De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Mida, das geen lekkere heenreis geweest zeg. Ik herken je helemaal in wat je van de vakantie vond. (ook je stukje op hyves) Wij vonden de omgeving ook niet zo heel bijzonder, en waren best vaak opzoek naar iets van een uitje, wat er dan niet was...Trouwens bij de pony's rechtdoor, dan kwam je bij ons. Echt heel vlakbij dus.

Wij hebben ook besloten niet zover meer te gaan, vonden het niet zo'n hele bijzondere omgeving. maar we zullen zien haha.

Maar het scheelt in ieder geval dat de camping wel heerlijk was. Was het druk? Via welke organisatie hadden jullie geboekt?

Nikki, hoe was de eerste zwemles? Dat zal best even druk zijn met dat er allemaal bij. R. begint maandag weer en gaat die week ook op donderdag beginnen op de BSO. Spannend dus.

Jaimie, dikke knuffel voor jou. Ik vind het knap dat je het nog een kans geeft en ik hoop heel erg dat het goed uitpakt. Dus je vond het een beetje tegenvallen de Koningin Julianatoren? Wij zijn vorige week in sprookjeswonderland geweest, leuk!!!! Alleen t. werd gestoken door een wesp, zo zielig.

Met paps gaat het de goede kant op. Ze hebben besproken welke operatie hij zal ondergaan, nierbesparend of geheel verwijdering etc. etc. Daar moet hij nu over gaan nadenken. Bij beiden is daarna geen chemo nodig maar er zijn wel wat risico's en complicaties. Zeker ook voor de toekomst.

haha t. roept ook alleen maar ijssssss en rent dan al naar de diepvries om die open te trekken. Die zit helaas aan de onderkant dus dat gebeurt nogal eens, ook om acht uur s ochtends. Mag ze het niet, dan stort ze bij voorkeur ter plekke neer. te grappig. :-)
Kikkie, de camping zat vol maar was niet zo masaal als ik verwacht had, wel gezellig druk eigenlijk. Wij hadden rechtstreeks bij de camping geboekt. Ik heb echt totaal geen idee wat we volgend jaar willen doen, zeker niet zo ver weg, maar omdat de kinderen het zo goed hebben gedaan in de auto misschien wel op 1 dag rijden afstand. Wij gingen zelf vaak naar Oostenrijk en ik moet zeggen dat ik daar ook wel weer zin in heb, maar voor hetzelfde geld wordt het Belgie of Duitsland oid.

Fijn dat het met je vader weer wat beter gaat, jammer dat hij nu meteen weer het volgende voor zijn kiezen krijgt, gelukkig hoeft hij geen chemo.

Jaimie, wij zijn vorig jaar naar Julianatoren geweest en ik vond het eigenlijk wel leuk, zeker voor die kleintjes. Het is wel een takke-eind rijden en ik vond het behoorlijk duur, maar we hebben ons er eigenlijk wel goed vermaakt.

Nikki, gaat Myrthe 1 keer per week zwemmen, of 2 keer? Hier is de zwemles verplicht 2 keer per week en de eerste 20 lessen moet je mee het water in. Dat wordt dus wat georganiseer als Daan gaat zwemmen, want dan moet ik Tim ook ergens "kwijt". We hebben nu als voorkeurdagen de woensdagmiddag (Tim bij opa/oma) en de zaterdag (papa thuis) opgegeven, maar dat is nog maar afwachten of dat ook gaat lukken. En ik ben zelf niet geheel watervrij, dus ik ben bang dat ik zelf ook nog wat grenzen moet gaan verleggen, ik durf eigenlijk niet onder water ed. maar dat kun je niet maken als hij het wel moet natuurlijk.

Snico, hoe was jullie vakantie? Ben je nu met verlof, of moet je nog even werken?
Het is niet zo dat ik het park ontzettend vond tegenvallen, de kids hebben het prima naar hun zin gehad. Ik verwachtte te veel denk ik. De wc's stonken bv meteen 's morgens al. Tel daarbij de hoge prijs en de afstand p en vandaar dat ik het niet zo heel leuk vond. Maar zoals ik al zei de kids hebben zich vermaakt en dat is het belangrijkste!

Hebben jullie ook een vriendje minder op Hyves? Cola heeft me eraf gehaald. Nogmaals ik vind het heel raar dat we niks meer horen. Ik kan me voorstellen dat ze weinig tijd heeft maar het zou wel net zo aardig zijn geweest om dat even te zeggen. Ik snap het in ieder geval niet.
Het is niet zo dat ik het park ontzettend vond tegenvallen, de kids hebben het prima naar hun zin gehad. Ik verwachtte te veel denk ik. De wc's stonken bv meteen 's morgens al. Tel daarbij de hoge prijs en de afstand p en vandaar dat ik het niet zo heel leuk vond. Maar zoals ik al zei de kids hebben zich vermaakt en dat is het belangrijkste!

Hebben jullie ook een vriendje minder op Hyves? Cola heeft me eraf gehaald. Nogmaals ik vind het heel raar dat we niks meer horen. Ik kan me voorstellen dat ze weinig tijd heeft maar het zou wel net zo aardig zijn geweest om dat even te zeggen. Ik snap het in ieder geval niet.
Duubbel gepost

o ja en ik ben verliefd op Jamai
Nu je het zegt, ik heb ook een vriendje minder. Ik vind het inderdaad erg jammer dat het zo moet lopen en waarom, ik weet het niet. Ze schreef niet echt vaak, maar wel altijd hylarische stukjes, ik lag er in ieder geval altijd dubbel om.

Wat is er met Jamai, heb ik iets gemist?

Morgen mijn laatste dag van de vakantie, maandag weer werken. Het zal wel tegenvallen ben ik bang. Ik ben benieuwd hoe de kinderen maandag weer naar het kdv gaan, ze zijn 3,5 week niet geweest. Volgens mij is Daan nog nooit zo lang achter elkaar thuis gebleven, meestal laten we ze als we wel vrij maar niet weg zijn gewoon gaan. Dat is er deze week niet van gekomen.
Haha n ee hoor niks bijzonders maar ik zat Ik hou van Holland te kijken en daar zat hij bij.

Ja wij ook weer werken maandag. ik heb er wel zin in maar het zal wel weer wennen zijn, op tijd uit bed enzo. Ik ben ook erg benieuwd hoe de kids het vinden om weer naar de bso/kdv te gaan... 'Gelukkig' brengt Jaimieman ze altijd weg en haal ik ze altijd op haha.
hey

Ik heb ook een vriendje minder inderdaad. Jammer, ik snap het ook niet, maar misschien heeft ze geen tijd en zin meer om te schrijven, maar een berichtje was wel fijn geweest.

Maandag begint hier ook alles weer. R. weer naar school en dinsdag moet ik zelf weer aan de slag. Nog steeds niets gehoord van stagebegeleider overigens. Het zal wel, ik ga gewoon heen haha.

Ik baal trouwens ook erg van de begeleiding vanuit de opleiding, ik heb 3 weken geleden een mailtje gestuurd met een vraag en krijg gewoon geen antwoord. Ik snap dat deze mensen ook in hun zomervakantie zitten, maar als je zo'n bijbaantje aanneemt om mensen te begeleiden die vanuit huis studeren, vind ik het niet echt netjes om ze zolang te laten wachten. Maar ja. nog even doorbikkelen en dan ben ik er.

Ik zit ook te twijfelen om mijn hyves op te zeggen. Er zitten ook een heleboel mensen tussen waar ik nooit wat van hoor en waar ik eigenlijk ook niet van wil dat ze alles zien wat ik erop heb staan.

Ik ga eens douchen, kindjes zijn uit logeren geweest, dus ben lui!
Nou ja zeg! Hebben jullie me een beetje verslaafd gemaakt aan Hyves en nu willen jullie er allemaal mee stoppen .

Waarom verwijder je die mensen dan niet gewoon Kikkie? Dan hou je een klein clubje over waarvan je het niet erg vindt dat ze alles lezen. Eerlijk gezegd heb ik er ook wat mensen bijzitten waarvan ik niet goed weet wat ik ermee moet, maar ik kijk ook nooit op hun Hyves, dus ik betwijfel of dat andersom wel zo is. En dan nog échte privédingen zet ik er niet zomaar op, dan stuur ik wel een privéberichtje.
Ik blijf op Hyves hoor Mida!

Kikkie waarom verwijder je die mensen niet? Waarom accepteer je die überhaupt? Ik krijg soms verzoeken die ik niet accepteer als ik vind dat ik er niks mee heb.

Nou ik denk dat ik misschien wel te open ben, verder mag iedereen alles van me weten!
Kik, ik zou die mensen ook verwijderen dat deed ik ook. Ik had eerst over de 200 "vrienden". En op den duur al teruggebracht naar 140, omdat je gewoon met heel veel mensen niks hebt. Zo raar is dat toch niet dat je die dan verwijdert, ik accepteerde ook niet alle uitnodigingen hoor.

Had ik al wel verteld dat het hier Delfsail is, echt helemaal super, vrijdagavond was Ilse de Lange hier en gisteravond Marco Borsato, was erg leuk. Het is ook echt super druk hier in de haven, ongeloofelijk, geen doen om met je kinderen heen te gaan, hoewel het zo leuk is om al die boten te zien voor hun.
Ik had het op het nieuws gezien Nik, ik dacht nog aan je. Het zag er heel gezellig uit in ieder geval.
hey,

ik heb al aardig wat mensen gedelete hoor. Maar ik had ook iemand gedelete die daarna gewoon weer een uitnodiging stuurt haha. En ook heel veel mensen van vroeger, van oude scholen. Verder wat mensen hier uit het dorp die ik niet zo snel delete, omdat dat niet zo aardig overkomt, maar waarvan ik ook niet wil dat ze alles lezen waar ik mee bezig ben of met wie ik afspreek. Daarom delete ik ook regelmatig mijn krabbels, gaat ze niets aan met wie ik wat bespreek.

Maar ik zal er niet zo snel vanaf gaan denk ik, vind het nog te makkelijk.
Gelukkig, hou ik toch nog een paar vriendinnetjes over op Hyves.

Ik hoorde trouwens op vakantie iets grappigs, we zaten naast een speeltuintje waar 's avonds veel jongeren rond hingen. Hoorde ik een jongen tegen een andere jonges zeggen; zit je op Hyves? Ja, zegt die andere jongen. Oh, hoeveel vrienden heb je? 65 ongeveer was het antwoord. Wat, zo weinig?!?! Ik heb er wel 250! Ik keek Midaman aan en we schoten allebei meteen in de lach, erg zeg dat die kinderen daar zo me bezig zijn zeg!

Nikki, ik had het ook op tv gezien, moest ook al aan je denken. Lijkt me erg gezellig!

1e werkdag viel mee, weinig gedaan, veel gekletst over de vakantie. De kinderen hebben het ook goed gedaan op het kdv, gelukkig.
Hello meiden,

Ik ben er nog hoor..... ben alleen een beetje druk. Flirty dr nieuwe kamer is nu eindelijk leeg en moet nog gesausd worden. Heb een heleboel zooi uitgezocht én weggegooid. Een muurtje wordt roze en daar smeer ik (lees: schilder van de zaak ) van histor van die parelmoer-glittervlokken over. De rest van de muurtjes blijft gewoon wit, tis nl niet zo'n groot kamertje.

Nu is ze ziek, gister met haar naar de huisarts geweest, zag meteen al gebeuren dat ze de mex.griep had (hoezo beren op de weg zien....hoogzwanger ofzo?) of weet ik niet wat. Uiteindelijk viel t mee, wel een kuurtje meeegekregen, de makkelijkste volgens de huisarts. Jaja, de groeten. Moet t 1xdaags 5ml geven, nou succes. Heb gister de apotheek gebeld of ze toevallig nog een flesje konden maken (had 15 ml gekregen), wnat mijn voorradje voor 3 dagen was al op. Heb er nu met heel veel pijn en moeite, hangen en wurgen 1 ml ingekregen (tis ook écht heel vies.......) Ben dus begonnen met flesje 2....

Ga zo nog ff naar de prenatal, nog de laatste dingetjes aanschaffen, nieuw traphekje, hydrofiele luiers en dan heb ik alles!

Volgende week woensdag nog ff een echo bij de vk om te kijken hoe ie ligt, gewoon of stuit. Weet ik ff waar ik aan toe ben....

Tot later, vertel ik ff over de vakantie
UP UP UP!!!!

Allemaal druk?

Snico, hoe is het met Flirty, weer wat opgeknapt?

Hier is het ook druk, ik kijg mijn strijkwas maar niet weggewerkt na de vakantie, steeds blijft er wat liggen (de rotdingen, bloesjes ed) en dan begint het hele circus weer opnieuw.

Vannacht een helse nacht gehad, Daan 3 keer wakker en Tim heeft van 4 tot 6 uur bij ons in bed gelegen. En als hij dan gewoon slaapt is het niet zo erg, maar hij ging steeds weer zitten, dan weer liggen ....en weer zitten. Hij krijgt hoektanden, daar zal het wel aan liggen (denk ik dan maar).

En ik heb ook nog een goed nieuwtje, Tim loopt!

Nou ja, als we hem op zijn voetjes neerzetten loopt hij zo de hele kamer door, uit zichzelf gaat hij nog niet lopen, maar dat zal niet zo lang meer duren.

Ik heb de eerste sinterklaaskado's alweer binnen! Ik zag vorige week allemaal leuke aanbiedingen bij Kruitvat, Trekpeister en Intertoys, dus die heb ik alvast gekocht.

En we hebben voor Daan een fototoestel gekocht (gebruikt via marktplaats) zo'n kidizoom van Vtech. Een erg leuk ding, je kunt er ook mee filmen en spelletjes doen, ik denk dat hij dit geweldig gaat vinden.
Druk, ja , en ik ben vanalles via mp aan het verkopen dus daar gaat erg veel tijd in zitten. Maar bij deze meld ik me even ;).

Afgelopen weekend naar Mysteryland geweest!! Was erg leuk, en ik ben daarna bij mijn zus blijven slapen en zondag nog leuke dingen gedaan met haar. Kan er weer helemaal tegenaan dus. Ik heb dat echt af en toe nodig hoor, niet persé stappen, hapje eten met een vriendin vind ik zeker zo leuk.

Hoe gaat het met de naar school gaande kids? Hier mogen we volgende week weer. Sje gaat as dinsdag voor het eerst naar de psz. Spannend!

Is Redmer niet bijna jarig?

Snico, leuk van je te horen. Is Flirty al opgeknapt? Succes morgen met de echo, ik neem aan dat het daarvan afhangt hoe je gaat bevallen? Zie je er tegenop om natuurlijk te bevallen?

Kik ben je alweer voor de klas?

Mida, ik doe dat ook zo meestal, langzaamaan cadeaus verzamelen voor de sint.

Zijn jullie ook allemaal weer arm? Winterschoenen en jassen, pffff. Ben nu al bijna 300 euro lichter en ik moet nog een jas voor Sje! Voor de meisjesmama's: gaaf hè al die laarzen!!!!!

Ik ga nog wat nuttigs doen...poetsen ofzo...
hey!

hier meldt een zieke kikkie zich. Ben samen met M. thuis, allebei ziek. M. zijn werk gelijk informeren of hij niet de mexicaanse griep heeft, stressss. :-) Maar volgens mij is het dat niet, gewoon flink verkouden, stem kwijt, moe, hoesten, maar geen koorts, maar wel belabberd. Wordt vervolgd.

Snico, succes morgen! ben benieuwd. Hoe is het met het naar de wc gaan van flirty?
mida, hoe is de ziekenboeg bij jou? Na de lange nacht? Wat goed dat die kleine man gaat lopen! Kijk nu maar uit haha...

T kan ik dus echt niet los mee naar de winkel nemen die haalt alles uit de schappen pffff. Vaak als ik R naar school heb gebracht rijd ik even langs de winkels en heb ik haar dus los.

Goed bezig voor sinterklaas. Ik ben ook alweer aan het kijken, scheelt zoveel geld!

Jaimie, nou inderdaad hier ook weer arm zeg. Gister een paar schoenen voor T en R gekocht, en voor R nog een extra paar gezien en die ga ik wel kopen. Een voor naar school en een voor wat netter, want hij slijt zijn schoenen...niet normaal.

Ik heb nog een mysteryshop opdracht waarbij ik naar een schoenenwinkel mag, en voor 30 euro schoenen kopen, die mag ik dan houden, dus ik denk dat ik dan voor T nog even kijk.

Winterjassen ook weer binnen, ik dacht dat T nog wel met haar jas van vorig jaar kon doen, haha grappig. Maat 74. Hoezo ik hou mijn meisje klein. 86 is het geworden.

ik ga weer even liggen.
Kikkie, beterschap!

Schoenen zijn hier ook al binnen, was deze keer een meevaller. Tim loopt natuurlijk nog niet echt dus hij heeft nog zo'n tussenschoentje, wel een schoentje maar met een erg flexibele zool, die was "maar" 50 euro. Daan had zijn oog op een paar Geox laten vallen, die moest en zou hij hebben. Nu waren ze al niet duur (65 euro) maar ze waren ook nog eens de helft van de prijs, dus ik heb niet heel lang aangedrongen voor andere schoenen. Ik denk dat we dan over een week of 2 nog voor een paar gewone leren schoenen gaan kijken.

Tim kan natuurlijk gewoon een oude winterjas van Daan aan, daar ga ik de omende jaren echt geen nieuwe voor kopen en voor Daan moeten we idd nog op pad voor een nieuwe winterjas.

Jaimie, wat ben je allemaal aan het verkopen?

Heerlijk hè even weg zonder de kids (en misschien ook wel even zonder I? ) wij gaan 10 oktober uit eten met de buren, ik kan me daar nu al helemaal op verheugen.

Daan gaat ook volgende week weer naar school, hij heeft er nog niet zoveel zin in. Weer een nieuwe juf, nieuwe kindjes. Ik heb wel maandag 1,5 uur vrij genomen zodat ik hem zelf weg kan brengen, normaal gaat hij eerst naar de bso op maandag, maar het lijkt me beter dat ik hem de eerste schooldag zelf even naar de klas breng.

Snico, succes morgen! Hopelijk ligt de kleine goed.

Ik ga maar weer eens strijken!
Hier ook een ziekenboegje, vanaf vorige week donderdag toen werd Myrthe ziek en tot gister hebben we alle 4 buikgriep gehad. Overgeven, diarree, buikpijn, gelukkig zijn we nu wel weer opgeknapt.

Jaimy, leuk Mysteryland. En dagje en nachtje voor jezelf is altijd goed, heb ik ook zo af en toe echt nodig hoor, volgende week ga ik een dagje naar Zwolle, daar winter inkopen doen.

Voor Redmer heb ik ook een winterjas gekocht, voor Myrthe al schoenen. En dan verder nog Myrthe een jas en Redmer nog schoenen, maar hij kan nog wel even wachten.

Voor Myrthe heb ik bij Dolcis laarsjes gekocht, camel kleur waren maar 50 euro, dus vond ik nog meevallen, meestal ben ik toch zo'n 80 euro kwijt.

Mida, strijkgoed en wasgoed, vreselijk vind ik het, dat houd ook gewoon nooit op. Wat leuk dat Tim loopt, nou worden ze echt groot. Redmer wordt volgende week maandag 2, we vieren het a.s. zaterdag. Als ik aan hem vraag hoe oud hij wordt dan laat hij ook 2 vingertjes zien zo schattig. Maar hij is ook een ontzettende boef, hij bijt Myrthe zo snel he, ongeloofelijk als hij zijn zin niet bij haar krijgt dan hup zet hij zijn tanden er in. Weet eigenlijk gewoon niet meer hoe ik hem daar mee moet straffen.
hey meiden,

ik zet even wat op de groep ivm privacy.

Nikki, en een keertje zachtjes terug bijten? Wel heftig maar misschien snapt hij dan dat het pijn doet voor M?
Kik, heb gereageerd op de groep.

Nikki, bij jullie ook al zieken! Ik hoop echt dat het hier voorbij gaat, maar dat zal wel niet. Je wordt zo bang gemaakt met die Mexicaanse griep, ik hoop maar dat ze het erg overdrijven en dat het uiteindelijk allemaal erg meevalt.

Tim is net van ons bed afgevallen (schaam, schaam)!

Hij kwam net uit bad en dan drinkt hij op ons bed nog een flesje melk voordat hij naar bed gaat. Ik was ergens mee bezig, zat wel naast hem, en ineens begint hij over het bed te kruipen en kruipt er zo vanaf met zijn hoofd op de grond. Ik was net te laat om hem tegen te houden. We heben een boxspring, dus best een hoog bed, ik vond het zó zielig!
hey meiden,

Alle zieken weer een beetje opgeknapt? Hier gelukkig wel. Een ab kuurtje doet wonderen bij flirty. Wel een hele heise om t te geven, maar moeders had heel pedagogisch verantwoord (not...) de ab in een smootie gestopt en gemeld dat, als ze deze gezonde drankjes goed opdronk, ze t vieze drankje hoefde...ghe ghe ghe. En ze trapte erin...bij enig gemiep pakte ik demonstratief t (lege!) flesje uit de koelkast en dan vloog ze naar dr beker. Slecht hè? Maar t zat er ondertussen wel in...

Mida, schaam je maar niet hoor. Is hier ook wel eens gebeurd, volgens mij zelfs wel meer dan één keer. Ik ben zelfs een keer met flirty van de trap afgestuiterd omdat ik vergeten was dat ik nieuwe schoenen aan had met hele, hele gladde zolen. Zij schok (Ik ook...) maar ik had de pijn. Dat had ik er graag voor over.

Nikki, ik denk dat ik ook zou terug bijten. Ik heb van de week ook zoiets gedaan bij flirty. Ook weer zo pedagogisch verantwoord (....) . Het ging weer eens niet zoals Madam wilde, en die ging toen he-le-maal uit dr plaat. Gillen, stampen en tot overmaat van ramp begon ze mij te slaan. En niet zo zachtjes ook, kan ik melden. Ik kon (en kan) al een paar dagen zo slecht lopen, vanwege een overbelaste zenuw in mijn rechter heup/bil/ etc. en daar kreeg ik dus ook een paar meppen. Toen heb ik dr n draai om dr oren verkocht. Daar schrok ze zo van en zei dat dat pijn deed. Klopt zei ik, en wat dacht je bij mij. Daar schrok ze best wel van. Deed dat zeer dan bij jou, toen ik sloeg (wist ze dus dondersgoed). Dat maakte heel veel indruk. Ik heb wel meteen Nico ff gebeld.... was zelf ook ff geschrokken.

Gister nog de echo gehad en hij ligt goed.... OK, en nu? kreeg toch wel een beetje de bibbers. Maar nu ben ik wel aan t idee gewend. Maandag moet ik naar de gyn, hier in A. Ben benieuwd wat zij zal zeggen over natuurlijk bevallen of een ks....

o, telefoon. kom zo terug.
Terug bijten heb ik al zovaak gedaan, maar geeft hij niks om, of dat zachtjes is of hard, dus daar geloof ik niet meer in. Ik denk dat ik maar concequent hem op de gang moet zetten zodra hij bijt.

Gister moest ik naar de internist om te kijken hoe mijn bloedwaarden waren, alles was weer goed, zag er perfect uit. Volgende week vrijdag onder de scan voor een up-date.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven