelijk hebben!
Mijn kerst viel trouwens enigzins in het water vanwege een Mopsiaans virus wat nu op mijn arme lijf en leden was overgesprongen, Lag dus in bed te zweten. Net als vorig jaar trouwens. Ik heb blijkbaar geen kerstkarma....

Bam toch, hier een fruitmandje;

~hoopt dat niemand dat andere presentje tussen al die gezonde meuk ziet liggen~

Verder klinken al jullie kersten heerlijk, op de zieke kinderen na. Ocharme.

Moet jullie nog een excuus aanbieden wegens het niet verzenden van een kerstkaart. Die liggen namelijk nog hier op de vensterbank (en worden op dit moment geplet door die idiote rooie vierpoter die heeft bedacht dat ze het heerlijkst mogelijke bedje vormen...suf beest!) maar ik heb jullie wel in gedachten het allerbeste toegewenst. Sorry.... ~bloost~ terwijl er zulke mooie kaarten in mijn brievenbus zaten dit jaar.

Kjong, nog even en je mag los. Meid, wat heerlijk. En nu inderdaad dat kloteexamen nog. Ben je erg zenuwachtig? Het lijkt me zo moeilijk om zo iets belangrijks, zo iets essentieels uit handen te moeten geven en erop vertrouwen dat iemand anders, hoeveel je ook van diegene houdt, het tot een goed einde zal brengen. Je kunt slechts stimuleren, motiveren, en er het beste van hopen, en ik vind het verdomde knap hoe je dat doet (en dat je stress hebt lijkt me, hoe afschuwelijk ook, niet zo vreemd... het is een loeispannende maand!).

Sinas, cheers meid!
Nou Bent, daar had je het niet over met mij, ik heb mijn vruchtbaarheid nog niet aan de wilgen gehangen hoor. Mocht er geen kerel meer in mijn leven komen, dan hoop ik wel mijn hand op te houden (niet letterlijk!) bij de spermabank....

Maar voor nu geniet ik gewoon driedubbel mee met de andere zwangerschappen hier (en denk toch dat er nog wel meer zullen komen, )
Ik had het stokje inderdaad netjes in de keukenla van de Kroeg gelegd voor jou Mims. Maar ik had even geen rekening gehouden met de voorbeeldfunctie van Pimpel (die laat zien dat vier kinderen prima kan!). Dus nieuw plan; stokje naar ely, dan heb jij een maand of zeven om die kerel te vinden

En vertel, bij wie verwacht je nog meer stokjesverhalen??

Wij waren aan het wandelen in de stad, lading nieuwjaarskaarten gepost (nee, nog niet die van jullie, maar die heb ik wel in huis), liepen langs de bioscoop en besloten spontaan Madagascar 2 te gaan kijken. Was leuk en gezellig. Daarna wandelden we door de koude donkere vooravond naar huis (terwijl BJ heel hard I like toe mopp it, mopp it, mopp it moppt it zong, zeer cute ) en besloten spontaan dat we maar frietjes bij de snackbar gingen eten. Ook al leuk en gezellig.

Maar men, wat is het koud!
WAUW we hebben er weer één bezwangerd!!!! Nou ja, niet wij dan, maar ja, nou ja, toch. Joepie! Ely: ontzettend gefeliciteerd meid, hoe ver, hoe lang nog, hoe gaat het?? Sjongejonge, de VIERDE al, dapper !!

Zo hee, dat is even leuk binnen komen hierzo

Zit met een half oog (opgenomen) voetbal te kijken (moest al aan je denken Ely; jou cluppie heeft zojuist mijn hometown afgedroogd ) en me lekker te voelen. Weer een nacht lekker (lang) geslapen, vanochtend me de sufte gesport, vanmiddag met mijn meisje op stap geweest (bij Kasteel-Lieke haar prachtbaby mogen bekijken: zelden zo'n mooi-gaaf meiske gezien), nu weer lekker thuis en Dot in bed en GG naast me op de bank. Het is Goed zo.

Wat een hoop zieke kindjes hier, zielig...
Sinas,

Ely, WHOEHAAAAAA!!! Gaaf nieuws meid!!!!
*graait die fles uit de fruitmand en gooit het fruit in de schaal ;-)*

'I like toe mopp it' , whoeha! Lekker ding die BJ!

Is deel 2 net zo leuk als deel 1, Toet? Oftewel, een bios-bezoek waard? Heerlijk altijd he, die spontane dingen.

Ik heb ook nog wel 3 mensen in gedachte hier die nog wel voor een stokje te porren zijn. Grinn.

(niet ik maar dat lijkt me duidelijk)
Ik kan me zo voorstellen dat Bloes ook ooit nog wel...??

En Mims, natuurlijk. Het is hier nog láng niet klaar met de babies!

Hier in elk geval niet meer, al heb ik daar net een lang gesprek over gehad met Loentje, die zag dat ik ongesteld was en wel eens precies wilde weten van hoe of wat. Dus ik legde eea uit en hij vroeg: "Maar mama, als dat bloeden zo vervelend is, dan ga je toch gewoon met papa vrijen, dan hoeft dat eitje er ook niet uit." Lekker jong. Dus toen moest ik hem vervolgens ook nog uitleggen dat wij heus wel vrijen, maar dat papa geen zaadjes meer heeft en toen moest hij bijna huilen bij die arme papa die ze in zijn piemel hebben geknipt en dat hij dat heus nooit nooit NOOIT zou laten doen. Dus...

Kindertjes lijken hier redelijk opgeknapt... al heeft Loentje vannacht nog een keer gespuugd, maar daar hebben wij nix van gemerkt, we vonden gewoon een gevuld emmertje vanmorgen (blerk!) en Lotje heeft bij vriendin het bed volgekotst (blerk again) maar die had ik gewaarschuwd en wilde haar zelf toch alsnog meenemen, dus ik probeer die schuldgevoelens weg te douwen.

Ik las ergens daar ====>

een topic over fobieën en las daar dat emtofobie (zoals dat achterlijke kotsfobietje van mij dus heet) in de top 5 van meest voorkomende fobieën staat, dus blijkbaar is het toch niet zo raar als ik altijd denk. (Ik blijf het raar vinden, hoor, daar niet van) Er staan nu wel overal emmertjes naast de bedden, dat scheelt een hoop gedoe...

Ik hoop vreselijk dat iedereen morgen beter is, want we zouden gaan zwemmen met mijn broertje, zusje en nichtje voor Broertjes verjaardag (het kind wordt ook alweer 25 en wil absoluut geen verjaardag vieren, maar dit vindt hij wél leuk) en overmorgen ga ik met Loentje naar mijn opa en oma, daar verheug ik me ook heel erg op, want al veel te lang niet gezien.

Pompel en ik hebben vanavond voor het eerst in 12 dagen (!!) een avond met z'n tweeën. Heerlijk hoor als dat sociale gedoe, maar man wat was ik er aan toe om even met z'n zessen en uiteindelijk met z'n tweetjes te zijn. We gaan zo lekker filmpje kijken!

Toet, wat een heerlijke spontane leukigheden!!

Cool dat jullie komen, Bam!! Jullie moeten dekens en kussens meenemen én iets voor op het "buffet", wil je dat doen?
quote:Bambi schreef op 28 december 2008 @ 21:04:

'I like toe mopp it' , whoeha! Lekker ding die BJ!

Is deel 2 net zo leuk als deel 1, Toet? Oftewel, een bios-bezoek waard? Heerlijk altijd he, die spontane dingen.

)[/fgcolor]Ik heb deel 1 nooit gezien, dus geen idee. Deel 2 vond ik wel leuk. Voor misschien wel wat oudere kinderen dan 4 en 6 eigenlijk?
Jemig Pimpel, voor het eerst in zo lang geen andere mensen in huis dus en/of afspraken buiten de deur? Veel plezier op de bank dan maar! En die Loentje is wel een lieverd hoor!
Oh, deel 1 is echt hylarisch en idd voor iets oudere kindjes.

Komt helemaal goed, Pimp!

Het hele huis ligt hier weer te slapen.. djiez. Dit is geen hertenkamp, dit is een slaapkamp!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven