De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Maaaarrrr als het bij het poepen was dan komt het vast daarvan hoor. Tis vast niks, maar als je je ongerust maakt, dan moet je natuurlijk zeker bellen!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ja, grote kans dat het van het poepen was. Aambei of misschien adertje gesprongen. Tis allemaal goed doorbloed daar op het moment. Maar, bij twijfel, al-tijd bellen.
Nala, hoe ist nu?
Nala, hoe is het nu met je *Je bent normaal altijd de 1e die post.....*
Ik baal....

vrijdagavond had mijn man 's avonds zin in wat lekkers en ging een kroket klaarmaken. Ik sliep half op de bank en pakte hem aan. Nam een hap en toen knapte hij dus open/kapot en viel het vlees/saus op mijn huid AU!!!!!!!!!!

Nu heb ik dus een flinke brandplek (ongeveer 2x 2 munten van 2 euro) net boven mijn geweldige decollete valt dus ook lekker op

Zaterdagmorgen zat er een brandblaar op die Luke even kapot sloeg.

Weet 1 van jullie hoe lang het duurt voordat een 2e graads brandwond over is?

Probeer al mijn t-shirts erover heen te houden maar dat lukt ook niet altijd, komt altijd net een stukje bovenuit.

Waardeloos.
En over waardeloos gesproken de nachten zijn hier ook weer shit en ben gewoon toe aan vakantie
Hey Hera, ik had ook een brandwond. Op mijn hand, want was te dicht bij een gourmetpannentje gekomen. Denk een cm of 5. Eerst een enorme vochtblaar, die ging stuk, toen werd het ee soort roodbruine korst die ging ook stuk en nu is het een beetje een rozelitteken aan het worden met in het midden nog korst.

Milena is an het huilen in de tuin. Ze is eigenlijk al de hele ochtend aan het huilen. Ik ahd nog plannen om gezellig te gaan doen in de stad, maar dar heb ik echt geen zin in nu. denk dat ik haar zo maar eens volstop met brood en in bed kieper. Men, wat is zij chagerijnig vandaag zeg. Man komt pas heel laat thuis vanavond, dus ik ben de gelukkige die de hele dag gedrein mag aanhoren.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Irritant hé dat soort dagen succes vandaag. Ik hoop voor je dat ze straks lekker gaat slapen en weer vrolijk uit bed stapt.

Hoe lang heeft het geduurd voordat het er zo uitzag? Heb 20 mei een bruiloft en hoop dat het dan aardig weg is....of is dat te optimistisch
ff binnenstormen...

Hera ik had vroeger elke zomer 2e graads brandwonden in mijn gezicht door de zon (over gevoelige huid gesproken) nadat er korsten opkwamen duurde het wel een paar weken voordat die weg waren, nu heb ik wat lichte plekken die niet meer bijkleuren, dus denk dat je het misschien wel altijd een beetje blijft zien :s.

20 mei duurt nog ff, dus ik denk dat het tegen die tijd aardig weggetrokken is.

Burst out
Ik ook ff:

Hera: als het dadelijk iets verder is genezen, dan kan je er Calendulanzalf op smeren, ter bevordering vd genezing en zodat je minder litteken overhoudt. Wel eerst even bijsluiter lezen hoor, maar het is wonderspul.
Thanks voor de reacties! Calendalunzalf is inderdaad wonderspul gebruiken het ook als Nick valt o.i.d. Perfect.

Wanneer mag ik beginnen met smeren? Staat namelijk op bij lichte brandwonden en verder niet

Ben blij om te horen dat het tegen 20 mei aardig weggetrokken is. Moet namelijk nog kleren kopen en anders koop ik een coltrui

Zo stom en zo'n rotplek eet nooit meer een kroket
Jep, alles ok. Geen last meer gehad.

Nog wel even vanmorgen de vlos gebeld, eigenlijk meer omdat iedereen om mij heen dit zei.

Maar zij gaf ook aan dat het ws door het poepen kwam.

Later reageer ik op iedereen, ga nu vent ff helpen op zijn werk.
Fijn dat er niks meer aan de hand is.
Gelukkig, Nala!

En Hera... die domme kroketten ook! Maar o zo lekker he...
Hoe gaat het met je geheimpje Jac?
Haha, nooit meer een kroket dus

Ik heb met Pasen gebrand en nu ziet er uit als een roze vlek met in het midden een korst. Komt dus goed voor 20 mei, je zal niet in een coltrui hoeven gaan

Ben Milena maar even uit haar mopperbui gaan halen. We hebben samen de tuin geveegd, geschommeld en daarna gegeten. Nu ligt ze op bed. Ik denk niet dat ze wil gaan slapen, maar ze rust iig even uit (haha en ik ook)
Ik had dat trouwens een keer met een kaassoufle. Ik nam een grote hap en toen liep er kaas uit. Had ik een enorme brandblaar op mijn lip
quote:hera27 schreef op 22 april 2009 @ 13:05:

Hoe gaat het met je geheimpje Jac?Nououou, de echo heb ik op 7 mei... T-shirtje bij simplycolors is binnen. Kweenie, zal ik kunnen wachten met familie tot na de echo? Ben dan 9 weken (nu 7)
Nala, gelukkig alles weer rustig. Volgende keer puffen op de wc

Frans, hoe is het met je draakje?

Hera, auauauauauauau. 20 mei zal het toch wel heel eind weg zijn.

Hier druk, werk, cursus, tuin. pfff moe vandaag. Vanavond lekker in bad en vroeg naar bed. Morgen man en ik vrij en gaan we shoppen. Tegels voor de tuin, gordijnen, zonwering, tuinmeubels. En lekker samen lunchen.
Nooit meer een kroket? * shock *

Maar wel vervelend Hera. Hoop dat het gauw beetje mooi wegtrekt !

Moontje, schat kom hier * smak - smak - smak, knuffel *

Had nog niet eens op je gereageerd, maar meid, wat ben ik blij dat je even je neus om de hoek laat zien. Wat fijn om te horen dat het lekker met je gaat en wauw, een dochter erbij ook nog. Geweldig meid, dat het je goed gaat. Kom je zo af en toe nog eens buurten hoe het met je gaat?
voor jou altijd DJ ;) en voor de andere meiden natuurlijk ook.

Ik doe het gelijk goed met een dochter van 7 en heb geeneens pijn ervoor geleden ;)
Zeker balen Hera, van die brandwond.

Ik had het een keer met pizza. Auwie! Maar gelukkig niet zo heftig.

Frans, Milena nog in slaap gevallen?

7 Mei schiet al op Jacinta! Je moet doen wat goed voelt, je mond nog even houden, of gewoon vertellen.

Hoe voel je je verder?

Hiero een gelukkige meid die alweer 20 weken zwanger is!!!

Vanaaf naar de Prenatal met een vriendin. Speciale verkoopavond voor zwangere mutsen.

Morgen om 15.30 uur de 20 wkn echo.

Denk dat ik na het eten online kom, dus niet meteen in de stress schieten als ik er nog niet ben.
maar goed dat de echo morgen is, kan je je vanavond nog niet te buiten gaan aan roze of blauw.

Moon, wat leuk dat je er weer even bent. En een dochter van 7 dat heb je snel gedaan.

Ben ontzettend blij om te horen dat het zo goed met je gaat.
Nou, we stonden voor een dichte deur!

Had van te voren nog op internet gekeken of ze wel open waren, maar er stond nergens wat over vermeld.

Ga ik morgen maar ff met de koopavond. Heb toch kleding nodig.

Kan ik gelijk ff klagen.

En roze of blauwe kleding kopen.
Even snel.

Spannend Nala morgen. Ik gok een jongen!

Wat denk jezelf?

(wie durft er mee te gokken)

12-9 veel plezier met shoppen morgen.

jac, leuk dat shirtje. Lastig hé om je mond dicht te houden.

Ben ook erg benieuwd hoe het met Do gaat. Iemand wat gehoord?

Ga nu lekker slapen.

Weltrusten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven