De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Het is dus nu vooral bij de dag leven als ik je zo hoor. Echt ik vind je een kanjer dat je 'nuchter' erin staat. En ik hoop ook zooo hard dat je straks goed nieuws gaat krijgen.

Ik ben juist gek op dit weer! Ik kan heel erg genieten van de natuur nu, zo mooi! Alles wit. In de zomer is het toch meer zweten en glimmen. Nee, dit is meer voor mij weggelegd. Volgende week gaat het dooien en krijg je van dat vieze grijze weer. Bah!

De kindjes waren weer opgeknapt, maar Dtje heeft ineens weer diarree en koorts (38.7) en Sje is super verkouden. Maar, morgen gaan we met Dtje naar het Zandkasteel.... Morgenochtend dus erg rustig aan doen (terwijl ik wilde schaatsen snik) en even slapen en daarna evt met paracetamol toch maar gaan. Of ze moet erg ziek worden. Zou echt super zonde zijn!!!!

Ik ga lekker zonnebanken en daarna vroeg slapen.
Nikki, knap hoor dat je dat kan, zo nuchter denken en het even proberen te negeren. Ik zou gillend gek worden van de onzekerheid. Ik hoop écht dat we binnenkort een datum kunnen prikken, want dat betekent goed nieuws voor jou.

Jaimie, eigenlijk is het ook geweldig weer hoor, ideaal wintersportweer. Ik heb al een paar keer gedacht als we nu op wintersport zouden zijn met zo'n mooi weer zou ik heel blij zijn. Maar wat ik zo vervelend vind is dat je bijna een half uur verder bent voordat je 2 kinderen helemaal hebt aangekleed en naar buiten kunt. Laarzen aan, handschoenen aan, muts op sjaal om, ik vind het gewoon lekkerder als je gewoon zonder jas naar buiten kunt. En ik vind het voor Tim nog een beetje sneu, hij zit maar in die wandelwagen en kan nog niets en zijn muts zakt steeds voor zijn ogen. We hebben vanmiddag wel weer iets geweldigs ontdekt, we gingen even met de slee een eindje wandelen (dat kan in het weekend, want ik kan alleen niet én de wandelwagen duwen én de slee trekken). In het park zagen we ineens een soort heuvel, het park hier is nog in ontwikkeling, dus verandert nog regelmatig, waar allemaal kinderen vanaf gingen op sleetjes. Daan ging helemaal uit zijn dak, morgen gaan we nog even terug, met fototoestel deze keer.

Hopelijk is Dtje morgen weer een beetje opgeknapt, zou jammer zijn als ze het Zandkasteel mist.
Jaimie, hoe is het met Dtje? Hopelijk zitten jullie nu bij zandkasteel.

Vanmorgen nog even naar "de berg" geweest, de sneeuw was bijna helemaal weg, volgens mij weet de hele wijk van die berg want het was weer erg druk. We hebben een stukje gefilmd en foto's gemaakt, ik zal ze zo op de groep gooien.

Dadelijk als Tim wakker is gaan we even naar een kinderverjaardag en dan is het weekend weer voorbij .

Dinsdag met de jongens naar het cb, Daan voor een ogentest en zijn voorlopig laatste spuit. Ik ben erg benieuwd hoe groot en zwaar ze zijn.Vooral van Tim eigenlijk, hij is veel groter en zwaarder als Daan was op die leeftijd. Hij past nu al in de kleren die Daan rond zijn 1e verjaardag aan had .
Ik vind het ook wel moeilijk hoor, maar van piekeren wordt ik niet beter dus dat doe ik dan ook maar af en toe en niet teveel. Ik zie het allemaal wel, maar ik hoop gewoon echt dat ik klaar ben, heb het wel allemaal gehad met alles.

Hier is het andersom Mida, Redmer is kleiner en fijner dan Myrthe was, Myrthe was als ik nu foto's terug zie een echte mollige baby, redmer heeft alleen bolle wangen.

Jamie hoe was het zandkasteel, Myrthe gaat er ook heen met oma in de voorjaarsvakantie.
hallo!

Heb ik al geroepen dat ik studeer voor het leukste beroep wat er is. Jeetje wat vind ik het leuk zeg!

Ik heb het tot nu toe erg naar mijn zin, en denk ook heel erg getroffen met de school. De kindjes zijn lief (en heel goed op de hoogte van de regels, dus lief) het team is leuk en aardig, en je ziet dat ze gewoon heel blij met me zijn.

Ik moest vandaag weer les geven in groep 3 whoeeeehaaaa. Het was erg leuk, en ik kon goed de orde bewaken.

Met T is het nog steeds minder. Ze bleek allergisch voor de AB die ze heeft gekregen van de kno arts. Dus we moesten stoppen. NU krijgt ze dus niets, en staat ze s nachts wel op haar kop van de pijn. Maandag terug naar de kno arts.

Ik moet zeggen dat ik nu ook begin met pijn in mijn oren. Ik hoop niet dat ik nu ziek ga worden...

Nikki, T heeft ook van die bolle wangen. Heerlijk he!
[quote]kikkie1 schreef op 13 januari 2009 @ 17:58:

hallo!

Heb ik al geroepen dat ik studeer voor het leukste beroep wat er is.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Leuk hè, dat doe ik nu al 12 jaar ( , jezus wat lang alweer...)

Hier gaat alles zijn gangetje, heb de ovulatiestesten maar weer eens uit de kast getrokken, dus als ik ff afwezig ben..............
Kik, wat leuk dat je het zo naar je zin hebt, super toch. Nu weet je zeker dat je een goeie keuze hebt gemaakt.

Hoe is het met de oorpijn?

Snico ik vind je al zo vaak afwezig maar nu weet ik waar het aan ligt :-)

Hier een leuke middag gehad met Myrthe en neefje en vriendinnetje, hebben beide hier pannenkoeken meegegeten, Redmer was bij mijn ouders en Nikkiman zit de rest van de week in Frankrijk, dus was wel even gezellig hoor, 3 koters die volop kletsen en wat een verhalen kunnen ze tegen elkaar hebben ongeloofelijk, maar heel leuk om te horen.

Myrthe is elke avond bekaf van de basisschool, om half 7 is ze knock out en slaapt ze al op de bank. Het is veel verandering hoor voor die kleintjes.
Effe ego, Tim is ziek .

Vanmorgen toen Midaman hem naar mijn ouders bracht heeft hij zijn hele papfles uitgespuugd. In de auto, dus alles was nat, kleren, jas, maxicosi. Bij mijn ouders heeft hij nog 2 keer gespuugd, hij wilde zijn fruit niet en heeft bijna de hele tijd geslapen. Om 4 uur heeft hij ook maar 100ml gedronken en vrijwel meteen spuugde hij alles weer uit. Toen ik hem om 6 uur uit bed haalde was zijn hele slaapzak en romper vies van de diarree en zijn bed nat van het spugen. Tussendoor is hij heel sloom maar wel vrolijk, hij lacht soms en brabbelt. Maar hij wil eigenlijk alleen maar slapen. Net heeft hij ook al niets gedronken .

Ik maak me een beetje zorgen, ik ben bang dat hij gaat uitdrogen. Morgen moet ik eigenlijk werken, maar ik denk dat ik hem zo niet weg kan brengen. Even kijken hoe hij de nacht doorkomt, maar ik vrees dat dit morgen niet over is.
Mida, hoe is het met Tim gegaan vannacht?
Hij heeft vannacht eigenlijk heel goed geslapen, om 5 uur werd hij wakker en heb ik hem een klein flesje gegeven, 120 ml. Dat bleef er gelukkig ook in, hij heeft wel sinds vannacht ook koorts, 39,2. Toen heeft hij tot 8 uur geslapen, hij kwam weer met een diarreeluier uit bed en tijdens het verschonen weer diarree. Toch maar weer een klein flesje gegeven en daar moest hij wel weer van spugen. Ik heb hem om half 9 weer met een zetpil in bed gelegd en hij is nu weer net wakker (weer met een vieze luier). Ik ga zometeen kijken of hij wat ranja lust op advies van de doktersassistente.

Hij is heel erg sloom, hangt helemaal tegen me aan, zó zielig.

Daan is gewoon naar het kdv, dus ik heb wel alle tijd om lekker met hem op de bank te hangen.

Kikkie, hoe is het bij jullie?

Nikki, ik kan het helemaal geloven dat het zo heftig is om naar school te gaan. Ik heb net Daan zijn rooster bekeken en hij heeft er best wat vrije dagen tussen, wel zo fijn. Na 1,5 week heeft hij al 2 weken meivakantie, daarna hemelvaart en pinksteren en in juni nog een week vakantie.
Laatste update.

Hij heeft niet meer gespuugd, wel echte diarree.

Verder slaapt hij veel, is soms een half uurtje wakker en ligt dan lekker bij me, maar dan valt hij weer in slaap.

Ik kan dus mijn snipperdag goed benutten, de badkamer is inmiddels gepoetst en ik heb beneden opgeruimd en gezogen. (en tussendoor ook geforumd natuurlijk )

De ranja is trouwens een succes, hij vindt het lekker en begint steeds te huilen als ik de fles uit zijn mondje trek. Ik wil hem niet te veel in 1 keer geven omdat ik bang ben dat hij dan weer gaat spugen.

Ik ga zo alvast koken, dan heb ik best nog een nuttig dagje gehad terwijl ik ook lekker voor Tim heb gezorgd

Ik ben wel blij trouwens dat ik nu weekend heb, dus heeft hij nog een paar dagen om op zijn gemak beter te worden, dan hoeft hij maandag pas weer naar het kdv.
Ach arm manneke!! Dus de griepgolf heeft jouw huis al bereikt... Gelukkig dat hij niet meer heeft gespuugd en dat hij toch weer wat heeft gedronken. Hopelijk blijven jullie beter (maar ik vrees het ergste, het is zo besmettelijk als wat). Beterschap en een extra knuffel voor je ventje.

Wij gaan morgen middag een weekendje naar de Ardennen, met mijn hele familie van vaders kant. We zitten in een luxe villa met zwembad. Ik hoop dat we beter blijven want ik voel me vandaag een beetje raar....beetje koortsig met hoofdpijn....

Nik gaat M al de hele week naar school? Ik heb straks hetzelfde als Mida, dat ze wat vakanties tuissendoor heeft en zo rustig kan wennen. Straks is er ook voorjaarsvakantie hè, kan ze lekker uitrusten!
Veel plezier Jaimie!

Ennuh, niet ziek worden hè, zonde van je weekend.
Ze gaat inderdaad al de hele week naar school maar tot volgende woensdag (dan is ze jarig) gaat ze alleen de ochtenden, middagen hou ik haar nog thuis.

Myrthe eet qua fruit alleen banaan, nou had ik haar vorige week woensdag (1e keer) een broodje mee naar schoolgegeven en donderdag weer, had ik een briefje in de tas dat ze op school fruit eten en dat er alleen op woensdag brood mag worden meegegeven. Dus ik meld juf dat Myrthe alleen banaan wil eten, en dat ik dus niet elke dag een banaan ga meegeven. Zegt juf, misschien wat soorten fruit proberen, zien eten doet eten, ik dacht mm, dan ken je Myrthe dus nog niet, die is met niks om te kopen. Maar goed vandaag stukjes appel en druiven in haar trommeltje gedaan. Ik haal haar op, zegt ze juf zei dat ik mijn appel om moest eten, maar ik zei nee, die wil ik niet. hihi, dus zelfs bij juf weigert ze het te eten. Misschien gewoon blijven proberen en dan maar zien als ze het een keer gaat eten.

Mida, wat sneu dat Tim ziek is, maar je hebt inderdaad een goed middagje gehad in de zin van goed bezig geweest.

Jamie, veel plezier het weekend, en idd niet ziek worden. Ben je nog aan het Sonja Bakkeren, ik ben vorige week begonnen met het ziekenhuis dieet, resultaat 2 kilo eraf. Maar vindt dat echt eenzijdig, ga maandag weer beginnen met het 2e boek van Sonja, de eerste ken ik nu wel zo´n beetje uit mijn hoofd.

Cola alles goed bij jullie=
hello,

ach mida, arm mannetje...klinkt erg zielig zeg. Knapt hij nu een beetje op? hopelijk gaan jullie er niet achteraan...

Nikki, haha ook juf heeft geen invloed. Ben benieuwd of ze binnenkort, wel iets anders gaat eten. Ziekenhuis dieet heb ik ook wel eens gedaan, is dat niet met geroosterd brood en tomaat en yoghurt etc? dat hield ik echt niet vol.

Snico, voor welke groep sta je? En ik duim nog steeds voor je hoor.

Jaimie, heel veel plezier! klinkt goed! Hopelijk worden jullie niet ziek. Gaan jullie nog dingen doen in antwerpen of gewoon lekker relaxed?

Hier lijkt de ziekenboeg even voorbij. Dus voor zolang het duurt zijn we blij. Ik moet maandag wel met haar naar de kno arts. En dan begin februari de operaties. R eet ook alleen maar zachte dingen, daar heeft hij echt een voorkeur voor. Zelfs frietjes laat hij staan, maar ja vindt je het gek.

Ik was vandaag weer aan het werk, erg naar mijn zin. Heb vandaag alleen de vissen dood laten gaan.....

Ik ging samen met twee kindjes de vissenkom schoonmaken, en uiteraard wilden ze alles doen. Dus nieuw water erin, etc etc. Alleen we hadden er koud water in gedaan....dus vissen dood. AAAAAAAAHHH. Lekker dus. Dus ik sta nu bekend als de juf die de vissen dood liet gaan. Tere kinderzieltjes...

Daarnaast sta ik ook bekend als de juf die niet kan schrijven. Of beter gezegd, niet aan elkaar kan schrijven. Dat kan ik dus echt niet! Dus heb ik een schrijfschrift meegekregen van mijn collega, schrijven voor groep 3 en ik vind het lastig haha.

Ik bne wel erg aan het twijfelen geslagen of ik niet echt voor de pabo wil gaan, want ik vind het zo leuk. Maar ja ik heb deze keuze bewust gemaakt en weet ook dat de pabo nu echt te druk is, zo met de kinderen.
Hai,

We zijn weer thuis!

Tim is gisterenmiddag in het ziekenhuis opgenomen met uitdrogingsverschijnselen. Gelukkig dronk hij de ORS goed en mochten we vanmiddag om 12 uur weer naar huis. Hij was echt heel erg uitgedroogd, zijn oogjes waren helemaal ingevallen. Ik kon gisteren om 2 uur naar de huisarts die meteen een afspraak bij de kinderarts in het ziekenhuis maakte. Eenmaal in het ziekenhuis was het vrij snel duidelijk dat hij opgenomen zou worden. Gelukkig was het niet nodig om een sonde te plaatsen, het arme mannetje had zo'n dorst dat hij in 6 uur tijd 750 ml ORS heeft gedronken. Ik mocht bij hem op de kamer blijven slapen en eigenlijk heb ik alles zelf gedaan, de verpleegkundigen hebben alleen gezegd hoeveel hij moest drinken en wat er verder zou gebeuren. Hij knapte heel snel goed op, zijn oogjes zijn niet meer zo "hol" en er komt weer wat leven in. De diarree is ook wat minder en sinds gisteren heeft hij ook niet meer gespuugd.

Ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat ik zo rustig zou blijven, ik ben in zulke situaties nogal emotioneel, maar ik heb geen traan gelaten. Ik besefte gewoon heel goed dat hij in het ziekenhuis beter af was. Ik ben wél blij dat we weer thuis zijn. Midaman probeert nu voor maandag vrij te regelen, zodat hij nog een paar dagen op zijn gemak thuis kan herstellen.
Duh ik had in het ziekenhuis Jaimie ge-smst, maar ik had niet in de gaten dat ze een weekend weg was . Daarom had ze niet hier gepost.
jeetje mida, ik schrik van je verhaal. Wat zal je geschrokken zijn. Wat zijn ze dan nog klein en weerloos he.

Hopelijk wordt ie nu snel weer de oude.

Knuffel voor jou.
Hoi,

Even een laatste update.

Het gaat steeds beter met Tim, de diarree is bijna over, nog 3 keer vandaag. Hij heeft vanmorgen ook nog een keer gespuugd. Het eten gaat nog een beetje moeizaam, hij wil zijn flesjes niet drinken en de ORS gaat er ook niet meer in, begrijpelijk want het is me toch een zoute troep. Dus leeft hij op het moment op wat fruithapjes en toetjes. En elke slok vocht die hij binnenkrijgt is er weer eentje, zolang de diarree steeds beter wordt maak ik me daar niet zo'n zorgen over. Hij is weer het vrolijke mannetje die we zo goed kennen en dat was een paar dagen geleden dat we die gezien hadden.

Morgen is Midaman thuis met hem, dus hij hoeft donderdag pas weer naar het kdv.

Jaimie, hoe was je weekend?
Mida, wat zou je geschrokken zijn, maar wel goed dat je redelijk nuchter reageerde, ik ben zelf op zich ook wel nuchter, maar weet niet hoe ik zal reageren als 1 van onze kindjes in het ziekenhuis zou moeten worden opgenomen. Misschien weet je dan ook wel dat ze dan beter af zijn. Had nog een foto op je hyves gezien waar hij in het ziekenhuisbedje lag.

Ik ben er weer vroeg bij vanmorgen, Nikkiman heeft Myrthe 2 uur laten slapen bij mijn ouders op de bank, met als gevolg dat mevrouw om half 6 wakker was, toen Nikkiman wegging. En Redmer is ook al een week aan het spoken, wordt rond een uur 5 half 6 wakker en zit ong. een uur te hmmmmm, dat geluidje en valt dan weer in slaap, maar goed ik wordt wakker en kan dan niet meer slapen, nu slaapt meneer dus ook weer gewoon. Maar goed, vanmiddag moet Myrthe naar school en ligt redmer op bed dan ga ik ook maar even slapen, want ik ben nu 's avonds aldoor zo bekaf, dat ik rond half 9 op de bank lig te slapen.

Jamie, leuk weekend gehad?
, getver mida. Wat een rot verhaal! Flirty is ook wel eens een keer (als baby) ontzettend aan t spugen geweest, dat ik door (een lul van een huisarts, die vond mij volgens mij een overbezorde moeder. Vandaar dat ik de opmerking "zeker uw eerste kind" niet zo kon waarderen. Maar dat ter zijde....) Maar gelukkig viel t toen mee. Ik kan me nog helemaal dat nare gevoel voor me halen.

kus!
Hoi meiden,

Ik ben bang dat mama nu aan de beurt is .

Ik ben gisteren begonnen met hoesten en keelpijn, even later kreeg ik er koude rillingen bij. Gisteren ben ik dus meteen toen de kinderen op bed lagen in een heet bad gegaan en daarna naar bed. Ik lag met joggingbroek en longsleeve aan in bed diep onder het dekbed en nog had ik het koud, dus jullie weten wel hoe laat het dan is. Vanmorgen toen ik opstond had ik 39,1.

Ik hoop maar dat de kinderen lief voor me zijn vandaag, want Midaman is natuurlijk weer werken.

De kinderen slapen nog, dus ik kan wel even op mijn gemak wakker worden. Tim heeft sinds het ziekenhuis weer een nachtvoeding en dat is dan meteen de enige voeding die hij wil, behalve fruit ed. Dat wordt wel steeds meer, de 1e keer was het 90 ml, gisteren nacht was het bijna 120 ml en vannacht dronk hij alweer 180 ml! Dus ik heb goede hoop dat het wel weer goed komt. Ik ben alleen een beetje bang dat zijn dag/nachtritme helemaal naar de klote gaat. Maar ja, ik ben allang blij dat hij in ieder geval 1 flesje drinkt. Hij had gisteren geen diarree meer, 2 keer gewone poep en ik heb weer een plas gezien in zijn luier!

Ik hoor Tim, later!
Oh mida sterkte, hier ook koude rillingen, hoofdpijn enz. Dus ben bang dat ik het ook krijg, ga moren sowieso naar de huisarts. Ben al een paar dagen wat benauwd en soort van druk op mijn borst, het gevoel dat er strakke band om mijn bovenlichaam zit ofzo. Wie weet ook wel late bijwerking van de bestralingen, was nl mogelijk. Dus toch maar ff checken.
nou meiden allemaal in de lappenmand? klinkt niet goed.

Nikki succes morgen bij de dokter.

Mida, gelukkig dat Tim opknapt, maar nu jij.....hopelijk zijn de kindjes een beetje lief geweest voor je en kon je even rusten.

even copy paste van buisjestopic:

De operatie van onze dochter gaat niet door. De kno arts wil het nog even uitstellen. Ik was gister op controle, en ze was helemaal goed. De AB had toch zijn werk gedaan. Nu moeten we wel in de week dat ze eigenlijk moest op controle, en dan kijkt hij verder. Dat het een keer moet is zeker, maar wanneer ....

Zoontje blijft wel gewoon staan.

Ik heb er gemengde gevoelens over. Aan de ene kant ben ik blij dat ze nog evne niet hoeft, aan de andere kant, weet ik ook dat de volgende verkoudheid weer mis zal zijn.

ik ga nog even werken voor school, pfff moet wel wennen aan al dat werk wat ik moet doen voor mijn stage, maar ik vind het super leuk!
Hello meiden!

Beterschap voor de zieken onder ons!

Kik, ik kan me voorstellen dat je er gemengde gevoelens over hebt. Een operatie is niet fijn maar elke x oorontsteking ook niet! Wanneer moest R nou ook al weer?Wat voor soort dingen moet je allemaal doen voor school?

Weekendje we was erg leuk, jammer dat we niet een week eerder waren geweest met de sneeuw! Nu regende het dus dan blijf je al gauw binnen.

Wel geschrokken van je sms Mida, gelukkig dat alles weer goed gaat nu!!!

Ik heb gelnagels!!! Mooie lange french manicure. Met dit werk kan dat hè, ik hoef niet meer te schoonmaken. Wel met sommige dingen even wennen, bijv neuspeuteren gaat niet meer .

Jaimieman is weer 3 daagjes naar Spanje. Lekker het rijk 'alleen' en mijn eigen gangetje gaan.

Vandaag weer naar het z'huis met Dtje geweest, haar schaamlipjes blijven maar terug verkleven na het smeren. Nu wéér smeren en over 6 weken weer terug. We zijn er al bijna 2 jaar af en aan zoet mee!

Ik doe momenteel geen SB maar punten tellen á la Weight Watchers. Als ik bij SB 1 ding extra eet, heb ik al het gevoel dat het verziekt is terwijl ik nu kan eten wat ik wil (beperkt natuurlijk). Werkt nu gewoon even beter. En ik ben weer aan het fietsen naar mijn werk , en aan het fitnessen (alles sinds deze week hoor). (Dus 2 dagen haha) . Nu VOLHOUDEN!!!! hoop ik

Ik ga lekker douchen en slapen weltrusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven