De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
hey!

Mida, dat klinkt als een heel gezellig avondje zo in je eentje haha. Maar strijken, dat past dan weer net niet in het plaatje. Maar ik herken het, ook hier een enorme berg waar ik tegenop zie, en hij komt elke keer weer terug. Wat zielig dat kleine Tim zo snotterig is.

Nikki, nog 5 keer. Dat schiet op. Vervelend dat je nu wat last krijgt van het slikken, hopelijk trekt dat straks weer weg. Fijn dat je het zo met een vriendin kunt oplossen, en voor Myrthe komt het nu echt heel erg dichtbij he!

Jaimie, jeetje meis, toch nog niet goed dus. Heb je hem ook gezegd dat je eraan zit te denken om dan de relatie te beindigen? Ik vind dat hij ook zijn best mag doen om het te laten slagen. Maar ja soms zijn dingen niet zo makkelijk.

En lastig he dat halen en brengen. Ik heb het nu ook als ik R moet halen, dan ligt T soms net een half uur. Maar heen en weer naar de PSZ is hier echt een half uur, dus ik durf haar niet te laten liggen. Soms haalt opa hem, en soms kan ik T bij de buuevrouw kwijt, maar het blijft puzzelen.

Ik hoop dat ik een beetje op alles heb gereageerd. Mijn hoofd loopt beetje over. Heftige week met het nieuws van de groep. Ik wil er hier niet teveel over kwijt, want je weet nooit.

Maar gaat niet goed met hem, en het rakelt weer veel op van het verleden, want mij ook weer raakt en dat heeft weer zijn effect op het gezin hier. Pffff.

Ik zei laatst al tegen een vriendin, ik zou wel weer eens 16 willen zijn en gewoon lekker relaxed in het winkelcentrum struinen na school. (wat ik dus altijd deed met haar haha)

Morgen ga ik proefdraaien op mijn stageschool.
Succes vandaag met proefdraaien vandaag Kik,

Ik heb een een filmpje op onze hyves gezet, waar Redmer loopt. Hij doet het steeds vaker, als hij te snel wil dan gaat hij kruipen, maar het los lopen gaat steeds beter, hij wordt echt groot.

Jamie, goed van je dat je toch een soort van datum stelt, klinkt een beetje raar, maar net wat je zegt je kan niet blijven aanklooien en helemaal niet als hij de sfeer toch grotendeels bepaald in huis. Het is altijd moeilijk, maar denk dat je ook uiteindelijk voor jezelf moet kiezen.

Mida wat een heerlijk avondje voor jezelf lekker hoor! Mooie foto's trouwens van jullie gezinnetje, de kids lijken volgens mij meer op jou dan op Midaman of zie ik dat verkeerd?

Ga morgen met collega's naar de film en uiteten, we gaan naar Bride Flight., ben benieuwd.
Hai Kippen!

Ik heb net twee pagina's teruggelezen, pfff, daar was ik even mee bezig. Ik was zo druk met die kerststukjes, nog steeds, om een uur of twee de deur uit, uur of elf weer terug, douchen, te bed. Maandag gaan we op vakantie en daar ben ik wel een ietsiepietsie aan toe. Maar het is erg leuk bij de stukjes maken, gezellige club dames, veel vriendinnetjes van vroeger, dus dat is leuk geld verdienen!

Wat ik onthouden heb:

Nik, wat goed dat Redmer al los gaat stappen! Groot ding wordt het al! Ik ga zo even op de hyves het filmpje kijken!

Jaimie, spannend bijna op je nieuwe werk beginnen! Ik doe voor je duimen! Ga je echt met je moeder samenwerken of op een andere afdeling?

Ik heb de vliegeraar liggen, sterker nog, in mei ging hij mee op vakantie, maar ik heb hem nog steeds niet gelezen... Een Jill Manseltje lees ik zo tussendoor, maar voor een "zwaarder" boekje wil ik lekker de tijd hebben, zodat ik hem in een ruk kan uitlezen.

Kik, wat fijn dat je een stageplaats zo dicht bij huis hebt! Gefeliciteerd!

Snico ben je?

Mida, ik moest zo lachen om dat stukje van uit bed springen en dat manlief geen kans had om wat te doen. Hier hetzelfde en ik 's ochtends maar piepen, jij hoort noooooit wat...

Ik ga even op de hyves lezen, sterker nog, ik ga er ook wat neerzetten.

Kus!
Kik, hoe is het proefdraaien gegaan gisteren?

Cola, gereageerd op hyves.

Net weer een blonde actie van mij.

Ik wilde pepernoten gaan bakken met Daan, ik had kant en klare mix gekocht hoeft alleen nog maar water bij. Ik kijk op de pak, 40 ml water toevoegen (4dl) lees ik. Ik denk nog huh, dat klopt niet maar gooi hup 4 dl water erbij. Mixer erop en je snapt het natuurlijk al, het leek wel pannekoekbeslag, zo dun! Kijk ik nog eens staat er dus 0,4dl

Daan natuurlijk helemaal over de zeik. Tim lag net in bed, dus ik kon ook niet even naar de winkel voor nieuwe mix.

Misschien vanmiddag nog een poging, als ik me met dit weer naar buiten durf te begeven.
Hé, ik kijk net op onze Hyves, zijn alle krabbels weg!

Ligt dat aan mij, of heeft iemand ze gewist?
Het lag aan mij , gewoon niet goed gekeken
Hi girls.......long time no speak!

Nikki, schattig filmpje van R. Lekker mannetje hoor!

Gaat alles goed met de bestralingen?

Jaimy, bevalt t op je nieuwe job?

Kik, dikke knuf! Hoe was t op de stageschool. Bij jou in t durp?

Mida, muts! hahaha, zou ik ook zo kunnen lezen met die pepernoten. Ik heb ook zo'n pak mix liggen waar alleen water bij hoeft. Ik ben dus gewaarschuwd.......

Cola, nee ik ben niet............... @%^#%$&! Zo, dat is er ook weer uit. Soms begin ik de moed een beetje te verliezen. er zijn nu weer twee vriendinnen zwanger. Een van de tweede ook, was eigenlijk nog niet de bedoeleing. Gebruikte nix, en toch zwanger. Leuk voor haar, maar ik vind t voor mezelf wel een beetje zure shit....maar goed. Mijn tijd komt heus wel (hoop ik......)

Morgen een rotdag voor nico. Zijn amandelen worden geknipt. Pijnlijke zaak voor een volwassene. Hij moet sowieso één á twee dagen in t ziekenhuis blijven. Maar goed. Ik hoef alleen morgen nog te werken en dan kan ik (tot vervelens aan toe, haha) Florance Nightingale spelen......

Ben wel blij dat t nu morgen gebeuren gaat. Volgens de ha kon t uitblijven van een zwangerschap ook wel hier door komen. Hij is al een tijdje niet fit. Dus meiden.....DUIMEN.....haha

Verder nix te melden

Bye-di-bye
Snico balen dat je nog niet zwanger bent, vind het echt rot voor je, hopelijk ben je het snel als Nico wat opgeknapt is.

Vandaag laatste bestraling gehad, voelt raar, voelt weer als een onzekere periode, helaas duurt het nog echt lang voordat ik weet waar ik aan toe ben, pas half of eind januari. Maar goed is niet anders heb me er maar bij neer te leggen.

Jamie, hoe gaat het met je nieuwe baan?

Kik, wat goed dat Tessa staat, weer een mijlpaal.
Nikki, wat fijn dat je nu de laatste bestraling erop hebt zitten. Je moet inderdaad echt nog lang wachten...hopelijk vliegt de tijd een beetje.

Snico, Ik vind het erg rot voor je dat je nog niet zwanger bent. Ik hoop echt dat jouw tijd nu ook snel komt, en je kan genieten van een zwangerschap. Hoe is het met Nico?

Mida, haha, en waren ze lekker?

Ik weet niet of ik het al verteld heb, maar de meeloop ochtend was echt heel erg leuk. Ik was gelijk juf kikkie. Ik heb er erg veel zin in.

Ik ben vanmorgen met de kinderne op de fiets onderuit gegleden, ben er erg van geschrokken. Het ijzelde hier en had het helemaal niet door. Pas toen er mensen voor mij vielen, begreep ik het, maar toen lag ik zelf al. Kinderen brullen natuurlijk, en R gelijk heel erg huilen om zijn arm. Was echt bang dat ie wat gebroken had. T lag helemaal ondersteboven. brrrr ik wil er echt niet meer aan denken. Gelukkig hebben ze niets, alleen erg geschrokken. Ik heb mijn knie bont en blauw, maar was zo bang dat de kinderen wat hadden.

Gelukkig was het voor de deuren van vrienden, en vriend was nog thuis. Dus daar kon ik binnen even tranen vegen en de kinderen bestuderen.

Maar geloof dat het halve dorp onderuit is gegaan vandaag.
Hello girls.

Hoe het gaat met de nieuwe baan... ik begin volgende week! Maar dan zal ik er alles over vertellen.

Kik wat een schrik!! Echt mijn grootste angst dat ik zal vallen met de kinderen en fiets. Gelukkig viel het mee, maar de schrik zal er goed in zitten! Leuk om te horen dat het meelopen zo leuk was! Juf Kikkie, leuk zeg! Is het ook op de school waar R straks naar toe gaat?

Nik, gelukkig dat het eropzit! Maar wat moet je lang wachten op de uitslag... Wanneer gingen jullie nou een midweekje weg?

Snico, wat rot zeg dat het zwanger worden zo lang op zich laat wachten.. Hopelijk knapt Nico snel op en heeft dat een gunstige invloed erop. Hoe heeft hij de operatie doorstaan? Ik ben bang dat ik ook nog eens zal moeten voor mijn amandelen, en boven de 30 schijnt het enorm pijnlijk te zijn .

Mida, hier ook een pepernotenfiasco . Iets te lang in de oven laten zitten, dus ze waren keihard! En ze bleven plat, dus dat klopte ook al niet!

Cola, ik ga idd met mijn moeder samen werken. Ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan. Ik vind het wel bijzonder hoor om het van mijn moeder te leren! Ik werk 2 van de 3 dagen met haar samen.

Dit is dus mijn laatste week op mijn huidige werk..... Raar hoor! Ik zal mijn collega's enorm gaan missen, maar ik heb zo'n zin in een nieuwe uitdaging!

Afvallen gaat goed, - 2 kilo nu, hopelijk zet het zo door en kan ik rond de jaarswisseling onder de 70 zijn! Straks ga ik op de fiets naar mijn werk, 3 maal per week, dus dat is ook lekker!

Ik heb hoofdpijn, ga zo lekker vroeg naar bedje toe
oeoe Jaimy, heb jij dan zo'n last van je amandelen of regelmatig keelontstekingen? Nu zijn we 3 dagen verder en is de pijn al een stuk minder. Hij heeft van de pijn de eerste nacht haast niet geslapen, de tweede nacht al een stuk beter. Eten gaat, naar mijn idee, verbazingwekkend goed. De eerste middag thuis al twee witte boterhammen met smeerkaas (lekker zacht)

Hij heeft in t ziekenhuis wel drie keer een morfine prik gekregen tegen de pijn........dat dan weer wel..... Maar goed. Volgens de kno arts zou t m nu verbazen hoe bepaalde dingen zouden ruiken en smaken, want dat was al een paar jaar minder. Volgens hem. Nu had ie net een kopje tomatensoep, vond ie apart smaken. Ik ff geproefd. Smaakte gewoon naar tomatensoep. Herkende hij niet, deze smaak.... Ben benieuwd of je nu nog durft.... Als je er echt last van hebt zou ik t zeker wel doen hoor! Tis wel ff goed kut, maar hij knapt zienderogen op!!

Ga ff naar de appie!

toedeloe
Hoi Snico,

Ik heb bijna altijd wel witte stukken achter in mijn keel, geen extreme ontstekingen gelukkig. Dus ik probeer het gewoon zo te houden, het is goed te doen zo. Als ik het zo hoor knapt Nico snel op gelukkig!! Wat goed dat hij meteen verschil proeft, dat zal wel even wennen zijn voor hem!

Vandaag voor het eerst in mijn leven gevraagd om te komen schminken, zwarte piet! Dat was dus vandaag bedoel ik. Ik was wel zenuwachtig maar het was goed gelukt!!

Maandag dus nieuwe baan heb er onwijs veel zin in!

Morgen gaan we ws naar het Sinterklaashuis!
Hoi, ik kom me ook maar even melden.

Ik heb zo'n hectisch weekje achter de rug, Tim is nog steeds niet helemaal lekker, erg verkouden, erg onrustig en nu heeft hij ook al diarree. Ik ken hem bijna niet terug, hij wil niet in de box, niet in de wipper, niet op het speelkleed, niet slapen en ook niet op schoot. En ook 's nachts is hij regelmatig wakker, gelukkig slaapt Daan al 3 nachten door zonder wakker te worden dus hoef ik er maar voor eentje uit. Hopelijk knapt hij snel op, want ik vind het voor Daan ook zo sneu dat ik niet wat meer tijd aan hem kan besteden. Ik ben er 's avonds zo doodop van dat ik geen puf meer heb om hier te komen schrijven.

Vandaag ging het beter, Midaman heeft Daan op sleeptouw genomen en ook hier in huis wat klusjes opgeknapt, heerlijk!

Morgen vieren we dat schoonvader met de VUT is en gaan we met de kinderen (ook schoonzus met gezin) eerst naar een binnenspeeltuin en daarna pannenkoeken eten.

Snico, balen dat je nog steeds niet zwanger bent! En dan zit je idd niet te wachten op nog een vriendin die komt melden dat ze zwanger is, ik weet helemaal hoe het voelt. Hopelijk knapt Nico snel op en lukt het dan wel.

Ben je nog aan de pepernoten begonnen?

Nikki, hoe is het, kun je de spanning een beetje aan? Het is weer zo'n rotperiode, je bent uitbehandeld maar weet nog niet of het nu wel goed is. Dan duren die paar weken wel heel lang, maar we duimen allemaal voor je, het is vast helemaal goed!Dan kunnen we volgend jaar eindelijk eens afspreken.

Juf Kikkie, klinkt goed! Fijn dat de meeloopochtend zo goed is bevallen.

Oh en met de fiets gevallen, verschrikkelijk! Dat lijkt me idd één van de ergste dingen, gelukkig hadden de kinderen niets behalve dan de schrik.

Jaimie en voor jou ook een nieuwe periode! Spannend om bij een nieuwe baas te beginnen, gelukkig heb je een bekend gezicht in de buurt zitten. Dan is het net iets minder eng denk ik.

Cola, alles goed?
Mida, even een dikke knuffel voor jou !! Hopelijk knapt Tim snel op en zit hij weer lekker in zijn velletje. Kan jij ook weer een beetje tot rust komen. Kan je wel gaan werken morgen?

Ik ga mijn spulletjes klaarzetten voor morgen (eerste werkdag nieuwe job!) . En de kindjes gaan naar het kdv. Wel een andere groep, helaas, maar ze gaan samen. En ze zijn al wezen kijken met hun vaste leidsters. Ik ga fietsen dus allemaal duimen dat het droog blijft .
Hoi,

Ja ik kan wel gaan werken, Tim is niet echt ziek maar gewoon niet op zijn best zullen we maar zeggen. Vandaag ging alweer een stuk beter trouwens, hij heeft weer goed geslapen overdag en is erg lief geweest met het familie-uitje. En ik heb vanmorgen uitgeslapen tot half 11! Dan kun je ook weer wat meer hebben .

Spannend morgen! Oh ja, de kinderen gingen eerst alleen op vrijdag naar het kdv, of niet? Gaan ze nu meer dagen dan anders, en kunnen ze alle dagen in dezelfde groep terecht of zitten ze soms in de ene groep en soms in de andere?

Hier regent het nu, hopelijk is het morgen droog. Hoever moet je fietsen?

Heel veel succes morgen!

We hebben een gezellig dagje gehad vandaag, eerst naar een binnenspeeltuin. Daan vond het heel leuk en zelfs Tim heeft lekker in de ballenbak zitten spelen. Daarna pannenkoeken eten, was ook erg lekker en de kinderen hebben zich voorbeeldig gedragen ! Dan kun je zelf ook wat relaxter zijn.

Kikkie, zag ik nu op je Hyves dat het bij jullie heeft gesneeuwd?
hello!

Mida, ach wat sneu dat Tim niet lekker in zijn velletje zit. Ze zijn zo zielig als ze niet lekker zijn. Wat leuk dat ze zo lief zijn geweest met het familie uitje, dan zit je inderdaad zelf ook wat ontspannender. Het klinkt erg leuk je uitje.

Jaimie, hoe was het sinterklaas huis? En heel veel succes vandaag met je nieuwe baan!

Snico, dat klinkt nog best heftig van Nico. Is hij nu lekker ana het opknappen?

Ik heb zaterdag het vrijgezellenfeest gehad van mijn vriendin, was erg gezellig. De meiden klikten allemaal erg leuk, en de dag vloog voorbij. Moet eerlijk zeggen dat ik wel blij ben dat het voorbij is, was best veel werk om te organiseren.

Nu ik de foto's terug heb gezien is de knop bij mij om. Ik ben toch echt dikker dan ik zelf denk. Dus ik ben nu echt van plan om eens af te gaan vallen. Hopelijk lukt het om die knop om te houden.

Het heeft hier inderdaad gesneeuwd! Een flink pak. Maar daarna ging het helaas heel snel weer regenen en werd het prut.

*even trots doen*. T trekt zich aan alles op, en staat alleen maar, ze loopt al pasjes aan de hand door de hele kamer, en af en toe al aan 1 hand* Zo genoeg haha.
Jamie, succes met je eerste dag vandaag, spannend hoor. Vind het trouwens knap, dat je met/bij je moeder gaat werken, dat had voor mijn moeder en mij niet gewerkt, wij zijn zo verschillend. Het was hier trouwens droog dus hoop bij jullie ook!

Mida hoe was de nacht afgelopen nacht met Tim, en super dat ze zich zo goed hebben gedragen. Ik hoop dat Redmer dat ook doet met Kerst, tenminste 1e kerstdag, we gaan dan bowlen en gourmetten met schoonfamilie en een beetje op ongunstige tijden, we zien wel hoe dat gaat. Wij zijn dan wel heel makkelijk hoor, wil het niet gaan we of 1 van ons gewoon naar huis.

Kik, wat een werk he een vrijgezellenfeest organiseren, vind ik ook hoor, heb er afgelopen jaar 2 gedaan (wel samen met een vriendin hoor) en dat vond ik heel wat, gedoe en helemaal om toch een beetje iedereen naar het zin te maken. Wat hadden jullie gedaan?

Soms kunnen foto's inderdaad heel confronterend zijn, maar misschien in jou geval nu wel goed, ook gezien je bloeddruk enz. Ik ben met Nikkiman begonnen met Sonja, ben al 1,5 kilo kwijt in 1 week, dus dat stimuleert wel.
Hey meiden!

Pfff wat een dag! Je kunt wel merken dat mijn hersentjes al bijna 9 jaar hetzelfde werk deden haha! Ik heb gewoon hoofdpijn van de indrukken. En dat ik gisteren pas om 2 uur in slaap viel heeft er vast ook niet aan meegeholpen! Het ging heel erg goed heb ik het idee. Ik vind het ook leuk werk tot zover je dat kunt beoordelen na 1 dag. Het werken met mijn moeder ging ook erg goed, ik vind het wel bijzonder dat ik het leer van mijn moeder!

Fietsen ging ook goed, het is 6 km dus ong 20 minuutjes fietsen. Precies goed! Heb ik het idee dat ik niet helemaal vastroest . Ik moets namelijk erg wennen aan het zitten, mijn billen deden ook echt pijn! Normaliter sta en loop ik d ehele dag dus dat is wel even wennen. Dus dat stukje fietsen is een welkome afwisseling.

Sinterklaashuis is het niet meer geworden.... we hadden een superluie dag! Ik heb de hele dag in pyama gelopen en lekke rmet Sje in bad geweest, pepernoten gebakken, Dtje geschminkt en verder lekker lui zijn! Lekker hoor weekenden vrij!!

Nou ja zeg, wil ik teruglezen krijg ik alleen maar oude berichten, eerst maar eens posten en dan reageer ik op jullie stukjes!
Mida wat een voorbeeldige kids heb je toch! Daan is ook zo'n lieverd, en Tim dus zo te horen ook! Het is ook zo'n knapperd hè! De kinders gaan hier nu op maandag én vrijdag naar het kdv (woensdag naar mijn ouders). Was eerst alleen de vrijdag. Op maandag gaan ze wel naar hetzelfde kdv alleen een andere groep. Ook dat was erg goed gegaan. Wat een opluchting, ik zag er zo tegenop! Misschien juist wel goed, kan Dtje langzaam wennen aan de volle weken zoals ze straks met school zal hebben. (Hier zijn ze alleen op woensdagmiddag vrij, vrijdagmiddag gaan ze gewoon naar school. )

kik dus de knop is om, succes!!! Nu 2 weken volhouden, tot je resultaat ziet dan kom je goed in het ritme. Maar die eerste 2 weken doorstaan, het valt niet mee! Zeker niet in deze tijden! Maar, als het nu lukt lukt het de rest van het jaar ook vast! Dus het vf is achter de rug. Wel een hoop geregel maar wel leuk dat het zo goed in de smaak viel. Geeft ook wel voldoening denk ik!

Nik al 1,5 kilo kwijt in 1 week! Knap hoor. Welk boek van SB doe jij? Ik zit nu in week 6 van Lekker genieten oid, en er is nog steeds maar 2 kilo af. Maar ja ik hou me ook niet 100 procent aan de menu's dus eigen schuld. Hoe gaat het met sporten?

Snico, hoe gaat het met je vent?

Cola, hoe gaat het met je uit de hand gelopen hobby? Heb je al wat klantjes?

Vanavond maar vroeg in mijn mandje.

O ja, ik heb nu 1000 schitterende zonnen uit van Khaled Hosseini. Voor degenen die hem nog niet hebben gelezen, deze moet je echt lezen. Wat een prachtig boek, ik heb de laatste 100 blz huilend gelezen zo leef je mee.
Kikkie, knappe T! Je mag best trots zijn hoor, als ze staat is het meteen al een een hele meid, echt geen baby meer. Tim begint een beetje te tijgeren, ook leuk.

Fijn dat het vrijgezellenfeestje geslaagd was, het is vaak maar afwachten of het ook klikt tussen de vriendinnen.

Knap hoor dat je nu echt ervoor gaat, ik kan me er nog steeds niet toe zetten, terwijl het toch echt wel nodig is .

Nikki, oei gourmetten duurt toch net iets langer als pannenkoeken eten en Redmer is natuurlijk al een stuk groter, hopelijk gaat dat goed. We hadden Tim in de maxicosi op een stoel gezet, omdat hij wel voor een kwartiertje in de eetstoel kan zitten maar dan gaat hij hangen. Dus in de mc zat hij lekker rustig met een ballon te spelen, geen kind aan gehad.

Vannacht was trouwens een drama, want nu is ook Daan ineens erg verkouden. Dus ik denk dat we er wel een keer of 7 zijn uitgeweest .

Jaimie, haha erg herkenbaar van die zere billen. Ik heb voor deze baan bij een bakkerij gewerkt in de winkel, dus ook de hele dag lopen. Toen kreeg in mijn huidige baan, ook zittend werk, ik heb me toch een zere kont gehad de eerste weken . Fijn dat de eerste indruk van je werk goed was.

En op het kdv ook alles goed gegaan! Dan breng je ze toch wat gemakkelijker weg. Hier hebben ze ook een volle week school (op woensdagmiddag na dan), ik denk dat het zeker een hele omschakeling is. Want Daan moet dan ook nog eens 3 x naar de voorschoolse en 2x naar de naschoolse opvang.

Ik denk dat wij ook maar vroeg naar bed gaan, in afwachting van weer een onrustige nacht. Daan ligt nu alweer te snotteren, dus ik ben benieuwd of hij nu beter slaapt.
Nou ik lag er hartstikke vroeg op, kwart voor 9, en toen ik net lekker sliep...... begon Sje te huilen, en te huilen, en ik was alleen thuis . En hij wilde alleen maar bij mama liggen. Hij is verkouden geworden, dus zijn neusje zat dicht, maar dat is natuurlijk lastig met z'n speentje, ach jullie kennen het vast wel . Maar, ik wilde zooooo graag lekker slapen! En vanmorgen was het weer 5.15 dus ik ga vanavond Jaimieman paraat zetten en zelf met oordopjes in heeeeel vroeg naar bed!

Kik was ik helemaal vergeten te zeggen hoe een knap kind jij hebt! Leuk hè, als ze dan staan zijn ze ineens zooo groot! Jaja jouw kleine meiske is ook alweer bijna 1 jaar! Bij een ander lijkt het altijd sneller gaan vind ik.

Even wat anders: mijn hoogzwangere vriendinnetje wordt vandaag ingeleid!!! Spannund!!!!
Och Jaimie, daar ging je goede idee . Heeft hij de hele nacht gespookt?

Hier een goede nacht gehad, Tim heb ik de hele nacht niet gehoord. Daan riep om 5 uur dat hij het warm had, dus pyamabroek uigetrokken, even geplast en neus gewassen met een warm washandje, want die zat dichtgekoekt. Daarna heeft hij uitgeslapen tot 9 uur! Hij kwam net wel met 2 rode ogen uit bed, dus hopelijk zijn die niet ontstoken.

Vanmiddag naar vriend van zusje, die is jarig.

Is het de eerste voor je vriendin? Ik weet nog dat ik het ook zo spannend vond toen mijn zusje werd ingeleid.
Ola Chica's!

Ik ad vanmorgen al wat op hyves neegekwakt, maar had haast. Gister om 21:00 uur waren wij weer thuis. Eindelijk! Wat een rotvakantie. Weer was rot,. hotel was net niet, Mini was ziek. Wat een ellende! Maar ondanks dat hebben de koters het aardig naar hun zin gehad! We hebben veel gelopen, veel geslapen en lekker gelummeld. In de slurf naar het vliegtuig ben ik twee keer ondergespuugd door mijn mini. Uiteraard had ik niets bij me om me te verschonen. Voor hem had ik nog een schoon shirtje, maar mijn schone shirtje had ik zojuist aangedaan omdat ik het koud had. In het vliegtuig nogmaals gespuugd, tot aan mn bh was ik doorweekt met kots. Nog vanuit Brussel naar huis rijden, echt, wat een lucht kwam er van mij af.....

Vanmorgen meteen naar de dokter, Mini hoest zoveel dat hij daardoor overgeeft, maar het was goed, zijn longen schoon, dus gewoon een hoestdrankje erin, wel in de gaten houden pomdat hij 's avonds steeds verhoging heeft en Kaatje een zalfje voor haar snoetje, dus dat wordt allemaal weer beter.

Zo, in een noetendop was dat de laatste week!

Snico! Ik vind het echt heel rot voor je! Duurt lang he dat stomme wachten! En ik snap je helemaal hoor, je gunt het iedereen, maar jezelf net even meer. Komt vast echt allemaal goed! Hoe is het met Flirty?

Mida, hoe is het met je zieke kind? Fijn dat hij wat heeft uitgeslapen! Wat een leive voorbeeldige kinderen heb jij! Die van mij stieren dan alle kanten uit, soort van ongeleidde projectielen...

Jaimie, wat leuk dat je baan bevalt! Goed zo! Lijkt me gek idd om door je moeder ingeleid te worden! Hoe is het met je vriendinnetje? Al wat gehoord?

Nik! Wat fijn de laatste bestraling!~Nu weet ik alleen niet of je hem al gehad hebt, of eerdaags krijgt... Die onzekere periode lijkt me inderdaad vreselijk! Ik vind het best nog lang, pas half januari weer wat horen. Is dat altijd, of is dat omdat de kerst e dat soort ellende ertussen zit? Ik doe in ieder geval vreselijk voor je duimen!

Kik, brrr, gavllen! Dat is inderdaad hier ook een grote angst, lijkt me zo vervelend. Kan me helmaal vorstellen dat je dan over de kook gaat. Gelukkig hadden de kindjes niets! Wat goed dat je stagedag zo leuk was! Hartstiklke mooi! Juf Kikkkie, te leuk!

Zo, ik ga even aan de opruim en vanmiddag nog een paar uurtjes werken! Tot snel!
Hmmmm Jaimie, het is ook gek om door je moeder ingeleid te worden. Ik bedoelde ingewerkt te worden. Zat met mijn hoofd al bij de volgende zin. Sorry!
Cola, dat klinkt inderdaad niet als een super vakantie, wat jammer zeg. En je rook vast heerlijk zuur..... vreselijk. Redmer spuugde als baby ook heel veel, hij is er uiteindelijk wel weer overheen gegroeid maar wat kon hij zuur ruiken zeg ongeloofelijk. Welk hotel zat je eigenlijk?

Ik heb mijn laatste bestraling vorige week dinsdag gehad, het wachten tot ik weer onder de scan mag duurt zo lang omdat bestralen lang na werkt dus stel ik zou nu er onder gaan, kan er nog activiteit in de tumor zitten en over 4 weken hoeft dat niet meer zo te zijn. Maar ja het wachten is echt niet leuk, probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn, maar ja soms gaat dat niet altijd.

Kik, wanneer mag je weer stage lopen, en wat een stoere T, welke datum wordt ze ook alweer 1?

Jamie voor jou dus geen leuke nacht, je plan van de oordoppen klinkt goed. Hier ga ik er ook meestal 's nachts uit maar dat komt ook omdat Nikkiman er nauwelijks kans voor krijgt, ik sta 9 van de 10 gelijk naast me bed.

Heb de keuken net gepoetst en morgen weer lekker werken, heb er wel weer zin, krijg ook echt weer plezier in mijn werk, in mijn nieuwe functie dan omdat ik er nu ook weer wat vaker ben. Onthoud ik ook meer hihi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven