combisleeper

12-12-2010 21:48 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
is dit nou echt veel fijner dan een gewone slaapzak??

kan een kindje van 11 maanden al in de slaapzak vanaf een jaar of is deze echt nog veelste groot??

we hebben een nieuwe slaapzak nodig en zit heel erg te twijfelen tussen een gewone en de combi
Ik heb voor mijn zoontje altijd de combisleeper gehad en ik vond het ideaal. Duur, maar op MP prima te doen. Ik vond het heel handig dat ik steeds een laagje, of alleen de mouwen af kon doen. Daar moet ik bij zeggen dat zijn kamertje heel koud en heel warm kan worden en hij een nogal kouwelijk kind is.

Mijn dochter heeft het veel minder snel koud en omdat we alleen de grotere combisleeper hebben, heeft zij hem niet aan gehad en ik heb hem niet gemist. Het ligt dus een beetje aan het kind.

Die slaapzak van een jaar past waarschijnlijk wel bij een kind van 11 maanden.
waarom twijfel je?

Ik heb hem niet trouwens, en heb hem nooit gemist. Met koud weer doe ik een dikke slaapzak zonder mouwen aan en ligt hij onder een deken.
Oh ja, dat is het ook. Mijn zoontje ging zijn hele bed door en bleef niet onder de deken liggen. Mijn dochter ligt netjes rustig in bed.
onder een deken lukt niet want K draait nogal in haar slaap.

ik twijfel omdat hij mij handig lijkt je koopt er 1 en kan een paar jaar vooruit .daarbij kan hij in de auto stoel in ook wel handig aangezien wij veel reizen.

maar hij is zo duur opzich als je alles omrekend ( 2 slaapzakjes per jaar x gemiddeld 3 jaar kom je uit op 6 slaapszakken van ongeveer E10,00 dus kom je bijna even duur uit)valt het mee maar je moet nu wel even ineens veel geld neerleggen
Maar met één combisleeper ben je toch ook niet klaar? Wat als je kind ziek is of ongelukjes krijgt? Dan moet je dus wat achter de hand hebben.

Ik heb geen ervaring, ik zie de meerwaarde niet. Hema slaapzakken werken prima voor mij.
Vind het een onding. Tweedehands aangeschaft om als (bij)cadeautje aan iemand te geven, maar vond het niet handig. De mouwen klopten net niet en bij de hals veel tochtruimte.

M.i. is een (wollen)slaapzak met aparte mouwen handiger. Dus een slaapzak met een soort van bolero erbij.
Die Hema-slaapzakken met mouwen zijn niet te vergelijken met de combisleeper. Misschien die van de Prenatal wel hoor.

Op MP zijn ze trouwens veel te vinden.
Ik vind het een ideaal ding. Je zou eens naar een babyzaak moeten gaan ter vergelijking en til een gewone winterslaapzak en zo'n combisleeper eens op. De combisleeper is veel steviger en zwaarder, dat vonden mijn kinderen erg lekker liggen. Toch het gevoel van een deken op/om je terwijl ze nog te onrustig waren om onder een echte te blijven liggen. en ik vind hem door de laagjes ook veel warmer. Maar ook hier een heel oud en koud huis, dt scheelt of het nodig is.
Ach, ik heb hem nog niet gemist... Dochter van anderhalf slaapt daarnaast meer dan prima, dat zou ook geen reden zijn voor mij.
Ik heb er 2 via MP gekocht, maar ik vind ze niet fijn. De pasvorm vind ik belabberd, hoofd- en armsgaten te groot. Ik gebruik hem alleen als de andere (hema-)slaapzakken in de was zitten of als we nog met de auto moeten als mijn zoontje al slaapt. Maar ik zou er dus nooit zoveel geld aan uitgeven, ik vind dat het absoluut niet waard.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven