combisleeper
zondag 12 december 2010 om 21:48
zondag 12 december 2010 om 21:52
Ik heb voor mijn zoontje altijd de combisleeper gehad en ik vond het ideaal. Duur, maar op MP prima te doen. Ik vond het heel handig dat ik steeds een laagje, of alleen de mouwen af kon doen. Daar moet ik bij zeggen dat zijn kamertje heel koud en heel warm kan worden en hij een nogal kouwelijk kind is.
Mijn dochter heeft het veel minder snel koud en omdat we alleen de grotere combisleeper hebben, heeft zij hem niet aan gehad en ik heb hem niet gemist. Het ligt dus een beetje aan het kind.
Die slaapzak van een jaar past waarschijnlijk wel bij een kind van 11 maanden.
Mijn dochter heeft het veel minder snel koud en omdat we alleen de grotere combisleeper hebben, heeft zij hem niet aan gehad en ik heb hem niet gemist. Het ligt dus een beetje aan het kind.
Die slaapzak van een jaar past waarschijnlijk wel bij een kind van 11 maanden.
zondag 12 december 2010 om 22:01
onder een deken lukt niet want K draait nogal in haar slaap.
ik twijfel omdat hij mij handig lijkt je koopt er 1 en kan een paar jaar vooruit .daarbij kan hij in de auto stoel in ook wel handig aangezien wij veel reizen.
maar hij is zo duur opzich als je alles omrekend ( 2 slaapzakjes per jaar x gemiddeld 3 jaar kom je uit op 6 slaapszakken van ongeveer E10,00 dus kom je bijna even duur uit)valt het mee maar je moet nu wel even ineens veel geld neerleggen
ik twijfel omdat hij mij handig lijkt je koopt er 1 en kan een paar jaar vooruit .daarbij kan hij in de auto stoel in ook wel handig aangezien wij veel reizen.
maar hij is zo duur opzich als je alles omrekend ( 2 slaapzakjes per jaar x gemiddeld 3 jaar kom je uit op 6 slaapszakken van ongeveer E10,00 dus kom je bijna even duur uit)valt het mee maar je moet nu wel even ineens veel geld neerleggen
zondag 12 december 2010 om 22:06
zondag 12 december 2010 om 22:33
Ik vind het een ideaal ding. Je zou eens naar een babyzaak moeten gaan ter vergelijking en til een gewone winterslaapzak en zo'n combisleeper eens op. De combisleeper is veel steviger en zwaarder, dat vonden mijn kinderen erg lekker liggen. Toch het gevoel van een deken op/om je terwijl ze nog te onrustig waren om onder een echte te blijven liggen. en ik vind hem door de laagjes ook veel warmer. Maar ook hier een heel oud en koud huis, dt scheelt of het nodig is.
zondag 12 december 2010 om 23:02
Ik heb er 2 via MP gekocht, maar ik vind ze niet fijn. De pasvorm vind ik belabberd, hoofd- en armsgaten te groot. Ik gebruik hem alleen als de andere (hema-)slaapzakken in de was zitten of als we nog met de auto moeten als mijn zoontje al slaapt. Maar ik zou er dus nooit zoveel geld aan uitgeven, ik vind dat het absoluut niet waard.
-