Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Hihi, ik zal je fototip onthouden Dream! En weet je dat ik vanochtend exact hetzelfde dacht? Waaaaaarom heb ik m'n camera niet mee; halfhoge mistflarden over weilanden, koeien en paarden er half bovenuit en een rode zonnebal erboven. Super! (Maar ja, om om 7:30 u door de polder te rijden is weer minder.....)

By the way; geitenboerderij is best, hoor! Hahaha, ik neem wel een zak oud brood mee. Trouwens, Apekooi??? Ben al beetje lang niet bij Kardinge geweest, maarreh...kun je daar ook koffie krijgen? Of is het alleen maar voor basisschoolleeftijders die in touwen en ringen hangen?

Bloes; jeetje. Hoe erg kan een Ex zijn?! Manman, die van jou verdient wel een award wat dat betreft. Wat een supereikel, zeg! Geen woorden voor...

Voormalige Barman klinkt goed?! Gewoon over de tafel heentrekken en hoppatee!

Toet bijgeslapen? En Pim...tjezis, hoe erg kan het je tegenzitten?! Heeft Leentje moord en brand geschreeuwd, of had Pompel d'r nog redelijk af kunnen leiden..... (Vreselijk, een baby die gilt om eten en het nog niet kan krijgen. Brrr.... )

Bam; hoop dat shot je vandaag niet al te zeer plaagt, maar dat zal ijdele hoop zijn??? Pling-moment van Kjong klinkt wel aannemelijk. Rondneuzen op schoolplein, dus !

Hmmm... hier ontzettend duf en slaperig. Maar vanmiddag 2 (!) promoties bij te wonen, dus das wel leuk. En omdat een van de twee ontzettend veel op mijn lab is geweest en ook nog eens een superleuke meid is, ga ik vanavond naar haar promotiefeest. Ha, ik zal wel veruit de oudste zijn, maar zie zo'n "studenten"-feest nog wel even zitten! Xoplief heeft al aangeboden de kids morgenochtend tot 9:00 u te willen vermaken (daarna gaat zaak open), dus ik kan ook nog een redelijk uitslapen... HIEPHOI!
JEEJIPPIE BLOES HEEFT GEWONNEN!!!!

SMS; Joehoe! op alle fronten gewonnen! Aso meot met terugwerkende kracht betalen en daar kan hij niet onderuit. Wat een opluchting, ongelofelijk!

Heb haar even gebeld (ze zat in kleedkamer sportschool), ze is zo blij!!

Champagne!
WAUWWAUWWAUW! Heb kippevel, gewoon........ Hartstikke gefeliciteerd, BLoes, en wat fijn dat je erkenning en centjes krijgt! SUPERDESUPER, zeg!!
Zucht. Wauw. This makes my day....
Morguh!

Whoehahaha Dream, had je die borsten-foto's in dat online fotoalbumpje willen proppen? En dat op je werk, enzo?

En ook ík dacht vanmorgen hetzelfde, qua foto's maken. Zag erg mooie spinnenwebben, zijn er behoorlijk veel trouwens.

En Kjong slaat spijker op z'n kop. Je kent me erg goed, my dear. Het zal ook wel vluchtgedrag zijn en als het te lang allemaal smooth en gelikt loopt, ga ik me vervelen. Gistermiddag speelde Noah bij een jongetje uit zijn klas (leuk dat-ie aansluiting heeft!) en die moeder is een heel leuk en lief mens, heb ik al in de gaten.

Ze kwam Noah thuisbrengen en kwam nog even binnen, ze vroeg of ik me welkom voelde in dit durp, aangezien de meeste mensen hier nogal sceptisch tegen nieuwelingen aankijken en er erg geroddeld wordt, het schijnt hier behoorlijk 'ons kent ons' te zijn.

Dat vond ze vervelend en ze nodigde me uit voor een paar feestjes om een beetje te socializen. Ghe, zou ik een fles Sherry meenemen? Maar wel lief. Dus tóch: Al 1 leuke moeder gespot.

Goed.

Nou.

Eh..

Meer heb ik niet meegemaakt.
GEWELDIG!!!!

Gefeliciteerd, Bloes!

Hehe, gerechtigheid!

Oh, wat zou ik dat hoofd van Aso-ex graag willen zien! *evil-grin*

CHAMPAGNE!
\\:-)// (voor aso-ex) Heb Bloes gelijk sms'je gestuurd... ze zal wel denken, haha.

Ik kwam ook even goed nieuws melden: buurbaby is eindelijk geboren, pfoei, dus ik ben weer buurvrouw geworden, zeg maar.

Ben toch blij dat ik eerst even een stukje heb gelezen voor ik dit berichtje op het forum knalde, want wat een verschrikkelijk nieuws voor Clairy, zeg. Daar word je dan toch wel heel stil van. Bah.

Tsss, wil ik voor deze gelegenheid iets Champagnerigachtigs ontbijtigs serveren, krijg je bij 'Mimosa' alleen maar blommetjes

en een kat

óók leuk, natuurlijk, maar haalt het niet bij:

Bloes, gefeliciteerd meid!

Het is terecht en nu heb je bewijs!

deze vond ik ook wel mooi, trouwens.

Anyways, Xop.. bij de Apekooi kun je niet alleen stapels kindjes laten spelen (mijne vinden zichzelf inmiddels wel beetje te oud) maar vooraan kun je ook gewoon koffiedrinken. Doordeweeks hoef je voor volwassenen niet te betalen, dus...
Later is nu
Kijk aan, Hert, zomaar een leuke moeder in het durp. Ongeloofloos

Ik heb trouwens last van een eigenwijze schuurdeurdelende spin. Elke morgen moet ik z'n spinneweb (dat is een hij, toch?) voor de schuurdeur weghalen, voordat ik m'n fiets kan pakken. Vanmorgen bedacht ik me dat ik, als een spin een beetje meer geheugen heeft dan een goudvis, maar beter op kan gaan passen voor wraakacties. Gevolg: Ik durf m'n schuur niet meer helemaal in, uit angst dat er een spin in m'n nek springt

Mijn borsten heb ik opgestuurd naar Viva.nl (nouja, de foto dan) voor de pink ribbon actie elders op deze site.
Later is nu
(als ik zie wat een lappen tekst ik hier dagelijks plaats, vraag ik me af waarom ik m'n weblog niet bij kan houden.., tekst genoeg, kennelijk )
Later is nu
Hmmm...lekker, champagne bij m'n ontbijt!

Enneh...jij mag het zeggen, Dream! Volgende week dinsdagochtend om 10:00 u? Donderdagmiddag 15:00 u? Lijkt me leuk jou eens in real te zien!
donderdagmiddag 15.00 uur bij de Geitjes, lijkt me goed

(ff checken of ik niet een vergadering heb ofzo )

Oh, LD moet trouwens voor fysiotherapie. Kennelijk hebben ze in het begin over het hoofd gezien dat er toch een scheurtje in de enkelbanden zat
Later is nu
ziehier het vrouwelijk alternatief voor de Vanille Cola

Ik heb regelmatig last van een terugkerende vaginale schimmelinfectie, de medicijnen van de huisarts werken altijd maar tijdelijk. Nu las ik dat honingzalf van Revamil fem goed schijnt te helpen. Heeft iemand al ervaring met honingzalf? Ik hoor het graag.

Dit is een quote van een ander topic, trouwens. (foei Dreamer)
Later is nu
Ja, maar daar krijgt je kerel zo'n plakkerige bek van...

Wat wilde ik nou toch typen?
Jahoe, onze adoptiebaby is geboren!

Lang leve de Qrummel! Nog een reden om aan de sjampannie te gaan vandaag, hiephoi.

~pakt lijm, theedoeken en wcppapier mee om een gigantische ooievaar voor in de kasteeltuin te gaan knutselen~
mimsey wijzigde dit bericht op 05-10-2007 11:37
Reden: had nog wat nodig om te knutselen
% gewijzigd
~zet het -nog zweterig- op een zuipen~

Wat heerlijk zeg!!!! En de Qrummel is er en maakt het goed. Net als haar moeder, dat is natuurlijk ook super! MK is jarig, ook al feestelijk. En mijn Zus komt vandaag naar Provinciedorp. En w.s. komen de nieuwe kleren van de Bloesjes met de post. En ik hoef me geen zorgen te maken over de betaling. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lekker!

Wel grappig: ik heb veel sms-jes verstuurd en krijg van bijna iedereen de reactie: eindelijk gerechtigheid. Zo zie ik dat ook. En ik zie een Aso-ex met zijn kop tegen de muur slaan want die heeft hele domme dingen gezegd in de zitting En daarom is hij nu het haasje.

Moest zo aan mijn moeder denken. Ze had als motto: "eerlijk duurt het langst" Daar kun je lang en kort over discussiëren maar ik ben zo opgegroeid en het is mede-oorzaak dat ik zo verschrikkelijk gefrustreerd raakte van de Aso die al liegend en huichelend zijn gelijk leek te krijgen.

Heeft mijn moeder tóch gelijk gehad, als die jaren!
Jouw moeder was een wijze vrouw, Bloes.

En een hele bijzondere, dat kun je zien aan haar dochters!
Ooh, Bloes, het is je ook zo gegund!! En meid wat heerlijk dat je even niet over geld hoeft na te denken. Maakt het leven toch ongecompliceerder, niet dan?!

En ook hier op gevoed met o.a. hetzelfde motto! Is gewoon een waarheid als een koe!

Hahaha, inderdaad, ik denk dat Xoplief honingzalf niet zo ziet zitten..... Leuk bedacht, Dream! Oh, en hartstikke goed, donderdagmiddag om 15:00 u. Mss in AK nog even de precieze lokatie? Of kan ik het, als ik afslag Kar. neem, het ECHT niet missen.....?

Ik ken Qwertu natuurlijk niet heel goed, maar ben zo tussen de topics door vaak op d'r "gestuit" en vind het dus ook SUPER dat ze haar beeb zolang heeft kunnen "binnen"houden. Fijnfijnfijn dat zijzelf en beeb het goed maken!!!

Goh, ben er helemaal blij van; Bloes goed nieuws en beebje gezond geboren. Fijne berichten!
Minder fijn bericht; Dotta heeft haar dijbeentje gebroken.

Allemachtig, het zit die kleine schat ook niet mee dit jaar. En de grote schat ook niet. Arme Dotta, arme Lil...en arme GG.

Lieverds, ik denk aan jullie. Hopelijk heeft het lachebekkie niet teveel pijn, en is het een "mooie breuk" (goh, wat klinkt dat stom, maar ik hoop gewoon dat ze snel herstelt...).

Hele dikke zoen voor jullie, en een extra knuf voor lieve-lieve-Lil.
Jezus, Ik las het ook net in het Kasteel (neeheee, ik lees bijna nooit ergens anders, maar ik wou even weten of Qrummel een XX of een XY-tje was.....).

Allemachtig, Lil, het zit jullie eventjes niet mee, qua gezondheidsperikelen rondom Dotje! WAT EEN SCHRIK, man. Pffff.....

Ik hoop fijn met Mims mee dat het een "mooie" breuk is, en dat de boel snel hersteld. En ook voor je man natuurlijk een spoedig herstel van zowel rug als gekwetste ego (wat zal ie zich KUT voelen). Omhels ze allemaal maar langdurig!

Sjemig, typ ik net nog dat er zoveel fijne berichten waren.............
Olé voor Qrummel! Wat fijn dat het goed gaat.

Olé voor Bam, die toch aansluiting op het schoolplein heeft gevonden

Oh nee voor La Dotta!! Wat zielig voor het arme kleine meiske Hoop dat de pijn meevalt - heb totaal geen ervaringen met breuken (en hoop dat ook zo te houden). Zoen voor Lil en Dotta.

OLÉ voor Bloes, die eindelijk gerechtigheid heeft gekregen. Sluit me bij Bam aan; wil nu wel héél graag die kop van AsoEx zien. Prutser.

Olé voor mij, want ik moet nu boodschappen doen en we doen, vanillecolatechnisch gezien, een omweg naar de AH. En nog eens olé voor mij want ik ga vanaaf GRUWELIJK aan de tapas en de sangria. Zal er op alle olé's eentje hijsen.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
hier even net als net: juichen voor bloeske, meid wat ben ik BLIJ voor je!!!! en een enorme knuffel voor la dotta, wat zielig zeg! En ook voor GG want wat zal die zich klote voelen.....hopelijk is de ergste pijn gauw weg!
Even copy-paste uit Kasteel, met toevoeging dat het inderdaad een 'mooie' breuk is, (soortvan) gelukkig. GG heeft beurse rug en veel knik in de knieen, ik kijg stresshoofdpijn maar valt verder mee en ons mooie moppie laat zich goed troosten en is vooral helemaal moe (ze trilt nog steeds, zo zielig).

Copy-paste:

Valt toch wel mee hoor, met Dot's beentje, want als ik GG's en oppas' beschrijving hoor van hoe GG&Dot geduikeld zijn ben ik allang blij dat ze niet beide hun nek of rug hebben gebroken. GG heeft haar uit beschermreflex zo klemvast gehouden dat waarschijnlijk daardoor, in combinatie met landingsklap, het beentje gebroken is, maar dat is nog stuk beter dan met haar snoetje op de plavuizen. Of minder erg, hoe je wilt. Maar wel erg schrikken inderdaad. En erg flash back van ziekenhuisverblijf 2 maanden terug; ik kwam gang opgerend en hoorde haar al van verre "Mama-mama-mama, néénéénéé!". Arm popje mijn meisje

Afijn, alweer tijdje thuis, beentje hoeft niet in gips want ze loopt nog niet (is dat slome gedoe toch nog ergens goed voor) en beenvlies niet beschadigd, wel goed ingezwachteld ("neeneeneenee!!") ze wil liefst tegen mij, anders ook wel tegen GG aanhangen (gek, ze wil altijd liever GG, tenzij ze dus echt iets Ergs heeft), GG is beurs maar ok, en we gaan weer even concentreren op elkaar vasthouden, ademinademuit, komt goed, rust in de tent.

(Maar nou wil ik wel graag even dat het klaar is met alle gedonder en ziek...)

einde copy-paste

En verder ben ik ontzettend ontzettend blij en opgelucht dat de Asolul gewoon moet dokken voor eigen kinders, wat ergens niet meer dan normaal is natuurlijk, en dat er daarmee hopelijk weer wat lucht in het financiele Bloesbestaan komt. Meisje, wat een gedoe en HULDE voor je volharding en je niet laten wegdrukken door die gedeukte ego-Aso.

En we hebben inderdaad een Qrummel In Da Castle! En dat is ook heel goed nieuws en ik begrijp dat Qrummel het goed doet... En dat is ook pak van mij hart. Welkom op de wereld, lief vers qindje!
Lil! Sjeumig, wat naar voor La Dot!!

En voor GG, die zal zich ook niet echt lekker voelen vandaag, gok ik zo.

Jeee. En het was zo'n goed begin van de dag, al die vrolijke feestelijkheden!

Sterkte meis, kus voor je mooie dochter! (en GG mag je zelf platzoenen. )

Whoehaha Alex, you rock! Speciaal omrijden om vanille-cola te halen bij de AH. Dat worden leuke uurtjes vanavond...

Gesprek gehad met juf van Noah en ik heb er een goed gevoel over.

Juf legde uit dat Noah echt met een achterstand is begonnen op school, deze school hanteerd het 'ik/maan/roos/vis.. etc' leersysteem (veilig leren lezen) terwijl vorige school een ander leessysteem gebruikt. Het Veilig Leren Lezen -systeem schijnt in een behoorlijk rap tempo te gaan, voor ieder nieuw woordje en allerlei woordencombinaties, hebben ze slechts 1 a 2 dagen. Noah is 2 weken later begonnen en om die reden dus 2 weken achterstand terwijl het heel belangrijk is dat een kind vanaf begin van dat leessysteem meekomt, anders later in de knoei. Heel aannemelijk allemaal. Om die reden krijgt hij dus inderdaad eigen werk en doet hij niet mee met klassikale oefeningen. Hij moet eerst achterstand inhalen. Heb nu een boekje meegekregen om thuis met hem verder te oefenen.

Qua zwemles geldt net zo iets. Ieder kindje uit klas van Noah heeft zwemdiploma A al. Zwemles begint in dit dorp met 4 jaar en in groep 2 heeft iedereen dat diploma al in zijn/haar zak. Noah heeft na een jaar zwemles nog bijzonder weinig geleerd dus hij valt gewoon een beetje buiten de boot en moet dus extra geholpen worden. Ga hem dus alsnog aanmelden voor zwemles buiten schooltijden.

Al met al een goed gesprek, duidelijkheid verkregen en prettig gevoel bij acties van juffen. Ze zijn zo rot nog niet. :-)
OH wat een schrik bij La Dotta Hoe is dat gebeurd? Kennelijk een ongeluk met GG, als ik het goed lees. Sterkte met de gevallenen Lil! En met je eigen schrik. Misschien moet je maar met Alex meedoen, vanavond, want Sangria en Tapas klinkt als een overheerlijke en broodnodige combinatie tegen schrik (of zonder schrik, gewoon lekker Olé )

Fijn dat je duidelijkheid hebt gekregen over Noah Bambi!

ik vind dat trouwens altijd zo'n stomme titel "veilig leren lezen" Denk ik gelijk aan Bert Visscher met 'de helm'

En Super van Qrummeltje! Wat is het nou? Een XX of een XY?

Ik neem thuis de afslag ' het kasteel ' wel even voor Q en Q

Hier is het namelijk borreltijd!

Zo!

wijn dus

naast de champagne

en de tapas
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven