Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben terug. Maar maar half bijgelezen (wat hebben jullie veel gepost!) en nog in een trage versnelling, met een enorme thingstodolijst voor vandaag, dus verwacht weinig zinvols van mij hier op forum. Behalve dat ik even wil zeggen dat iedereen hier gelijk heeft wat Mims en weekend betreft; meekomen als je ook maar een beetje zelf wel wilt, want wij willen je er graag bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Met Mops natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarom heb ik thuis geen sauna in mijn huis? Waarom heb ik niet geld genoeg om om de paar dagen uit eten te gaan? Waarom ben ik alleen maar moe als ik dingen Moet doen en niet als ik leuke dingen Mag doen?? Waarom is een croissantje met pure hagelslag een veel minder gezond ontbijtje dan magere yoghurt met fruit?

Of ben ik met mijn 37 jaar een beetje te oud voor deze Waaromfase?

(en Lil; ik werd blij van Vergoedingmailtje! Fijn!)

(en organisatiecommitee van weekend weg; Goed werk; ik heb er sin an!)

Okay, dan nu aan de slag.

Was en puinhopen wegwerken, verjaardagscadeautjes en traktaties regelen en veul boodschappen doen. DAG!
anoniem_53323 wijzigde dit bericht op 15-09-2007 09:55
Reden: tiepvauten (en dan heb ik er vast nog wel een paar gemist, vergeef mij!
% gewijzigd
Welkom thuis, Toet!

Antwoord op al jouw vragen: mij ook volstrekt onduidelijk!

Fijn dat je zo genoten hebt en toch nog vergoeding kreeg van Lil ( ) ondanks ziek zijn geweest. Volgens mij wel omdat je een wit voetje hebt gehaald bij de baas hoor!

Mims, we halen je straks wel over. Tot zo.

Ik heb me verslapen, wilde eerder richting Mims vertrekken maar werd om kwart over 10 pas wakker. Zal het wel nodig hebben gehad en ben nu bijna klaar voor vertrek. Met in mijn tas een prachtige brief van Oudste voor Mims en Mops en een Hele Bijzondere Gelukssteen. (wat hou ik van mijn kindje) (van die andere ook trouwens )

Lil en Pim, lief zijn voor de gecastreerde mannen. Waarom noemen we dat eigenlijk "geholpen"???? Gossie.....
Vanwege de jeweetwelkater.

Hoi Toet! Neem je mijn vakantiewas'je' ook gelijk even mee in je georganiseer?
En mijn Mount Everwash?

Mims, ik ben het met de anderen eens. Ik hoop je te zien en uiteraard is Mops ook helemaal welkom.

Bedankt voor jullie reacties lieverds. Ik weet nog niet zo goed wat ik ermee ga doen. Behalve slempen over 2 weken.

Ik heb wel een klein vermoeden van iets wat een rol zou kunnen spelen (lekker vaag), maar wil daar eerst even wat meer mee doen en meer over nadenken voor ik daar hardop wat over kwijt durf. Het is allemaal niet dramatisch hoor, maar het is wel iets wat denk ik veel van mijn 'problemen' zou kunnen verklaren. Wellicht ook een deel van de hoofdpijn bijvoorbeeld. Kortom, stof tot nadenken en wellicht tot bespreken met de huisarts. Professionele hulp heb ik vorig jaar ook gehad en dat was denk ik niet de juiste vorm van hulp. Ik blijf steeds in kringetjes draaien, dus moet echt even goed nadenken over de te zetten stappen. Lil, kun je daar geen projectplan op loslaten?

Haai Toet. Fijn dat je er weer bent trouwens....

Ik moet zo weg. Mootje en ik hebben een feestje van een klasgenootje van Mootje. Zij hebben een zwaar jaar achter de rug en vieren vandaag het leven. Ik moet steeds bijna huilen als ik daaraan denk. Geeft wel weer aan dat het niet zo lekker gaat hier....
Meave, misschien kun je, naast lekker wegdrinken, in 't weekend ook even lekker tegen ons aankletsen en wie weet, misschien komt er al brainstormend nog een zinvol gegeven uit ... en anders misschien gewoon lekker van je af te kletsen.

IK heb vandaag 2 voetbalwedstrijden bekeken, van LD's team was een dráma, 20-1 verloren Daarna zijn we naar de 'open dag van 't riool' geweest.. leuk man! Veel collega's van mij gezien en ook andere leuke dingen. LD wilde toch liever het riool niet in, maar met een cameraatje van een rioleringsbedrijf hebben we nog wel het oudste stukje riool van Grunn gezien (Broerplein, van 1890 voor de Grunn-kenners) Het open dag gebeuren was door de hele stad heen, ook bij mijn werk dus.. grappig :-)

NU knallende koppijn, dus ga maar even op bed liggen.
Later is nu
Mooi! Weer de Leeuw

Liveprogramma vanuit Studio C in Almere met stralende gasten, afwisselende stemmingen en Paul de Leeuw als het zonnetje op uw balkonnetje.

Vandaag gaat Paul weer feestelijk van start met een nieuw seizoen van 'Mooi! Weer de Leeuw'. Met in deze eeerste aflevering Dries Roelvink in zwembroek en Cor Bakker in Majeur. Adje laat een 100jarige shrikken en een portje tetris-gamen op de zaterdagavond met Paul de Leeuw in een Britney Spear-bikini!

Nederland 1 20.25 uur
Misschien Dream. We zien wel.

Feestje was wel oké, al was ik duidelijk niet in de juiste stemming. Ik heb wel een leuke weekendtas voor Mootje besteld. Zelfs op andermans feestje geef ik geld uit, best knap. Er was een vrouw die megaknap is met stofjes en naaimachines. En nu gaat ze een stoere jongensweekendtas voor Mootje maken. Ben benieuwd naar het resultaat.

Vietje zag trouwens vanmorgen de dame in het blauw met blote benen hier rechts en zei: "aankleden". Vond ik wel grappig eigenlijk.
Dotje is een Dotje. Ook als ze moe is.

En Lil en Bloes zijn kanjers. Ook als ze mijn kledingkast vernachelen....

Nieuwehuis wordt al echt een woning, dat is wel prettig binnenkomen. Mopsey wil er het liefste vandaag nog woning, maar dat kan ook komen doordat ze denkt dat Bloesem (die de perfecte nanny is) bij de inboedel zit. Ach, ik heb een logeerbed, dus het zou zomaar kunnen.

Dries was shockiing. Niet vanwege de zwembroek, hoe gek ook raak je toch aan dat plaatje gewend, maar vanwege zijn Evita-imitatie. Brrrr, zelden zo'n lelijke vrouw gezien, hihi...

Welkom thuis, Toet.

En met al die drukte van vandaag mag je best een lekker ontbijt, hoor. Van mij mag het. Morgen je Meis alweer jarig, je hebt het er maar druk mee.

Meave;
Wat wilde ik nou toch typen?
Zeg, ik ben de weg naar de AK kwijt. Of de hele AK is weg. (Stonden er nog blote kinderbilletjes?). Vreemd.
Teruggevonden!
ik heb nog een AK. Mailen?

Fijn dat nieuwe huis ook huis wordt. Enneh.. Bloes maar bij interieur nemen dan
Later is nu
ah

mosterd, ikke, zie ik (en je hebt toch lekker meel )

koppijn is er nog steeds, of alweer, fluctueerd. 'k Ga dus maar weer

*pakt een fles port van de bar... *

Toedels
Later is nu
Zeu, de slingers hangen, de ballon is versierd, op het raam hangt een grote 5, de cadeaus zijn ingepakt. Damn, wat gaat dat toch snel. Vijf?? Vijf jaar? ben ik al vijf jaar moeder? En is die eerste bijzondere zwangerschap al weer dik vijf jaar geleden? Precies vijf jaar geleden wist ik nog van niks (nou ja, niks ,wel dat er een baby aan kwam, dat dan weer wel, maar nog niet dat ut zo snel zou gaan!). Vijf jaar geleden was ut zondagavond en was ik net terug van een etentje in Den Haag. Mijn ouders waren die zondag op visite. Met Lief en hen uit eten geweest. Daarna reden ze terug naar Friesland. Toen ik hen de volgende dag vanuit het ziekenhuis belde, rond een uur of twee 's middags, dat Meis geboren was zijn ze meteen weer in de auto gestapt om het hele eind nog een keer te rijden.

En die kleine baby van toen ligt nu heerlijk te slapen. Met d'r broertje naast zich. Hij logeert bij haar vannacht Morgen is er taart. Maar eerst slapen. En dromen van mooie dingen.

Trusten Cheersdames. Ik denk aan u. En aan hoe mijn leven vijf jaar geleden veranderde......
Lieve Toet, van harte gefeliciteerd met de vijfjarige meis. Dat wordt dan al een hele dame zeg. Veel plezier vandaag.

Fijn Mims, dat huis al een echte woning wordt. Hopelijk voel je je er snel een beetje thuis.

En Dries als vrouw. Mijn hemel, ik vind hem als man al niet om aan te zien
Van harte, Meis! Hoera!

En voor Toet &co natuurlijk ook.

Van harte gefeliciteerd met Meis, Toet! Have a great day!

Dikke zoen...
Wat wilde ik nou toch typen?

Jippieee

GEFELICITEERD MEIS

en je hebt er mooi weer bij Toet
Later is nu
Ik heb trouwens net verloren van LE met jokeren en ben daarna ingemaakt met klaverjassen. Leuk hoor, spelletjes met de kinderen
Later is nu
Toet! Gefeliciteerd met 5 jaar moeder zijn * SMAK * en met je mooie meisje. Dat er maar veel zon mag schijnen op deze heuglijke dag!

Mims, ben ook nog eens het tekeningetje van de wasachineombouw vergeten voor de klusman. Aan mij heb je echt niks (vergeet alsjeblieft niet de schroeven van de tafel aan te draaien, voordat er een zwaar tafelblad landt op je Mops, en ik je echt nooit meer onder ogen durf te komen). Maar het zit nog wel redelijk in mijn hoofd, dus ik ken het hem wel duidelijk maken, denk ik.

Waarom heet het 'geholpen'? Dat vroeg GG zich gisteren ook af. Gaat nog niet soepel hier, en morgen weer werken wordt ook best een eh, uitdaging. Het zitten, vooral. Vergaat het Pompel al beter? Eerlijk is eerlijk: GG is een makkelijke patient, geen zeikerd. Dat scheelt wel (dat niet zo verzorgende ligt echt aan mij, niet aan hem).

Hee, mijn meisjewordt wakker. Die heeft gisteravond de hele weg terug van Mims zitten ouwebeppen ipv slapen, en heeft vannacht zomaar 2 uur gekrijsd. Da's best lang. Eruit, erin, melk, knuffel, rondlopen, bij ons in bed: NIKS hielp. Totdat het zomaar over was. Ik hou heel veel van haar, maar een beetje praten is niks geen overbodige luxe.

Kjong, ik heb een pretpakket kleedt uw Chipita aan klaarstaan; mag dat mee op weekend voor de overdracht?
lieve meis, van harte gefeliciteerd!!!!! 5 jaar alweer!!!

Ik red het even niet om op iedereen persoonlijk terug te komen. Heb alles gelezen en geef zoveel om jullie allemaal dat ik hoop dat iedereen zich gauw weer beter voelt, dat ik vind het fijn is dat we er zo voor elkaar zijn als het nodig is en dat aso ex een lul is.

Verder ben ik verdietig, weet niet hoe het kan maar heb kinderen out of hell ineens. Gisteren ben ik uiteindelijk met mijn dochter in mijn armen in slaap gevallen omdat ik niet de dag wilde laten eindigen hoe hij eindigde. Vandaag overdag ging het beter, het was echt een leuke dag tot er vanaf een uur of 5 weer opnieuw gezeik begon: schreeuwen , niet luisteren (maar dan ook echt niet in die zin van negeren), uitlachen( ons wel te verstaan), eigen zin doordrijven (tot in het oneindige) en gruwelijk brutaal. Nu dus weer de dag met ruzie (samen) en straf (zij) en tranen (ik, weliswaar buiten hun zicht) ge-eindigd. Ik weet even niet hoe het komt en wat ik er aan doen kan. Heb dit nooit eerder gehad, op 1 of andere manier was ik nooit eerder radeloos.

Het zal wel weer overgaan maar zie nu alweer op tegen morgen na het werk......

Bovendien toen ik KK optilde krak gehoord in kijn rug en nu dus rugpijn.bah.
Ach Bentetje toch. Da's allemaal niet leuk. Zal wel een fase zijn, maar dan niet een leuke. Hoorde laatst ook een ouder iets zeggen over dat de kinderen na een paar weekjes school opeens even heel vervelend zijn. Bah. Hoop dat je morgen na het werk een andere sfeer vindt en/of zelf energie genoeg hebt het aan te kunnen.

Ik ben nog steeds niet bijgelezen, sorry daarvoor.

Wind en Bentetje gingen toch Landallen daar waar ik afgelopen week Landalde? Ben benieuwd of jullie in zelfde bungalow logeren als wij. Wind heeft een kans van 1 op 6 weet ik, want die logeert in zelfde type bungalow vertelde ze. Daar zijn er maar 6 van. Heb een briefje achtergelaten. Maar weet niet of de schoonmaakster het zal vinden. Bedenk me namelijk nu pas dat de kans dat schoonmaakster het vind inderdaad klein is, dat ik dat dus goed had bedacht. Maar dat ik niet rekening mee had gehouden dat er deze week nog andere gasten in dat huisje logeren. Oeps. Die vinden briefje dan misschien wel. Affijn. Mochten jullie in huisje 553 logeren, check dan de zandloper eens!
Meisjetoet, van harte met je 5de!

Zijn er nog wensen uitgekomen vandaag?

Anders nu even blazen.

Lieve Meis & lieve Toet, van harte gefeliciteeeeerd!!

Lief zeg, al die felcitaties. Voor bedtijd heb ik ze even bekeken met Meis. Vooral die spekkiestaart zag ze irl wel zitten!

Trusten. Dat een ieder maargoed mag slapen, met mooie dromen en dat de regen van morgen aan iedereen voorbij mag gaan.

Meis gaat met een tas vol traktaties naar school morgen.

Ik heb 's middags een begrafenis. Het broertje van mijn oma is tijdens onze vakantie overleden. 69 geworden, een nakomertje in de familie. Generatie mijn ouders dus eigenlijk, en ik ken 'm als oom. Verdriet en vreugde lag dus weer dicht bij elkaar de afgelopen week....
Oh ja, moest voor vandaag steeds aan de verhalen over de cadeautjes op kinderfeestjes denken. En was benieuwd of de eerste Barbie er in huize Toet bij zou komen vandaag. Maar nee, Barbie has not entered the building (Yet).

Score wel:

Nieuwe (tweedehandse) fiets

een schoolbord, met whiteboard

leuke kliederschort

blik met koekjesvormpjes

Dvd van Pippi (ook leuk voor mamma ) en van Over the Hedge

Grote zak ouderwetse kralen

Knutselkoffer met knutselinhoud

Stickerboek

Knutselpakket om frutsels in je haar te maken

Spel (Waar ben je?)

Opa en oma, kleine oma, pake en beppe, lieve tante, leuke buuv en wij hebben leuke cadeautjes verzonnen al zeg ik het zelf en het dus prima gered zonder Barbie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven