combisleeper
vrijdag 30 december 2011 om 07:12
vrijdag 30 december 2011 om 08:04
Mijn zoon van net twee slaapt er nu in. Net als zijn grote broer ooit. Ik vind hem ideaal. Hij ligt lekker warm. Ik doe hem wel een romper en pyama aan. Zoon is nogal een koukleum. Hij heeft zelfs sokken erbij aan! Maar dan geen deken, die wil hij niet.
In de zomer gebruik ik altijd een andere slaapzak. Ik zou niet weten welk deel ik wanneer moet gebruiken.
In de zomer gebruik ik altijd een andere slaapzak. Ik zou niet weten welk deel ik wanneer moet gebruiken.
vrijdag 30 december 2011 om 11:11
zaterdag 31 december 2011 om 20:39
Wij vinden het ideale slaapzakken. Ooit de baby-variant gekocht en vanaf zoon's 1e jaar overgestapt op de grotere variant. Wij gebruiken meestal alleen de buitenste slaapzak met mouwen, en zoon draagt daarbij een lange mouwen romper of een hemd met daaroverheen een pyjama-trui. Hij ligt verder nog onder een deken (maar daar wiebelt ie onder vandaan gedurende de nacht).
zondag 1 januari 2012 om 01:15
quote:Naski schreef op 30 december 2011 @ 11:11:
Wat ik wel wat verwarrend vindt, de temperatuur op een babykamer is toch meestal niet onder de 15 graden? Dus waarom zou je een baby dan in zo'n warm geval stoppen?
Onze dochter (1 jaar) slaapt in een gewone slaapzak met daarover een lakentje en een dun dekentje. En ze heeft een pyjama aan.Ipv van het lakentje en dekentje dat jij hebt, gebruiken wij de twee delen combisleeper. Maar dan weet ik wel zeker dat ze er de hele nacht onder/in ligt. Het is nl nogal een woelwater.
Wat ik wel wat verwarrend vindt, de temperatuur op een babykamer is toch meestal niet onder de 15 graden? Dus waarom zou je een baby dan in zo'n warm geval stoppen?
Onze dochter (1 jaar) slaapt in een gewone slaapzak met daarover een lakentje en een dun dekentje. En ze heeft een pyjama aan.Ipv van het lakentje en dekentje dat jij hebt, gebruiken wij de twee delen combisleeper. Maar dan weet ik wel zeker dat ze er de hele nacht onder/in ligt. Het is nl nogal een woelwater.
zondag 1 januari 2012 om 01:23
Hier (jaja, geloof het of niet) slaapt zoon in combisleeper (2 delen) met pyjama en romper, start onder deken. Huisverwarming blijft s nachts gewoon aan en als wij naar bed gaan of als hij huilt doe ik het extra kacheltje nog aan. Hij heeft het anders echt koud!
We hebben hem aangeschaft voor zoon die in een fase alleen maar op de grond wilde slapen. Midden in de winter, erg koud!
Ik gebruik hem alleen met 2 delen. Is het daar te warm voor dan krijgt hij ssn andere slaapzak aan.
We hebben hem aangeschaft voor zoon die in een fase alleen maar op de grond wilde slapen. Midden in de winter, erg koud!
Ik gebruik hem alleen met 2 delen. Is het daar te warm voor dan krijgt hij ssn andere slaapzak aan.