De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Brabbel, fijne vakantie.

Nala, oeh het is dus al lekker bezig in je buik.

12-9 Ties weer helemaal in goede doen?

Frans voor je. Kan me voorstellen dat je er doorheen zit/zat. Hoop voor je dat je vannacht super goed slaapt. Wat goed zeg zijn 1e tand. Hoewel Bojan er zelf misschien anders over denkt na zijn bijtincident

Inderdaad een vriendin zonder kids (wel net zwanger dus we nemen later wraak haahha)

Ga nu lekker tv kijken en dan naar bed.
biedt je?? aiaiaiaiaiaiai bied je dus.

Haha Bojan is idd nog niet al te blij met zijn tandje
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Frans, maar goed dat het niet jouw tepel was, auw.

en man weer werken,

Foto in schommel is echt qute.

Hera, lekker zo'n rustig avondje.

Ties vanmorgen wat beter, vanmiddag weer even dwars.
Haai Frans, oh oh wat een fout zeg.

Als je niks had gezegd, had ik er gewoon overheen gelezen
Nala????????????????????????????????????
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Spannend zeg!

*deelt koffie, thee en stroopwafels uit*
Sorry meiden, was al bang dat jullie zouden gaan denken dat ik aan het bevallen was/ben.

Maar helaas... Internet deed het de hele dag niet. In huis nu nog steeds niet, dus zit ff op het bedrijf.

Zag op mijn mobiel jullie berichtjes al, (kan sinds 2 dagen mobiel internetten) denk ga gelijk maar ff een berichtje plaatsen.

De volgende keer zal ik het via mijn mobiel doen, al is het maar een korte MELD.

Maar er is niets gaande. Sorry.
helaas voor jou, maar lust toch wel stroopwafel hoor
Heee allemaal,

Ben er weer terug van vakantie! was erg lekker om er even een weekje tussenuit te zijn. Kids hebben zich ook boven verwachting goed gedragen. Ze sliepen samen op een kamer en ik had verwacht dat het niet echt lekker slapen zou zijn met Detlev en zijn voedingen nog s nachts en kayleigh wakker zou worden, maar dat viel heel erg mee. Meestal werd ze niet wakker van zijn gemurmel, haha!

Ik wilde even weten of er al nieuws was bij Nala, maar helaas voor haar nog niet dus. Ga er nu weer snel vandoor, detlev meld zich alweer, beetje vroeger dan normaal, maar goed, moet nu weer wennen aan thuis denk ik! Morgen lees en reageer ik wel weer even wat uitgebreider!
Murning. MELD!!!

Lekkere vakantie gehad dus Kay.

En Bojan zijn eerst tandje.

Ik had vannacht voor het eerst geen krampen. Zal het stilte voor de storm zijn?!?!

Wel al om 6 uur klaarwakker.

Gister een prima dagje gehad. Het oude bedrijf is nu officieel niet meer van "ons".

Dus ff met schoonouders naar Hoek van Holland geweest. Ff wat gedronken en een patatje gehaald.

Heerlijk van het zonnetje genoten.

's Avonds met de buurtjes nog even bij elkaar over die klote tor. Vanaaf bijeenkomst. Ben benieuwd...

Hopen toch dat er nog ergens een vergoeding vandaan kan komen.
ECHOOOO

Heb op Hyves berichtje geplaatst. Niets ergs hoor, weer vervolg op mijn eerdere verhaal.
Echoooo

Ben er ook hoor.

Ga het zo even lezen, hoop dat er wat uitkomt voor jullie.

Heb gisteren echt enorm gelachen. We waren bij mijn ouders aan het eten. Ties wilde niet eten en begon weer met zijn gebruikelijke onderhandelingstechnieken. Ik boos gezegd dat hij niet moest zeuren en zijn bord leeg moest eten. Nou nou wat een onrecht hem toen werd aangedaan. Tranen met tuiten, hij was zo zielig. Wij moesten alleen ontzettend lachten, alleen keken wij (man, vader en ik) naar mijn moeder, zat ze gewoon met Ties mee te janken omdat ze het zo zielig vond. Toen moesten wij dus nog harder lachen en zij kon ook wel mee lachen, alleen ging Ties er nog harder van huilen.

Oh ja, heeft wel zijn bord leeggegeten
Hai!

12-9 maarreh knap dat onderhandelen en dat jullie dan toch de winnaars zijn. nHoe doe je dat? Hier lukt dat erg slecht. Ze heeft pas een stukje gekookte aardappel en een minihapje spinazie op. Dat zijn groooote vorderingen, zucht.

Nala, ah goed gemeld vandaag! Vanaf nu mag ze komen, want nu is het september he?
E en klagen nog. Bojan is zoo lief, maar slaapt zo slecht. Ik slaap nu al 3 of 4 nachten maar anderhalf uur. En dan nog niet eens achter elkaar. Zucht. Hij is wel vrolijk overdag, snapperniksvan. Inmiddels hoop ik weer op gewoon een nachtvoeding,
Ties kan nogal slecht aan tafel zitten en wil heeeeel graag spelen of wii-en of televisie kijken. Omdat te doen moet hij toch zijn bord leeg eten. Wij gaan dan gewoon van tafel (want met ons erbij vind hij het nog best gezellig en is het niet zo erg dat hij niet weg mag) ik ga opruimen, lekker met Fenne spelen of televisie kijken of zo. Meestal resulteert dat in redelijk snel eten. Al zijn het wat betreft groentes echt ienieminie stukjes. Hij eet alleen goed komkommer. En sla, champignons en paprika hoeft hij niet te eten, want die lust hij niet(behalve als ze ergens doorheen zitten en ze niet herkenbaar zijn, dan lust hij ze wel )

Oh die Bojan, boefje. Echt vreselijk die nachten zo, duim voor je dat hij vannacht gewoon doorslaapt (of hooguit een keertje komt voor nachtvoeding)

Vanmiddag zat mijn collega te vertellen dat haar dochter (5 mnd) de laatste fles al krijgt om 19.00 en dan moet ze haar wakker maken om 8.00.:-@

Nee, heel blij voor haar dat het zo goed gaat met haar meisje. Maar de mijne mag nu toch ook wel gewoon om 19.00 naar bed en dan doorslapen.

Echt niks zo erg als van die dramanachten.

Moet je alweer werken Frans?

Quintie, hoe is het met jou en je beauty's?

Kay, lekkere vakantie gehad dus. Super hoor. Maar je vakantie is toch nog niet voorbij toch?

Amy, wanneer gingen jullie ook alweer weg? Hoe was Sara's verjaardag? Foto's waren leuk, die met die sneeuwwitjejurk, echt schattig.

Stiertje, Noa, hoe is het met jullie???????
Toch altijd fijn te lezen dat het avondeten bij de andere peuters ook geen succes is... Detlev heeft volgens mij nu al meer groente gegeten dan kayleigh oooooooit! Maar goed, we proberen het zoveel mogelijk te negeren, enige ding is dat ze geen toetje mag als ze niet iets (lees: groente) heeft gegeten. Een aardappel of kale pasta gaat er meestal wel in, maar amper vlees en hooguit een hapje groente (want anders geen toetje).

En oooh dat slapen van de kleinsten... Dat is ook wat hè! Detlev doet het de laaste tijd wel aardig, nog een late avond (of vroege nacht) voeding en een vroege ochtendvoeding (uur of 5), dus het lijkt iets te stabiliseren, maar goed ik heb er nog geen vertrouwen in dat het goed blijft gaan, haha! Maar Frans, als ik jou zo hoor mag ik niet klagen, een nachtvoeding is toch lang zo erg niet als niet willen slapen 's nachts. Helemaal irritant nu je ook nog er weer alleen voor staat, dikke knuffel voor je hoor!

Nala, geniet je een beetje van het koelere weer? worden je enkels ook nog weer wat dunner, of zit het er niet meer in zolang je zwanger bent?
Haha 12-9, je moeder meehuilen met Ties. Das wel wat.

Balen Frans, van die nachten. Hoop snel op betere tijden.

Ga lekker slapen. Ben regelmatig misselijk.
Kayleigh, ben bang dat mijn voetjes niet meer dunner worden voor het eind van mijn zwangerschap.

Nu dat het is afgekoeld, slinken ze nog niet.

Het wordt eigenlijk alleen maar erger. Kan er nu zelfs al bijna niet meer op steunen.

Doet echt behoorlijk pijn. Maja, nog ff.
Bojan zijn eerste tand is er dus ook door! Detlev heeft er gewoon binnnen een week zijn 4 (!) boventanden doorgekregen en nu lijkt ook de vierde ondertand er door te komen, dus meneer heeft echt een mond vol tanden... Ziet er wel anders uit zeg een rijtje boventanden! Helaas kan hij nu dus ook tandenknarsen en als ik ergens niet tegen kan *ril*.

We hebben deze week ook nog vakantie 12-09, dus nog even lekker rommelen in en om huis. Morgenavond naar de film met man, naar de nieuwste Tarantino: inglorius bastards.

Detlev zit wel lekker in zijn eenkennige fase. Zelfs als hij bij man zit en ik kom binnen zit hij te jammeren en steeds naar mij te kijken, mamagek. Vanmiddag kwam schoonmoeder even langs en hij begon toch te huilen en haar angstig aan te kijken, en ze deed niet eens wat, ze stond gewoon naast de kinderstoel... Het is een fase, maar wel een vervelende...
Het is wat de laatste loodjes Nala, hopelijk slaap je lekker! Ik werd trouwens ook ziek ergens in de 37 of 38e week herinner in me ineens, echt even een buikgriepje. Ik maar hopen dat het begon, maar helaas ging dat niet op toen. Hopelijk voor jou geld dat niet... slaap lekker zo!
Het blijft afwachten Kay. Voel iedere keer wat, maar nog met niets tot gevolg.

Hoop dat het voorwerk een beetje scheelt straks met het "echte" werk...

Hier verder geen nieuws. Vandaag weer een saaie dag voor de boeg. Bah, ga echt wat zoeken om te kunnen doen.
Luitjes tot over een week! (vliegn om 15;30)

Nala sterkte meissie!! Ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachtn!!

xxxx
Oh, ben jaloers Amy, lekker op vakantie!

Geniet ervan! xxx
Vanmiddag was alles goed bij de vlos. Alleen mijn bloeddruk was iets omhoog (120/75), maar ze vond het nog perfect.

Ze lag er nog steeds goed voor en het hartje klonk prima.

De krampen zijn het echte voorwerk en de misselijkheid komt door hormoonveranderingen.

De vlos voorspelde dat zij het idee heeft dat het nog wel ff kan duren voordat de kleine komt.

Maar ze zei er gelijk achter aan dat haar voorspellingen ook niet altijd kloppen. (laten we het hopen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven