Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Lekker zeg Dream, al die nieuwe meubels!

Hoe zou het op de avondwandeling zijn?
Vast heel koud leuk
Later is nu
Het was helaas niet zo'n succes. Bikkel en vriendje waren vreselijk aan het stieren samen. Zaten elkaar voortdurend in de weg en luisterden voor geen meter. Daarnaast was het erg koud. Bikkel is dus vroeger dan gepland thuisgebracht en ligt nu toch nog aardig op tijd in zijn bed. Zelf zegt hij het leuk gehad te hebben, dus het was in ieder geval voor iemand een geslaagd uitstapje. Hopelijk hebben Lil en consorten het beter naar hun zin.
Ik ga over anderhalf uur naar bed.

Moet om 4u opstaan.

Mijn kleding hangt net te drogen.

Wat zal betekenen dat ik al met een nat kruis in het vliegtuig nr 1 zit.

De koffer is nog nóót zó vol geweest. Ik vermoed overbagage. En hoop op géén chagrijnige grondstewardess. Desnoods haal ik die 2 kilo kaas eruit. Maar voor de rest moet ik het echt echt laten zitten heur...

~geld, ticket, paspoot, geld, ticket, paspoort, geld, ticket, paspoort, geld, ticket, paspoort~

Tot volgend jaar.
Tot volgend jaar, lieverd.

En stop dat stuk emmentaler maar onder je trui. Krijgt Kman de rolling van zijn leven, dat wel, maar het scheelt overbagage.

Have fun, lots and lots of fun!
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:kjong schreef op 30 december 2008 @ 20:17:

Mijn kleding hangt net te drogen.

Wat zal betekenen dat ik al met een nat kruis in het vliegtuig nr 1 zit.

Dan lees je dit vast niet meer, been there-done that, voor je je broekje aantrekt even de warme fohn er op. Dan is het nog steeds vochtig, maar wel lekker warm, opwarmen met je lichaam duurt veel langer en is naar koud. Warm blazen met fohn en dan warm houden met kruis is veel prettiger.

goeie reis
*legt de föhn klaar voor Kjong*

Goede reis meid!
Dag lieve Kjong, Heel Veel Plezier!!!! Neuk 'em maar helemaal te pletter!

Hier gaat alles een beetje beter.. vandaag (bijna) geen kots gezien (maar ik was dan ook bijna de hele dag weg ) alleen vanmorgen in de plee, maar niemand weet wie het is geweest (best raar) en paniek is een beetje uit mijn lijf (nog niet helemaal) daar is nu wel weer kiespijn voor in de plaats gekomen, ook fijn.

Ben vandaag dus bij mijn opa en oma geweest (met Lientje, die was het best en wilde ook graag mee, de rest lag echt voor pampus) en dat was heel bizar. Ik had mijn oma een paar maanden niet gezien en ze is ineens echt helemaal weg. Haar velletje is er nog, maar er zit niemand meer in. Ze is doof, kan niet meer lopen, staart voor zich uit en dommelt steeds weg. Allemachtig wat tries en mensonterend en verdrietig.... Vooral voor mijn opa vind ik het zó erg. Hij is 91 en wandelt iedere dag naar haar op en neer om een half uur aan haar zijde te zitten, zonder een woord met haar te kunnen wisselen. Hij vertelde me dat hij niet weet wat beter is, dat zij eerst sterft of hij... en ik weet het ook niet. Zij zal geen verdriet hebben als hij eerst gaat, want ze zou het niet eens weten, maar aan de andere kant komt er dan ook niet meer iedere dag iemand bij haar die van haar houdt. En hij zegt dat hij al jaren afscheid neemt van haar, maar dat het toch wel erg fijn is dat hij haar nog elke dag kan zien.

En ik baal er van dat ik maar zo weinig kans zie om ze vaker te bezoeken. Het is gewoon bijna niet te doen met het ov, zo afgelegen. Het kost gewoon een hele dag om er een half uurtje te zijn, maar ik heb me nu toch echt voorgenomen om gauw weer te gaan, nu kan het nog.
Oh Pimpel, wat klinkt dat triest

Zou Kjong al in het vliegtuig zitten?

Gisteren even naar Ely geweest voor Zorro's verjaardag (gefeliciteerd Zorro!!), maar iedereen behalve Zorro zelf was daar ziek, dus we zijn maar kort gebleven. Nog even bij het ijs gekeken op het slootje aldaar waar wat kinderen aan het schaatsen waren. Zoon even op het ijs gezet, ondanks dat hij eigenlijk niet durfde. Hij had nog nooit op ijs gestaan, dus ik vond dat hij dat wel even moest meemaken. En omdat ik zijn hand vasthield, durfde hij het wel aan. Hij vond het wel wat gek, maar ook leuk. Schattig.

En nu is Zoon ziek
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
ach wat een hoop zieken toch!!

Jemig pimpel wat in-en-intriest zeg. Je omschrijft het mooi, maar wat is het hartverscheurend. Arme pimpelopa.....

Wauw xop, 40 km!! Spierpijn gehad of ben jij zo`n goe dgetrainde noorderling die dat gewoon zonder een spier te verterekken doet? Hier wordt nog steeds niet geschaatst en ik wil niet diegene die het eerst zijn kinderen op het ijs gooit (om ze er daarna doorheen te zien zakken, brrr). Vorig jaar hebben ze bij mij voor het eerst op natuurijs gestaan, dat vonden ze heel mooi, hopen dat het er nu weer van komt. Helaas heb ik geen kinderschaatsen en vind ik het ook wat zonde om ze te kopen voor de 2 ker dat ze er iets aan hebben, hebben jullie dat wel gedaan?

Zorro, van harte nog (en wat gezellig, iedereen ziek op je verjaardag!!).

Ik ben natuurlijk veel te laat, maar wil het toch graag even gezegd hebben: lieve kjong, neuk hem het nieuwe jaar in!!!

Zo, ga maar eens een ontbijtje maken!
Arme zieken. Beterschap!

Lief heeft begin dit jaar bij de kunstijsbaan van die kinderschaatsen met dubbele ijzers gekocht, nadat ie er achter kwam dat huren nog duurder was Hij wil vanmiddag met ze naar de ijsbaan. Ik weet niet of ik mee ga.

We krijgen vanavond de buurvrienden, hun twee kinderen en de zus van de buurman te oudennieuwvieren. Ik ga me zo maar eens aankleden en boodschappen doen. Gisteren was de AH hier al erg leeg. Met een toevallige vooruitziende blik (wist toen nog niet dat ze hier zouden komen) al wel oliebollen en appelflappen gekocht toen.. pfieuw.

Lief heeft net hout voor de vuurkorf gehaald, dus we gaan net als Bentetje een vuurtje stoken vannacht!
Haihai

Ik heb het huis voor mezelf

Kan ik fijn gaan oliebollen bakken (beslag is al een uur aan 't rijzen, dus in principe zou ik al bezig moeten zijn) en opruimen/schoonmaken. Wát een feest toch

het leek er even op dat onze relatie niet tv-meubel vullen-proof was, maar het viel mee. Al die draadjes van al die apparaten die eraan verbonden zijn (aan de tv dus) we hebben draadjes over gehouden, maar alles lijkt het te doen.. We hebben ook de videorecorder weggelaten, dus gaan er maar van uit dat die draadjes daarvan waren

En.. spierpijn Xop?

En nog gefeliciteerd met Zorro!!

Wat vervelend zeg, hele familie ziek.. brr.. jullie steken elkaar lekker aan. bah.

KJONG fijne reis!!!! en verblijf, natuurlijk

zo,

ik ga appels boren en schillen, appelbeigneits beslag maken, frituurpan oliebolklaar maken, de tafel buiten leeghalen en weer volplempen met frituurpan en dergelijke en.. eh.. Ohja, vernikkelen dus

Wisten jullie dat verschillende producten in de keuken eerder mislukken of bederven als er een menstruerende vrouw bij is? Ik hoop niet dat dat ook geldt voor oliebollen, doe ik al die moeite voor niets, zeg maar.

't Is hier trouwens nu al mistig, dat belooft nog wat voor vanavond! Gelukkig is iedereen nu wel gewaarschuwd van vorig jaar.. denk ik zo.

Toedels!
Later is nu
Oh en Pimpel, wat triest van je oma en opa.. dat is niet het samen oud worden wat we voor ogen hebben he Hoe is Lientje daar dan onder, dat je oma zo is?

Hier hebben de kinderen trouwens ook geen schaatsen. Met school zijn ze een paar keer geweest. LD schaatste zo weg, LE kan het nog niet echt. Daarom heb ik 'm de laatste keer meegesleept. LD kan ook goed skaten, dat zal het zijn. LE heeft daar nooit zin in. Ik had me wel voorgenomen deze vakantie een paar keer met ze te gaan, maar de vakantie is al bijna voorbij, de komende dagen zijn aardig volgepland, dus ik zie het ernniet echt van komen.
Later is nu
ik wil inderdaad ook nog wel met ze naar de schaatsbaan, maar GG vind het lastig (natuurlijk) en KK helemaal. In mijn eentje met 2 krabbelende kinderen is niet echt erg handig natuurlijk. Vanmorgen hebben ze wel op het ijs gestaan en lekker gegleden enzo, helemaal leuk. Echt wel passend weer voor oud en nieuw dit: lekker op ijs spelen, daarna oliebollen eten met warem chocomel (o my god, overmorgen echt lijnen!!).

GOed zeg dream, wat een ijverige toestanden!! Ben nbeniuwd of het lekker wordt, vast wel!

Oja, pim, wist jij dat de film van Ronja de roversdochter optv komt vandaag? Rond half vier op Ned.3.
Hee fijne vrouwen!

Jee, lees nu pas bij en lees dat over je oma, wat ontzettend sneu, Pimp.. Arme opa ook. Wat zei Lientje, begreep ze dat een beetje of niet?

Wat een fijn winters tafereeltje he, het sneeuwt hier zachtjes.. wel enorm mistig dus of er veel te zien valt vanaaf betwijfel ik.

Iedereen een hele fijne, gezellige avond!

Wij zouden naar Pimp, Pomp en consorten maar met een zwaan-kleef-aan-continu-huil Levi toch maar gegaan voor change of plans. Maar, we doen het heel graag een keertje wel samen vieren, Pimpel!

Luf joe, koester en geniet!
Heeeeeeeeeeee hallo vanuit de hotelbar! Zo meteen even bijlezen maar ik wil jullie alvast een heel gezellige jaarwisseling wensen!

Het is hier belachelijk fijn! De zon schijnt, ik zit 2 uur per dag in een skiklasje en leer daardoor een beetje beter skieen. Het eten is heerlijk (italiaans is altijd goddelijk) en de koffie is fantastico. MM suist nu nog wat zwartepistes af, mijn knieen werken niet meer dus ik stop met skieen om 3 uur. Lekker voor hem, dan kan hij nog even keihard rauzen en hij staat straks weer met een rood hoofd gelukkig te wezen naast mij in de bar. De nachten heir zijn niet geweldig. we slapen op de zolder en het is bloedheet de hele nacht, de lucht droog zodat je alleen maar wilt drinken maar dan moet je weer piesen: dat werk. Maar verder heerlijk dus, ik geniet elke seconde. Mis mijn meisjes wel erg, droom veel over ze en ze moeten dan altijd gered worden.... Dat draagt ook niet bij aan een goede nachtrust.

In mijn skiklasje zitten naast de werkelijk poepbruine instructeur 4 italianen en 2 ieren. En dat zijn heerlijke kerels, veel lachen, zingen soms zomaar een iers lied en dat klinkt erg grappig tussen alle kokette italiaanse poppetjes en opgedirkte ijdele mannen. Ik heb zelfs een Dior-skiepak gezien gisteren... Die vrouwen zijn echt prachtig en duur gekleed op de piste, bellen zelfs tijdens een afdaling en zijn behangen met juwelen. Geweldig, als zegt MM dat ze met de lift naar beneden komen in plaats van dat ze kunnen skieen.

Dan liever Bloes, vind hij. Ik heb de eerste dag al promotie gemaakt in de skiles want ik was te goed voor de groep. En om dat kracht bij te zetten ben ik vol in een net geskied, drie palen omgeknakt. Moest er bulderend van het lachen uitgevist worden door MM. En bedankt. Ik ski soms de berg op, lig minstens 2 keer per dag in een benarde positie op de piste en wordt dan overeind geholpen door mijn ierse vrienden, die het niet nalaten daar grappen over te maken. Ze applaudiseren zelfs en geven elke val een cijfer. De lieverds willen dat we een keer naar Dublin komen. Lijkt me gezellig.

Vanavond staat ons een heel programma te wachten, las ik net. We dineren in het hotel van half 8 tot half 12 (teeeeering, ik wilde naar de kroeg om 12 uur!) en het menu ziet er indrukwekkend uit. Wordt vast gezellig om samen het nieuwe jaar in te knallen met mijn liefste.

NU even bijlezen hoe het met het examen van Kman is gegaan en hoe het met jullie is. Zoenen!!!!!
Typos komen door italiaans toetsenbord en het is donker in ddeze hoek van de bar... sorry!
quote:kjong schreef op 29 december 2008 @ 15:14:

Hij kwam, hahaha, zooo toevallig, iemand uit Bodrum, hahaha, een echte vriend, net tegen, hahaha, in de straten van Istanbul, hahaha, en daar zit hij zoooo gezellig, hahaha mee in het thee huis te ontspannen.

Lekker ding.....

Maar nog geen nieuws, dus? Grrrrrr...... Ik heul nog eens voor je, meid.
Jaja, daar heeft die heerlijke Italiaanse wijn niets mee van doen, natuurlijk

Klinkt allemaal heerlijk zeg!

Later is nu
Hmm, ik reageerde op de typos van Bloes..

heb net de winkeldrukte getrotseerd voor nog wat frisdrank. Zag dat er in het kader van vandalisme langs de wijkring zomaar 2 bomen omgezaagd zijn En maar afvragen hoe het komt dat we hoge gemeentelijke belastingen hebben. Mensen hebben echt geen idee van het geld, wat bij 2 van die pierige boompjes weggezaagd is.. Nog los van het feit dat het natuurlijk belachelijk is, iemand gewoon met een zaag op zak? Bij het winkelcentrum zijn alle ramen dichtgespijkerd, maar dit heeft vorig jaar niet geholpen. Omdat het alweer wat mistig is, houden winkeliers hun hart vast.

't Is van de zotte
Later is nu
Oooh, Bloes, wat klink je heerlijk gelukkig (op enge dromen na dan). Meid, ik vind het echt zo super leuk en fijn voor je dat je het zo goed hebt met MM!

Jemig Dream, is het altijd zo erg dan met vandalisme bij jullie met O&N??? En oh ja, ik ben heel trots op je zelfoliebollen bakken!

Ik heb net de kinderen van de ijsbaan gehaald (nog even wat foto;s gemaakt en warme choco gedronken). Was eigenlijk aan het werk, maar Lief belde dat ie op heenweg vlakbij de ijsbaan een lekke band had gekregen. Dus deed ik even een stukje 'Toet to the rescue'. Wel leuk om de humps nog even op de schaats te zien. Bij het horen en zien van de ijsbaan kwam zo'n lekker nostalgisch gevoel naar boven.

Bam, hoop dat jullie nu lekker thuis blijven? Ze waarschuwen voor dichte mist en ijzel op de weg. Klinkt niet fijn.
Niet echt bijgelezen, maar ik wil jullie wel allemaal een hele fijne avond wensen.

dag lieve schatten ... Ik wil jullie allemaal vast een hele leuke avond wensen. Tot later!!!
Dag lieffies,

Ik wens jullie allemaal heel erg veel liefde, geluk en gezondheid.

Voor een ieder heb ik nog een persoonlijke wens, maar die zet ik niet op papier, want dan komen ze misschien niet uit.

Vragen jullie me maar eens eind 2009, of ze uitgekomen zijn.

Ik hoop het wel voor jullie

Hier een hectische oudjaarsavond.

Met Zootje in het ziekenhuis gezeten. Eerst naar de huisartsenpost, maar van daar uit doorgestuurd naar de SEH.

Vermoeden was blindedarmontsteking.

Na uitgebreid onderzoek, toch voor zekerheid een bloedtest.

Arme meiske in paniek, prikken ze nog twee keer mis ook!!

Sukkels.

Anyway, na het lichamelijk onderzoek, dachten ze eigenlijk dat ze blindedarmontsteking uitgesloten hadden, maar bloedtest gaf wel ontstekingswaarde aan (ofzo).

Dus morgen terugkomen voor opnieuw bloedonderzoek. Als waardes dan verhoogd zijn, dan weer verder onderzoek. Als waardes hetzelfde zijn, of lager, dan is het oke.

Morgen, dus fijn om 10.00 uur in het ziekenhuis. Joy!

I keep you posted...
Lieve vrouwen, ik wens jullie het aller-, aller-, allerbeste voor 2009. Dat het een jaar mag worden boordevol geluksmomenten, met gehaalde examens en gelukkige kindjes. Met fijne nieuwe huizen, mooie nieuwe babietjes (Ellyyyy, ik vind het zoooo leuk!!), en bovenal een voortdurende goede gezondheid! Dat 2009 maar een jaar worden waarin de liefde de boventoon voert. De liefde in relaties, maar ook de liefde voor vriendinnen. Dat we in 2009 maar door mogen zetten met onze geweldige vriendschap! Ik ben zó blij met jullie.

Happy new year you all.....

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven