Dankbaar

13-05-2012 14:50 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van moederdag moet mij even van hart dat ik dankbaar ben met de stiefmoeder (wat een rotwoord) van mn zoon.

Het is niet vanaf het beging geweest dat ik gelukkig met haar ben, maar nu wel.

Ik ben dankbaar dat zij mn zoon ziet als haar eigen kind, alles voor hem over heeft......

Zojuist een sms verstuurd met dezelfde strekking.

Gewoon even een topic om alle goede, lieve, betrouwbare stief moeders een hart onder de riem te steken.

Mn zoon is gezegend!!
De zon gaat op en de zon gaat onder - Japans gezegde
Wat mooi Leo-niesje! Wat fijn dat je het zo kunt zien, zo'n stiefmoeder. Dat je jezelf niet bedreigt voelt daardoor.
Later is nu
oeps moet zijn danKbaar in OP
quote:dreamer schreef op 13 mei 2012 @ 14:51:

Wat mooi Leo-niesje! Wat fijn dat je het zo kunt zien, zo'n stiefmoeder. Dat je jezelf niet bedreigt voelt daardoor. Ik heb er lang over gedaan . Maar in mn idee heeft hij er een extra moeder bij gekregen. Vandaar.. vaak hoor je alleen maar de slechte geluiden.
Wat een leuk bericht!
Ga in therapie!
Wat lief! <3

Maar wel echt gemeend, in de ideale wereld heeft elk kind zo'n extra-ouder.
Lief van je!
Mooi
Nou ja, in een ideale wereld blijven alle ouders bij elkaar
Ga in therapie!
Wat lief van je! En ook van de stiefmoeder van je zoon, dat zij hem als haar eigen kind ziet. Ik denk dat je zoon daarin best een rijk kind is
Wat leuk om te lezen.
Dankjewel! Ik ben ook stiefmoeder, niet degene die jouw berichtje heeft ontvangen, maar ik zou graag eens een keer zo'n berichtje willen ontvangen. Het raakt me wel dat er een "echte" moeder inziet dat het ook iets positiefs kan hebben.
Ik heb zo'n lieve stiefmoeder .. Ik ben echt stapelgek op haar en nog elke keer als ik haar en mijn vader zie, dolblij en dankbaar dat mijn vader met haar is hertrouwd. Ze is echt een lieverd en een voorbeeld voor mij.

Ik heb haar gister een kadootje gebracht, maar dit ga ik nog even op een mooie kaart zetten en aan haar sturen...
Computer says nooooo
Ik denk je haar het mooiste moederdag hebt gegeven. Lief!
Lief Leo niesje!

Wat fijn ook voor de stiefmoeder van je zoon dat ze zo gewaardeerd wordt! Ik denk dat ze een hele mooie moederdag heeft.
Ik ben ook blij met de stiefmoeder van m'n kids! Heb je idee gepikt, net sms gestuurd
quote:mimootje schreef op 13 mei 2012 @ 16:50:

Ik ben ook blij met de stiefmoeder van m'n kids! Heb je idee gepikt, net sms gestuurd Beter goed gejat dan...
Wat lief zeg, fijn dat jullie allemaal het beste met elkaar voor hebben, je hoort het zo vaak anders..
quote:FullHouse schreef op 13 mei 2012 @ 15:37:

Dankjewel! Ik ben ook stiefmoeder, niet degene die jouw berichtje heeft ontvangen, maar ik zou graag eens een keer zo'n berichtje willen ontvangen. Het raakt me wel dat er een "echte" moeder inziet dat het ook iets positiefs kan hebben.Bij deze dank je wel voor alle goede zorgen
En ik maar denken dat ik een emo-muts ben.. Blijkbaar maar niet.

Bloos, grote steen maar dank voor ale complimententen
quote:FullHouse schreef op 13 mei 2012 @ 15:37:

Dankjewel! Ik ben ook stiefmoeder, niet degene die jouw berichtje heeft ontvangen, maar ik zou graag eens een keer zo'n berichtje willen ontvangen. Het raakt me wel dat er een "echte" moeder inziet dat het ook iets positiefs kan hebben.Hier sluit ik me bij aan. Complimenten TO!
Wat ontzettend lief en leuk om te lezen! En wat een super actie!
quote:dubiootje schreef op 13 mei 2012 @ 15:35:

Nou ja, in een ideale wereld blijven alle ouders bij elkaar Tjaa dat wel, jammer genoeg leven we niet in de ideale wereld. Laten we er dan maar het beste van maken
"Bij deze dank je wel voor alle goede zorgen "

De tranen staan werkelijk in m'n ogen. Wat ben jij een lief mens!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven