De generatie van nu.

15-08-2018 00:11 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, generatie van nu is eigenlijk hetzelfde als vroeger alleen nu komt social media er ook nog bij.

Denk dat ik dan geen wannabe wil zijn. Vind naveltruitjes en rokjes afschuwelijk. Mijn kont hoeft niet te showen. Joggingbroek en trui naar school is hemels voor mij. Liever een oversized trui dan een t-shirt met cleavage.
anoniem_343891 wijzigde dit bericht op 15-08-2018 10:18
85.90% gewijzigd
TO, ik reageer morgen. Tip: negeer de mensen die lopen te fucken. Neem maar van mij aan: they can't help it.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef: ↑
15-08-2018 00:36
Ja want dit is een Heel Volwassen Forum hoor. :roll:
Nou vertel, wat is jouw mening over wat TO schrijft?
lucky82 schreef: ↑
15-08-2018 00:41
Nou vertel, wat is jouw mening over wat TO schrijft?
Vertel ik morgen.
wij slapen nooit.
Ana_Isabel** schreef: ↑
15-08-2018 00:40
Dat is wel treurig zeg.. Van die vodka.
Vond ik toen ook al. Zag er ook niet de lol van in, ik behield liever m’n hersencellen.
¡Apagando las luces!
Nou zeg.
Ik heb ondertussen ook een meltdown. To reageert toch niet op mijn weldoordachte, constructieve langer dan 2 zinnen post.

Mijn wekker gaat over 6 uur.
Truste.
SombraOnline schreef: ↑
15-08-2018 00:42
Vond ik toen ook al. Zag er ook niet de lol van in, ik behield liever m’n hersencellen.
Verstandig!
Susan schreef: ↑
15-08-2018 00:38
Je denkt toch niet serieus dat er een soort denkbeeldige rode lijn loopt door het jaar 2002 en dat de kinderen die daarna geboren zijn zich radicaal anders gedragen dan de kinderen die daarvoor geboren zijn? Denk je zelf ook niet dat veranderingen in het gedrag van jongeren heel geleidelijk zijn? Je scheelt amper met je broertje, je bent zelf nog een jongere en je komt echt heel nuffig en ouwelijk over. Jij drinkt gewoon niet veel. En zo nog tig jongeren met jou. Ook jongeren van na 2002.

(Overigens vind ik op internet heel andere jaartallen voor generatie Z, maar dat terzijde).
Neem een voorbeeld aan electronica. In 2010 werden er geen ipads voor baby's hun neus geschoven. Tegenwoordig wel. Ik keeg een smartphone in de brugklas en het was vet stoer als je een flip phone meenam naar de basisschool. Tegenwoordig is het normaal als je in groep 6/7 een smartphone hebt.
Zetrinov schreef: ↑
15-08-2018 00:20
Nou ik weet niet hoor maar 30 jaar geleden bestonden er geen crop tops. 8 Jaar geleden droeg iedereen een legging onder haar rok/jurk en nu moet het allemaal zo kort mogelijk.
O, zeker wel! En ook al was het winter en hadden we het ijskoud, toch geen jas erover dragen. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
De iPad kwam dan ook pas uit in 2010.
¡Apagando las luces!
alongwiththesunshine schreef: ↑
15-08-2018 00:41
TO, ik reageer morgen. Tip: negeer de mensen die lopen te fucken. Neem maar van mij aan: they can't help it.
Danku. Ik negeer het ook, heb al spijt dat ik er een topic van heb gemaakt. Dacht dat het geen taboe was om een oud wijf te zijn, blijkbaar wel.
anoniem_343891 wijzigde dit bericht op 15-08-2018 01:02
1.90% gewijzigd
SombraOnline schreef: ↑
15-08-2018 00:44
De iPad kwam dan ook pas uit in 2010.
Je snapt wat ik bedoel. Alles veranderd.
lucky82 schreef: ↑
15-08-2018 00:38
Doodzonde is het inderdaad.
Nog iemand die het met mij eens is, gelukkig.
Ik ken bejaarden die ruimdenkender zijn dan jij TO. Kom op zeg, je bent verdorie 19 en dan al zo praten? Vroegah was alles beter....
15-08-2018 00:43
Neem een voorbeeld aan electronica. In 2010 werden er geen ipads voor baby's hun neus geschoven. Tegenwoordig wel. Ik keeg een smartphone in de brugklas en het was vet stoer als je een flip phone meenam naar de basisschool. Tegenwoordig is het normaal als je in groep 6/7 een smartphone hebt.
Nah! Vroegah was het heel bijzonder als je op je 22ste een mobieltje kreeg!
Mens, wij hadden niet eens internet en alleen ned 1,2 en 3.

Vooruitgang. Tis wat.
15-08-2018 00:46
Maar da’s toch normaal? De technologie ontwikkelt zich gewoon snel. Om over de invloed van internet nog maar te zwijgen ;-D
¡Apagando las luces!
Ben jij een verborgen kind van Pejeka?
15-08-2018 00:43
Klopt.
De generatie onder jou gaat naar de klote.
Dat is al zo sinds die verwende jeugd van tegenwoordig niet meer van grot naar grot moet trekken en enkel nog het geteelde graan moet oogsten.

Tiswat.
Een schande.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
15-08-2018 00:46
*huilt*
Ja klopt. Vroeger leerden we het verschil tussen d en t nog.
vivapimpelmees schreef: ↑
15-08-2018 00:48
*huilt*
Ja klopt. Vroeger leerden we het verschil tussen d en t nog.
Ik wilde het niet zeggen, haha.
¡Apagando las luces!
Oudgeleerde?
Leuke maandagavond weer, met alleen maar butthurt reacties. Er kan niet eens normaal gezegd worden, ''Ik snap je, maar vroeger deden wij dit en dat ook, dus er is niet veel veranderd qua gedrag'' Nee het moet met grapjes en sarcasme.
Nemaìn’ schreef: ↑

:HA:
15-08-2018 00:52
Leuke maandagavond weer, met alleen maar butthurt reacties. Er kan niet eens normaal gezegd worden, ''Ik snap je, maar vroeger deden wij dit en dat ook, dus er is niet veel veranderd qua gedrag'' Nee het moet met grapjes en sarcasme.
Ik snap je niet, dus dat zeg ik dan natuurlijk ook niet.
15-08-2018 00:52
De enige die butthurt reageert, ben jij hoor :)
¡Apagando las luces!
Nemaìn’ schreef: ↑
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven