Clomid, Wel en wee wie kletst er mee?????

28-03-2008 07:52 1474 berichten

Nieuwe schrijfsters natuurlijk welkom.
Alle reacties Link kopieren
Robien: Gelukkig viel het tel. mee! Wanneer mag je weer beginnen met de primolut?

Ik hoef inderdaad maar vijf dagen duphaston te gebruiken (2 tabletjes per dag) dus dat valt wel mee inderdaad. (zeker gezien de 'positieve' bijwerking haha)

Rustig aan en 'take care'!
Goed zo Robien! gewoon aan de bel trekken als jij denkt dat dat nodig is! het is jouw lijf en jouw gevoel, dus laat die assistentes maar kletsen! en wat fijn dat je nu op progesteron geprikt gaat worden. misschien dat ik toch ook maar eens naar het ziekenhuis bel dat ik dat oiok wil... ik heb nog geen positieve ovu-test,..maar het kan natuurlijk nog komen. zit nu op dag18. ben benieuwd, lijkt me wel erg fijn om te hebben, want dan weet ik tenminste dat het werkt! ik heb nu steeds nog het gevoel dat het helemaal niet werkt die clomid. ik heb wel sinds gisteren ene heel opgeblazen gevoel in mn baarmoeder. hebben jullie dat wel eens gehad voor een eisprong???? het voelt echt alsof er iets op knappen staat, maar goed,..misschien dat een van jullie hier ervaring mee heeft. ik ben benieuwd naar jullie gevoel dat je hebt voor de eisprong!
Hoi meiden,

Robien, wat goed dat er nu even wat meer vaart in komt. En dan te bedenken dat er vast ook mensen zijn die dan maar gewoon afwachten, niet bellen en een half jaar trouw die 50 mg slikken, zonder dat ze weten of het effect heeft..

Hier alles rustig. Ik voel niets, vandaag dag 26, dus ook te vroeg om iets te voelen. Ben benieuwd of ik uit mezelf ongesteld wordt. Moet dus tot koninginnedag wachten of er uets gebeurd. Als ik dan niet zwanger ben, en niet ongesteld, mag ik bellen voor een primolut kuur. Handig trouwens, dat dat op konininginnedag is, ik denk dat ik de dag ervoor maar doe, anders moet ik denk ik wachten tot 2 mei met bellen...

Heb trouwens met mijn vriend afgesproken dat we vrijdag een test doen (als ik niet ongi ben), dat is dag 30 en dan zijn we allebei vrij. Of zal ik nog wat langer wachten met testen? (wordt toch een negatieve test, dat weet ik 99% zeker....maar je hebt dan nog steeds die 1% kans he?)

groetjes!
Ha meiden!

@Robien: Was bezig aan een inhaalslag van alle gemiste berichtjes en wilde je al een hart onder de riem gaan steken, maar gelukkig zie je het zelf ook alweer een beetje zitten. Die onzekere buien horen erbij, helaas, maar geeft niks: spui het hier maar lekker. Gelukkig zit er weer een beetje schot in de zaak: nieuw kuurtje, progesteron prikken etc, zo weet je tenminste waar je aan toe bent. En zo zie je maar: door je wijsheid van je mede-lotgenoten hier, ben je toch weer een stapje verder. Goed zo meid!

@Dory: Hou er de moed maar in, we duimen voor die sprint-zwemmer van je! Misschien helpt het een beetje als ik zeg dat de prognose bij ons ook niet ideaal was. Kleine infectie bij manlief die van invloed was op de zaadkwaliteit, maar ja tegen alle verwachtingen in was het dus toch raak...

En voor de rest: ik help jullie hopen! Kan niet wachten tot de tabel weer wat groener wordt, past wel bij de lente toch...?

Moet eerlijk zeggen dat ik het soms lastig vind vaker op jullie twijfels te reageren. Lees nog steeds zeer regelmatig jullie berichtjes, die forum-check is bijna verslavend , en leef erg met julie mee, maar ben bang dat mn verhaal soms ook wat confronterend voor jullie is. Tja, en ik wil jullie niet onnodig kwetsen of confronteren...!? Ik weet het: ik heb beloofd om jullie op de hoogte te houden van mn wel en wee en doe dat ook heel graag. Wil alleen maar zeggen dat jullie me moeten laten weten wanneer jullie dat liever niet meer hebben. Mij stoten jullie daarmee echt niet voor mn hoofd, ik begrijp het wel, echt!

Ben nu alweer 8 weken en nog steeds kwaalvrij: heb alleen iets stevigere (maar zeker geen pijnlijke/gevoelig) borsten, verder helemaal niks. Voor mij morgen ook een spannende dag: eerste controle bij de verloskundige.

Veel liefs, Cecila
Hey Cecila!

wat leuk dat je weer wat van je laat horen! en als ik voor mezelf spreek vind ik het alleen maar ontzettend leuk om alles van je te horen over je zwangerschap! dat je nog steeds geen kwaaltjes hebt zeg! wat fijn! die misselijkheid die sommige hebben lijkt me echt vreselijk!

maar hou ons op de hoogte he! heel veel succes en plezier morgen bij de verloskundige!
Cecila: ik denk dat ik voor iedereen 'spreek' als ik zeg dat we het juist heel leuk vinden om iets van je te horen! Je weet vaak precies de juiste te woorden te vinden om ons een hart onder de riem te steken! En als we dan jouw berichtjes lezen over een kwaaltjes vrije zwangerschap (en ook nog eens grotere borsten op de koop toe ), dan weten we weer helemaal waar we het voor doen! Dus voel je alsjeblieft niet 'te veel'! Heel veel succes morgen bij de controle! Laat je snel weten of alles goed is?

En meiden inderdaad, als ik jullie toch niet had, was ik gewoon met een kluitje het riet ingestuurd door die assistente met de maandagbleus, dat is toch erg! Kennis is macht Ik had het er ook al met mn vriend over en ik zei echt van als ik niet wist hoe dat bij jullie allemaal ging, had ik weer weken voor jan l*l moeten wachten! Dus bij deze: Dank!

Barbera: toch wel weer spannend hoor! Inderdaad is de kans niet groot, maar het zal niet het eerste wondertje zijn! Ik duim enorm voor je en als het deze ronde niet raak is kan je hier in ieder geval al je frustraties kwijt...

Marinde: vervelend dat je het gevoel hebt dat de clomid niet aanslaat! Je hebt het over een opgeblazen gevoel in je baarmoeder...mmh, ik weet wel dat een bijwerking kan zijn een opgeblazen gevoel in je maag, misschien dat dat het is? Ik hoop nu in ieder geval op een positieve ovutest! Op welke dag ben je ookal weer begonnen, kan het zijn dat je te laat bent begonnen en dat de eisprong al geweest is?

Sannemie: bedankt voor je steun! Wauw jouw kuurtje is maar 5 dagen, wat heerlijk! Nu hopen dat je een beetje snel ongesteld wordt en dan eindelijk....!! Ik mag over een paar dagen alweer beginnen gelukkig, op naar de volgende ronde!

Meiden, succes allemaal weer

Slaap lekker allemaal!
Hoi Cecila, net als Robien en Marinde wil ik ook zeggen dat je juist lekker mee moet blijven praten, juist het positieve dat jij uitstraalt hebben wij nodig. en als ervaringsdeskundige kunnen we je natuurlijk ook niet missen!!!
robien, ik ben op dag 14 begonnen, zou dat te laat kunnen zijn met clomid 100??
Marinde: dag 14? Volgens mij is dat prima en is de kans klein dat je hem dan mist. Frustrerend he als het al niet eens lukt om een positieve ovutest te krijgen, laat staan een zwangerscpatest...

Misschien kan je vandaag je gyn bellen leg je je twijfels uit en vraag je of je te bloed prikken mag komen (dag 19 zit je toch) dan kunnen zij kijken of er een eisprong geweest is. Dan heb je tenminste zekerheid én weet je gyn met zekerheid of er wel of geen eisprong is geweest (ovu testen schijnen het niet bij iedereen te doen...) Wat ik wel lees op internet en hier is dat wij één van de erg weinigen zijn die clomid zonder controle gebruiken, dus dit is een hele redelijke vraag!

Fijne dag allemaal!!
dat is misschien wel een goed idee ja! ik denk dat ik dat maar even doe! dank je wel, echt fijn dat we elkaar zo kunnen helpen!

hoe zou het trouwens met ratjetoe zijn?????
nou, heb gebeld! heb vanmiddag een belafspraak! ik hoop dat ik dan misschien morgen langs kan komen om op progesteron te prikken! wat een toestanden allemaal he....
Marinde: wat goed! Soms moet je gewoon het heft in eigen handen nemen hoor, voor de gyn zijn we ook maar een nummer, en anders gebeurd er niks! Ik ben benieuwd wat de uitkomst van de belafspraak wordt, heel veel succes!

Doty: hoe is het met jouw? Nu dus flink aan de klus en volgende maand dan iui, of heb ik het verkeerd begrepen?

Had ik toch nu net wat bloedverlies... Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken het is een heel klein beetje en bruinig van kleur(sorry voor de onsmakelijke details) maar misschien wordt het wel een ongi? Ik zit op dag 33, dus het zou natuurlijk nog kunnen, maar had me er helemaal niet meer op ingesteld eigenlijk! (Misschien toch wat te ongeduldig geweest naar gyn toe, ahum ) Heb ook helemaal geen krampjes in mn buik.... nou ben benieuwd of het doorzet!

Liefs!
Cecila vind het juist leuk om te horen hoe het met je gaat. Positieve succesverhalen kunnen we hier altijd gebruiken, het helpt ons ook om positief te blijven denken als de hoop weer een keer tot zeer laag niveau gezakt is. Of het moet zo zijn dat je er zelf niet prettig bij voelt. Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment misschien niks meer hebt met onze clomidverhalen. Maar van mij mag je in ieder geval blijven schrijven hoor! Ik hoop dat alles goed was bij de verloskundige?

Robien en Marinde wat goed dat jullie aktie ondernemen. Zo zie je maar dat als je er zelf niet achteraan gaat, er weinig gebeurd en er veel tijd "verloren"gaat.

Robien zou misschien best een ongie kunnen zijn, bij mij begon dat met Clomid op dag 32.

Marinde en mag je je bloed laten prikken?

Hier verder vrij rustig. Heb vandaag ook bloed moeten laten prikken op progesteron (zit op dag 22). Ben benieuwd wat gyn vrijdag zegt, ik hoor dan hoe ze het volgende maand aan willen pakken.
hai lady's

tis wat, heb ik vanochtend gebeld. de assistente zegt, ik zet je op de lijst hoor! je wordt vanmiddag voor 2en gebeld door de gyn en anders na 4en. nou, ben dus niet gebeld!! ik vind dat zo lullig! toen ik belde om 5 uur kon ik ze niet meer bereiken. dat kon maar tot half 5. ben wel pissig zeg! ik hoopte dat ik dan morgenmiddag langs kon komen om te prikken,... dat feest gaat niet door. stom he! (heerlijk, om zo even te spuien! dank!)
@Marinde: Das balen zeg, ben je helemaal voor nop bereikbaar geweest. Morgen nieuwe poging...?

Oke, jullie hebben me overtuigd: ik blijf lekker meelezen en -schrijven. Ben er ook eigenlijk veel te nieuwsgierig voor om dat niet te doen Bij de verloskundige was alles oke. Vooral veel info gekregen en vragen beantwoord. Helaas nog geen onderzoek of hartje geleuisterd. Daarvoor schijnt het nog een beetje te pril te zijn. Nou ja, eigenlijk wil ik vooral heel graag de bevestiging dat het allemaal echt waar is, maar er is natuurlijk geen enkele indicatie die erop wijst dat dat niet zo zou zijn. Uitgerekende datum is nu begin december. Heb de opdracht gekregen iets meer te eten, in ieder geval elke 2 uur een klein beetje. Dus meteen maar langs de winkel geweest voor wat lekkere en gezonde tussendoortjes: eierkoeken, sultana's, fruit etc. Ook een afspraak gemaakt voor de 1ste echo, over 3 weken is het zover, spannend!
Hoi Cecila, Spannend hoor de eerste echo!!!

Marinde, jeetje wat een miep die assistente, of zou het aan de gyn liggen?? vandaag zo vroeg mogelijk bellen dan maar?!

Sneeuwwitje, vervelend he die "wacht" weken.

hier alles rustig, ik wacht op mijn eisprong, die zal ergens begin volgende week zijn.

iedereen een mooie en zonnige dag gewenst, o wat is het lekker met dit weer. word hier echt heel erg vrolijk van.
Hallo dames,

Daar ben ik ook weer eens, heb al weer veel te lang niets van me laten horen en op jullie gereageerd. (maar heb jullie wel af en toe in de gaten gehouden hoor, kan het toch niet laten)

Ik zag dat er weer een aantal nieuwe schrijfsters zijn: welkom! We worden echt een grote groep he, leuk hoor, en wat ik hier ook ergens las: "kennis is macht", daar ben ik het helemaal mee eens!

@Cecila: blij te lezen dat je toch hier blijft schrijven. Je bent juist een goede stimulans/mooie successtory voor ons, daar doen we het voor he? Vind het ook heel interessant te lezen wat ons straks ook allemaal staat te wachten. Over drie weken de eerste echo, spannend hoor!!

@Robien en Marinde: het is me wat met die gyn's, we worden gewoon een beetje aan het lijntje gehouden, maar toch altijd goed om zelf actie te ondernemen. @robien, ben benieuwd of die ongi nog door gaat zetten, zul je net zien he? en @Marinde: kan me heel goed voorstellen dat je daar woest van wordt, als wordt beloofd dat je wordt teruggebeld en daar zeg maar heel de dag op rekent en dan uiteindelijk niets hoort

@Dory: ik heb je verhaal over de hsg gelezen, jeetje, meid, wat heftig! trouwens ook goed te lezen dat je er nog steed positief in staat, go snelle zwemmers go!!

@Barbera: spannend, wordt jij de volgende in het rijtje. Ik duim voor je.

Vanaf hier ben ik de draad een beetje kwijt, maar ik leef met jullie allemaal mee hoor!!

Hier erg stress-volle periode gehad. Ik kreeg namelijk vorige week te horen dat ik toch niet in juli al in amerika kan beginnen, maar pas in september. Ik balen als een stekker natuurlijk (want dan zou ik ook pas weer in december/januari officieel met de clomid kunnen beginnen). Gelukkig heeft mijn baas een mail gestuurd, en nu kan ik toch voor 3 dagen daar al in juli terecht, dus het gaat toch door, maar jeminee, wat heb ik me weer opgefokt de afgelopen dagen. Ik had gewoon geen zin om het steeds maar weer uit te stellen terwijl iedereen om ons heen gewoon meteen zwanger wordt. (als ik toch pas in september had kunnen beginnen was ik toch gewoon begonnen met clomid en dan zou ik het zelf gewoon afzeggen als ik toch zwanger zou blijken te zijn, lekker puh)

Maar goed, mijn voornemen om nog 1 ronde 100mg te doen om te kijken of dit wel aanslaat, gaat dus ook nog gewoon door. Ik ben gister begonnen met het eerste pilletje provera. Vorige keer had ik na die tien dagen provera alleen een piep klein beetje bruin slijm (sorry), ben benieuwd of er nu wel een fatsoenlijke ongi komt.

Ik hoop dat ik af en toe nog met jullie mee mag blijven kletsen en dat dit topic ook nog bestaat in oktober als ik terug ben (maar dan hopelijk wel met jullie als ervaren deskundigen met allemaal een dikke buik!)

Ik houd jullie in de gaten!!

X Daan
Ha Daantje,

Wat een gedoe soms he, zo'n buitenland-avontuur. Erg herkenbaar, ben op dat terrein natuurlijk ook een beetje een ervaringsdeskundige Bij ons wisselden de plannen soms ook dagelijks. Niet zozeer omdat wij zo wispelturig zijn, maar omdat het bedrijf de ene keer dit bedenkt, de andere keer weer dat, de ene leidinggevende vindt dat je op een bepaald moment echt onmisbaar bent op een bepaalde plek, de volgende natuurlijk precies het tegenovergestelde beweert, grrr.... Samen deelden we de frustaties en onzekerheid, de rest van de familie vertelden we meestal maar de helft. De volgende dag zouden de plannen er tenslotte wel weer heel anders uit kunnen zien En wat die dikke buiken in oktober betreft, hopelijk komt dat helemaal goed! Succes met de voorbereidingen en op naar een vloeiende menstruatie

Good luck, Cecila
Hallo allemaal!!

Ja ben er weer na een een lange tijd! Zeer hectische periode achter de rug met een overlijding binnen mijn familie. Ben nu weer een beetje 'bekomen van de schrik'.

Ik heb alle updates gelezen. Vind dat het tijd wordt voor een nieuwe zwangere binnen onze groep! :-D Ben nog steeds aan het duimen voor iedereen.

Ik moet vandaag mijn 6de Provera tablet innemen, morgen de laatste en daarna wachten op rood! Ik begin dan op dag 3 met 100 mg Clomid! Hopen dat het nu wel aanslaat!

Ik leef met iedereen mee hier, vooral met de meiden die domme assistentes aan de telefoon krijgen! (weet er alles van!)

Ik zal vanaf nu wel wat vaker posten.
Daantje en shinzy: leuk om weer iets van jullie te horen! Heb jullie wel een beetje gemist hoor! Shinzy wat vervelend een overlijden... gecondoleerd daarmee. Ik kan me voorstellen dat je dan even heel andere dingen aan je hoofd hebt! Hoeveel dagen slik je de provera dan, 7 maar? Wat lekker! Nou, Ik duim voor je dat de 100 mg wél zijn werk gaat doen! En gezellig als je weer wat vaker reageert!

Daantje: Jeetje spannend dat je nog een ronde gaat doen, wie weet, nu de druk er een beetje vanaf is...! En ik kan me heel goed voorstellen dat je niet nog later naar het buitenland wilde, je hebt nu toch in je hoofd wanneer je dan weer gaat beginnen met de clomid en als dat dan allemaal weer langer gaat duren... nee! Succes met je provera kuurtje en hopen op een goede ongesteldheid! Mocht je de vorige keer evengoed starten met de clomid, ookal stelde de ongi weinig voor?

Cecila: zie je, iedereen is hartstikke blij met jouw bijdrage op ons topic, dus lekker mee blijven schrijven! Schrijf je al mee, of wil je mee gaan schrijven met een 'zwangeren topic' of vind je het wel goed zo? Ik hoop dat iemand van ons je snel mag komen versterken als zwangere!

Doenja: veel plezier met klussen maar weer! Kan je je ventje wel af en toe strikken voor een kluspartijtje? Of is ie veel op pad?

marinde: wat ongelovelijk irritant die assistente (of gyn), zo slordig. Voor jouw is zo'n afspraak zo belangrijk en dan hoor je gewoon niks meer. Dat is ook weer zo'n teleurstelling dan! Heb je alweer proberen te bellen? En heb je al een positieve ovu-test?

Dory: al een 'tijdje' niets van je gehoord, is alles wel goed met je?

Barbera: en nog geen tekenen van ongi? Vrijdag testen he, spannend, ik duim voor je!

Sneeuwwitje: voor jouw is vrijdag dus ook een spannende dag! Ik hoop dat je bloed beeld een mooie eisprong laat zien!

Sannemie: en heeft bij jouw de ongesteldheid zich al aangediend? Ik weet wel dat het bij mij na de primolut wel een dag of vier duurde (omdat het zolang duurde heb ik toen zelfs een test gedaan omdat ik opeens dacht dat ik zwanger was ) Maar sommigen worden al héél snel ongi, dus afwachten maar!

Felientje: voor jouw wordt het nu ook wel erg spannend zeker, voel je al iets?

Bij mij is de ongesteldheid vandaag toch wel aan het doorzetten! Ik zit nu op dag 34 dus wel een beetje een lange cyclus, maar lijkt het er dan nu op dat de clomid 50 mg toch is aangeslagen of hoeft dan nog steeds niet, wat denken jullie? Ik ga op dag 5 gewoon weer beginnen met 50 mg en dan dag 19 bloed laten prikken, dan weet ik tenminste iets!

Meiden heel veel succes weer allemaal. En voor de meiden bij wie het nu erg spannend wordt: ik duim voor jullie!
Hey Daantje en shinzy! gezellig dat jullie er weer zijn! nu zijn we weer bijna compleet! hihi! Van dory alleen een tijd niks gehoord en van ratjetoe natuurlijk. Shinzy, gecondoleerd. kan me voorstellen dat je even geen zin had in het forum. fijn dat je nu een klein beetje van de schrik bekomen bent.

@daantje: wat een geheen en weer op je werk zeg.. zou ik wel zenuwachtig van worden! maar..je kunt nog wel even een ronde doen!

Barbera en felientje: zou het raak zijn?? of zijn jullie al ongesteld geworden? spannend hoor!

@robien: toch welfijn toch, dat de 50 mg is aangeslagen? beter een lange cyclus dan helemaal geen!

ik ben vanmiddag gebeld door de gyn! eindelijk! zij vertelde dat het heel normaal is dat je voelt dat je clomid hebt gebruikt. dus dat opgeblazen gevoel is te verklaren. ze zei ook dat het in dat ziekenhuis de gang van zaken is dat we eerst afwachten of er een cyclus komt (met zowel 50, 100 of 150) en als je dan nog niet zwager bent, dan gaan ze prikken op progesteron. ze zegt dat ik moet afwachten tot ik ongesteld wordt (of zwanger natuurlijk!) en als dat na 35 dagen nog niet het geval is, dan bellen en dan hoogt ze dosis weer op. dus dan hoef ik niet nog die 2 mnd met 100 mg door te gaan. Nou , prima. maar toch wel vreemd dat sommige meiden zo veel controle hebben en de ander bijna niet. nou ja, ik maak me er maar niet druk om. en probeer gewoon rustig af te wachten. Ben ik eigenlijk niet zo goed in, maar ik doe mn best! hihi!
Hallo allemaal

Even een vraagje: hebben jullie ook altijd na een eisprong en voor je ongie veel last van je borsten? Ik voel ze namelijk al een paar dagen erg goed en het wordt steeds erger. Heb er eigenlijk nooit last van gehad (wat wil je met bijna nooit een eisprong!). Nu begin ik erg te twijffelen, ik weet dat ik niet zwanger ben (99%), maar ja die 1% he. Daar hoop ik stiekem eigenlijk toch wel op! Ik denk ook allerlei dingen te voelen die er helemaal niet zijn (ben ik nou misselijk??). Al met al een duidelijk voorbeeld van wishful thinking .

Als ik dit verhaal van iemand anders zou horen, zou ik ook denken het kan beide kanten op en de enige mogelijkheid om het zeker te weten is afwachten (bah, wat haat ik dat woord!) Ik kan wel een test doen, maar het is nog veel te vroeg (dag 23) en ik mag ook nog niet van mezelf (pas over een week). Ik weet ook dat jullie hier helemaal niets mee kunnen, maar ik moest het even kwijt!
Hoi allemaal

De spanning hier begint wel een beetje te stijgen, zaterdag is de dag van de waarheid en ga ik testen! (stiekem gisteren al gedaan, maar natuurlijk negatief ). Ik moet zeggen dat ik nog steeds ontzettend zere borsten heb (dus Sneeuwwitje77, ik heb hier ook last van). Mijn temperatuur is nog steeds hoog en sinds een paar dagen zelf weer 0.2 graden hoger (wat op zich een goed teken is ). Indien ik toch gewoon ongie wordt, ga ik dus starten met de clomid. Van de gyn moet ik eerst de komende week nog afwachten of ik op een natuurlijke manier ongesteld wordt (of ander beter nieuws heb), en indien de ongesteldheid niet doorzet heb ik ook een recept provera gehad. Op de derde dag zou ik dan moeten starten met Clomid. Ik heb daar nog eventjes een vraag over: als ik gewoon nu op een natuurlijke manier ongesteld, wordt, dan kan ik toch ook gewoon starten met de clomid, toch ? O.

@ Marinde: fijn dat de gyn je dan toch eindelijk gebeld heeft! nu maar weer even afwachten dan... (we doen nix anders)

@ Robien goed dat de Clomid 50 goed aanslaat.... en ja, ik begin nu ook echt zelf wat zenuwachtig te worden....

@ Daantje: wat een spannende ontwikkelingen bij jou zeg..... pfff, al die buitenlandse ontwikkelingen... knap hoor

@ Barbera: als ik het goed begrijp hebben wij beiden een spannend weekend voor de boeg? ik hoop zo dat we een pos. test in handen mogen houden... (blijf wishful thinking)

Nou, jongens..... tot later !
hoi meiden!

wat is het stil hier vandaag!! ben ik niet gewend van jullie! hihi!

ik heb nog steeds last van buikpijn en sinds gisteravond ook erg gevoelige tepels. M'n ovulatietest-streepje was gister wel wat donkerder dan anders, maar nog niet helemaal even doker als het teststreepje.. dus kan er nog niks uit halen..

Maar die zere borsten,...wat zou dat nou weer betekenen? kan je dat ook hebben voor een eisprong ofzo? ik ga er namelijk niet van uit dat ik zwanger ben,..maar ja, klein kansje zit er altijd in natuurlijk!
Sneeuwitje, Felientje en Marinde, spannenede tijden voor jullie!!!! Ik voel ook altijd (niet bestaande) 'verschijnselen' wanneer het tijd wordt om te testen, hehehe. Grappig hoe je lichaam je voor de gek kan houden! Veel succes he, ik duim voor jullie!

Felientje, als je vanzelf ongi wordt dan kun je uiteraard op (dag 3?) gewoon met Clomid beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven