Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
Ik vind het echt heel vreemd, MissFine. Je had dus op 13 april je eerste cyclusdag. Dit betekent dat je vandaag op dag 32 zit. Als je pas over 2 weken naar de gyne moet, dan zit je al op dag 46. En dan krijg je pas een echo!? Dat is echt niet logisch. Normaal krijgen vrouwen echo's vanaf dag 10 ofzo, dan wordt in de gaten gehouden of er een ei groeit, die groot genoeg wordt om te springen en dan weet je genoeg. Als jij rond dag 46 een echo krijgt, is er helemaal niets te zien waarschijnlijk. Ik snap dit echt niet.
Mijn gyn zegt dat ze de volste vertrouwen heeft dat Clomid bij mij moet gaan werken. Ze heeft wel gezegd dat als het nu weer geen resultaat heeft gehad, ik doorgestuurd wordt naar de hoofdgynecoloog. Daar worden dan weer allerlei nieuwe testen gedaan. Als ik dalijk niet zwanger ben en ook niet ongesteld dan lijkt het mij dat ik geen eisprong gehad heb, en dus de Clomid ook niet gewerkt heeft?
He meiden!

Even snel hoor, moet echt naar bed zo.. echo was helemaal goed, morgen schrijf ik wat meer!

Liefs,

Snoopy
Dat lijkt mij dan ook MissFine, als je er binnen een week niets van merkt (niet zwanger en niet ongesteld), dan heeft het volgens mij niet gewerkt. Maar laten we uitgaan van het positieve! Deze keer is het vast aangeslagen bij je!

Snoopy, wat fijn dat de echo goed was! Ben je er nu geruster op?
Snoopy, wat een goed nieuws!!!!!

Ik moet zeggen dat het soms wel erg verwarrend is dat ieder ziekenhuis en iedere gyn z'n eigen werkwijze heeft. Toen ik clomid slikte, kreeg ik geen echo's en soms wel bloedonderzoek. De test was gewoon een zw.test op dag 35. Als ik dan niet zwanger was, moest ik gewoon weer aan de primolut. Menstruatie en eisprong zijn niet helemaal aan elkaar gekoppeld. Ik heb nl wel eens een eigen menstruatie gehad, zonder dat ik een eisprong heb gehad. Tja, het kan verkeren....

Nu bij het spuiten heb ik wel een stukje makkelijker, heb veel meer controle. Echo op dag 3, als die goed is beginnen met spuiten. Dan verder echo's vanaf dag 8 ongeveer en dan om de 4 dagen. Hoe sneller het ei groeit, hoe vaker ik terug moet. Toch kunnen ze met een echo niet alles zien. Soms zien ze bij mij iets zitten, wat een ei of een cyste kan zijn. Bloedonderzoek kan dan meer duidelijkheid geven. Ben toevallig vanmorgen nog naar het ziekenhuis geweest voor bloedonderzoek, ik krijg op z'n vroegst maandagmiddag de uitslag (fijn met die vrije dagen:()
hey meiden,

snoop, hoop dat je wat meer zekerheid hebt nu na die echo. Ben benieuwd naar je ervaringen!

idd verwarrend dat niet alle gynaecologen hetzelfde werken.

Ik moet zeggen dat ik de echo's ook erg prettig vond tijdens  het slikken van de clomid. In die zin dat ik tenminste wist of er sprake was van een groeiend eitje was. De eisprong bleek dan pas uit het bloedonderzoek maar toch wist ik dan of daar kans op was. De behandeling bracht naar mijn idee al behoorlijk veel onzekerheid met zich mee en nu wist ik rond dag 15 wel of het aansloeg of niet. Dat vond ik persoonlijk prettig zodat ik wist waar ik aan toe was. En inderdaad menstruatie en eisprong kunnen zeer zeker los van elkaar plaatsvinden. Het is en blijft toch echt een wonder als het allemaal goed gaat en je zwanger raken... er spelen zoveel factoren een rol!

Mijn kleine beweegt steeds meer, nu voel ik het ook steeds vaker als ik bezig ben. Erg leuk en bijzonder. 

Wij gaan do t/m zo met onze beste vrienden naar Praag! Kijk er erg naar uit!

Meiden, houd jullie taai en geniet van de vrije dagen!

Kus Gansje
He meiden!

Carpe Diem, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar in ieder geval een heel goede eisprong, geeft weer hoop voor deze ronde!

En dan het nieuws van die collega, wel heel fijn dat het wel gewenst is, maar af en toe heb ik dan ook zoiets van, hoe verzin je het. 1x onbeschermd vrijen of 1 pil vergeten en hup raak! Krijg er echt een rotgevoel bij.

Gansje, over die knieen optrekken, ik heb dat een hele tijd ook gedaan, maar de eerste keren na de operatie niet, vond de kans ook klein dat ik al een eisprong zou hebben, vandaar. Maar dus wel zwanger. Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt eigenlijk.

Leuk dat de kleine al zoveel beweegt, lijkt me zo raar eigenlijk, kan me er nog niets bij voorstellen! Fijne dagen in Praag! Ik moet helaas vrijdag werken, veel collega's van me zijn vrij. Maar het zal wel rustig zijn.

MissFine, ik vind ook dat je wel erg weinig controle krijgt van het ziekenhuis en weinig begeleiding, ik heb het idee dat je nauwelijks weet hoe het in elkaar steekt, ik vind het de taak van het ziekenhuis om je een beetje wegwijs te maken. En die late echo, volgens mij kunnen ze daar helemaal niets aan zien. En de gyn kan wel zeggen dat ze er vertrouwen in heeft dat de clomid werkt, maar waar baseert ze dat op? Dat is altijd maar afwachten. Het is wel goed om alles positief te benaderen, maar je moet ook wel reeel blijven. Net als Gansje en Gemini was ik erg blij met de echo's en bloedonderzoeken.

Gemini, maandag pas de uitslag, dat is balen, dan is ook ongeveer je nod toch? Maakt het wel extra spannend, als je nog niet eens zeker weet of je eisprong goed was of niet. Sterkte met wachten!

Gister dus de echo, liep 20 minuten uit en ik was zoooo zenuwachtig, werd alleen maar erger! Eindelijk aan de beurt, bij de echoscopiste, wel fijn op zich want die hebben veel meer tijd. Ik zag meteen al dat het frummeltje gegroeid was, zij ging hem/haar even beter in beeld brengen en het was echt heel duidelijk te zien, echt zo leuk! We zagen het hartje nu ook knipperen, ze kleurde de echo ook en toen zag je het nog duidelijker. Ook nog even het geluid aan gehad en het hartje klopte heel snel, veel sneller dan vorige keer (waar ik me dus ook zo'n zorgen om maakte). Ze kon ook de navelstreng al zien, die nu aangelegd wordt. En duidelijk het hoofdje, en een armpje en beentje, echt heel bijzonder. Als ik eraan denk of het opschrijf krijg ik weer tranen in mijn ogen. Ben echt zo blij, het lukt me nu echt om te genieten gelukkig! Ze hebben het nu goed opgemeten, het is nu 16,5 mm en dat staat gelijk aan 8 weken en 2 dagen nu. 2 dagen korter dan ik met temperaturen had gezien, maar die buikpijn zaterdag en zondag was dus wel verklaarbaar (had zondag mijn eisprong). Ik plaats even een link van een forum (even de spatie weghalen) waar mijn foto's opstaan, vinden jullie misschien wel leuk om te zien (ik ben al helemaal trots op mijn kleine frummel!). Van de eerste zwangerschapstest en de 2 echo's. Ik hoef trouwens niet meer in het ziekenhuis te komen, mijn bloeddruk was heel netjes. Ik heb 31 mei een afspraak bij de verloskundige!

http://www.zwangerschapspagina.nl/ album_personal.php?user_id=4774

Liefs,

Snoopy
Gemini, wat balen zeg dat je maandag pas hoort of je een (goede) eisprong hebt gehad of niet! Ik moet ook steeds zo lang wachten. Hopelijk heb je maandag goed nieuws voor ons!

Snoopy, wat supergaaf dat de echo zo leuk was! Ik ben blij dat je er nu helemaal gerust op bent en kunt genieten.
Voor de verandering ben ik er weer. Een tijd niet geschreven. Heb wel steeds gelezen hoe het jullie verging. Gemini balen dat je zo lang moet wachten. Wat zegt je gevoel?

Hier gaat alles z'n gangetje. Heb vorige week donderdag of vrijdag een eisprong gehad. Het is nu afwachten dat ik weer ongesteld wordt. Heb wel erg last van mijn buik gehad maar dat is gelukkig nu minder. Mijn temperatuur is lekker hoog (37,2). Als ik ongesteld ben dan komt de IUI erg dichtbij. Vindt het wel spannend, maar ben er niet zo heel erg mee bezig. Denk nog wel dat dat komt. Voor de rest heb ik niet zo heel veel bijzonders te melden
He meiden!

VrouwvanM, ik wil je geen valse hoop geven, maar is je temperatuur nu hoger dan normaal na een eisprong? Bij iemand op een ander forum was dat wel en toen bleek ze zwanger te zijn.... bij mij ging mijn temp nog meer omhoog toen ik al positief getest had. Ik hoop voor je dat het raak is en je geen IUI hoeft!

Ik heb een beebiesite aangemaakt, www.babyhermens.beebiesite.nl

Het is nog niet af, maar het is alvast een begin.

Liefs,

Snoopy

Hoi meiden,

Ik zal jullie ook weer eens op de hoogte brengen van hoe het met mij gaat.

Ik ben gisteren bij een homeophaat geweest en heb een korrel meegekregen van het middel Pulsatilla. Ik moet het een maand de kans geven en dan weer contact opnemen. Ik heb ook even Pulsatilla ´gegoogled´ en daar kwam ik erg veel positieve berichten tegen over menstruatiestoornissen en Pulsatilla (en dan de versie die je zelf kan kopen, zoals van VSM ofzo - dus veel minder heftige samenstelling als zo'n korrel), en het zou ook moeten kunnen helpen bij PCO. Verder schijn je echt een bepaald type mens te hebben waarbij Pulsatilla goed kan werken, zoals bijv. blond met blauwe ogen etc. En heel bizar, ik voldoe aan al die eigenschappen die voor dat type staan!

Verder zei hij dat veel hormoonstoringen ook kunnen liggen aan een energieblokkade die te maken heeft met het gebit en de verstandskiezen.  Als Pulsatilla niet werkt, wil hij me doorverwijzen naar een speciale tandarts.

Dus tja.... afwachten, de tijd zal het leren. Ik sta overal voor open, maar ik moet zeggen, ik ben wel voorzichtig en probeer mezelf wel te behoeden voor teleurstellingen. Maar het voelt op dit moment gewoon goed om dit soort dingen uit te proberen. Voorlopig moet ik er nog steeds niet aan denken om weer naar de gyn. te gaan.

Dikke kus

Kitty

quote:

He meiden!

VrouwvanM, ik wil je geen valse hoop geven, maar is je temperatuur nu hoger dan normaal na een eisprong? Bij iemand op een ander forum was dat wel en toen bleek ze zwanger te zijn.... bij mij ging mijn temp nog meer omhoog toen ik al positief getest had. Ik hoop voor je dat het raak is en je geen IUI hoeft!

Ik heb een beebiesite aangemaakt, www.babyhermens.beebiesite.nl

Het is nog niet af, maar het is alvast een begin.

Liefs,

Snoopy

Snoopy, wat gaaf hè, om dat zo te zien! Echt super!

Hoi!

Kitty, ik hoop dat het werkt! Ben zelf ook bezig om mijn basis met behulp van homeopathie goed te krijgen, dus de ph waarde van het lichaam, nieren, maag etc etc. Ik merk dat ik me wel lekkerder in mijn vel voel, dus dat is ook wel erg belangrijk! Nu nog een paar dagen wachten. Ik weet het niet. Het ene moment heb ik echt buikpijn, of komt er een vlaag van misselijkheid. Het andere moment is dat helemaal niet zo. Nu weet ik hoe je geest je lichaam voor de gek kan houden, dus ik ga er maar even van  uit dat het verder niets is dit keer!

Snoopy, super zeg die goede echo. Ik ga zo even je site bekijken!!!!
quote:

Hoi!

Kitty, ik hoop dat het werkt! Ben zelf ook bezig om mijn basis met behulp van homeopathie goed te krijgen, dus de ph waarde van het lichaam, nieren, maag etc etc. Ik merk dat ik me wel lekkerder in mijn vel voel, dus dat is ook wel erg belangrijk! Nu nog een paar dagen wachten. Ik weet het niet. Het ene moment heb ik echt buikpijn, of komt er een vlaag van misselijkheid. Het andere moment is dat helemaal niet zo. Nu weet ik hoe je geest je lichaam voor de gek kan houden, dus ik ga er maar even van  uit dat het verder niets is dit keer!

Wat gebruikt jij voor homeopathische middelen Gemini? En gebruik je nu ook nog de hormooninjecties? Sorry hoor :$, weet het even niet meer....

Liefs,

Kitty
He meiden!

Kitty, leuk weer van je te horen! Ik hoop dat het gaat aanslaan, ik heb zelf ook wel vertrouwen in homeopathie. Dat van die tandarts, zou ik ook raar van staan kijken, maar ik geloof daar ook wel in. Ik weet niet of jullie dat ook wel eens hebben, maar dan krab ik bijvoorbeeld op m'n rug omdat ik jeuk heb en dan voel ik in mijn been ook. Blijkbaar staat alles in je lichaam wel in verband met elkaar (of ben ik nou zo'n rare? ;))

Gemini, ik hoop dat het bij jou je behandelingen ondersteunt! Spannend voor je morgen, ik ga voor je duimen! Als in ieder geval die eisprong maar weer goed is, kan je dan weer echt hopen op meer. Maar die misselijkheid is wel een goed teken, ik had dat een paar dagen voor mijn nod ook, maar soms ook niet en eten was geen probleem, alleen dingen die ik altijd lekker vond, hoefde ik opeens niet. Heb het weekend op Texel wel elke dag sate op, heel typisch! (moet er nu niet aan denken...). Maar iedereen is anders, ik hoop dat het voor jou nu echt een keer raak is en die vage misselijkheid een eerste teken is!

Bedankt voor je berichtje in mijn gastenboek trouwens!

Gisteren bij mijn nichtje geweest, voor de doop van de baby. Moest allemaal een beetje stiekem, want ik wil de rest van de familie later inlichten (iedereen zit wel te vissen, maar dat doen ze altijd al... wel moeilijk om mijn mond te houden!) Mijn nichtje had nog wat cadeautjes voor ons, moesten we dus heel stiekem uitpakken in de bijkeuken, wel grappig. Het zijn 3 buikbanden (2 maten), 2 boekjes met voornamen en een groeikalender. Echt heel lief! Voordat we naar hun toegingen ben ik bij hun in het dorp naar de Miss Etam outlet geweest en 2 broeken gehaald  (een spijkerbroek en een beige zomerbroek, beetje workermodel) en een truitje. Kostte samen 47 euro, normaal heb je daar maar 1 broek voor, echt wel beter! Maar goed, de eerste outfit heb ik nu dus, de rest komt later wel... het is dat we nu toch daar waren. Die broeken zitten ook nog veeeeel te groot bij mijn buik, maar kan me voorstellen dat ze over een tijdje erg lekker zitten.

Voor de doop, zijn we nog naar het grafje van het eerste kindje van mijn nichtje geweest (is met 37 weken in haar buik overleden), ik heb het er altijd erg moeilijk mee, maar nu ik zwanger ben, hou ik het nauwelijks droog en springen de tranen weer in mijn ogen... het is gewoon niet voor te stellen als dat met je kindje gebeurt. Ik probeer er ook niet teveel aan te denken, maar hij hoort net zo goed bij onze familie en vergeten kunnen we het toch niet. Ik moest het op het formulier van de verloskundige ook aangeven, is ook niet voor niets denk ik, denk dat ik in huilen uitbarst daar als ze erover gaat vragen...;(. Ben sowieso de laatste tijd erg emo, ik heb vorige week het boek van Kluun, 'komt een vrouw bij de dokter' gelezen, tranen met tuiten heb ik gehuild! Zou ik normaal ook wel hebben, maar het leek wel of al mijn lief en leed eruit kwam. Lucht wel lekker op.

Verder gaat alles heel goed, eten gaat aardig, maar avondeten niet echt, zelfs een pizza krijg ik niet op. En groente is al helemaal vreselijk, dus daar eet ik helaas weinig van, maar ben bang als ik wel door ga eten dat alles eruit komt, dan maar liever weinig eten.

Zo langzaam als de tijd ging in de medische molen, zo snel gaat het nu lijkt wel. Ben alweer 9 weken vandaag. 31 mei komt ook al dichtbij, hoop dat ik dan weer een echo krijg. En anders wachten we nog even, of als ik het echt niet meer uithou, laten we een pretecho doen.

Voor jullie blijf ik lekker duimen! (en plassen voor Gem en meelezers die ook pregnyl gebruiken natuurlijk)

Liefs,

Snoopy
MissFine, joe is het met jou? Heb je inmiddels al een zwangerschapstest gedaan of ben je misschien ongesteld geworden? Ik ben heel benieuwd!

VrouwvanM, op welke cyclusdag zit je nu en wanneer is je NOD? Misschien ben je wel hartstikke zwanger! Zou te gek zijn, zo vlak voor de IUI!

Kitty, wat goed dat er op homeopatisch gebied nog genoeg te doen is, dan hoef je in ieder geval niet de MMM in. Is ook heel vervelend als je je daar niet goed bij voelt....

Snoopy, wat leuk die site die je gemaakt hebt! Geniet maar lekker van je zwangerschap. En het gaat inderdaad snel zeg! 9 weken alweer! Super!

Gemini, heel veel succes morgen! Hopelijk heb je een goede eisprong gehad en kun je gaan hopen op meer!

Over mezelf heb ik op dit moment niets bijzonders te melden. Vrijdag heb ik mijn laatste tabletje Clomid genomen en ik zit nu op cyclusdag 9. Weten jullie eigenlijk dat als de Clomid aanslaat of je dan ook elke keer rond dezelfde cyclusdag een eisprong hebt? Of kan dit nog verschillen? De vorige keer had ik hem rond dag 21. Dus ik moet in ieder geval nog even geduld hebben...
quote:

quote: gemini75 reageerde

Wat gebruikt jij voor homeopathische middelen Gemini? En gebruik je nu ook nog de hormooninjecties? Sorry hoor :$, weet het even niet meer....

Liefs,

Kitty

Ik ben onder behandeling bij een praktijk in Bladel (agbladel.nl) waarbij naar aanleiding van de uitslagen van mijn lichaam door onder andere elekto accupunctuur medicijnen voorgeschreven zijn om mijn lichaam wat betreft de basis in orde te krijgen. Ik heb daarom verschillende medicijnen gehad voor mijn aandoeningen, zoals hyperlite, lymfelite, melatomatine, royal jelly etc. Dit hoeft dus bij anderen helemaal niets te doen of kan zelfs tegen werken, bij mij werkt het wel!

Verder ben ik inderdaad nog steeds telkens bezig met het spuiten van Puregon en het spuiten van Pregnyl (dank je Snoopy, las op jouw site al dat je meedoet bij Moeders voor Moeders, vind dat altijd heel erg fijn als mensen dat willen doen!!!!!*;, kan daardoor toch maar mooi doorgaan zo!!!)

Ik zet dus een beetje op 2 paarden in en hoop dat de alternatieve de reguliere ondersteunt!!!!
Snoop, wat goed dat jullie ook naar het grafje van dat babietje gaan, vind ik toch wel heel erg mooi!

Ik blijf nog maar even in hoopstand, maar voel het merendeel van de dag helemaal niets.....ook geen pijn in borsten ofzo. Ben bang dat ik mezelf voor de gek zit te houden. Ik zou willen dat de tijd wat sneller ging, merk dat ik echt ongeduldig ben:$
Heerlijk een paar dagen vrij geweest. Heeft me wel weer goed gedaan. Even bijkomen van alle hectiek op het werk.

CarpeDiem, met de Clomid heb ik niet altijd precies op dezelfde cyclusdag een eisprong gehad dat wisselde wel eens. Ik heb wel drie keer achter elkaar een cyclus van 28 dagen gehad. Deze keer helaas niet (denk zelf een cyclus van 37 dagen, zit nu op dag 33).

Ik hoop ook wel dat ik zwanger ben en merk aan mezelf dat ik me gek zit te maken. Voel me helemaal niet anders of zo. Dus denk ik dat ik gewoon ongesteld moet worden ;(. Mijn NOD is vrijdag.

Gemini wanneer is jouw NOD.

Snoopy jij bent al weer 9 weken zwanger. Gaat eigenlijk best wel snel.

Ben je erg moe of valt het mee?

Kitty ben jij nog aan de Clomid of ben je daar mee gestopt? (sorry dat ik het vraag maar ik weet het niet meer)

Missfine hoe gaat het met jou?

Gansje misschien heb je het al gezegd maar wanneer ben je uitgerekend?
quote:Gemini wanneer is jouw NOD.Hoi!

Heb net te horen gekregen dat er een eisprong is geweest, dus dan zou mijn ei op woensdag 9 mei zijn gesprongen, betekent dat ik officieel woensdag mijn NOD heb. Nu maar hopen dat die N ook echt goed wekt en het dus een Niet ongestelheidsdag is. Is wel mijn verjaardag, dus wie weet brengt dat geluk:P
wekt is natuurlijk werkt.....
He meiden,

VrouwvanM, lekker he zo'n weekend weg, even lekker bijkomen. Wij gaan 1 juni een weekend naar Barcelona, 18 juni 2 weken naar Frankrijk en 1 september weekendje in hotel. Dus ook al lekker wat dingen in de planning. Ik ga voor je duimen voor vrijdag!

Gemini, wow, weer een eisprong! Voor jou ga ik ook duimen natuurlijk, zou wel heel geweldig zijn al je op je verjaardag positief zou testen!

Hier alles goed, ik heb een uienquiche in de oven staan, had ik echt zin in en dat komt niet vaak voor, dat ik echt ergens zin in heb. Ik hoop dat dat nog zo is als ie klaar is. Heb constant een hongergevoel, maar geen zin om te eten en als ik dan niet eet, wordt ik misselijk(er). Ben verder niet zo moe, had alleen vannacht erg slecht geslapen (hooguit 4 uur) omdat vriendlief de hele tijd aan het k*tsen was (teveel alcohol is niet goed voor een mens... maar dat heeft hij nog niet altijd door helaas), heb lekker een halve dag vrijgenomen en lekker bijgeslapen. En vanavond weer op tijd naar bed. Ik heb trouwens een afspraak gemaakt voor donderdag voor een rondleiding bij het kinderdagverblijf, lijkt me erg leuk! Zo raar om daar nu al mee bezig te zijn, maar je moet op tijd inschrijven. Ben wel heel benieuwd, ben nog nooit op een kinderdagverblijf geweest.

Liefs,

Snoopy
Gemini, wat super! Je hebt weer een eisprong gehad! Zou helemaal super zijn als je inderdaad op je verjaardag een positieve test in handen hebt. Ik ben nog steeds heel hard voor je aan het duimen.

Ook voor jou draaien mijn duimen, Vrouw van M voor vrijdag.

En voor mijzelf is deze week ook best spannend. Een paar weken geleden hebben we weer zaad van mijn man ingeleverd en vrijdag hebben we een afspraak met de gyne. De vorige keer was het zaad niet slecht, maar ook niet echt goed. Hopelijk is het in ieder geval niet slechter nu, dat zou wel een klap voor ons zijn (ookal probeer je er wel een beetje op te rekenen).
Snoopy, wat fijn dat je je nog steeds goed voelt, op de misselijkheid enzo na dan. Ik merk aan je manier van schrijven al dat je volop aan het genieten bent. Hartstikke goed! En het lijkt mij ook wel heel raar om al bij een kinderdagverblijf te gaan kijken als je nog maar zo kort zwanger bent, maar het schijnt inderdaad wel nodig te zijn om hier op tijd mee te beginnen. Veel plezier alvast!
Hoi,

Met mij gaat het nog steeds een beetje het zelfde als vorige week. Ik heb heel de tijd van die opvliegers ( denk dat het hetzelfde voelt als je in de overgang bent hahahahaha ) 2 weken geleden had ik erg veel pijn in mn buik, was in de week dat ik ongesteld had moeten worden maar dat is niet gebeurd. Dat duurde tot ongeveer vorige week maandag. Vorige week nergens last van gehad en nu sinds 3 dagen weer van die opvliegers en veel pijn in mn buik. Denk toch dat het door de zwaardere Clomid komt? Ben ondertussen nog steeds niet ongesteld geworden....

Volgende week dinsdag moet ik naar mn Gyn. Ga haar natuurlijk wel vertellen dat ik deze klachten gehad heb.

Verder niet veel nieuws hier voorlopig :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven