De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
en ja hoor de zoveelste oorontsteking. Dit weekend uitzieken met paracetamol en als het erger wordt, of hetzelfde blijft, maandag terugkomen.

Hij is zooo zielig. Dus ik ga hem snel weer knuffelen. Volgens mij is het wel geknapt er komt flink wat rotzooi uit zijn oor, dus dat is wel goed.
Ach gossie, heel veel beterschap voor je mannetje en hopelijk is het snel beter.
pffff wat een nachten, ik weet dat het er bij hoort, maar we slapen allebei bijna niet en we katten er flink oplos in de nacht.(nu hoorde ik van vrienden met een iets ouders babietje dat het daar preciies zo gaat haha) Supergezellig op het moment bij ons (not). Omdat ik zo moe ben en eigenlijk teveel doe heb ik nog erg veel last van mijn wond en nu heb ik ook erg veel last van mijn borst. Hoevaak het al niet door mijn hoofd is gespookt om te stoppen met bv......of 1 voeding te vervangen door kv, ze is vreselijk onrustig aan de borst en das niet gezellig.

R knapt gelukkig op. Die heeft gisteravond een vreselijke zweetaanval gehad, hij was drijfnat en zijn bed ook maar nu is de koorts wel weg! Hij is nog wel een beetje slapjes, maar het gaat volgens mij de goede kant op.

Dus hier een iets minder gezellige kikkie, komt wel weer goed.
Hai!

Kik, wat sneu voor R! Hoe voelt hij zch nu?

Als het zo ellendig gaat met de bv, waarom stop je er dan niet mee? Je rust, ontspanning e.d. is ook wat waard hoor! Vooral alle dingen bij elkaar, het niet slapen, pijn, wellicht krijg je er een stukje rust voor terug! Of vervang je idd een voeding door kv, wellicht geeft dat al wat ademruimte!

Succes iig de komende tijd, is pittig maar gaat goedkomen, echt waar! Ik kan me de periode idd nog wel herinneren, Kaatje gilde tot 23:00 uur, Mini kwam om de twee uur 's nachts, heftig hoor!

Mida, wat raar dat het bedrijf ineens verkocht is! Wanneer is de overdracht van het bedrijf? Heerlijk dat Daan het zo lekker doet! Hoe is het in je buik? Druk?

Jaimie, wat goed dat ze 's nachts ook al vaak droog is! Hoe heb je dat aangepakt, het zindelijk worden? Kaatje is wel veel bezig met plassen, en zich uitkleden. Daar word ik soms niet goed van, ze kleedt zich erg vaak uit, maar goed, blijkt ze van geen vreemde te hebben... Maar een plasje op de wc lukt nog niet, wel een wind en dan is ze weer klaar!

Vertel anders even op de groep als je dat wilt, wat gaat er niet optimaal tussen jullie?

Ik word ook weleens heul boos op Kaatje en dan gaf ik steeds een waarschuwing en daarna op de gang, maar dan had ik het idee dat ik de hele dag alleen maar aan het corrigeren was, vandaar nu even deze aanpak, ben Benieuwd of het helpt! Nu moet ik twee dagen werken en is Lief thuis, op de een of andere manier heb ik dan straks weer twee dagen nodig om haar ikn het gareer te krijgen...

Zo, dat was het weer! Ik ben gister met mn werk waar ik vrijwilligerswerk doe uit eten geweest! Wat erg leuk, lekker gegeten, enorm gelachen!

Maar ik ben wel erg moe Ik mocht tot 11 uur uitslapen en de avond ervoor had ik sinds lange tijd een gebroken nacht. Maar goed, heerlijke avond gehad!

Ik ga Kaatje aankleden en Mini op bed mikken, Doei!
quote:colallight schreef op 26 januari 2008 @ 11:34:

Mida, wat raar dat het bedrijf ineens verkocht is! Wanneer is de overdracht van het bedrijf? Heerlijk dat Daan het zo lekker doet! Hoe is het in je buik? Druk?

De overdracht was de dag vóór we het hoorden , dus meteen.

Ik moet wel zeggen dat de 2 nieuwe directeuren een goede 1e indruk geven, ze komen iedere dag even in de productie hun gezicht laten zien en goedemorgen zeggen, daar kan de oude directeur nog wat van leren. Maar we zullen wel zien of dat over een half jaar nog zo is...........

Ja in de buik is het lekker druk, ik merk dat hij steeds minder ruimte krijgt dus worden de schopjes nu echt porren en wringen.

Hij ligt wel in stuit, al 3 weken! Hopelijk draait hij nog, ik heb nog wel even, maar toch.

Kikkie, erg hè die gebroken nachten, zeker nu R ook nog eens ziek is, dat kun je er net niet bij hebben, sterkte!!!
Ehh, cola je hebt R zijn naam voluit geschreven.
Oeh, sorry, ik heb het gewijzigd! Dank je Mida!

Nou zeg, das gek, wat raar dat de overdracht al geweest was! Ik ben benieuwd of het voor jullie echt geen veranderingen meebrengt!

Lekker zo'n drukke buik! ik duim dat hij goed gaat liggen!

Ik ga door, ben aan het werk!

Kus!
Oh wat een vreselijke twijfelmiep ben ik toch. Na 1,5 week dubben heb ik net toch een huisje in het Sunparcs park geboekt, wel een luxere versie wat volgens de website gerenoveerde huisjes zijn. De 1e week van augustus, dus Kik als je zin hebt in een vakantiemeeting ?!?!?! Hopelijk valt het mee, ik heb niet het gevoel dat wij erg veeleisende vakantiegangers zijn, oud vind ik niet erg, kapot en vies wel. Bovendien hebben we veel plannen, dus zijn we waarschijnlijk niet zo heel veel in het huisje, Daan slaapt dan niet meer 's middags (denk ik) en de baby kan gewoon in de wandelwagen overal mee naar toe.

Jaimie, ook idols aan het kijken?
Ik heb zojuist idols gekeken!

Ik ben helemaal niet gecharmeerd van Nathalie, raar mens vind ik dat!

Nikki en Tiffany vind ik leuk!
Ik vind die Nathalie echt VRESELIJK! Zó overdreven en als ze dan gaat praten met zo'n nep-lief stemmetje.

Tiffany vind ik ook niet zo leuk.

Nikki is het vriendinnetje van mijn neefje, dus daar heb ik automatisch een zwak voor (moest vorige week ook een traantje mee wegpinken ).

Neil vind ik wel schattig, Pauline is te oud (vind ik).

Ik vind die Charlene erg goed.

En die andere (donkere) jongen, ik kom even niet op zijn naam, vorige week vond ik hem goed, maar deze week vond ik het ook niets.

Is dat even luxe op je werk Idols kijken én forummen , of ben je afgewerkt?
Haha ja, ook Idols aan het kijken! Nikki is mijn favoriet. Neil is een lust voor het oog maar verder gewoon een jong manneke wat niet bijzonder zingt. Natalie vind ik ook vreselijk, hel efoute stem zowel met zingen als praten. En Tiffany.....zo'n enorme doos!

Mida toevallig zijn wij sinds 1 januari ook overgenomen! Dus zit in hetzelfde schuitje.. Natuurlijk beloven ze dat er niets veranderd maar stiekem toch wel! Geen personeelskorting meer, geen bonus meer, voorlopig geen salarisverhoging. Ik vind dat toch veranderingen maar ja ze gaan natuurlik niet zeggen dat je er nadeel bij hebt. Woensdag heb ik een persoonlijk gesprek, ik ben benieuwd! Fijn dat je eruit bent!! Wij zitten waarschijnlijk ook die week bij Plopsaland, met mijn ouders, toevallig!! Dusssee die vakantiemeeting zit er wat mij betreft wel in!

Kik beterschap! Succes met die stomme nachten. Wat de bv betreft....bv is leuk als het goed gaat. Zeker met een 2e kindje is het pittig! Fles zit er zo in, geeft een hoop rust. Kan Kikkiman ook eens een voeding doen. Ik zou voor jezelf de voor en nadelen afwegen. Maar ik begrijp het helemaal, ik heb er ook heel erg mee gezeten toen het niet wilde met Sje, maar na een emotionele week er toch voor gegaan (de fles dus) en dat bracht uiteindelijk zo'n rust!

Cola, ik zal het verhaal wel eens op msn zetten. Het is alleen een heel verhaal, en ik zit er nog zo mee te spoken dat het misschien wel confronterend is om het nu eens uit te spreken, als je begrijpt wat ik bedoel. Als ik eraan toe ben zal ik het zeker eens vertellen!

Als ik dit topic open zie ik steeds de openingspost, ik vind dat het er dit jaar dan ook van moet komen
Hello!

Ik sta alleen en iedereen ligt al! ik verveel me dus!

Idd Mida, precies hetzelfde bij Nathalie, zo'n nep piepstemmetje, zogenaamd verlegen, bescheiden. gatver, in dat filmpje van Londen staat ze bovenin dat reuzenrad uit haar dak te gaan en dan zogenaamd verlegen zijn. Brrr, nee, niet leuk. Ik vind ook dat ze een maat groter kleding moet dragen, we willen wel, maar kunnen net niet lijkt haar kledingmotto.

tiffany vind ik zo'n schattig klein meiske (en ik vind stiekem ollie vreselijk leuk, das haar vriendje).

Nikki moet gewoon winnen, ik heb vorige week ook vreselijk staan huilen, zo mooi! Nou nou ben ik toch wel een jankerd voor de tv...

Charlene vind ik niet zo heel bijzonder. Neil vind ik ook een heel dom, irritant ventje, mag er van mij zo uit. Ik weet zijn naam niet meer, maar die donkere gospeljongen vind ik ook niet bijzonder.

Pauline vind ik ook echt steengoed, maar idd een bietje te oud.

Jaimie, hoeft ook niet hoor, maar ik dacht, wellicht lucht het je op. Kan me voorstellen dat als je dingen uitspreekt of opschrijft ze enorm "echt" en confronterend worden. In ieder geval een dikke kus voor jou!
Die donkere jongen, Nigel vind ik trouwens wel errug lekker om naar te kijken! Helaas zingt hij niet zo mooi maar je kan niet alles hebben hè!

Het lijkt me ook wel eens lekekr hoor om er over te 'spreken' , andere mensen kunnen een andere kijk erop geven, en het te delen lucht vaak ook op.

Cola tot hoe laat moet je nog werken?
O ja, ik heb vorige week ook zo moeten huilen bij dat optreden van Nikki!!
Ik ga trouwens een mama fiets kopen. Iemand tips?
Nigel idd, ik denk dat hij eruit vliegt deze week.

Ik denk dat Tiffany volgende week aan de beurt is.

Oh ik ben gelukkig niet de enige die vorige week moest huilen.

Ik had het er vorige week met een collega die ook idols volgt over dat ik de tranen in mijn ogen had en een andere collega keek me echt aan alsof ik helemáál gek geworden was

Jaimie, natuurlijk mag je altijd je hart luchten als je wilt, maar voel je niet verplicht hoor!
quote:jaimie schreef op 26 januari 2008 @ 22:26:

Ik ga trouwens een mama fiets kopen. Iemand tips?

Ik heb de sparta amazone, echt een héérlijke fiets. Maar omdat ik erg klein ben was ik min of meer verplicht om deze fiets te kopen omdat dit de enige was met een 48 cm frame. Andere fietsen beginnen pas met een 50 cm frame en dan kan ik niet met mijn voeten aan de grond, wat voor mij toch een vereiste was.

Via internet was hij trouwens 200 euro goedkoper als bij de fietsenwinkel.
Als ik een grotere schuur had zou ik wel een bakfiets willen hebben, maar ik kan hem écht niet kwijt. Lijkt me ideaal met 2 kinderen.
Jaaa zo'n bakfiets is geweldig! En, hoe heb je dat dan via internet gedaan? Welke site? En ben je hem dan zelf op gaan halen?
Volgens mij heb ik hem via de Bikegigant (punt nl) gekocht en hij is keurig thuis bezorgd. Maar toen Midaman zijn fiets kocht was weer een andere webwinkel goedkoper, kijk anders even op een prijsvergelijkingssite.

Ik ben trouwens wel gewoon in een fietswinkel gaan proefrijden.
Ik zit net te kijken naar zo'n bakfiets en die zijn zo duur nog niet!! Ik ben er al 1 tegengeklomen van 400 euro. Dus ik zit nu erg te twijfelen....
Ze schijnen niet zo fijn te fietsen, dus ik zou zeker eens gaan proberen voor je er een aanschaft.

Ik zag afgelopen week iemand met een bakfiets fietsen met zo'n "huifje" over de bak zodat de kinderen lekker droog en uit de wind zaten, ideaal zeker omdat jij (meestal) geen auto voor de deur hebt.
Inderdaad.... Goed idee van je om eens proef te gaan rijden!
Yes, Tiffany op de kruk!
quote:MIDA schreef op 26 januari 2008 @ 22:58:

Yes, Tiffany op de kruk! \\:-)//

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven