Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Oeps, ik was even vergeten dat het morgen al Prinsjesdag is.

Nou ja, Prinsjesdag en Ongelijke Sokken Dag kan prima samen natuurlijk.

Wie belt Bea even?????

kunnen we in elk geval in stijl bellen

Lieve mootje, van harte gefeliciteerd!!!! Wauw 7 jaar, dat is echt al heul groot!

Hoe ging het vandaag pim? Hoe was je eerste dag?

Hier alweer wat vrediger in huis, vandaag slechts 2 uur samen met de kinderen geweest (na werk) en dat ging goed. Ik liep op eieren, zou zo een pedagogische prijs kunnen winnen met dit moedergedrag en het werkte. Misschien toch maar eens op cursus ? Hoe rot ook voor jullie, toch stelt het me wel weer gerust dat andere kinderen ook zo rottig kunnen doen. En oef, alex, bijten?!?

Rug doet nog zeer, kan niet zo goed zitten, dus ik nok weer af. Kus voor u allen!

zoiets toet??
Jeetje Xop, wat een triest nieuws zeg. Dat is zeker schrikken.

Prima idee Toet. Als het morgen mooi weer was geweest dan had blote voetendag ook nog wel een aardige optie geweest.

Lil, volgens mij beginnen ze vanaf een jaar tot anderhalf jaar zo'n beetje te dromen (maar ik kan er zomaar naast zitten hoor). Ik hoop in ieder geval dat ze snel weer lekker slaapt.

Hier kwam Bink vanacht ineens om 2 uur 's nachts al voor een voeding. En dat terwijl hij om kwart voor 11 nog had gedronken Dat had hij sinds de kraamweek niet meer gedaan. Ik hoop niet dat hij er een gewoonte van maakt.
hé waar zijn mijn verschillende sokken gebleven???
Ook kwijt?

Hè bah Xop, gecondoleerd, wat een rotbericht....

Bedankt voor alle felicitaties. Kjong, wat een prachtige foto, ik heb Mootje beloofd dat ik 'm ga proberen te printen en dan inlijsten voor op zijn kamer ofzo.

Ach gos, ik zie bij nieuwe topics in dat lijstje hiernaastdat er bij iemand een stukje condoom is achtergebleven. Ik ga het topic maar niet lezen,maar heb meteen allerlei bizarregedachten bij hoe het toch kan gebeuren dat er een stukje condoom achterblijft.

Mijn spatiebalk iseen beetje stuk. Valt het op?
Toet ik ben voor, voor die verschillende sokkendag. Ik weet niet of je Paul de Leeuw de day after gezien hebt (ik gedeeltelijk) maar hij moest/gaat een aantal Quest vragen lezen en de leukste uitkiezen. Één van de vragen die hij voorlas was: waar blijven de sokken, die opgegeten worden door de wasmachine! Echt het ís wel een nationaal probleem!!

LE heeft trouwens een tijdje expres met ongelijke sokken gelopen.. had ik met veel moeite en pijn alle sokken bij elkaar gevonden (behalve dan die halve paren in een apart kratje) trok hij ze van elkaar af en trok zo door elkaar aan

Xop, wat een ongelooflijk triest nieuws Ik las het vanmiddag en wist even niet hoe te reageren. Echt een 'BENG' confrontatie. Zo makkelijk en snel

(sinds mijn oma 6 jaar terug alweer een herseninfarct/bloeding [ik weet niet eens welke van de 2] gehad heeft, ben ik zó bang dat m'n moeder zoiets krijgt.. met d'r hoge bloeddruk, makkelijke blauwe plekken enzo.. 65 jaar en fit.. brrr)

Ik heb trouwens bijzondere kinderen. Vorige week zat LD huiswerk te verzinnen, topografie dus, van Europa (omdat de hele wereld toch wat veel werd) Vandaag is LE officieel begonnen met het voorbereiden van z'n spreekbeurt, die ná de kerstvakantie gehouden moet worden Omdat hij zo graag een spreekbeurt wil houden, mag het nu ook wel eerder van juf, hij denkt dat hij volgende week wel wil .. onderwerp: de maan.

Ik weet het, m'n zus verteld het me altijd weer.. nog een paar jaar, zo'n 4-6, en ik moet ze aan 't huiswerk schóppen, dus hier maar van genieten.. foto's maken? Video's?

Lil, ik heb met beide kinderen ook gehad dat ze ineens onverklaarbaar gingen huilen 's nachts. Vooral LD kon ik dan echt niet bereiken, moest ik mee naar beneden nemen en op de één of andere manier wakker zien te krijgen.. dan was het ineens over. Heel raar. Heb zo heel vaak die Ierse Dansgroep gezien (lord of the fly oid) Daar werd ze rustig van

De opening was.. eh.. nou de hapjes waren lekker

Truste
Later is nu
Iemand trouwens énig idee waarom Prinsjesdag Prinsjesdag heet? (nee, geen zin meer in googlen) En zou het niet een bak zijn, als Beatrix morgen verteld dat ze aftreedt en dat ze Alex de troonrede laat houden?

En dat Prinsjesdag dan in het vervolg Koningsdag zou heten?

Gewoon, zo, middenin het jaar aftreden, niet op haar verjaardag, niet op zíjn verjaardag, niet op Koninginnedag.. neee, op Prinsjesdag.

Ik zou het wel een stunt vinden, eigenlijk

Zouden ze niet weten dat je niet in een condoom moet bijten?

Later is nu
Kunnen we niet gewoon élke dag tot ongelijke sokkendag maken? Ik beloof je, Toet, dat ik morgen 2 verschillende sokken aan zal trekken, vind het wel een leuke.

Hebben jullie een leuke dag gehad, Meave? Of hebben jullie het vandaag niet meer gevierd?

Xop, jakkes wat een naar bericht weer. Sterkte!

Pompel is vandaag wel op de fiets naar zijn werk gegaan, dat ging prima, de spijkerbroek die heeft aangetrokken daarentegen was een minder goed plan. (Arme ziel... )

Ik ben nog steeds niet ongesteld (en nu weet ik dat 3,5 maand na bevalling ook niet hoeft, maar bij anderen was ik altijd na 8 weken alweer ongesteld) en Loentje vroeg mij gisteren of er een baby in mijn buik zit, en Lientje vroeg het vanavond... Het zál toch niet??!! Ik kan het me echt niet voorstellen, maar geloof dat ik er van de week toch voor de zekerheid maar een testje tegenaan gooi.

Heb het stukje kwijtgeraakte condoom nog niet gelezen, maar heb ook nog wel een leuk ranzig verhaaltje. Een vriend van mij heeft nogal "bijzondere" vrienden. Hij spaart ze, echt! (En wat doe ik daar dan tussen?? ) Een paar jaar geleden had een van zijn vriendinnen een wip buiten de deur gemaakt en was nadien het condoom kwijt, blijkbaar vond ze dat niet verontrustend ofzo, dus ze heeft het er maar bij gelaten. Toen haar man de volgende dag thuiskwam en haar daar beneden wat mondeling plezier wilde geven likte hij zo een (vol?) condoom op. Hij heeft haar vervolgens zo zonder kleren de straat opgeflikkerd, waarop zij in haar blote kont (door Dream/ Xop-stad) naar vriend is gewandeld. Die dat verhaal nog steeds niet kan vertellen zonder slap te raken van het lachen.

Ben nog steeds in zwaar melancholische bui... vind het zoooo moeilijk bij Leentje weg te zijn de komende dagen. Getver! Ik wil niet!

Ik heb al braaf tas ingepakt, kolftasje van Lil erin, kleren klaar gelegd, ga nu zo in de schriftjes schrijven voor de oppas... en dan... dan ga ik maar eens douchen (scheelt tijd, morgenochtend, want JEZUS wat moet ik weer vroeg op, blech)

Madootje dus ook aan het werk, volgende week. Hoe vond jij het vandaag zonder Bink?
Ieuw Pimpel, wat een ranzig verhaal, en toch... staat me dit verhaal bij. ... zouden we ergens eenzelfde bekende hebben, in deze stad? Ach.. 'men' zegt dat je in 7 stappen van jezelf bij een willekeurig ander iemand op de wereld komt, hoe groot is dan de kans hier in Stad, nietwaar

(en dit is wel een verhaal met een hoog doorvertelgehalte )

Ik kan me je melancholie wel voorstellen. Ik had het bij LE ook erger dan bij LD. Als het per kind erger wordt, heb je het nu dus wel erg erg
Later is nu
We hebben niks gedaan Pim, ik was gewoon werken. We hebben alleen met mijn moeder en dekinderen bij de Mac gedineerd.

En weer werken als je niet wilt is niks niet leuk. Succes!

Ehm, en niet ongesteld? Ben benieuwd naar de uitslag van de test. Zal wel loslopen...
Ach Xop, ik kon er ook even niet op reageren. Met sterfgeval in eigen familie (ook een zestiger, maar dan eentje die veel heeft gerookt en gedronken) wil je dit soort dingen gewoon niet weten. Ik wil niet dat wie dan ook er opeens niet meer kan zijn...

Pimpel op d'r eerste werkdag met twee ongelijke sokken? Dat maakt mijn dag!

Ik duik er in. Alleen thuis en vrees moeilijke nacht. Afgelopen nacht sliep ik tegen enen net en kwam BJ huilend boven omdat ie Au bij been had. Toen hij bij mij lag was het snel over en begon hij allerlei verhalen over water en pleisters en verjaardagen. Heel knus en gezellig, maar ja, vervolgens om 20 over 6 weer wakker is kosrt nachtje.

Net een kwartier bij Meis gezeten. Ook groeipijnen. Hefttig ook. Leek heel zeer te doen. Zielig man.

Sorry dat ik op zoveel dingen/mensen niet reageer. Weet dat ik aan u allen denk!

HUG!
quote:lilian02 schreef op 17 september 2007 @ 16:20:

Hier Dot overdag voorbeeldig, maar 's nachts vreemde krijspartijen. Geen idee wat eraan schort, het lijkt ook niet uit te maken wat je wel of niet doet, het houdt weer net zo plotseling op als het middernachtelijk begon, maar kan wel lang duren... Beetje moe. Zal ook wel Fase zijn (dromen? Wanneer gaan kindjes dat doen, weet iemand dat?).

Weet ik niet maar misschien heeft mijn impressie van een hinnikend en briesend paard een onuitwisbare indruk gemaakt op dat tere kinderzieltje?
anoniem_3050 wijzigde dit bericht op 17-09-2007 23:21
Reden: nederlandse taal hele moelijk
% gewijzigd
Mm. Weer aan het werk.

Ik snak ernaar. Een gewoon gesprek. Geen : aan tafel ga je récht zitten, koekiekoe, trek een jás aan, aggossiehebbiepoepie, een kusje is alleen lief als je niet gelijk mijn gebit eruit duwt, of sjésus alweer honger.

Heb ondertussen al 5 sollicitatiebrieven geschreven. Half.

Ja, half.

Halverwege krijg ik kortsluiting. Zie ik ineens het nut niet in van werken. Moet ik een motivatie uit mijn mouw schudden, maar dat lukt niet. 'Liever slapend rijk worden' is geen motivatie. Noch, 'met liefde draag ik volledige verantwoordelijkheid voor uw organisatie tot ik de loterij win wat zeker weten volgende week zal gebeuren'.

Dus ookal vind ik mezelf langzamerhand echt te simpel voor woorden worden, zit ik mezelf behoorlijk in de weg, en duren de allenige avonden te lang omdat ik nog net genoeg energie heb om er geen vroeg-slapen-ritme aan over te houden, merk ik dat ik het te vroeg vind.

Ik heb weinig te vinden, werken is een moetje.

Maar toch.

3 maanden na een bevalling vind ik te kort. Niet vanwege die bevalling. Niet eens omdat je kind dus maar 3 maanden is.

Maar omdat ík slechts 3 maanden (weer) moeder ben.

Wat is dat nou eigenlijk, 3 maanden wennen aan een kindje op 18 jaar volledige verantwoordelijkheid ervoor dragen?

Ik kan pas net weer een luier omdoen zonder dat de klittebandjes in mijn nekhaar hangen. Ik snap pas net dat als ik haar dáar kietel en niet daar ik een schaterlach krijg. Ik trek pas net een beetje bij van de slapeloze eerste drie weken, maar heb nog zoveel slaap van daarna in te halen. Ik snap net pas een beetje die borstvoedingsafbouwkunde. Daar bovenop ben ik lichamelijk, laat staan hormonaal nog geheel niet in balans. Ook ik ben nog niet ongesteld.

Zal wat worden, en je zult net zien, de eerste PMSaanval op de eerste werkdag.

Geloof me, dan haal ik de tweede dag in de proeftijd niet, omdat er iemand het leven liet toen ze mijn she-devil-imitatie zagen bij het voorstelrondje.

Niet alleen omdat ik met een pesthumeur grommend, kwijlend rondloop. Maar ook omdat ik dan onder de puistige pukkels zit, slechte adem en kale plekken op mijn hoofd heb en blauwgroene wallen onder mijn ogen.

Makeuploos vanwege vergeetachtigheid, in een veel te oude en veel te krappe outfit.

Neuh. Het is beter als ik pas over een maand of 3 ga.

Of over een jaar, met haar.

Of als liposuctie in het ziekteverzekeringspakket zit.

Helaas. Geen enkele optie.

Ik denk dat ik mijn taktiek moet veranderen. Mijn schrijfschema moet aanpassen.

In plaats van schrijven als het ene zoeteke naar school is en het andere lieverdje schattig ligt te slapen, moet ik maar gaan schrijven als het juist chaos is.

Kjongen thuis met 4 vriendjes dweilend met modderschoenen over mijn lichte bank, vloekend achter een te hardstaande Xbox, terwijl Chipita alleen maar zere borst wil om te drinken en krijst van de honger heeft omdat ze haar fles niet heeft gedronken en een lekkende strontluier heeft van schouderblad tot navel. Zonder koffie op.

Dát is het Motiverende Moment om te gaan solliciteren.
Toet, ik doe al wat maanden dwars. Eerst was het is verdomme zomer dus geen sokken aan. Toen werd het, tot nu: geen zomer geen sokken.

Maar ondertussen liggen de hazelnoten en kastanjes op de grond te rotten, dus ik doe morgen met je mee.

Ik moest Kjongen vandaag (roostervrije dag) aan zijn huiswerk duwen. Het is te makkelijk (tot de herfstvakantie, zoals ieder jaar, daarna meer op niveau werken), maar dat betekent niet dat je het dan niet doorgenomen moet hebben.

Gisteren reden we door de stad. Een enorme kolone ME'ers te paard liepen langs ons.

Kijk eens Kjongen.

Huh wat?

Leg die DS toch eens weg man, in dít leven moet je leren leven, Pokemon zet je eten niet op tafel.

Oh. Ja. Paard. Man. Helm. Huh? Helm? Waarom hebben die mensen zo'n uniform aan mama?

Nou dat is de Mobiele Eenheid. Dat is de vechtpolitie. Ze zullen vast naar een demonstratie gaan. Weet je wat een demonstratie is?

Ja. Tuurlijk. Dat is voordoen.

Jammer Kjong, je schrijft hartstikke goed, al dat talent op een forum. Zeer gewaardeerd, dát dan weer wel

3 maanden is inderdaad te kort. zekers weten

Een jaar zou ik weer te lang gevonden hebben, denk ik, maar met de mogelijkheid wel aangenomen, dat dan weer wel.

EN ik..

wekenlang lig ik om 9 uur 's avonds te snurken op de bank. Nu lig ik nog wakker om 2 uur.. ik sliep al wel eerder, na heeeel veeeeeul moeite, maar toen moest ik natuurlijk weer even plassen. en toen kon ik wéér niet slapen.

Dus.. er maar even uit. Kijken of het helpt, lichaam in verticale positie, bloed even anderss laten stromen (gapen) gedachten verzetten...

ik geloof dat ik iets stoms tegen een grote baasin gezegd heb, bij opening. Zit me niet lekker. Ligt kennelijk ook niet lekker

En álles jeukt, ook al zoiets.

Heeft Kjongen trouwens al echt huiswerk? Mijn kinderen dus eigenlijk niet. Ja, topo nu. LD. Is ook zo.

Provincies en Hoofdsteden. zijn er ook zomaar ineens 12 van.. hihi

toedels
Later is nu
zo

deze kan ik wel gebruiken vanmorgen

Later is nu
Succes vandaag op 1e werkdag, Pimp!

Als je er eenmaal zit heb je het vast wel naar je zin!
Zo... ik ben vroeg en moet wachten op afspraak over half uur... En die kerel kennende, wordt dat dan toch wel 9:00 u ofzo. Dus ik ga er hier eens uitgebreid voor zitten!

Hee, Bent, hoe kom jij aan mijn mobieltje??? Fijn dat het weer ietsie beter ging met de kids! (Ter geruststeling; mijn zus-met-4-koters-tussen 6 en 12 jaar belde gisteren ook supergefrustreerd op. Kids waren allen zeer brutaal, vervelend, druk, eikelig en niet te hanteren. Kon haar geruststellen met "ervaring" van CHeersforum. Hopelijk stelt dit jou ook weer meer gerust??)

En de rug; hoe is het nu? Vervelend hoor, het schiet er in een seconde in, en het duurt vaak tijden voor het allemaal weer als vanouds is....

Pimpel; werk ze! Laat je even weten hoe het bevalt? Alhoewel....daar is natuurlijk de eerste werkweek nog niet echt veel van te zeggen.... En joh, nog niet ongesteld.. Zal wel loslopen! Gigantisch mooi verhaal trouwens.... Gatverdamme ook.

Lil vannacht ook weer krijspartij? Van Sophie kan ik het me ook nog goed herinneren. Ik heb altijd gedacht dat ze van pijn (Darmpje? Kiesje?) wakker schrok, en daar superboos over werd ofzo. Geeeeeen idee. Wel heel vervelend, en gelukkig ging het ook redelijk vlot weer voorbij. Maar ja.... dat maakt het niet minder shit.

Madootje nu wel weer lekker geslapen?

Dream; lekker toch, dat ze nog zo enthousiast zijn met huiswerk maken? Hopelijk houden ze dat nog een tijdje vol! Iets stoms zeggen tegen strategisch gezien de verkeerde is heeeel vervc3elend. Heeft mij ook wel eens een nachtje gekost. En dat dan gecombineerd met jeuk; BRRRRRR. Neem nog maar een bakje koffie!

Kjong... hihihi, moet erg grinniken om je PMS-beeld. En idd is 3 mnd gewoon veel te kort. Maar kan me wel voorstellen dat je af en toe GRAAG eventjes de deur dicht zou willen doen en even alleen ergens gewoon Kjong zijn. Da's nl. het leuk van werken, vind ik (naast dat het soms gewoon Moet). Even geen kids/huishouden.

Toet; ja... dat is denk ik ook het allerberoerdste. Dat hier maar weer eens uit blijkt dat inderdaad iedereen zomaar kan wegvallen. Maakt niet uit welke levensstijl. En da's hartstikke eng. Nou wist ik dat zelf al heel lang heeeel goed, vanwege eerdere soortgelijke ervaringen. Maar bij manlief bijvoorbeeld was dat nog niet zo doorgedrongen. En die is dus nog veel meer geschrokken dan ik, en weet eventjes niet meer hoe ie het heeft. Realiseert zich dat dat dus ook met zijn eigen ouders gewoon kan gebeuren en schrikt daar erg van. Al met al behoorlijk kut, dus.

Hoe was nachtje alleen met Meis en BJ? Groeipijnen = heftig!
Goeiemorgen....

Weer eens op kantoor, en meteen Totale Werkstress. Dit is vluchtgedrag.

Kjong, ik heb broekpiesend gelachen om je posting van gisteravond. Niet dat je daar wat aan hebt. Ik kan het me zo goed voorstellen allemaal. Ik word tegenwoordig gek van de combinatie Stresswerk en thuis, maar als ik eraan denk dat ik alleen thuis zou zijn, alleen over piraten. luiers en was zou kunenn converseren op niveau van (áls ik geluk heb) een vijfjarige maar anders altijd met mijn net-af baby, dan word ik minstens net zo hard overspannen.

Having said this: sterkte voor Pimpel! (Met GG stuk beter, al moet ie nog niet aan neuken denken. Ik opperde het gisteren, voor de grap, hij keek me aan alsof hij sterk overwoog om in zijn tuinhok te gaan slapen.)

In San Fransisco ooit eens een wasserette gezien: the lost sock. Wel degelijk prominent issue op de internationale agenda. Verder draag ik vandaag rok met panty, dus ik val weer hopeloos uit de toon.

Mensen, ik ga aan de slag. Sterkte voor wie sterkte nodig heeft, koffie idem, veel liefs.
Iemand al iets gezien van prinsjesdag? Of moet dat nog beginnen?
Kjong dear, misschien moet je gewoon langs komen op slempweekend en dan schrijven wij de tweede helft van je sollicitatiebrieven wel.

Over hoe enthousiast je bent, hoe volhoudend je kunt zijn, hoe begaan met de actualiteit en de medemens, hoe goed je kunt schrijven en wat voor een harde werker je bent. Wat voor baan zoek je? Kunnen we het vivanetwerk niet gebruiken?

Ik geniet ook van je postingen, maar besef me terdege dat het achterliggende gevoel bij jou echt niet leuk is, hoe leuk je het ook kunt omschrijven. Men, wou dat ik wat kon betekenen!!!

Hoe oud zijn GG en Pompel eigenlijk? Dit in kader van discussie in huize Toet over anticonceptie etc.....

Xop, hoe gaat het met de familie, iedereen zal wel van slag zijn? Je kunt er ook niet elk moment bij stil staan dat iedereen zomaar dood kan zijn, maar Later is nu is altijd een goede les!

Lil, wel goed op jezelf passen hoor, te veel werkstress is ook niet okay. Zeker nu er thuis niet genuekt kan worden als ontspanning

Dreamer misverstand op werk al opgelost zodat je vanavond goed kunt slapen?? Hope so!

Ik moet even aandacht aan kinderen geven geloof ik. En maar eens wat huishoudelijks gaan doen voordat we er in bezwijken hier.

Hoe zou het met ons Pimpeltje gaan??
Goedenmiddag

Ik heb een pan met voor 2 gezinnen hutspot op het vuur staan. Mèn, wat een hoop, ik hoop maar dat het genoeg is.. moeilijk inschatten, in zo'n grote pan. Gelukkig had ik grote aardappels, grote winterwortels en grote uien

En het rúikt lekker. Lekker makkelijk ook, dat ik vanmiddag als de kinderen uit school komen niets meer hoef te doen

Over misverstand op werk heb ik even met een collega gebabbeld, de grote baasin zie ik eigenlijk nooit, en hij snapte m'n opmerking en gaf me gelijk. Het is bezonken en ik ben zó moe, dat ik vást wel slaap, vannacht

Elvis is met 33 jaar ofzo 'geholpen'. ha, zo ongeveer precies 7 jaar terug dus

En soooow, ik hád me toch een puber in huis, tussen de middag. Niets dan gillen, boos enz. En dan ook nog beweren dat ze er niets aan kon doen, want ze was nou eenmaal een puber. Ik heb (gelukkig) gemerkt dat ik bij zulke buien heeeeel rustig word en uitstekend kan negeren. Heb wel, heel rustig dus, gezegd dat ook een puber zelfbeheersing moet leren. (of juist een puber, whatever, kwam toch niet over )

En.. ze luisterde nog wel naar ultimatum: nu rustig of naar boven.

Ik weet het, het was een schreeuw om aandacht, LE werd voorgetrokken aldus m'n dochter () Na het eten ging ze ook gelijk weer weg 'naar school' Gezellig hoor, kinderen tussen de middag thuis

Ik wil best sollicitatiebrieven schrijven voor Kjong, maar ik wil eerst bevestiging dat ze daar wat aan heeft, gezien het feit dat ik zelf maar nooit op gesprek gevraagd wordt. Dat is wel eens beter gegaan Ik zit nu dus weer eens af te wachten. Ben ondertussen aan 't oriënteren voor studie, maar weet dat ik, áls ik die studie ga doen, sowieso nog tot volgend jaar zomer op m'n huidige werkplek moet blijven. En vanaf januari worden het 2 locaties én zou ik dan dus gaan leren. Pfff

Nouja, een studielast van 8 uur per week is natuurlijk wel te doen. En dat slechts 14 weken lang.

Ik ga stampen

tot later

Later is nu
xop, gecondoleerd. Wat shit meid...... En wederom...morgen =nu.

Kjong toch, je schrijft prachtig, maar wat een rottige situatie toch. Je komt =toch slempen, toch? Neem ze maar mee, mischien kan iemand hier met groot schrijftalent je helpen?

Ik vond jouw idee over konogsdag ook leuk dream, lijkt me ook wel een bak. GG is erg gebiologeerd door een koets van goud met een koningin erin. KK riep dan dat zij (overtuigd van haar eigen prinsesserigheid)dan wel de zilvere zou nemen.

Gatver pim, wat een ontzettend ranzig verhaal..... heeft ze ook niet van douchem gehoord dan ofzo? bbrrrrrrr. Ik was even in de veronderstelling dat je gisteren al aan het werk was, stom, zie nu dat het vandaag is! Succes meid!
Hahaha, of het genoeg is.. volgens mij kan ik nóg een gezin voeden met m'n hutspot (iemand interesse en in de buurt? )

Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven