Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Naar iets met sneeuw, Bent. Meer zijn wij ook niet ingelicht.

Oh man want klinken die menu's allemaal heerlijk, zeg. Wat nou kredietcrisis, ghe. Merken jullie daar trouwens al iets van, van die crisis? Dat je bezuinigen moet op het 1 of ander?

Het is ZATERDAG vandaag, Kjong. Maandag en dinsdag moet je werken. Dinsdag moet je je koffer klaar hebben staan. Dus je hoeft morgenavond (zon-dag) pas weer te stressen. Wijntje, schat?

Da's echte zusterliefde, je zus ontharen..
Je zus ontharen..?

Hoezo? Kan ze d'r doos niet meer zien sinds de implantieten?

Of duft ze zelf niet haar verneiuwde tepelhaar eruit te punniken?

Fuk.

Als het nú zaterdag is...

En ik woensdag (veel veel veel te vroeg, zelfs voor deChip) vertrek...

dan móét ik...

Maandag kinderen naar mijn moeder brengen incl auto, lopen naar werk, 8,5 uur werken, naar huis met tram, koken, wachten op kinders, rondje avondroutine. En bovenal zenuwachtig zijn voor examen van Kman, waarna heel blij zijn (of heel verdrietig bedenkende waar we die andere 350pop vandaan gaan halen).

Dinsdag de kinderen naar broer brengen voor oppas. Door naar werk 8,5 werken, thuis komen in chaos. koken, verplicht afwassen. Kjongen gedag zeggen voor 2 weken (auauauw) Laatste loodjes met wat doppies in een kast/hoek/koffer doen.

Dus omdat ik twee dagen werk, en vroeg vertrek op woe, en de supermarkt morgen dicht is, MOET ik vandaag

zaterdag boodschappen doen. En alle wassen wassen en drogen. Dus ik móet wél wat doen vandaag... En morgen

zondag koffers inpakken, huis kuisen. Wat de hele dag gaat duren.

Wanneer ik mezelf representatief moet gaan maken voor seks (als in benen scheren - had ik maar een zus, oh, ik heb er twee, maar useless-, of zonnebankie), géén idee!

Ik geloof dat ik tegen hyperventilatie aan zit nu.

~pakt een broodzakje~
Als jij je huissleutel nou deze kant op laat komen (kan Bambi-man ook morgen komen halen, is in de buurt) dan zorg ik dat je huis gekuist is als je thuis komt. Incl. afwas. *lampje*

Is alvast 1 ding wat van het to do lijstje af kan.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een medaille. Ik lag om 11.01 psies in het zwembad. Om met de kinderen te zwemlesoefenen. Dat is voor mij waarlijk een hele prestaasie.

Ik ben ook de dagen al weken kwijt kjong. Maar heb verder iets minder stress dan jij

Terecht verdiend, Toet, r-e-s-p-e-c-t krijg je van mij erbij!
BRAVO!!!!
Hai lieffies

ben brak door hele middag in een piepkleinzwembadje zitten wegens waterpolo van dochterl Op houten bankjes, vreselijk, direct langs het zwembad. Wel met resultaat; we werden eerste

Heb wel gelezen maar weet niet meer wat te reageren.

Kjong.. ut komt goed

focus je op de woensdagavond, dat je in de armen van je lief in slaap kunt vallen.

Hoop dat zieke kindjes zich weer wat beter voelen.

OH.. en we hebben weer draadloos internet, dus Elvis houdt me nietmeer van internet af
Later is nu
Zal ik er eens een leuk nieuwtje in gooien?
Ja, doet es...
Later is nu
Waar blijft dat nieuwtje nou?

Vietje is nog steeds ziek.

Morgen de 7e dag koorts.
ach ut wurm.....nergens een oorzaak te vinden?

Zeg wat voor nieuwtje hebben we het nu over??

Tssk, voel me lichtelijk oud: ben op hyves geknald door een collega die me een hippe moeder vond (of hij vond dat ik het moets worden, dat kan ook ) en nu poog ik het te snappen, valt nog niet mee. Heb wel een paar van jullie al gevonden!
Ik weet ut, ik weet ut, ik weet ut, ik weet ut
Ik prefereer machineleesbare ontologie.

??????????????????????????????????????
eyane, kom eens hier!!!
flauw hoor......
~ grijpt het stokje met beiden handen aan~

Later meer, want een jankende Zeefje

Alex, zoon ligt al vanaf 20.00 in dromenland. Ze liggen met zijn drieeen op een luchtbed, die ik vanmiddag nog even gekocht heb, zo lief!

Alleen Zen is net wakker geworden, dus die neem ik straks bij mij in bed.
meid echt??? weer een stokje in de kroeg!? WAUW!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!! En jij ook alex, met nòg eens tante worden!
Echt?????

Ik wil bewijs. Vertrouw Ely voor geen meter!
Heb wel zin in een borrel en las hier laatst dat je dan niet hoeft in te breken, of in grijs hoeft te typen, maar gewoon kunt aanschuiven.

Ik koos jullie kroeg, omdat ik even tegen Meave (en ik lees altijd Meejaave zodat ik niet per ongeluk Maeve tik) wil zeggen dat ik vind dat het geluk van je berichtjes sprankelt, de laatste tijd. Goed om te lezen!

(wel balen van Vietje...)

Verder zou ik tegen ieder van jullie wel wat willen zeggen (dat ik RtB ook een $%# vind, dat stokjesnieuws altijd leuk is, en nog veel meer) maar dat voelt toch not done, dus houd het er maar bij dat ik jullie een geweldig stel vriendinnen vind.

Daarom:

~ geef ik een rondje

~ zeg cheers, op jullie

~ klok klok klok

~ en dag !
ah, iemand die een rondje geeft, altijd leuk. Doe mij maar een sinas!!

Ely, ECHT???????????????? WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Huwelijksnacht zeker
quote:meave schreef op 27 december 2008 @ 21:23:

Echt?????

Ik wil bewijs. Vertrouw Ely voor geen meter! Ik wil wel even over een stickie pissen hoor
Sinas, Cheers!!

Je raadt vast niet, waar ik net mijn bed voor uit kwam, omdat ik daar zo'n trek in had...Juistem, Sinas!!
Gefeliciteerd meid. Jeetje. Super zeg!
Lachen he.... we zijn er nog wel een klein beetje ondersteboven van, maar vooral heel erg gelukkig.

Ons eerste wettige kindje, straks
goh goeman!!!! Hoe ver ben je?

cheers sinas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven