De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
de kindjes gaan dan met een lampion langs de deuren en zingen een liedje. Dan krijgen ze daar een snoepje voor. Maar volgens mij is het beneden de rivieren niet. En zo kennen wij hier vrijwel geen carnaval.

Ik lees ook erg graag, maar in de praktijk komt het er helaas niet zo veel van.

Ik heb trouwens ook nog een klein dilemma zal proberen uit te leggen.

Ik heb twee vriendinnen, Vriendin A en vriendin B. We deden vroeger heel veel met z'n drieen. Ondertussen hebben vriendin B en ik kindjes, vriendin A haar relatie ging een paar jaar geleden net uit toen wij aan de kindjes begonnen. Daarna veranderde de vriendschap iets, we gingen meer los van elkaar doen. Vriendin B en ik vooral en Vriendin A en ik vooral. Vriendin A en B dus samen wat minder.

NU is Vriendin A laatst wel met vriendin B uit eten geweest en daarna belde vriendin B mij. Ze had het vermoeden dat vriendin A zwanger was en of mij iets was opgevallen. Ik zei van niet, wist ook niets, maar ging er natuurlijk wel op letten. Dus toen was ik jarig en kwam vriendin A op mijn verjaardag en vriendin B niet. En op mijn verjaardag vertelde vriendin A dus inderdaad dat ze zwanger was. Ook al behoorlijk ver. Toen heeft ze mij gevraagd niets tegen vriendin B te zeggen omdat ze het die zelf wil vertellen. (logisch). Maar nu blijft vriendin B maar aan me vragen wat ik dacht, of ik een buikje heb gezien. Volgens mij vermoed ze dat ik iets weet wat zij niet weet. Maar ik zeg dus niets. Maar ze maakt het me echt lastig, zo lastig zelfs dat ze afstandelijk tegen me doet, omdat ze volgens mij doorheeft dat ik iets weet wat zij niet weet. Nu gaan vriendin A en B pas over drie weken met elkaar afspreken dus ik moet nog drie weken door die kruisverhoren heen!

Ik vind het niet leuk dat ik in zo'n situatie word gezet door mijn vriendinnnen. Wat ik nu ook doe, wel vertellen, vriendin A boos, niet vertellen vriendin B boos. Hoe zouden jullie dit oplossen? Het is geen werelddrama hoor, ik vertel gewoon niets en vriendin B heeft pech, maar toch.
Jaimie, jullie hebben ook erg mooie foto's!

Leuk he dat Sje al zo begint te kletsen. Ik kijk er ook al tegenop als Daan straks naar school gaat en Tim ligt net in bed, gelukkig is het hier om de hoek maar toch.

En idd dat jij nog tijd hebt om te lezen! Daar kom ik helaas al jaren niet meer aan toe. Ik las dan op vakantie nog een paar boeken, maar nu Daan ook overdag wakker is lukt dat ook niet meer.

Kikkie, hier ook geen st, maarten, ik heb eerlijk gezegd hier nog nooit kinderen gezien die dat doen. Wij liepen vroeger wel een soort optocht met lampionnen, maar gingen geen snoep ophalen. Maar die optocht heb ik ook al zeker 15 jaar niet meer gezien.

Vervelend met je vriendinnen, kun je niet gewoon het spelletje meespelen en net doen alsof je het ook graag wilt weten? Maar daar is het nu waarschijnlijk al te laat voor.
Kik, dat is weer een lastige situatie. Is het een idee om vriendin A op te bellen en uit te leggen wat er aan de hand is? Dat B zit te vissen en dat je je er ongemakkelijk door voelt?

St Maarten kennen ze hier helemaal niet. Apart, dat dat bij jullie wel leeft en hier niet.

Kindjes weer op bed, nu even quality time met Jaimieman .
Hier ook St. Maarten gelopen, nou ja Nikkiman dan, ik stond bij de deur bij Redmer (ja die altijd zo klein was maar toch echt groot is) Hij heeft vandaag 3 stappen los gezet, dus ben benieuwd wanneer hij gaat lopen, kruipen kan hij zo goed en snel dat meneer er eigenlijk niet veel interesse voor heeft.

Kik, wat een lastige situatie, ben het wel eens met Jamie, misschien dat ze dan vriendin B zelf kan bellen, hoef jij niet meer zo geheimzinnig te doen.

Spierpijn valt me weer wat mee, is redelijk te doen, maar goed sporten helpt niks, als ik nu aan het St Maarten snoep zit van Myrthe
Oh Nikki, foei het zelfverzamelde snoep van je dochter opeten
Nou niet alleen dat van haar, ook wat ik zelf aan de deur geef, mini lion's en mini kitkats. Maar ben nu gestopt.. anders word ik misselijk (heb er 5 gehad is dat heel erg)
Haha ik had vanmiddag van de buurvrouw choco sigaretten vor de kids gehad, je raadt het al...
haha foei beetje aan de snoep van de kinderen zitten he. Doe ik nou nooooooooooooit (hum, lees met sarcastische ondertoon he haha)

Ik heb er zelf ook aan zitten denken om vriendin A te vertellen dat vriendin B zit te vissen maar vind het dan weer een beetje lullig om te vertellen dat vriendin B een vermoeden heeft. Heb dan het idee dat ik vriendin B verlink ofzo.

Hier ook net st maarten gelopen. Hij vond het geweldig. Maar zingen ho maar haha.

Volgens mij is st maarten echt iets van de noordelijkere provincies, tot aan de rivieren. Gek eigenlijk he.
Aha, daar heb je het al, onder de rivieren . In de boerenklei haha. Daar kennen we dat niet. Maar, wij hebben dan weer carnaval (niet dat ik het vier hoor).

Kik het is kiezen tussen 2 kwaden hè. Maar het is wel de 'schuld' van vriendin B, ik vind het niet zo netjes dat ze je in zo'n positie brengt eerlijk gezegd.
Myrthe heeft ook niet gezongen hoor, vriendinnetje nam het hoogste word en zong 2 zinnen dus voordat Myrthe begon was het eigenlijk al afgelopen...

Morgenvroeg even werken en daarna gaat mijn baas mee als taxi naar het UMCG. Na de bestraling merk ik toch wel vermoeidheid wat daarna wel weer wegtrekt, heel bijzonder.
Fijn hoor dat je zo'n geweldig netwerk om je heen hebt, in dat opzicht mag je je een gelukkig mens prijzen!
quote:jaimie schreef op 11 november 2008 @ 21:07:

Aha, daar heb je het al, onder de rivieren . In de boerenklei haha. Daar kennen we dat niet. Maar, wij hebben dan weer carnaval (niet dat ik het vier hoor).

Haha, wij noemen boven de rivieren altijd "boven het riool"

Vooral om een paar collega's te stangen, ik heb een paar collega's uit de omgeving van Haarlem.

Maar hier vieren we ook pas weer sinds vorig jaar carnaval, omdat Daan het zo leuk vindt.
Ja haha, boven het riool! Of 'bovensloters'. Ach zo noemen ze ons weer boeren. Het blijft grappig om elkaar zo te stangen

De kindjes vieren hier alleen nog maar carnaval op het kdv en straks dus ook de psz. Er is hier wel een zogenaamd 'Brakkenbal' maar daar ben ik nog niet geweest. Wel erg leuk om ze te verkleden!! Ik ben nu al aan het bedenken als wat ze aankomende carnaval gaan! Nu met dat schminken lijkt me dat helemaal leuk.
hey mida jij maakt vrienden. Ja apart he, dat dat zo verdeeld is. Wij kennen hier weer geen carnaval. En de enkeling die het wel probeert, nou ja dat lijkt eigenlijk nergens op

Nikki, wat lief dat hij met je meegaat. Volgens mij heb je inderdaad ook een heel fijn netwerk om je heen. sterkte weer. Ik hoop echt zo voor je dat het dan klaar is.

Ik ben benieuwd hoe R morgen is, volgens mij stuift ie gelijk op het snoep af.
Ik ben ook blij hoor met alle mensen om me heen mijn collega's zijn echt superlief voor me en rijden dus af en toe, en mijn vader rijd ook wel, die zit in ploegendienst, dus dat kan op zich wel redelijk makkelijk.

Ga zo even naar het werk, beetje kletsen en ditjes en datjes doen en dan weer bestralen...

Myrthe heeft niet naar het snoep omgekeken, volgens mij is het alweer vergeten..
heeft ze er niet naar omgekeken of kon ze het niet meer vinden. grapjee.

Ik zet een een berichtje op de hyves groep.
hihi, nou ze zitten nog steeds in haar tas, en ik heb er nog niet aangezeten, ze heeft er tot nu toe 1 ding van gehad, en verder echt niet naar omgekeken hihihi
Wat een rust hier! Ik heb eigenlijk niet zo veel te melden.... Vanmorgen de een na laatste gymles gehad, volgende week dus de laatste en dan ga ik aan mijn nieuwe baan beginnen! Ik kan niet wachten. Wel erg jammer van de gym, want Dtje knapt er echt van op! Ze was altijd erg voorzichtig, nog steeds wel hoor, maar ze durft nu veel meer. Vanaf mei ga ik haar denk ik op ballet doen. Dat is op woensdag

poepalarm
Hoi,

Hier is het een beetje ziekenboeg!

Tim is een beetje ziekig, niet écht ziek maar wel erg verkouden en heel zielig .

En ik ben zelf ook niet helemaal fit, lag gisteren om half 9 al in bed met sokken, joggingbroek en dikke fleecetrui aan en nog had ik het koud. Vandaag ben ik wel gaan werken, maar zat er als een halve zombie bij. Morgen vrij en Midaman is 2 dagen weg voor zijn werk. Omdat hij op woensdagmorgen de kinderen altijd wegbrengt omdat ik daar geen tijd voor heb breng ik de kinderen morgen al naar mijn ouders om te logeren, dan blijven we meteen eten. En dan ga ik weer naar huis, heerlijk een hele nacht doorslapen zonder dat de kinderen (Daan dus...) roepen.
O lekker Mida, kun je even heerlijk tot jezelf komen. Hopelijk voel je je niet al te ziek. Met 2 kids zijn er weinig nachten meer dat je echt kunt slapen. Hier niet tenminste.

Jaimieman is ook weg voor zijn werk, zit weer in Spanje. Ik vind het heerlijk hoor, lekker aantutten op ons gemakje. En omdat hij vaak toch niet de gezelligste is, mis ik hem ook niet echt. Erg hè. 'S morgens heeft hij een ochtendhumeur, 'smiddags uit zijn werk moet hij zijn ei kwijt en stoom afblazen omdat hij het zo druk heeft op zijn werk. Dus ik kom nu heerlijk tot rust!

Sje slaapt 's morgens niet meer. Vorige week ben ik voor het eerst D'tje wezen halen terwijl hij op bed lag. Duurde 10 min. Maar voelde me er niet lekker bij. De keer daarop was de buurvrouw thuis dus daar stond de babyfoon. Maar nu ligt hij ook nog geen 2 uur te slapen en moet ik Dtje zo weer halen. Hopelijk is de buurvrouw thuis want ik twijfel heel erg. Ik denk dat ik hem eruit haal, bij 1 uur niet maar bijna 2 uur, stel dat hij eerder wakker wordt! Pffff dat wordt wat straks met school brengen/halen tussen de middag .
Jaimie, ik ben blij dat het hier geen uitzondering is dat je bijna geen een nacht kunt doorslapen. Ik merk wel dat het me begint op te breken. Midaman hoort de kinderen niet en eerlijk gezegd krijgt hij ook niet de kans, want voordat hij ze hoort sta ik al naast mijn bed omdat ik bang ben dat ze elkaar wakker maken.

Heerlijk hè, even je eigen ding doen! Ik vind het ook wel leuk voor 1 of 2 dagen, langer zou ik het niet fijn vinden hoor. Ik vind het nog steeds vreemd om alleen in bed te liggen.

Ik ben trouwens helemaal een ontaarde moeder nu . Ik heb de kinderen naar mijn ouders gebracht en ben zelf weer naar huis gegaan. Lekker iets eten wat hier niemand lust en dan heb ik nog even de tijd voor wat huishoudelijke klussen, als ik daar zin voor kan maken .

Ik ben trouwens weer redelijk opgeknapt, alleen nog een beetje keelpijn. Tim zijn neusje zat vanmorgen helemaal dichtgekoekt met snot. Zo zielig, Midaman heeft hem vastgehouden en ik heb met een nat washandje zijn neusje schoongemaakt, maar wat vindt hij dat vervelend. Ik heb net bij de apotheek babyluuf en een nieuwe neusspray gekocht en voor de zekerheid ook maar een nieuw doosje paracetamol.

Nikki, hoe gaat het met de bestralingen? Je bent nu bijna klaar, toch?

Zo ik ga maar eens voor mezelf koken .
En Mida wat heb je gekookt, vast iets heel uitgebreids. En ik vind je helemaal geen ontaarde moeder dat hoort gewoon af en toe zo, quality time heet dat. Hier hoef ik er eigenlijk nooit uit voor de kids, af en toe keer voor Myrthe die dan moet plassen, en soms is redmer zijn speen kwijt, maar dat is niet alle nachten. Gelukkig, ik ben ook echt een persoon die zijn slaap nodig heeft en dan na een paar nachten dan gewoon niet meer te genieten ben.

Jamie, vind je het niet vervelend, dat er zoveel om Jamieman zijn humeur draait, ik zou dat wel vinden en hem er ook zeker op aanspreken, dat hij zich maar moet aanpassen, er zijn nu eenmaal kleine kids en tja die houden niet hun mond omdat hun vader een ochtendhumeur heeft, althans ik vind niet dat je dat kan verwachten. Maar kan me wel voorstellen dat je dan even geniet van je rust in die zin.

En met dat slapen zit ik ook, met Myrthe ophalen, ik heb het geluk dat Myrthe bij de buurjongen in de klas zit en als Redmer nog maar net slaapt, dan bel ik haar of zij Myrthe mee wil nemen. Maar laten liggen vind ik ook geen prettig idee.

Ik moet nog 5 keer bestraald worden, krijg wel wat last met slikken, doordat mijn slokdarm ook voor een klein deel bestraald wordt, maar goed hopelijk gaat dat na die tijd wel weer over.
Nou Nikki, ik heb heel erg Sonja-verantwoord (NOT!!) dorito's met gehakt, zure room en heel veel kaas uit de oven gegeten . Voor de vorm had ik ook maar een salade gekocht.

Nog 5 te gaan, fijn dan ben je daarna vast van alles af!

Het duurt na de laatste bestraling nog een paar weken voordat je weer een scan krijgt, toch?

Ik zit middenin mijn strijkwas, dus ik ga weer strijken (goed bezig hè?).
quote:MIDA schreef op 18 november 2008 @ 17:04:

Jaimie, ik ben blij dat het hier geen uitzondering is dat je bijna geen een nacht kunt doorslapen. Ik merk wel dat het me begint op te breken. Midaman hoort de kinderen niet en eerlijk gezegd krijgt hij ook niet de kans, want voordat hij ze hoort sta ik al naast mijn bed omdat ik bang ben dat ze elkaar wakker maken.

.

Héél herkenbaar!!

Haha, Mida, heb je een keer tijd voor jezelf sta je nog te strijken. Maar ja nu kan het lekker op je gemak. Ik doe in mijn vrije tijd meestal ook het huishouden, ondertussen een beetje tv kijken wat normaal niet gebeurd als er kids rondlopen.

Nikki ja ik vind het erg vervelend dat alles om Jaimiemans humeur draait. Ik heb hem daar zeker op aan gesproken en dan gaat het 2 dagen goed maar dan is het terug bij af. In juli gaan we 2 weken op vakantie en ik heb mezelf tot dan gegeven, is er dan nog niets veranderd, dan houd het op. Denk ik. Ik ga mijn stinkende best doen om onze relatie een kans te geven maar het houdt een keer op.

Nog 5 keer, het eind in zicht gelukkig. En dan straks lekker een weekje weg. 2009 wordt jouw jaar!

Ik heb ook een vriendin met wie we elkaars kids opvangen in geval van nood alleen zij is nu hoogzwanger dus ik wil haar er nu liever niet mee opzadelen. Maar het is wel fijn als je elkaar zo kan helpen. Als straks de baby er is kan ik haar zoontje ook meenemen.

Ik ga alvast mijn Sonja omelet maken want morgenochtend werken dus geen tijd. En dan de zonnebank aanslingeren.
Ik heb ook lekker op mijn gemak gedaan hoor!

Eerst een beetje op internet gezeten, toen op mijn gemak gekookt (nou ja, gekookt) en op de bank gegeten. Toen toch maar weer wat opgeruimd en mijn hele was is weer klaar, daar zat ik al 3 dagen tegenaan te hikken, maar omdat ik niet zo lekker was bleef het maar staan. Of zeg eigenlijk maar, de berg werd steeds hoger.

Ik merk wel dat het voor mijn lijn maar goed is dat ik niet veel alleen thuis ben, eerst lekker ongezond gegeten, daarna een halve bak bitterkoekjespudding naar binnen gewerkt en nu zit ik weer aan de suikerpinda's . Het wordt denk ik tijd om naar bed te gaan.

Oh ja, ook een voordeel van de kinderen uitbesteden, ik kan morgen lekker een half uur langer blijven liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven