De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Yes Snico, dat klinkt heul goed! Ik blijf duimen. Wanneer wil je gaan testen?

Jaimie, leuk zo'n halfhoogslaper! Wij hebben er voor Daan ook aan getwijfeld toen hij in een groot bed ging, maar toen vonden we hem echt nog te klein. We denken er nu over om als Tim in een groot bed gaat voor Daan een echte hoogslaper te kopen met een buro eronder. Daan zijn kamer is vrij klein, dan gaan zijn meubels naar Tim die een iets grotere kamer heeft.

Ik heb vanavond lekker het rijk alleen. De kids liggen op bed en Midaman is eerst naar een verjaardag van zijn peetoom en daarna gaat hij stappen met collega's. Ik ga zo even wat was wegwerken en dan lekker vroeg naar bed, heerlijk!
Ha Mida ik ben ook zo lekker vroeg naar bed gegaan! Om kwart voor 9 was ik al vertrokken .. Wel heerlijk geslapen, dus ik voel me nu super!

Mooi hè die hoogslapers met bureau eronder, is ook iets voor Dtje als ze ooit weer een andder bed krijgt! Ik vond ze nu nog te hoog, zeker gezien Sje er ook op zal willen klimmen. Ze moeten wel lekker kunnen spelen zonder dat je continu er bij moet staan (bv als ik sta te douchen).

Poortvliet is trouwens ontzettend leuk!! Meteen een ideetje opgedaan voor onze woonkamer, qua kleur. We hebben 1 grijze muur en de rest crème, maar dat wil ik nu ook grijs hebben. Dus 1 muur donkergrijs en de rest lichtgrijs. Jaimieman zag de bui al hangen, hij haat verven. Dus dan doe ik het toch! (Lees: ik schakel mijn vader in haha).

Grijs is ineens mijn favo kleur. Ik heb onlangs al mijn bad- thee- en handdoeken al vervangen door grijze. Mooi! Ik vind het een beetje chique.
Oh Jaimie dan was jij nog vroeger als ik, ik lag er om kwart over tien in. Maar hier ook heerlijk geslapen! Midaman was om half drie thuis, dus die ligt er nu nog in. De nachten lijken wat beter te worden (**klopt snel af op hout**) Daan slaapt de laatste dagen door zonder wakker te worden en voor Tim moeten we er 1 of 2 keer per nacht uit voor zijn speentje. Bij Tim zijn er weer 2 tanden door, hij heeft er nu 6.

Hier is mijn vader ook altijd de klos als er geschilderd moet worden, hij schildert als "beunbaantje", dus ziet het er iig beter uit als hij het doet. Grijs is mooi, mijn zusje heeft ook veel grijs. Hier is alles in creme en bruintinten.
JOEHOE!!!!!!!
zozo da's snel................haha
Jaha, ik zat erop te wachten
. Je was er zeker speciaal vroeg voor je bed uitgegaan.....

Vond t best wel een beetje spannend om te testen. Al zo vaak teleurgesteld geweest. Ik dacht vanmorgen, laat ik t nu maar doen. Als t dan niet zo is, kan ik me ook niet zo gek lopen maken als de vorige keer. Dan heb ik maar meteen duidelijkheid.

Als alles goed gaat ben ik 9 oktober uitgerekend.

En weet je wat nou t mooie is MIDA, nico ligt nog te slapen (naar de kroeg geweest) en die weet t nog niet! En jij wel......:rofl:

een primeurtje dus!
Oh ik voel me zeer vereerd! En ik vroeg me net inderdaad af of de datum niet heel dicht bij Flirty's verjaardag zou zijn, maar het scheelt toch een paar weken.

Ik ben echt heel blij voor jullie!
jaaaaaaaaaa wihoeeeeeeeee

Snico, gefeliciteerd! En nico weet het nog niet haha. Spannend he dat testen. Werd je niet helemaal gek in je eentje?

Nikki, wat moet je toch lang wachten he. getver. Ik duim heel hard voor je dat het allemaal ok is. Voel je je nu weer wat meer ok? Of heb je nog wel last van je schildklier?

Hoe vind M het op school?

Jaimie, leuk zeg wat je gekocht hebt. Kan je deze later dan ook gewoon nog op de grond zetten? Is het van een bepaald merk? Wij zijn ook aan het kijken. Wat ben je heerlijk optijd naar bed gegaan zeg.

Mida, hopelijk blijft het nu weer even rustig met de nachten en zieke kindjes (en mama's), even lekker weer rust.

Hier ook een spugende R van de week, En T de bijbehorende luiers. Nu heb ik het zelf.

Hier is alles goed. Heb het erg druk met school. Van de week gesprek gehad met stagecoordinator, en zelfs die wil me overhalen om de pabo te gaan doen haha. Maar ik heb besloten dat ik eerst dit afmaak en dan verder ga met de pabo.

T is op het moment erg gillerig. Herkennen de meisjes moeders dit?

Ik word er af en toe echt gek van. Ze werkt op mijn zenuwen. Dat klinkt niet zo aardig maar om alles gaat die keel open, zo heel hoog gillen en ze houdt niet op tot ze haar zin krijgt, en dat vertik ik. Dus is het regelmatig een strijd en een afweging tussen gek worden van het gegil of haar haar zin geven. Iemand tips? Cb zegt dat ik dan moet zeggen. T. niet doen je moet mama roepen. Whoeeeehaa grapjassen. Ze is 13 maanden en snapt het echt niet. Verder is het een schat hoor, erg knuffelerig, en op strooptocht in huis. Niets is veilig. Dit doet ze veel meer dan R ooit heeft gedaan!

Ik feest nog even verder voor Snico, joeheeee ik vind het zo leuk voor je.

Super Snico!!!!!!!!!!

Eindelijk dan, gefeliciteerd! Weet Nico het al ?!
quote:kikkie1 schreef op 01 februari 2009 @ 10:17:

T is op het moment erg gillerig. Herkennen de meisjes moeders dit?

Ik ben geen meisjesmoeder, maar herken het wel. Tim gilt ook veel en Daan deed dat ook, die noemden we altijd relnicht . Daan ging erg snel praten en daarmee was het gillen ook over. Het zoontje van vrienden van ons gilde ook zo, maar die ging pas met 2,5 jaar wat beter praten en ook toen stopte het gillen pas. Dus ik zou zeggen goed gaan oefenen .

Fijn dat ze op school ook zo blij met je zijn! En ik zou ook eerst dit afmaken en pas als T naar school gaat eventueel voor de PABO gaan. Want ook in deeltijd is het een pittige opleiding hoor. Een vriendin was ook net met de PABO begonnen toen ze zwanger werd en die dacht het wel even af te maken, maar dat viel erg tegen en die is nu ook onderwijsassistente.
Snico, onwijs gefeliciteerd! Wat super voor je/jullie zeg!!!!!

Ik ben wel een meisjesmoeder maar herken het gillen niet, dus geen idee, maar wat Mida zegt klikt wel aannemelijk.

Verder gaat het hier wel goed, moet wachten op de uitslag van mijn bloedonderzoek, die uitslag zou er donderdag al zijn maar is er nog niet. Ze gaan kijken of de schildklier problemen iets erfelijks zijn of door de bestralingen komen en dan gaan ze bekijken door de antistoffen in mijn bloed. Het kan nl allebei. En vanuit daar gaan we weer verder kijken.

Jamie cool een nieuw bed voor Dtje, Myrthe slaapt hier nog in het peuterbed en dat wil nog prima, nou is Redmer ook nog veelste klein om in een groot bed te slapen, dus dat duurt nog even. Myrthe vindt school nu echt heel leuk, dus dat is super, Redmer was niet te genieten dus die heb ik weer op bed gedaan en is ook gelijk gaan slapen dus het is heerlijk rustig in huis....de mogelijkheid om flink te gaan poetsen.....
Nikki, vervelend dat die uitslag nog niet binnen is. Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat de oorzaak is.

Fijn dat Myrthe het zo goed naar haar zin heeft op school. Wij hebben volgende week een soort "kennismakings-ouderavond" op Daan zijn school, ik ben benieuwd.

Ik had vandaag mijn 12,5 jarig jubileum op het werk, er was een gigantische slagroomtaart en een mooie bos bloemen. En ik heb van de personeelsvereniging een envelopje met 25 euro gekregen. Van de zaak heb ik nog irischeques tegoed, voor welk bedrag weet ik niet, maar ik hoop genoeg voor een etentje-voor-twee
SNICO! Wat goed zeg! Ik heb even een dansje voor je gedaan! Wiehoe van harte! Ben benieuwd wat Flirty ervan gaat vinden! (Is dat nog zo'n hittepetit?)

Kik! Wat wil je weten van gillende meisjes? Mijn kleine feeks is sinds een klein jaar tot bedaren gekomen...

Wat lekker dat je het zo naar je zin hebt op school, knap hoor! Het is denk idd een kwestie van wennen voor R en das natuurlijk helemaal niet leuk in het begin.

Nikki, ik vind het van de zotten dat je zo lang moet wachten voor je hoort of je schoon bent. Ik snap best dat er wat tijd overheen gaat en je niet meteen een volgende dag kunt, maar dit lijkt me echt veel te lang! Ik vind het echt zo goed hoe je het allemaal doet en aanpakt, petje af!

Mida, alles weer een beetje beter bij jullie thuis?

Wow, al 12,5 jaar bij hetzelfde bedrijf! Wat leuk! Lief dat je zo bent verwend door je collega's! Ik ga meehopen dat je lekker uit eten kunt met Midaman van je bonnen!
Ik had even het bericht vast geplaatst, ik weet niet of het getypte blijft staan als ik een pagina terugkijk, dus even voor de zekerheid.

Nik, nog van harte met M! De eerste van de club die naar de grote school mag! Hoe vond ze haar verjaardag?

Jaimie, nieuwe bedden, wat leuk! Ben je dan ook aan de klus op de slaapkamers, of is het alleen een nieuw bed neerzetten?

Hoe is het met je dieet?

Zo, iedereen weer gehad.

Gister met Kaatje naar het cb geweest. Ze weegt 19,6 kilo en is 108 cm lang. Ik had haar verteld dat ze een prik kreeg en voor mijn kleine hypochonder was dat natuurlijk helemaal leuk. Bluud, voorhoofden lijmen en blauwe plekken vind ze helemaal het einde. Dus toen wij binnenkwamen vroeg ze meteen om haar prik. Die komt pas aan het einde, dus ze kon zich werkelijk nergens op concentreren, die prik moest ze! Ging prima, grote Nemopleister erop en helaam gaaf. Werkelijk iedereen moest worden afgebeld om het stoere verhaal! Raar ding!

Voor Mini heb ik een te coole jas gekocht! De jas was nu 125 euro afgeprijsd, dus ik dacht, ik kan hem nu echt niet meer laten hangen. Ik kwijl er al een half jaar bij, dus nu was hij nog 100 euro, mooie deal vond ik zo. Het is een baseballjack van dkny, te gaaf. Vind hij hem stom! Hij vertikte het om zijn jas aan te doen. Nee, mamma, nee, tom, tom, jas is tom, andere jas. Maar ik ben niet voor een gat te vangen, dus die heb ik nu in de wasmachine en daarna gaat hij naar boven. Zal hem leren, zijn coole jas moet hij aan!

Verder klopte het hartje, dus dat was mooi. Kaatje begreep er niets van, die dacht dat ze bij de vk de baby er vast uit konden halen of er in ieder gaval naar kon kijken! Erg leuk. nu hoef ik pas over een paar weken weer, ergens met 19 weken dacht ik.

Verbouwen boven vordert gestaag. Wij slapen in ieder geval op ons nieuwe kamertje, helemaal mooi is dat geworden! Nu zijn we met onze oude kamer binnen, deze is inmiddels opnieuw gestuct, gewit en nu is het wachten op het behang. Dat zou volgende week ergens komen. Ik heb groen met een brede band erop van ruim een meter. En groen gestreept behang. Dus tot volgende week hebben we de tijd om de vloer te leggen in deze kamer. En dan zijn we alweer een heel eind.

Meer heb ik niet, ik ga al het speelgoed weer verzamelen en dan mijn gespuis aankleden om boodschappen te doen!

Toedels
Heb ik nou iedereen weggejaagd?
hihi nee hoor! Heeft mini ondertussen zijn stoere jas al aangehad? Is altijd zo, Myrthe heeft dat ook wel,had van het weekend een broek voor haar gekocht maat 110, ze wou hem met alle geweld aan houden, maar hij was echt veelste lang, dus gister omgeruild voor een 104, zij hem passen, zit hij goed, zegt ze ik vind het stomme broek ik wil die niet hebben, pfffff. Ze krijgt hem gewoon aan, niet zeuren....

Heb ook uitslag van mijn bloed en het is niet iets erfelijks ze kunnen niks vinden in het bloed, dus het komt waarschijnlijk gewoon door de bestralingen, de waarden waren ook een minimaal verschil met wat het normaal moet zijn, mijn internist denkt dat het zich wel normaliseert.

Zat gister te denken, we zitten nu al een jaar in deze teringzooi, als ik er ook aan terugdenk wat er in een jaar wel niet allemaal is gebeurd, ongeloofelijk.

Ben op hyves een filmpje van Myrthe aan het uploaden, die heel lief aan het dansen is op Djumbo, k3 is het niet meer hoor, het is helemaal Djumbo.

Ik zeg net tegen Redmer, ben je mama's schatje, nee schudt hij met zijn hoofd, ik zeg ben je een rat, zegt hij uhhh jaaaa. Lieffff
We noemen hem namelijk altijd kleine rat omdat hij zo ongeloofelijk boeferig is.
Hoi,

Heb eigenlijk niets te melden en er staat nog een berg was op me te wachen, maar het is hier zo rustig dat ik even wilde uppen.

Snico, hoe is het? Al een beetje aan het idee gewend?

Nikk, gelukkig is het niets erfelijks, hopelijk zijn de klachten snel weg.

Cola, wat is Kaatje gróóót! Daan is "maar" 1.01 m, maar hij is dan ook maar een kleintje. Maar ja, als je ons naast elkaar zet scheelt dat ook een flink stuk .

Ennuh het etentje-voor-twee moet lukken, er zat voor 70 euro aan Irischeques in mijn envelopje.

Jaimie, Kikkie, ook druk?

Zo, ik ga snel strijken
Hoi, ik heb me toch wat raars meegemaakt donderdag. Ik stond Sjes luier te verschonene toen ik een heel paniekerig stemmetje hoorde zeggen "MAMA ik zit vast". Ik dacht, wat nu toch weer? Ik zet de kleine man op de grond en ga kijken.. Zit ze in zo'n baby badring. Op zich niet zo erg want ze is erg smal, maar ze zat er achterstevoren in en ze kon er dus niet meer uit! Op allerlei manieren geprobeerd maar het ging ècht niet. Zoals jullie eten hebben we maar 1 auto, en als ik hem nodig heb breng ik 's morgens I weg. Ja hoor, die morgen had ik hem dus weggebracht. Ik belde hem op om te vragen wat te doen. Hij had een auto van een collega geleend en stond met 10 minuten voor de deur! Hij trok het stoeltje kapot en gelukkig kwam ze er zonder kleerscheuren vanaf!

Foto's volgen maar die staan op mijn telefoon (slecht hè dat ik dan foto's ga zitten maken).

Dtje is 1.06 m lang en weegt 16 kilo. Ik vind haar zelfs aan de magere kant. Maar ze is pas enorm gegroeid in de lengte dus het trekt vast bij. Sje schiet ook ineens de lengte in. MAar ja wat wil je, I is ook bijna 2 meter lang!

Verder geen nieuws, Jaimieman zou even weg zijn maar ik belde net en hij zat ij en vriend waar het niet goed mee ging, dus ik ben benieuwd wat daar aan de hand is!
Mida Daan had een tijd terug toch ook een bobbel in zijn nek? Redmer heeft het sinds gister ook, we zijn al bij de ha post geweest, maar konden niks vinden, wat was het bij Daan? Ik word nu maandag weer terug gebeld door de kinderarts van het ziekenhuis hoe het gaaat. Hij is eigenlijk alleen verkouden, voor de rest niet ziek, gewoon lekker vrolijk.
Hallo

wat een verhalen weer!

Cola, ik wil graag weten hoe je gillende meisjes stil krijgt Het wordt iets beter moet ik zeggen, maar af en toe..

oh chips ik kan nu niet meer terug lezen.

Ik ben blij voor je dat alles goed gaat met de zwangerschap, echt leuk voor jullie. Heb je het de kindjes al verteld, en hoe reageren ze?

Mida, wat leuk zeg 70 euro aan irischeques daar moet je lekker voor kunnen eten! Weet je al wat je gaat doen?

Wanneer wordt Daan ook alweer 4? Heb je al wat gehoord van school?

Jaimie, wat een eng verhaal! Wat zul je geschrokken zijn zeg. Maar wat goed dat I kon komen om je te helpen. Ik zal R eens gaan meten om te kijken hoe lang hij is, wel weet ik dat hij 16 kilo is.

Nikki, fijn dat het niets erfelijks is van je schildklier. Deze week heb je de scan toch?

En toch ook spannend van R, voelde je het zelf?

Snico, hoe gaat het?

Hier is alles ok. We zijn R een klein beetje aan het klaarmaken voor de operatie. Woensdag hebben we eerst voorlichting in het ziekenhuis. T moet die dag ook op controle, dus ik ben benieuwd.

Op school gaat het goed. Ik vinld het wel erg druk, maar wel erg leuk.

effe posten t, zit mee te tikken.
hai meiden,

ff een ego-berichtje. Het gaat hiet niet zo super....had vanmorgen bloedverlies........ Heb net ff heel hard liggen janken onder de zonnebank. Volgens nico hoeft t niets te wezen maar voor mijn gevoel zit t niet goed.

Ik hou jullie op de hoogte!
He bah, Snico, kan me voorstellen dat je even hebt zitten janken! Maar het hoeft natuurlijk ook niks te wezen, heb heb het zelf ook gehad bij Redmer.

Dikke knuff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven