Cheers!
maandag 29 december 2008 om 14:17
Wat voor kleur strijkers waren het trouwens, Kjong?
Gele hebben een heel ander effect dat zwarte, dat weet je, hè!
Pim, ik vind het idee wel heel leuk, en ik heb verder nog niet gepland voor woensdagavond, maar om heel eerlijk te zijn weet ik niet of ik dat fysiek wel al ga trekken. Die griep van afgelopen week was toch wel flink en ik ben er nog niet helemaal bovenop. En ik heb zomáár het idee dat een feestje bij jullie naast onwijs gezellig ook tot onwijs vroeg zal duren. Denk er dus nog even over, want leukleukleuk. maar zolang ik nog een middagdut nodig heb om te blijven staan is het niet handig, vrees ik. Oh, Mops is er trouwens niet...
Pim, ik vind het idee wel heel leuk, en ik heb verder nog niet gepland voor woensdagavond, maar om heel eerlijk te zijn weet ik niet of ik dat fysiek wel al ga trekken. Die griep van afgelopen week was toch wel flink en ik ben er nog niet helemaal bovenop. En ik heb zomáár het idee dat een feestje bij jullie naast onwijs gezellig ook tot onwijs vroeg zal duren. Denk er dus nog even over, want leukleukleuk. maar zolang ik nog een middagdut nodig heb om te blijven staan is het niet handig, vrees ik. Oh, Mops is er trouwens niet...
Wat wilde ik nou toch typen?
maandag 29 december 2008 om 14:42
quote:mimsey schreef op 29 december 2008 @ 14:17:
Mops is er niet?!?!?! Ja dát verandert de zaak!
Kijk maar lieverd, al beslis je woensdag op het allerlaatst of je wel of niet in de auto stapt, ik vind het best! (Maar vind het natuurlijk wel heeeeel leuk als je komt!)
Ach Kjong, wat een ellende, dat wachten...
Mops is er niet?!?!?! Ja dát verandert de zaak!
Kijk maar lieverd, al beslis je woensdag op het allerlaatst of je wel of niet in de auto stapt, ik vind het best! (Maar vind het natuurlijk wel heeeeel leuk als je komt!)
Ach Kjong, wat een ellende, dat wachten...
anoniem_48196 wijzigde dit bericht op 29-12-2008 14:43
Reden: oeps...
Reden: oeps...
% gewijzigd
maandag 29 december 2008 om 15:06
Sja. Inderdaad.
Ellende dat wachten...
Want elke janboernhondelul kan op de uitslag wachten, al is het aan het eind van de dag.
Maar wie niet?
Psies.
HIJ krijgt het weer eens thuisgestuurd.
Over een week.
Of wat.
Want O&N, dat ook in TR gevierd wordt. Door de PTT.
Ik verdenk hem nog steeds van sabotage. Dat hij er zo snel weg wilde, dat hij niet eens aan die mogelijkheid gedacht heeft, even te wachten.
Maar goed.
Ik zal hem maar op zijn mooie blauwe plekken van de week bruine ogen vertrouwen...
Ellende dat wachten...
Want elke janboernhondelul kan op de uitslag wachten, al is het aan het eind van de dag.
Maar wie niet?
Psies.
HIJ krijgt het weer eens thuisgestuurd.
Over een week.
Of wat.
Want O&N, dat ook in TR gevierd wordt. Door de PTT.
Ik verdenk hem nog steeds van sabotage. Dat hij er zo snel weg wilde, dat hij niet eens aan die mogelijkheid gedacht heeft, even te wachten.
Maar goed.
Ik zal hem maar op zijn mooie blauwe plekken van de week bruine ogen vertrouwen...
maandag 29 december 2008 om 15:14
Ik heb nu zo'n verschrikkelijke zin in ruzie.
Oogkrabben.
De buren bij elkaar gillen.
Met stalen neuzen schoppen.
Al het lelijks verwijten.
Daar zit ik dan.
Een beetje uren te draaien op het werk.
Kinderen ondergebracht.
Kofferstress.
Nu al heimwee naar Kjongen.
Lijst na lijst na lijst te checken.
En hij?
Hij kwam, hahaha, zooo toevallig, iemand uit Bodrum, hahaha, een echte vriend, net tegen, hahaha, in de straten van Istanbul, hahaha, en daar zit hij zoooo gezellig, hahaha mee in het thee huis te ontspannen.
Oogkrabben.
De buren bij elkaar gillen.
Met stalen neuzen schoppen.
Al het lelijks verwijten.
Daar zit ik dan.
Een beetje uren te draaien op het werk.
Kinderen ondergebracht.
Kofferstress.
Nu al heimwee naar Kjongen.
Lijst na lijst na lijst te checken.
En hij?
Hij kwam, hahaha, zooo toevallig, iemand uit Bodrum, hahaha, een echte vriend, net tegen, hahaha, in de straten van Istanbul, hahaha, en daar zit hij zoooo gezellig, hahaha mee in het thee huis te ontspannen.
maandag 29 december 2008 om 15:15
Maar hij heeft toch wel een idee hoe het is gegaan?
Of is hij zo'n tiepje van vroeger op school die kreunend na een examen het lokaal verliep, snikkend dat ze het hélémaal had verpest, en dan een week later een negen op haar cijferlijst had staan...
Of behoort hij tot het andere uiterste, de nonchelante "mjoh hoor, het ging wel, ik geloof wel dat ik het heb gehaald"-hakken-over-de-sloot-klasgenoot?
Nee Kjong, ik laat me niet in jouw "mediterane volksverhuizings-tas" proppen, mijn lepeltjelepeltjecapaciteiten zijn meer waard dan dat!
Pim, je bent lief!
Of is hij zo'n tiepje van vroeger op school die kreunend na een examen het lokaal verliep, snikkend dat ze het hélémaal had verpest, en dan een week later een negen op haar cijferlijst had staan...
Of behoort hij tot het andere uiterste, de nonchelante "mjoh hoor, het ging wel, ik geloof wel dat ik het heb gehaald"-hakken-over-de-sloot-klasgenoot?
Nee Kjong, ik laat me niet in jouw "mediterane volksverhuizings-tas" proppen, mijn lepeltjelepeltjecapaciteiten zijn meer waard dan dat!
Pim, je bent lief!
maandag 29 december 2008 om 15:20
Het vervelende van deze test is (nu) dat het moeilijkste gedeelte het laatste is (dat er een bandje aan de andere kant van de telefoon staat te draaien, en er een verhaaltje op sportcommentatorsnelheid wordt afgedraaid, en hij dat herhalen moet, en dan is 30 seconden echt heel heel lang) dus niemand eigenlijk met een goed gevoel vertrekt.
maandag 29 december 2008 om 15:40
Jezus, weet ie het nog niet? Thuisgestuurd? Godgenade wat een thriller & suspense is dit zeg... Maar inderdaad Kjong, ben je er nou bij als De Uitslag komt?
Zonet legaal door alle zijvakjes van koffers en binnenzakken van GG-jasjes mogen snuffelen (hij belde van werk: is kaartje van Belangrijk Contact kwijt). Wat een mens al niet aantreft, maar niks, werkelijk niks leuks juicy-s. Oude boodschappenlijstjes, reserveknoopjes, buskaarten. Saaie man hoor, die van mij.
Zonet legaal door alle zijvakjes van koffers en binnenzakken van GG-jasjes mogen snuffelen (hij belde van werk: is kaartje van Belangrijk Contact kwijt). Wat een mens al niet aantreft, maar niks, werkelijk niks leuks juicy-s. Oude boodschappenlijstjes, reserveknoopjes, buskaarten. Saaie man hoor, die van mij.
maandag 29 december 2008 om 16:48
Over niet spannende dingen gesproken.
Net bij de bouwmarkt geweest.
Dat op zich is al weinig verheffend, maar op deze tochtige, koude, gure locatie lag, onder de geelrode lichtreclameborden, een condoom....
Nu moet ik bij dit soort temperaturen sowieso niet denken aan going outside, maar als je dan toch buiten los wilt gaan, dan doe je dat toch niet op het grauwe asfalt van de plaatselijke bouwmarkt???
~Mims gaat de barricades op voor méér creativiteit~
Net bij de bouwmarkt geweest.
Dat op zich is al weinig verheffend, maar op deze tochtige, koude, gure locatie lag, onder de geelrode lichtreclameborden, een condoom....
Nu moet ik bij dit soort temperaturen sowieso niet denken aan going outside, maar als je dan toch buiten los wilt gaan, dan doe je dat toch niet op het grauwe asfalt van de plaatselijke bouwmarkt???
~Mims gaat de barricades op voor méér creativiteit~
maandag 29 december 2008 om 22:44
Aaargh!!! Inmiddels is alles en iedereen hier aan de kotseritus en ik ben echt al uren bezig een paniekaanval te onderdrukken en weet even niet meer zo goed hoe en wat.
Rationeel belachelijk natuurlijk, maar ik word echt gek!!! Loentje heeft na het zwemmen onderweg vreselijk gespuugd, Lientje zou bij een vriendinnetje logeren, maar we werden gebeld dat ze de boel had ondergekotst en dat ze naar huis wou, dus die heb ik opgehaald, nu net komt Lotje beneden met "een vieze pyjama" arme arme kindertjes, dat vooral natuurlijk. Wéét ik rationeel, maar aargh, ik kan er echt niet meer tegen. Denk ook de hele tijd dat ik van alles voel en ben gewoon echt bang. Ik ben dus gek en moet in therapie ofzo. Ook arme Pompel trouwens...
Kut.
En ondertussen baal ik nog meer (ego ego) omdat ik morgen met Lientje en Loentje naar mijn opa en oma zou gaan en zij dus niet mee kunnen, had besloten dan met Lotje te gaan, maar ja kan nu dus ook niet meer... dan maar in mijn eentje, maar vind ik erg sneu voor opa en oma én voor Pompel en zelf ook minder leuk die hele reis. En als ik nu niet ga moet ik weer ik weet niet hoe lang wachten.
BAH!!
En ondertussen gotver Kjong, nog meer wachten!! Arme arme jij!
Rationeel belachelijk natuurlijk, maar ik word echt gek!!! Loentje heeft na het zwemmen onderweg vreselijk gespuugd, Lientje zou bij een vriendinnetje logeren, maar we werden gebeld dat ze de boel had ondergekotst en dat ze naar huis wou, dus die heb ik opgehaald, nu net komt Lotje beneden met "een vieze pyjama" arme arme kindertjes, dat vooral natuurlijk. Wéét ik rationeel, maar aargh, ik kan er echt niet meer tegen. Denk ook de hele tijd dat ik van alles voel en ben gewoon echt bang. Ik ben dus gek en moet in therapie ofzo. Ook arme Pompel trouwens...
Kut.
En ondertussen baal ik nog meer (ego ego) omdat ik morgen met Lientje en Loentje naar mijn opa en oma zou gaan en zij dus niet mee kunnen, had besloten dan met Lotje te gaan, maar ja kan nu dus ook niet meer... dan maar in mijn eentje, maar vind ik erg sneu voor opa en oma én voor Pompel en zelf ook minder leuk die hele reis. En als ik nu niet ga moet ik weer ik weet niet hoe lang wachten.
BAH!!
En ondertussen gotver Kjong, nog meer wachten!! Arme arme jij!
maandag 29 december 2008 om 23:28
Neeneenee pimpel, niets meer zeggen, anders zit ik met ziek kind in het vliegtuig. Twéé vliegtuigen welteverstaan.
(Arme jullie allemaal)
Anderhalve week geleden zat Meneer in de zon, 20 graden.
Met kerst viel er ineens sneeuw.
En het is er niet beter op geworden.
Huis is kuis. Voor het oog.
Koffer is uit de kelder gehaald.
Kazen en hammen, en drie flessen Champagne liggen op het balkon in de (vries)kou te wachten tot inpaktijd (geen idee wanneer dat dan moet zijn, want ik werk forum morgen de heeeele dag).
En Meneer wilde nog even dat ik een potje Calvé pindakaas ging halen voor hem.
...
Wát denk je zélf?!?
(Arme jullie allemaal)
Anderhalve week geleden zat Meneer in de zon, 20 graden.
Met kerst viel er ineens sneeuw.
En het is er niet beter op geworden.
Huis is kuis. Voor het oog.
Koffer is uit de kelder gehaald.
Kazen en hammen, en drie flessen Champagne liggen op het balkon in de (vries)kou te wachten tot inpaktijd (geen idee wanneer dat dan moet zijn, want ik werk forum morgen de heeeele dag).
En Meneer wilde nog even dat ik een potje Calvé pindakaas ging halen voor hem.
...
Wát denk je zélf?!?
maandag 29 december 2008 om 23:33
W U R G seks...
Mmm.
Ik zie een kruisje verschijnen aan de horizon.
Mims, hoe deed jij dat nou, na de seks op de achterbank, met die condoom?
Die slikte ik niet hoor.
Die keilden ik en hij/hij/hij het raam uit.
Ik kan me zo voorstellen dat het een Haantje is geweest. Hij van die volgespoten condoom. En dat hij met een slingerbeweging a la David heel stoer tegen zijn vriendinnetje, die het vocht tegen de ramen met haar lam geworden handje wegveegde, zei: Kijk schat, als mijn superzaad ik tegen het bord aan kan doen spatten, dan trakteer ik je volgende week weer op een rondje Breezer.
Mmm.
Ik zie een kruisje verschijnen aan de horizon.
Mims, hoe deed jij dat nou, na de seks op de achterbank, met die condoom?
Die slikte ik niet hoor.
Die keilden ik en hij/hij/hij het raam uit.
Ik kan me zo voorstellen dat het een Haantje is geweest. Hij van die volgespoten condoom. En dat hij met een slingerbeweging a la David heel stoer tegen zijn vriendinnetje, die het vocht tegen de ramen met haar lam geworden handje wegveegde, zei: Kijk schat, als mijn superzaad ik tegen het bord aan kan doen spatten, dan trakteer ik je volgende week weer op een rondje Breezer.