De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Hey Nala, super een meisje!!!!! Die zijn leuk hoor, jongens ook trouwens althans die van mij wel, haha! Verder ook alles helemaal in orde? Zal zo je hyves even lezen.
Kay, op de Pilstoppers Hyves staat het hele verhaal.
Eerst nog even een heule late felicitatie voor Nick, maar niet minder gemeend! Las dat hij een leuke dag enzo gehad had met vele cadeaus!

Amy, ijsjes maken is heel simpel, vers fruit (ik deed banaan en aardbei en een scheutje sinaasappelsap) in de blender en daarna in van die zelfmaakijsjesvormpjes doen, thats it! Dus zelfs blonde dames kunnen het, haha!

Frans, dat je nog durfde te zeggen van de hele nacht doorslapen, de vorige keer werd hij toch direct 2 keer wakker? Maar ik hoop op een perfect nieuw ritme!

12-sept, lekker dagje achter de rug dus met man!

Quint, balen zeg dat je zo'n rotzwangerschap hebt nu. Helpt dan ook niet mee dat je thuiszit lijkt me. Maar wel komen posten hier hoor, al snap ik ook best dat je niet steeds wil klagen...

eeeehm, ik weet het even niet meer zo goed
Hier nog 1 dagje en dan hebben we deze drukke week weer achter de rug. TEamdagen waren erg geslaagd en gezellg, ik lag weer eens ouderwets laat op bed met iets te veel drankjes. Voelde me gisteren dan ook best een beetje brak, haha! Ach ik kan nog mee doen met de stagiaires van onze afdeling! Haha alleen voelde ik me wel een beetje oud toen ik dan wel als laatste op bed lag, maar dat dat kwam omdat ik nog moest kolven, haha (melk wel weggegooid uiteraard, dat was bijna rosé :p)! Maar ik was wel blij dat ik mijn mannetje bij mijn moeder weer op kon halen. Had ik toch wel erg gemist/ Kayleigh was bij mijn zus en die had zich prima vermaakt met haar nichtje, zo leuk hoe die 2 samen spelen!

Vanmorgen moest ik weer gewoon aan het werd en morgen nog een late dienst en dan lekker weekend, heb nu 3 weekenden op rij gewerkt, dus vind het wel even lekker om thuis te zijn met man en kids!
Staat je verhaal op de pilstopperhyve, Nala? Sjit, heb ik mezelf weer te vroeg afgemeld *mopper*
Kayleigh, ik ga dadelijk naar de supermarkt en reken maar dat er ijsjes worden gemaakt, dank voor de tip! (nu nog die vormpjes scoren...)
Joepie Nala, gefeliciteerd!!!

Quint balen dat je zo'n zware zwangerschao hebt. Ik had dat ook, veel overgeven heel slecht slapen. Maarrrr du moment dat ik bevallen was, was mijn maagzuur weg. Meteen. Dus het komt goed! En dan heb je je prachtige meisje

Hier weer een goede nacht. Aiai zou ik echt zo'n kind hebben die met 11 weken zulke goede nachten maakt??? *durft het bijna niet te hopen* Gewoon weer van 19-6 geslapen, de knapperd!

Kay, haha rosemelk .
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Jep Jacinta, staat op de Pilstoppers Hyves.

Maar op mijn eigen Hyves staat ook een blog.

Mijn tieten doen sinds gister een pijn!!! Dat wil je niet weten. Nooit geweten dat die krengen zo pijnlijk konden zijn.

Weer niet lekker geslapen, wist niet hoe ik moest liggen.

Vanmorgen ff gebak op het bedrijf van mijn mannetje gebracht.

Ga vanmiddag lekker het zonnetje in.
Wauw Nala gefeliciteerd wat leuk een meid (en 12-9 eet smakelijk )

Kay, kan me voorstellen dat je helemaal brak bent. Wel knap dat je nog mee kunt doen met de jongeren

Wat een knappe jongen die Bojan. Heerlijk voor je.

De rest weet ik even niet meer.

Tot later.
Nala van harte meid, wat leuk een meisje!!!

Jac hoest met je? voel je je goed?

Hera rust na de verjaardag weer wat wedergekeerd?

12-9 een hele taart voor jouw alleen....bedel bedel...

quint balen dat het je niet makkelijk af gaat meid!!!! ik hoop dat dat alsnog gaat komen natuurlijk!

Frans wat een knapperd heb jij zeg...pfff scheelt een hoop als ze lekker slapen he!

Kay bedankt voor de tip van de ijsjes, klinkt idd niet al te moeilijk haha.

Nou hier echt helemaal zindelijk hoor, gaat supertoppie! was nog steeds bang dat ze miss weer terug vallen zou, maar nee madame doet alles op de wc!!

En ze is ook sinds 4 dagen s'nachts drooog (luier dan), dus binnenkort ook de luier s'nachts ook maar af (dat vind ik dat wel weer ff spannend......)

Verder weinig nieuws alles gaat zijn gangetje, werk blijft druk, what else is new..!

liefs
Nala, superleuk een meisje!

mmm, jammie een hele taart voor mij alleen.

Kay, inderdaad wel veel gewerkt, nou ja gewerkt

Slapen nog niet zo super dus, misschien had je die rosemelk toch moeten bewaren.

Lekker vrij dus, weer blijft super volgens mij.

Amy, wow wat knap van saar zeg.

Vanmiddag komt vriendinnetje van de basisschool op de koffie. Wel grappig elkaar jaren niet gezien en sinds de verhuizing wonen we weer in hetzelfde dorp.
Wat goed van Sara, Amy! Toppie!

Veel plezier vanmiddag 12-9.
De echo foto's staan op mijn Hyves!
Murning! Het is weer rustig hier.

Ik ga zo ff wat doen in huis.

En vanaaf feesten! De feesttent staat weer in het dorp.
Vannacht wel weer gevoederd hoor. Ach, tis ook snachts een liefje

Het liefje ligt nu te gillen in de box, dus ik ga er maar eens wat mee doen.

Fijn weekend allemaal!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Murning,

Ik werd echt wakker met het gevoel dat ik een kater had.

Denk dat ik zo moe was.

Heb het wel tot het einde vol gehouden, maar met moeite. Voelde mijn buik en rug best wel.

Maar ik is dan eigenwijs he.

Het feest was gezellie, maar de muziek viel helaas tegen.

Vandaag gaan we de zolder aanpakken. Misschien al wat dingen weg gooien en het een en ander inpakken.

Moeten toch ergens beginnen, want over een week krijgen we al de sleutel!

Vanaaf gaan we uit eten met mijn MBO vriendjes en vriendinnetjes. Heb er zin in!! Heb sommigen al bijna 5 jaar niet meer gezien denk.
Oh ja Franssie, zag net je foto's. Gaaf zijn ze!!!

Is dat hetzelfde waar iemand anders van hier foto's heeft laten maken?

Wie was dat nou? Stiertje?
Even gauw update van deze kant.

Gisteren vrijgezellenfeest gehad. Was gezellig. Vriendin schrok zich kapot toen ze erachter kwam dat we een cd gingen opnemen. Vreselijk gelachen.

Daarna lekker ijsje gegeten en toen steengrillen, lasergamen en bowlen.

Dus om kwart voor 2 stapte ik mijn bedje in. Ben nu dus helemaal kapot en moet zo even spullen inpakken omdat we straks naar "ons vakantiehuisje" gaan.

Dus fijne zondag allemaal en tot later.
Ik had vanmiddag opeens mijn babyshower!!!

Met de andere 5 zwangere vriendinnen.

Ik was echt zooo verbaasd.

Gaan nu snel weer weg, uit eten. Jullie horen morgen het hele verhaal. xxx
Wat leuk dat je opeens een babyshower had. Ben erg benieuwd naar je verhaal.

En was het etentje ook gezellig?

Amy, wat super dat Sara zindelijk is. Wat snel zeg.

*bedenkt zich hoe heerlijk het kan zijn om geen luiers meer te verschonen *

Jammer Frans dat Bojan toch weer 's nachts komt. Gelukkig is het een lekker ding maar anders

Sorry wordt geroepen
Dus het was geslaagd Hera, leuk!

Veel plezier, in jullie vakantie huisje!

Het etentje was errug gezellig en laat.

Verder was het rustig hier vandaag zo te zien...

Nou, eindelijk mijn verhaal van de babyshower.

Ik had dus echt niets door.

Vent heeft mij goed om de tuin kunnen leiden.

Baalde wel, want kwam in mijn joggingbroek binnen en mijn haar zat dus echt nog niet. (had zelfs nog niet gedoucht)

Gelukkig bracht Vent nog wat kleding en voelde ik me iets prettiger.

Wat hebben we allemaal gedaan; allemaal luiers met gesmolten chocolade (bros, mars, etc), moesten wij raden wat wat was. Leek tuurlijk net op stront.

Potjes Olvarit proeven en raden. Gatver, was is die brocoli smerig!!!

De meiden moesten met lintjes raden hoe groot onze buiken zijn. (oef, ben nr 6, maar qua buik kom ik op nr 3 )

Wie zo snel mogelijk een puzzel maakte.

Babyfoto's raden en dat was het denk wel.

Verder heeeel veeel cadeautjes gekregen.

Dus zijn heel erg verwend en het was helemaal geweldig!

We hadden het allemaal niet door van te voren, dus het was goed geheim gehouden.

Wel vond ik het jammer dat ze mijn moeder en zusje (en alle andere moeders en zo) niet hadden uitgenodigd.

Dat is weer een nadeel, met zoveel meiden, het wordt dan te druk.

Maar baal er wel een beetje van.

Nog een weekje, dan hebben we de sleutel van ons nieuwe huis.

Ik moet trouwens afzeggen voor zondag.

Het is zo druk op de zaak van mijn mannetje, dat ik em ff ga helpen.

Dus dan wordt het em niet voor mij. Hopenlijk volgende keer weer. Met beeb misschien wel.

Ik ga zo ff lekker in bad. Heb gewerkt en voel mijn rug/bekken/benen behoorlijk.

Morgen weer op KDC werken.

Ben wel blij, want mag mijn uren van deze maand bewaren en declareren als mijn uitkering voor mijn verlof bepaalt wordt!

Heb dus alleen volgende maand geen geld, maar krijg straks wel 3 (of 4) maanden lekker wat geld extra!!!
Waar is iedereen??? Zulk lekker weer is het niet.

Ik had gister dus mijn eerste echte hormonale huilbui. :s

Zat me nog steeds niet lekker dat ze mijn moeder en zusje niet hadden uitgenodigd met de babyshower en kan daar zo over doordreinen. (Quintie, had van te voren ook nog eens gezegd dat ik jou erbij wilde hebben, dus ook niet naar geluisterd...)

Toen was Grey's anatomy ook nog eens zielig, nou, toen kon ik echt niet meer stoppen. Kreeg gewoon de slappe lach, omdat ik maar bleef snikken.

Had ik echt nog nooit mee gemaakt.
Ik merk dat ik hier weer elke dag kom spieken dus hooooooooooooooi en doeeeeeeeeeeeei :D
Hmmm... volgens mij hebben meer mensen last van een forumdipje. Ik voel me hier zelf ook behoorlijk zielig. Het weekend was erg druk maar gezellig met een kinderfeest, Jano ging logeren terwijl vriend en ik saampjes zijn verjaardag gingen vieren. De volgende dag Jano weer halen uit Almere en via Rotterdam weer naar huis.Gisteren moest ik bij een UWV arts komen i.v.m. mijn ziekmelding en daarna was het helemaal klaar. Ik had zoveel last van harde buiken gisteravond dat ik dacht dat ik spontaan zou gaan bevallen. Vandaag voel ik me nog niet toppie, hoofdpijn en gewoon een naar gevoel van binnen. En nog steeds harde buiken. Mag ik even?

IK BEN HET ZWANGER ZIJN ZOOOOOOOOOOOOOO ZAT!!!!!!

Maar goed. Nala!

Het nadeel van een babyshower is dat je de regie niet in handen hebt. Je bent afhankelijk van wat andere mensen er met hun beste bedoelingen van maken. En dat ze het dan niet helemaal naar je zin doen, maakt het des te zuurder, want ze bedoelen het allemaal alleen maar lief. Bij mijn babyshower 3 jaar terug was ik dan wel gedoucht en aangekleed maar ik keek nadat mijn tranen opgedroogd waren de kamer rond en dacht 'wat doe jij hier... en waarom ben jij uitgenodigd.... en ik mis die en die en die...' ik baalde er ook van, maar uiteindelijk kan je er nix aan doen. Kijk maar naar alle lieve kaartjes en cadeautjes die je eraan hebt overgehouden! Das toch hartstikke lief? En anders houden we toch gewoon nog een soort mini babyshower? Met onze moeders en jouw zusje, halen we allemaal lekkere roze hapjes enzo en gaan we theeleuten. Ideetje?

En verder, laat die tranen maar lekker stromen hoor, je mag de hormonen nu overal de schuld van geven!
Ooh ja, wat ik net nog vergat.... Jano gaat zoooo goed met mij en mijn buien om. Normaal zou hij op de creche zijn vandaag, maar ik had beloofd dat we zouden gaan zwemmen vandaag met een vriendin van me en haar kids. Maar zij kon ineens niet meer en dat kwam mij eigenlijk goed uit gezien hoe ik me voelde. Jano vermaakt zich hoe dan ook wel, ook als we nergens heen gaan. Ik voel me dan steeds verplicht met hem naar een speeltuin ofzo te gaan, maar het gaat gewoon niet altijd. Vanmiddag heeft hij twee uur naast me liggen tukken toen ik in bed wilde liggen en nu zit hij ook heel braaf op de bank naar Nick Jr. te kijken. Wat ben ik daar blij om! Ik voel me al schuldig genoeg... ik ben helemaal geen vrolijke mama meer. Maar gisteren zei hij ook ineens heel spontaan... 'ik houd van jou mama, ik vind jou lief'

Of als hij merkt dat ik pijn heb dan komt hij over mijn buik aaien en zegt 'heb je pijn mama? komt zo over hoor, komt zo over'

(combi van komt goed en gaat zo over )

Dus volgens mij zit het hem niet zo dwars als mij, gelukkig maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven