De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Hi Kikkie,

Ik heb gisteren ook al proberen te boeken, maar niet gelukt helaas. Alles staat op rood, dus niet te boeken. Ik heb een mail gestuurd (in het Nederlands, want ik spreek (bijna) geen Frans). Vreemd, want het lijkt me sterk dat alles al vol is.

Gaan jullie in Juni, ga je het eerste jaar nog geen rekening houden met de schoolvakanties?

Ik heb al gehoord dat daar zelfs het eerste schooljaar al soms moeilijk over gedaan wordt.
Haha, ik heb al een mail terug!

Ze kijken eerst hoeveel mensen er al een optie hebben en pas in november komt wat er nog beschikbaar is online. Ik kan al wel een optie nemen, ga ik zometeen maar doen.

Het ligt in ZuidFrankrijk, Serignan, zegt dat jou iets Kik?
hey mida, daar gaan we naar toe! tenminste het plaatsje!

De camping heet Yellow Village Aloha. Ik wilde eerst via de camping boeken maar dat kon pas in november. Via Eurocamp was er nog plaats, dus geboekt. Wij houden R dan inderdaad van school. Eerst wilde ik dat niet, omdat hij dan eignelijk pas net op school zit. Maar aan de andere kant kan het nu nog.

Welke camping had jijg ezien?
Le Serignan Plage.

Vrienden zijn er vorig jaar geweest en het beviel zo goed dat ze meteen voor volgend jaar ook hebben geboekt. We willen graag vlakbij hen staan zodat de kinderen gewoon op en neer kunnen lopen en dat we 's avonds als de kinderen in bed liggen nog samen lekker buiten kunnen zitten.

Dit is wel een grote camping volgens mij.

Wel toevallig zeg! Wij gaan pas in augustus, dus zien we elkaar weer net niet
Naar die camping die jij noemt Kik, hebben wij ook wel eens naar gekeken.

Vroeger met mijn ouders gingen we altijd Vias Plage en Valras Plage, in Vias naar de camping California Plage, Valras weet ik niet meer hoe die heet. Wel een mooie omgeving.

Heb nog niks gehoord verder van hoe en wat, wachten duurt ook lang.
hey

daar hopen wij ook een beetje op mida, dat het zo goed bevalt dat we er het jaar daarop weer heen willen. Kikkieman heeft een hekel aan iets uitzoeken. Ik niet ik vind het heerlijk maar als we het ergens naar ons zin hebben gehad, dan vind ik het ook wel leuk om terug te gaan. Heb er nu al heel veel zin in, duurt nog heel lang, maar iets in het vooruitzicht is altijd leuk. Denk trouwens dat het niet het goedkoopste is via Eurocamp.

Nikki, wat vervelend dat je nog niets gehoord hebt. Dat duurt wel lang. Hadden ze gezegd hoelang ze daar voor nodig hadden?

Mag je met M al kijken op de basisschool? of gaat ze gelijk over?

T is gelukkig weer beter aan het worden. Ze was echt zo zielig. Vannacht heeft ze gehuild van half twee tot half vijf, gaaaaap. Als we dan bij haar kwamen, een dikke glimlach. Ze was gewoon klaarwakker en had echt zoiets van, zo wat zullen we eens voor leuks gaan doen.

Ik ben druk bezig met een vrijgezellenfeest organiseren voor mijn vriendin, erg leuk om te doen. We hebben best nog een soort van haast, want ze gaat in december trouwen.
Haai meiden,

Nog niet getest, nou ja, maandag ochtend wel, die was negatief. Maar ik had een gevoel dat ie tevroeg was. Ik had sowieso al voor donderdag een afspraak bij de ha staan omdat ik nog steeds niet zwanger was. Maandagochtend even gebeld (ik heb nl ook weer zo'n k*tterige schimmelinfectie, letterlijk én figuurlijk) en even uitgelegd wat de situatie was en de assistente adviseerde dan nog drie dagen te wachten (tot donderdag dus) en dan te testen. Ze zei neem maar wat urine mee, dan testen wij wel even.

Dat doe ik dus want ik ben nog steeds niet ong en ondertussen al 6 dagen overtijd. Ik begin stille hoop te krijgen..........
oe spannend snico! Ik duim voor je.
Snico, ik duim ook voor je hoor! Hopelijk is het deze ronde wel raak.

Kikkie, ik vind het ook leuk om iets uit te zoeken voor de vakantie. Maar ik moet ook altijd een paar dagen acclimatiseren, even de buurt verkennen voordat ik het ergens leuk vind. Dus ik heb ook altijd de neiging om terug te gaan als het ergens goed is bevallen. Zo kwam Midaman al vanaf zijn 10e op dezelfde camping in Oostenrijk, ik ben daar ook 4 keer geweest. Heerlijk, je weet precies waar je lekker kunt eten, waar de supermarkt is, wie de beheerder van de camping is en zo. Het voelt een beetje als thuiskomen, ik wil dus in de toekomst zeker nog wel een keer naar die camping terug. Een van onze beste vrienden (die we ook kennen van die camping) komt daar nog steeds ieder jaar, inmiddels ook met zijn gezinnetje.

Nikki, gatver wat moet je toch lang wachten voordat je iets hoort.

Jij ook al bekend in Frankrijk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik buiten 2 keer wintersport en een weekendje Parijs, ik nog nooit in Frankrijk ben geweest. Wij gingen vroeger met mijn ouders altijd het ene jaar naar Oostenrijk, het andere jaar naar Zwitserland.

Jaimie, hoe is het met Dtje? Nog ziek?
Hoi meiden,

Wat ben ik ook een onwijze muts, zit ik vanmiddag een heel stuk te typen, druk ik gewoon wéér verkeerd en is alles weer weg.... en dat met 1 kind op schoot en 1 in mijn nek! Je begrijpt dat ik toen dacht, laat maar even. Net wezen schminken, voor het eerst een stuk gereden in de nieuwe auto en hij rijdt geweldig!

Ik dacht dat ik extreem vroeg was met het boeken van de vakantie van volgend jaar maar jullie zijn er ook al zo vroeg bij. Lekker vooruitzicht hè. Wij gaan via Vacancesoleil, in een ingerichte tent. Ook naar Frankrijk, maar het zuiden durfde ik qua reistijd nog niet aan. We gaan nu naar de Jura, halverwege Frankrijk dus. Wel hopen op goed weer!! We gaan de eerste 2 weken van juli.

Dtje is nog steeds ziek. Aan het begin van de dag speelde ze wel, maar ze wilde ineens alleen nog maar op schoot 'kroelen' en ze werd steeds stiller. Als ze ziek is wilt ze alleen maar knuffelen, ook wel lekker stiekem. Hopelijk komt ze de nacht goed door, afgelopen nacht heeft ze vanaf 5 uur bij ons gelegen en toen sliep niemand meer . Ze mag normaal nooit bij ons in bed 's nachts, behalve als ze ziek is. Kletstante dat ze is!!!!

Sje gaat goed met lopen, de eerste blauwe plekken en bulten heeft hij al te pakken. Hij gaat ineens ook volop kletsen. Probeert vanalles na te zeggen, en ook uit zichzelf komen er steeds meer woordjes. Lekker manneke is het, een echte boef, beresterk en superondeugend . Vandaag stonden ze samen te kroelen, zo ontzettend lief!!

Snico! Ik duim me suf!!

Nik wat rot dat je zo lang in onzekerheid zit!

Ik ga spulletjes klaar zetten voor morgen, ik moet weer werken. Dtje en Sje gaan naar mijn ouders, daar voelt ze zich ook thuis gelukkig.
.....nog steeds niet ongesteld..............

Morgen weten we t!
snico spannend!

mijn kleine meissie heeft ooronsteking. Een oor is flink onstoken andere beginnend. Snif snif, ze is zo zielig.
Ach arm meiske..!! Helpt paracetamol goed? Wat een zieke kindjes allemaal hè? Dtjes vriendje is ook al ziek.

Snico..... wat spannend, ik hoop het zo voor jullie!

Vandaag gewerkt, kindjes bij mijn ouders geweest. Morgen houd ik Dtje nog thuis, hopelijk is ze vrijdag opgeknapt want dan moeten we weer werken en ik heb geen dagen meer....I neemt dan ws vrij maar hopelijk kunnen ze gewoon naar het kdv.

Ik heb Dtje al op moeten geven voor de bso ivm wachttijden, pff.

Nik, any news?
Jamie, ai geen dagen meer, vindt je dat niet vervelend? We moeten nog (maar) 3 maanden. Ik houd eigenlijk altijd wel dagen over, nu dit jaar helemaal door mijn ziekte.

Verder nog geen nieuws, heb er wel achter aangemeld, maar ik sta nog niet bekend bij de afd. radiotherapie, zij moeten eerst een brief van mijn internist ontvangen, dus daar weer heen gebeld en die was er niet, zijn assistente wist dat mijn dossier op zijn bureau lag, dus ze kon er niet bij. Ik vind het niet leuk dat het zo lang duurt tuurlijk weet ik ook dat ik niet de enige patient ben maar wetende dat er iets in je lichaam zit wat er niet hoort en wat ook kan groeien, daar wordt ik zo onrustig van.

Verder is Redmer sinds dat hij van het weekend ziek is geweest niet op dreef, jammerig, errug vroeg wakker (vanmorgen al half 6), mega irritant.

Snico spannend voor je, ik hoop zo voor je dat je zwanger bent!
jeetje nikki, moet je ook nog eens zo geduldig zijn. Wat vervelend. Hopelijk stuurt de internist snel die brief en hoor je wat. Ging ze met de internist overleggen?

Wat vervelend dat Redmer ook niet op dreef is. Wat kunnen ze zichzelf dan in de weg zitten he.

Jaimie, bij jou ook ziekenboeg dus. Ik hoor het overal, en ook griep bij volwassenen. Gelukkig hebben we daar nog geen last van. En geen dagen meer, dat is wel balen.

flinke wachttijden voor de BSo he. Ik heb R ook al opgegeven. Hij heeft een plekje voor de vrijdag, net als T voor de creche. Maar dan wel allebei vanaf 1 september volgend jaar haha.

Andere dagen hebben nog een wachtlijst van 1,5 jaar. En dat te bedenken dat ze hier nu twee nieuwe wijken aan het bouwen zijn!

Mida, leuk zeg die camping. Die vonden wij ook erg leuk. Maar daar was niet meer beschikbaar wat wij wilden. Dus ongetwijfeld een hele populaire camping. We hebben nu een driekamer stacaravan geboekt, met een houten terras. Leek me wel makkelijk met T, dat we haar daar kunnen laten rotzooien.

Gisteravond met T naar huisartsenpost geweest. Ze was ook vanaf vrijdag al niet lekker maar niet zorgwekkend ofzo. maar gister was ze zo sloom en zielig. Ze wilde alleen maar tegen mij aanhangen en om alles huilen en naar haar oortjes grijpen. Gister toen kikkieman thuiskwam haar toch even gemeten, en ze had 39,0 graden. Dus overlegt met de huisartsenpost en ik mocht komen. Gelukkig maar want ze heeft dus gewoon ooronsteking. De arts zei dat ze alle reden had om te huilen. Boehoeeh. Ik voel me dan gelijk zo schuldig, dat ik niet eerder ben gegaan. Maar omdat ik bij R ook naar huis ben gestuurd met die oorontsteking doe je het misschien minder snel, ik weet niet. Maar goed gelukkig heeft T wel antibiotica gekregen. Dus hopelijk knapt ze snel op.
nou meiden, helaas vanmorgen gewoon ongesteld geworden

Gelukkig had ik al een afspraak bij de huisartrs, en heb ik mijn verhaal uit de doeken gedaan. N.a.v wat ik vertelde leek t hem dat t niet aan mij lag maar aan nico. (heeft nl al een tijd terugkerende keelontsteking en een abces in zijn keel, wordt 25-11 geopereerd. Amandelen geknipt). Hij zei dat dan alle energie naar zijn keel gaat en niet naar beneden, zeg maar . Moet nu even de operatie afwachten, waarschijnlijk knapt ie daar heel erg van op. ( heeft nu ook af en toe last van duizelingen en hoge bloeddruk door dat abces..) En als ik dan aan t begin van t nieuwe jaar nog niet zwanger ben, is er waarschijnlijk iets anders aan de han en gaan we verder kijken. Dus..............

Aaaaa kik, zielig hoor oorontsteking. Flirty heeft t gelukkig nog nooit gehad. Maar t lijkt me erg pijnlijk.

Ff een op bed slingeren!
Nou Nikki, ook balen dat je zo lang moet wachten! Lijkt me idd niet een prettige gedachte dat die tumor er nog zit, maar wat je zegt, je bent niet de enige. Maar toch.......beetje tempo kan geen kwaad.
Balen Snico!
he snico shit zeg. Ik had het je zo gegund. Hopelijk voor het nieuwe jaar.

Hier is het echt een zielig hoopje T. Over de 40 graden koorts en weer naar de dokter geweest. Als ik het morgne niet vertrouw weer terug. Ze wil nu ook niet meer drinken. Ze ligt eigenlijk alleen maar tegen me aan. Ze is echt zo zielig.
Hier heeft Myrthe ook weer 39.2, we komen er niet echt vanaf, Redmer heeft weer dunne luiers, en is 's nachts af en toe wakker. En bij die kleintjes weet je niet wat ze hebben he, dat vind ik bij Myrthe weer veel handiger die zegt waar ze last heeft.

Vanmiddag maar weer naar het UMCG bellen als ik nog niks heb gehoord, wachten duurt echt lang, wil weten wanneer ik ga beginnen.
Kik, hoe is de nacht gegaan met T?
hi nikki,

bij jou dus ook nog niet veel beter met de kindjes. Vervelend. En ze zijn zo zielig dan. Je hebt gelijk dat je er vanmiddag achter aan zou bellen.

T wilde gisteravond haar flesje, gelukkig. Daarna is ze weer gaan slapen. Ze wil eigenlijk alleen maar slapen en het liefst tegen mij aan opgekruld. Wil ze normaal echt nooit.

Vannacht zetpil gegeven en vanochtend weer een. Ze begint de dag nu met 38,2 dus ik hoop echt zo dat het daar bij blijft. Gisteravond zat ze op 40,2 en schiet ik toch wel een klein beetje in de stress.

Mijn oma ligt in het ziekenhuis. Het is niet goed. We moeten er rekening mee houden dat ze het niet haalt. Ze heeft borstkanker gehad en wilde zich na de operatie niet laten behandelen. Geen chemo, geen bestraling niets. En nu is het dus waarschijnlijk mis. We horen vanmiddag wat er is. maar ze heeft zoveel pijn dat morfine zelfs niet helpt.

Kikkieman moet werken dit weekend, en mijn ouders zijn er al heen. Dus als het niet goed is, moet ik ook iets zien te regelen dat ik erheen kan. We wachten het af. Maar het spookt wel de hele tijd door mijn hoofd.
Hè getver Kik, wat een rotsituatie. Hoe oud is je oma? Bijzonder dat je er nog een hebt. Die van mij is 3,5 jaar gelden overleden, maar dan was ze wel al 94. Moeten wij nog maar zien te halen

Sterkte.

En beterschap met T!

Nik, ik hoop dat ze je vanmiddag eindelijk eens kunnen vertellen wanneer je kunt beginnen!

Beterschap met de kindjes!
Hé meiden,

Goh allemaal zieke kindjes! Hier (nog) niets aan de hand, gelukkig. Allemaal sterkte en beterschap!

Snico, jammer zeg. Maar wel goed dat je nu wel bij de dokter bent geweest en dat je de waarschijnlijke oorzaak weet. Je bent hier weer écht terug hè, gezellig!

Kikkie, rot van je oma. Ik snap dat je het niet uit je hoofd krijgt. Ik heb al lang geen opa's en oma's meer, de laatste is bijna 9 jaar geleden gestorven. Hopelijk hoeft ze niet te veel pijn te hebben.

Wij hebben voor de vakantie bij de camping zelf een reservering gemaakt, een luxe vip-caravan. Ook met zo'n houten terras, die is afgesloten met een traphekje. Lijkt me ook wel handig met Tim, die zal dan wel net lopen denk ik. Ik heb er echt al zin in. Ik heb net ook even op jullie camping gekeken, ook erg leuk! En ze zijn allebei van dezelfde organisatie.

Nikki, weet je nu nog niets! Wat duurt dat lang zeg, je wilt natuurlijk zo snel mogelijk beginnen, of in ieder geval weten wanneer ze beginnen.

Jaimie, ben je weer gewoon aan het werk? Is Dtje weer opgeknapt?

Cola, alles goed bij jullie?
getverderrie, ik leg t nu alweer met 40,0 koorts op bed. Ik zit echt in dubio wat ik zal doen. Huisartsenpost of nog even aankijken. Kikkieman is er ook niet. Ik vond haar juist vandaag weer wat levendiger worden en nu toch weer zo hoog.

getver getver

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven