De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Snico. hoe is de eerste dag zonder kraamhulp verlopen?

Mee of tegen gevallen?

Ik heb niet zo veel te melden, dus ik ben er weer vandoor.
haha cola melden. Inderdaad cola, onder strike restricties mag je weer komen schrijven hoor. :-)

Snico, ik wil verse babietjes verhalen horen! Hoe is het?

Wij zijn vandaag naar het dolfinarium geweest. Wat een leuk, park. Het was mega druk en voor alles verschrikkelijke rijen. Je kon de dieren niet eens meer zien bij de hekken. nee geen succes. De kinderen hadden er snel genoeg van. Jammer, maar we zullen er niet snel nog een keer heen gaan.

De dolfijnenshow was uiteraard een succes, dat wel.

Verder ook niet veel te melden, heerlijk van vakantie aan het genieten.
quote:kikkie1 schreef op 21 oktober 2009 @ 21:25:

Snico, ik wil verse babietjes verhalen horen!

Hoor ik hier een stiekum twijfelende Kikkie?!

Jammer Kik dat het zo druk was. Wij zijn er nog nooit geweest, het is voor ons zo'n takke-eind weg dat we er niet zo snel naartoe zullen gaan. Maar ik begrijp dat we het dus in ieder geval niet in een vakantie moeten doen.

Ik ben me een beetje voor de vakantie volgend jaar aan het orienteren, maar het valt niet mee. We willen niet (meer) naar Frankrijk, maar wil je een beetje naar het zuiden en niet té ver dan kom je daar toch al snel weer uit. Ik zou graag naar zuid-Duitsland, Oostenrijk of Zwitserland willen (max. 1000 km, maar liever nog 800 km). Maar daar zijn bijna geen (leuke) campings met stacaravans, een huisje op een park zou ik ook nog wel leuk vinden, maar zeker geen appartement wat eigenlijk gebouwd is voor de wintersport.

We gaan waarschijnlijk wel in juni weer een weekje naar de Belgische kust, naar De Haan. Daan zijn we ook een weekje geweest toen Tim 3 maanden oud was. Dan heeft Daan een hele week atv op school en daar willen we zeker gebruik van gaan maken.

Maar voor de zomervakantie ben ik er dus nog lang niet uit, dus als iemand tips heeft hou ik me aanbevolen.
hihi mida.

Wij hebben trouwens weer geboekt. Wij gaan naar bretagne dit jaar. Les mouettes. Via Eurocamp. Kijk eens op de pagina, is weer een Yelloh village camping. WIj zijn vooral op de omgeving gevallen. Niet te lang rijden, mooie omgeving met dingen te doen. Dat is wat wij vooral zochten dit keer.
Cola???

Kikkie, jullie zijn er weer vroeg bij dit jaar met boeken, ik wil dit jaar écht niet weer naar Frankrijk. Eurocamp heeft trouwens ook wel wat campings in Zuid-Duitsland of Oostenrijk. Ik vind het allemaal wel weer megaduur! Als we hier iets zekerder zouden zijn met het weer zou ik lekker in Nederland blijven trouwens, er zijn hier zovel leuke plekjes. Maar ja, lekker weervind ik toch ook erg belangrijk.

Snico, alles goed? Hoe is het met de kleine man?

Nikki, nog in de war, of gaat het weer?

Jaimie, hoe is het?

We hebben de kinderen vandaag een uurtje langer opgehouden in de hoop dat ze dan morgen een beetje langer slapen, want dat uurtje langer slapen gaat niet op natuurlijk als de kinderen om 6 uur ipv 7 uur wakker zijn. Hoe doen jullie dat?
grrrrrrrrrrrrrrrr het is nog maar acht uur in plaats van negen haha.

Waarom zijn wij altijd zo laat met zulke dingen? We zitten al bijna een uur beneden, vergeten dus :-)

Mida, we zijn inderdaad vroeg met boeken. Was een vroegboekactie en ik denk een soort voorpret dat we in ieder geval nog een vakantie in het vooruitzicht hebben. We zijn nu minder kwijt dan afgelopen vakantie terwijl we nu wel in de zomervakantie gaan. Wat wel scheelt is dat wij vroeg vakantie hebben dit jaar, dus voordeliger. We gaan dan ook echt gelijk 3 juli weg en dat scheelt nog een hoop.

Zuid Duitsland klinkt ook erg goed. Mijn vriendin is er vorig jaar geweest en heeft een toptijd gehad. Ik kan wel eens aan haar vragen welke camping ze had? Waren met de tent en waren niet veel kwijt.

Hebben jullie deze week lekker vakantie? Voor ons zit het er helaas weer op. Wat gaat dat toch snel voorbij zo'n heerlijke week vakantie. Aankomende donderdag ben ik jarig en dat weekend erna gaan we lekker met z'n tweeen een weekend naar Breda. Heb ik heel veel zin in.

Snico hoe is het met de kleine, druk?

Nikki, hoe is het daar?

Jaimie, hebben jullie ook aankomende week vakantie? heb je nog dagen vrij?
Ik weet nooit hoe we dat moeten doen, vanaf donderdag hebben we ze iets langer opgehouden maar natuurlijk was het vanmorgen kwart over 5 en 6 uur (nieuwe tijd). Maar, het was mijn uitslaapochtend en om 9 uur was ik pas beneden! Vandaag probeer ik zoveel mogelijk meteen de nieuwe tijden aan te houden voor slapen en eten. We hebben vanmiddag een verjaardag dus dat komt ook goed uit, wordt het vanzelf wat later voor ze op bed gaan vanavond en zijn ze lekker moe.

Het is hier vakantie!! Hopelijk blijft het droog want het is zo lekker om buiten te spelen.

Ik ben zachtjes aan begonnen om wat sintinkopen te doen. Voor Dtje heb ik een sing a long, kunnen ze hun eigen cdtjes in draaien en meezingen. We wilden het dit jaar niet zo idioot doen als voorgaande jaren. Ze zaten gewoon uren alleeen maar uit te pakken, echt schandalig. Nu heb ik alleen wat dingen die ze nodig hebben (spaavarken, badjas) op het lijstje staan en digen die ze echt leuk vinden van bijv. vriendjes.

Vakantie.... ik hoop dat het er volgend jaar in zit. We willen graag een vouwwagen kopen maar dat is meteen een hele uitgave. Maar voor een ingerichte tent oid ben je meteen zoveel geld kwijt! Vroegboeken doe ik niet meer, afgelopen jaar moest ik annuleren doordat het dak vd garage vervangen moest worden op het moment dat de rekening betaald moest worden. Maar als we gaan, wordt het gewoon NL en als het weer slecht is Frankrijk.

Mida, gaan jullie weer naar Plopsaland? Is echt leuk hè met de kleintjes!

Snico, wat een verhaal! Je was gelukkig vrij vlot thuis. Hoe gaat je herstel? En hoe vindt Flirty het?

Kik, heb je nog steeds wensen voor een derde kindje?
Kikkie, ja als je wil vraag eens aan je vriendin waar ze geweest zijn. Wij hebben geen eigen tent of caravan, dus er moeten wel stacaravans te huur zijn. Ik vind Tim nog net te klein voor in een huurtent, eigen sanitair is toch net iets relaxter. Hier hebben we weer laat vakantie, dus in de duurste tijd, helaas.

Wij hebben hier idd deze week vakantie, hoewel ik moet gewoon werken. Maandag en donderdag gaan de kinderen gewoon naar het kdv/bso en op woensdag naar opa. Dinsdag en vrijdag is Midaman ook vrij, dus kunnen we lekker iets met zijn vieren gaan doen.

Jaimie, bij jullie was het dus ook al vroeg bal vandaag! Hier viel het wel mee. Daan werd om 6 uur wakker omdat hij moest plassen, ik heb gezegd dat hij nog even moest gaan slapen en toen was het stil tot kwart voor 7 (nieuwe tijd). Dat vind ik wel een redelijke tijd, Tim was toen natuurlijk ook snel wakker.

We willen zeker weer naar Plopsaland, dat vond ik zo leuk. En ik denk dat het voor Tim ook wel leuk is, hij is dan ruim 2 dus ik denk dat hij dan ook wel in best veel dingen mee kan.

We hadden het vanmiddag nog een keer over de vakantie, we gaan in ieder geval in juni een weekje. Misschien willen we ook in de meivakantie een week of 10 dagen gaan en dan zou ik een weekje in de grote vakantie ook wel genoeg vinden. Maar dan ga ik niet 800 km rijden, we moeten er dus nog eens heel goed over nadenken.

Ik blijf het proberen, COLA??!

Nikki, alles goed, ben je druk?

Snico, heeft je kleine man al een beetje een ritme? Hoe gaat het met jou, al een beetje hersteld van de keizersnee?
hey,

hier gaat alles goed meiden! Ben wel een beetje druk. Het herstel gaat goed, heel goed zelfs! Ik heb nagenoeg géén pijn aan mijn buikwond.... Heerlijk hoor! Maar wel tricky als je rustig aan moet doen. Met Neef Herbert gaat t ook goed! Hij is zóó leuk....

Ga ff een flesje geven en me dan klaarmaken voor de nacht..

tot gauw,

X
Neef Herbert! Hylarisch, ik krijg meteen flashbacks van tante Til en opa en oma met hun nephond

Fijn dat het zo goed gaat! Jongens zijn gewoon leuk en ik kan het weten.
Kik, alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag morgen ennuh 1 taartje mag best

Nikki, waar zit je toch, alles goed???
Kik, gefeliciteerd met je verjaardag!
Kik, gefeliciteerd meid! Zag op hyves...33 alweer....

*zucht* kan me de tijd niet heugen *zucht*

muts, t valt reuze mee, je bent pas 35...
Och Snico, je bent hier in ieder geval niet de oudste, want dat ben ik
Ik ben nog een twintiger!! Nog 2 maandjes dan.
Welja wrijf het er nog maar even in bij die bijna 40 plussers

(voelt zich ineens wel erg oud)
dank jullie wel!!!

kreeg vandaag een berichtje van Nikki, ze kan niet op viva komen, thuis gaat alles redelijk. Of ik dat even aan jullie wilde doorgeven.

Kom morgen even meer vertellen, nu even lekker naar bedje.
Goedemorgen!

Vanmorgen toch maar even weer proberen en ja hoor het is gelukt. Ik kon wel inloggen maar zodra ik een bericht wou plaatsen was mijn wachtwoord niet correct. Heel irritant! Maar nu dus wel weer.

Kik, leuke verjaardag gehad of vier je het verder van het weekend?

Ben ik dan de jongste van het stel of Cola? Ik ben 28.

Thuis gaat het wel redelijk, ga volgende week naar de open dag van een school om te kijken naar een deeltijdstudie, twijfel tussen MER (Managment, Economie en Recht) of Sociaal Juridisch Dienstverlening. Een hele stap, 3 jaar elke week naar school. Maar het is iets wat ik wel graag wil en ook zou moeten doen om niet voor altijd in dit werk te blijven hangen. Nikkiman is het er niet mee eens vind het onzin bla bla bla, dus voor mij een hele stap dat ik toch naar de open dag ga. Wie weet valt het allemaal wel tegen hoor, en lijken me de opleidingen niks, maar dan weet ik dat. Het speelt al zo lang dat ik wel graag wil leren. Heb ook wel gekeken naar een LOI opleiding, maar denk niet dat ik daarmee kan bereiken wat ik zou willen bereiken.

Over zulkse dingen kunnen wij dus enorme woorden hebben, hij vindt mij te carriere gericht en vind dat ik tevreden moet zijn met wat ik heb en hoe we het hebben en ik vind dat als ik nu wil studeren dat ik dat ook moet doen omdat ik nog zo jong ben en nog heel wat jaren moet werken. En dat het er niks mee te maken heb dat ik mijn gezin dan achterstel, heel zwart wit gezien ziet hij dat nl. ook zo. En in mijn ogen is dat niet zo, maar ja dat is iets waar wij niet echt uitkomen, frustrerend voor mij en voor hem.

Nu nog even de afwasmachine leegruimen en dan onze kleine meid naar school brengen dan an die arbeit!
goedemorgen!

nikki, fijn dat het weer lukt om op de site te komen. Wat knap dat je eraan denkt om weer te gaan studeren. Wel heel vervelend als je er samen niet helemaal uitkomt. Ik kan je wel het een en ander vertellen over de HEAO als je wilt, omdat ik die zelf heb gedaan.

Mag ik even klagen? Ik zit de laatste tijd zo slecht in mijn vel. Word een beetje gek van mezelf. Ben alleen maar onzeker en geiirriteerd over alles.

Zo zeker ik in mijn baan ben, zo onzeker prive. Het begon al met iets tussen de juf van R en mij. Het is nogal een pittige juf en ze begon over R over iets. Ik was het daar niet helemaal mee eens (ging over zijn spraak) en nu zie ik alles wat ze zegt als tegen mij ofzo. Heel irritant.

Als iemand me niet gedag zegt ben ik gelijk onzeker en denk gelijk "oh die vindt me niet leuk en die zal me wel een dikke muts vinden" Ik word zo gek van mezelf...
sorry T klikte weg dus ik moest de boel even redden.

Nog een voorbeeld, T is een pittige tante en kan als we R naar school brengen nogal eens weigeren om te lopen. Ik vind haar best zwaar en wil dan ook dat ze zelf loopt. Dan gaat ze languit op het schoolplein liggen. Aangezien ze het niet bij kikkieman en bij opa doet is het dus iets met mij. Dus ik treed nu harder op en laat haar liggen, terwijl ik doorloop. Als we dan eindelijk in de gang zijn, gilt ze de hele school bij elkaar, en zeggen veel moeders uit R zijn klas er wel wat van "agos meis wat is er" Daar word ik dan weer onzeker van, denk gelijk ben ik te streng, ben ik een stomme moeder" ppfffff vermoeiend dus!

Ik heb dit sinds ik met de bloeddruk pillen ben gestopt dus zal hewt van de week ook eens bij de dokter aankaarten.
oja nikki, het verschil tussen LOI en bijvoorbeeld echt weer naar school vind ik het moeten samenwerken met andere leerlingen. Je moet voor deze studies best veel samenwerken in groepjes en dus ook met studenten die echt net van de middelbare school komen (en soms) niet allemaal zo gemotiveerd als jij.

Jammer dat Nikkiman er niet helemaal achter staat. Maar ziet hij niet dat je straks misschien daardoor een nog betere baan kan krijgen?

Wat zegt hij ervan dat je naar die open dag gaat?
Ik heb het gevoel dat als je de LOI hebt gedaan of een studie aan de hanze hogeschool, dat het laatste toch meer aanspreekt op een cv.

En tja wat vindt hij ervan, hij is net enthousiast maar hij zegt zie maar en kom dan maar met een plan hoe jij denkt het op te gaan lossen. Dus zwart wit gezegd, jij wil leren dus mag jij het ook oplossen om het allemaal te regelen met oppas en ik wil er niet te veel last van hebben.

Balen dat je niet lekker in je vel zit, hoe denkt Kikkieman daarover. En ook al vinden mensen jou een slechte moeder je weet zelf wel beter.
Allemaal druk?

Jamie hoe gaat het met jou thuis?

Cola, where are u?
upperdepup.

Allemaal druk?

Cola, joehoeeeeeeeeeeee?

Hier al drie dagen ziek. Niet de griep gelukkig maar wel bijholteonstekingen en een antibioticakuur. Ik knap aardig op moet ik zeggen. Bloeddruk was veels te hoog, maar dokter laat me even een maand gaan om beter te worden en ook totdat mijn vader wordt opgeroepen. Niet zo gek dat ik dus zo ben zoals ik me voel, heb ik vaker als mijn bloeddruk te hoog is.

R. wordt net opgeroepen voor zwemles!!!! aaaaah. Wat gaat dat hard. Ik twijfel nog een klein beetje of hij er al klaar voor is, maar aan de andere kant hebben we hier zoveel water, wij wonen aan het water en opa en oma ook, dat het wel handig is. We gaan het gewoon proberen.

Snico, ik las op hyves dat je stiekem wel weer wil werken. hihi. Mis je je kleutertjes of komen de muren op je af? ben je al wezen showen met de baby?

Nikki, ik wil niet negatief doen want ik vind echt dat je moet gaan studeren, alleen heb ik gemerkt dat het wel heel belangrijk is dat je thuisfront voor 100% achter je staat.

Ik merk het nu ook, als ik tijd neem om te studeren voel ik me altijd schuldig naar man, kinderen, huishouden, sociale contacten etc. En dan is het erg belangrijk dat je tenminste een beetje steun krijgt vanuit je gezin. Oppas regelen, alleen voor jou? Het zijn ook zijn kinderne, als je meer zou gaan werken dan heb je toch ook een oppas probleem?

Maar goed dat weet jij ook wel, alleen nu nog ontdekken hoe hij dat gaat vinden. :-)
Ben er nog hoor, heb het even druk, had vanmiddag een heel stuk getypt toen mijn laptop op onverklaarbare wijze opnieuw ging opstarten, en toen had ik geen tijd(en zin haha) meer om opnieuw te beginnen. Ik kom morgen echt echt even reageren!

Nu sporten en naar de fysio.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven