De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Haaai,

Hoe is het?

Nala, hoofdpijn weer over?

Vandaag had ik een gezellige dag. Kindjes waren superlief, einde van de middag naar mijn ouders gegaan om daar te eten. Ze hadden Mileen nog niet gezien na de vakantie,dus dat was gezellig. Nog even bij mijn opa en oma langsgegaan. Haha de score voor Milena: een dekbedovertrek van my little pony en een nieuwe puzzel .

Milena is zo lief nu. Echt een meisje, dol op speldjes en de my little pony's, kleine poesjes en alles wat ze leuk vindt is haar lieverlings... (vul maar in)

Bojan is echt een beertje. Hij is dol op zijn grote zus, als zij lacht, lacht hij. Lief is dat! Morgen moeten we naar het cb, ben benieuwd!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
MELD!!!
Amy, je had het over de moeder van Sophy, is dat de Sophy die ik ook ken via Viva?

Op welk topic schrijft ze nog meer? Ze had het toen ook al eens over d'r moeder.

Maar ons topic is helaas weg gezakt.

Hoofdpijn was gister gelukkig weer weg.

Volgens mij mag alles via de brievenpost, als het maar door de brievenbus past.

Moet tuurlijk wel meer postzegels op.

Super dag dus gister Frans, toppie!

Gisteravond zijn we eindelijk dan bij Tim geweest. Wat een heerlijk ventje is dat zeg! En hoe gek dat zij opeens een kleine hebben en wij straks ook.

Vent wil nooit een baby vasthouden, dat vindt 'ie eng. Nu toch wel gedaan, moet er toch aan wennen.

Veel kunnen vragen aan die vrienden (niet de gore details hoor ) vooral practische vragen.

Vannacht dacht ik weer dat het ging beginnen. Krampen waren heftiger dan die van het weekend. Heb echt van 11 tot 2 er wakker van gelegen.

Toen toch in slaap gevallen, tot nu net. Maar durf eigenlijk de deur niet uit.

Ben zo benieuwd of het nu gaat beginnen of dat het alleen maar voorwerk is.

De krampen waren echt menstuatieachtig. En die zijn bij mij nooit mild geweest. Was weer het oude, herkenbare gevoel.

Erg spannend dus allemaal.
Oehh spannend nala.

Sorry moet weer weg.
Spannend Nala! Wil niet vervelend doen maar voorweeen kunnen best pijnlijk zijn hoor.

Amy, super! Lijkt me wel dat hij via brievenbus kan dus met normale post. Mail me anders even wat je ervoor wil hebben en je banknummer kan ze het over maken.

Gisteravond uit eten geweest via restaurantweek. Echt super. Was echt een aanrader. Echt heerlijk eten, mooi restaurant en leuke bediening, niet zo stijf. Maar wel echt luxe, bestek werd opgedekt met handschoentje aan en zo. Echt leuk!

Al met al een superavond met heerlijk eten!

Hera, zijn jullie al geweest? of dit weekend?
12-9 hoef er niets voor te hebben hoor,. Dus als je me het adres geeft of ik stuur hem gewoon naar jou.

Spannend Nala!!

12-9 eten klinkt erg goed! beetje luxe is dan best weleens leuk he!
HAha Frans hij zal het wel niet lezen denk ik sssttttt.. Nee zijn balletjes kunnen er wel in.

Nala dan laat ze ze indalen hoe ze dat doenheb geen flauw idee.

Spannend meis.. Als het voor zondag niet gebeurd dan laten jullie mij het wel weten he ??!!!!

Star staat ook op springen dus dat is ook zo spannend.

EEms waar gaan jullie eigenlijk heen ?
Super, eems! Je mag hem ook naar mij sturen, adres staat op hyves.

Brabbel, mijn broers zijn allebei geopereerd. Was echt zielig, zakjes vast genaaid aan bovenbeen om even zo te houden of zo. Toen allebei tegelijk geopereerd dus twee oude waggelende mannetjes in huis. Weet niet of het ook zonder operatie kan.

Nog even en dan lekker vakantie
Even zwaai!

Nala Hoest met het ongedierte ?

Vandaag op cb alles in orde! Bojan doet het goed, 71 cm 8200 gram. Lekker ventje!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Auwwwwwwwww en ik he b er geen, maar zakjes aan beentjes genaaid , auw
een zak dan, benen heb ik wel. 2 zelfs
MELD

Hier gelukkig een goede nacht. Wel gedroomd dat ik mijn slijmprop verloor

Helaas om 6 uur al klaar wakker,dus er maar uit gegaan.

Ga ik vanmiddag nog wel ff een uurtje slapen.

Ongedierte zit er ws nog Frans. Ben het nu al zat. Lopen continu mensen rondom het huis. Hier en daar weer controleren en zo. Straks tuurlijk al het groen eruit. Tot 31 dec weinig privacy dus...
Hoop voor je dat het een voorspellende droom was. Wat een gedoe bij jullie allemaal zeg.

Brabbel, hele fijn vakantie.

Q, wat een mooie blog weer!

Frans, super dat bojan zo goed is gegroeid.

12-9 dat klinkt als een zeer geslaagde avond.

Wij zijn gisteravond geweest. Viel ons een beetje tegen. Ik had er meer van verwacht. Eten was goed maar waar we de vorige keer waren geweest was veel beter.

Maar wel een heerlijke avond gehad.

ga nu ook (weer hahah) eten.

Doeie
*negeert de verhalen over ballen en benen au*
Jammer Hera dat het niet zo lekker was. Als je volgend jaar stukkie wil rijden heb ik nog een aanrader voor je.

Nala, spannend wordt het nu hoor.

Hier verder niks melden,

Fijne avond!
auwauwauwauwuiiieeeeeee ik negeer ook ff je verhaal hoor hihihihi

jeetje ff een noodweertje hier..
Murning!

Wij hadden weer eens een gezellige avond. Was blij dat ik 4 vrienden had uitgenodigd om te komen pokeren.

Niet al te laat gemaakt, maar was erg gezellig.

Vannacht gelukkig goed geslapen. Wel weer met de bekende krampen, maar viel gelukkig iedere keer weer in slaap.

Vandaag weinig gepland. Wel jammer, wil ook wel weer eens op stap met mijn mannetje. Maar is het laatste verhuisweekend van het oude bedrijf.

Maandag gaat "de sleutel" over naar de nieuwe eigenaren. Best wel een gek gevoel. Maar ook wel prettig.

Is dat alvast afgesloten.

Vanaaf verjaardag van een vriend. Wil er nog wel ff naartoe.
Nala, ja wel gek om bedrijf dan zo 'weg' te doen.

Wel lekker zo'n rustig dagje.

Vervelend he die voorweeen, steeds die twijfel of het nu wel of niet iets is.

Net terug van boodschappen doen, blij dat Ties nu op bed ligt. Als het had gekund had ik hem gewoon in de winkel gelaten. Oh wat is ie vervelend vandaag. En dan zichzelf zo grappig vinden
quote:twaalfseptember schreef op 29 augustus 2009 @ 14:12:

Nala, ja wel gek om bedrijf dan zo 'weg' te doen.

Wel lekker zo'n rustig dagje.

Vervelend he die voorweeen, steeds die twijfel of het nu wel of niet iets is.

Net terug van boodschappen doen, blij dat Ties nu op bed ligt. Als het had gekund had ik hem gewoon in de winkel gelaten. Oh wat is ie vervelend vandaag. En dan zichzelf zo grappig vinden

Herkenbaar! Zal het aan het weer liggen?

We waren bij vrienden op bezoek. En Nick had zijn oren niet mee genomen (moet ook eerlijk zeggen dat we er om 10;15 waren en we om 14:15 weg gingen en we daar niet gingen/geen eten kregen dus meneer had dus zin in eten)

Maar pfff bleef maar vragen om chips, terwijl hij een bakje had gekregen. En mijn vriendin duidelijk nee had gezegd als het bakje leeg is etc. En ik dat ook had gezegd.

En nu baal ik omdat mijn vriendin erg specifiek tegen Luke zei"ik vind jou WEL erg leuk " Met andere woorden........

Mijn man vond dat ik gewoon om een boterham had moeten vragen....dat vond ik weer raar.

Kortom ik baal omdat het allemaal niet zo ging als ik had verwacht.

*mopper modus uit*

Nala,lastig hé al die voorweeën. Raar idee hoor om morgen definitief de sleutels in te leveren.
Hoop maar dat onze kids het morgen weer wat beter doen. Vanmiddag zelfde drama, zelfs fenne met houten stok op d'r hoofd geslagen.

En vind dat je best om een boterham had kunnen vragen hoor.

Ga heb verjaardag. Ga alleen hebben geen oppas.

Mmm, ik moet er echt heen anders had ik geruild met man en was ik lekker op de bank gaan liggen.

Brab, fijne vakantie! Hoop dat Kaj snel weer opknapt
Hera, wel een beetje een aparte opmerking van die vriendin. Ik had denk ook om een boterham gevraagd.

Gewoon alleen voor Nick.

Hier kwamen de waterlanders vandaag eindelijk langs.

Zit mezelf al dagen in de weg en vanmiddag was het ff klaar.

Wil weg, maar als Vent dan iets voorstelt heb ik er geen zin in.

Uiteindelijk het boek gekocht van Claudia de Breij; "Krijg nou tieten".

Wat een geweldig boek is dat! Werd ik gelijk weer wat vrolijker van.

Daarna nam Vent mij mee naar de recreatieplas hier vlakbij. Lekker ff wat gegeten.

Dit deed ons beide zo goed.

Vent is ook zo lief voor mij. Maakt niet uit hoe vaak ik zit te mopperen. Hij hoort het iedere keer weer aan.

Nu nog ff naar verjaardag van een vriend. Gaan lekker op tijd, kan ik ook vroeg mijn bedje in kruipen.
Bij jullie dus ook een lekker dagje 12-9.

Brabbel, fijne vakantie! Hoop idd dat Kaj snel opknapt.
Geloof dat het hier vandaag wat beter gaat.

Nala, lekker dat jullie even samen weg zijn geweest. En leek me ook leuk boek van claudia de breij, vroeg me alleen af of het ook nog leuk was als je niet meer zwanger bent.
Murning! MELD!!!

Gister een gezellige avond gehad en het nog behoorlijk lang vol gehouden.

De laatste jaren was het vaak de mannen buiten, vrouwen binnen. Maar nu zaten we gewoon eens gemengd.

Was echt leuk en dan is het gesprekstof ook eens anders.

Vannacht weer die heftige krampen gehad, dat ik soms gewoon ff niet meer kon bewegen.

Volgens mijn schoonzus is mijn buik in een paar dagen tijd ook weer onwijs gezakt.

Wordt iig hard gewerkt in mijn buik.

Straks komen oom en tante nog ff huis kijken en vanaaf eten bij mijn paps en mams.

12-9, ik denk dat het ook nog een leuk boek is, als je niet meer zwanger bent.

Denk wel dat je em niet moet lezen als je nooit zwanger bent geweest.

Heb je toch minder herkenningspunten zeg maar.

Maar het is zo'n leuk boek, echt een aanrader voor zwangeren of als je zwanger bent geweest.
Kom er maar uit Nalabeeb!!!

Hera, wat een lullige opmerking van je vriendin. Die heeft zelf geen kinderen zeker? Anders ze gje zoiets toch niet en biedt je een boterham aan!

Hopnelijk zijn alle kindjes weer hun lieve zelf!

Milena is een beetje ziek v andaag. Armerd had ook ineens koorts. Ze wil ook meteen niks eten en het is al zo'n kipje.

Ow en Bojan heeft een tand!!! Jeujj de eerste! Sukkeltje heeft ook meteen in zijn tong gebeten. Zieltje. Ik heb het wel weer gehad alleen trouwens. Ik heb echt het idee dat ik vastzit thuis, ook al ben ik veel weg. Het kost me veel energie en gisteren was ik ook echt moe. Ben al o 2030 naar boven gegaan, maar kindjes waren onrustig en pas o 12 uur stil. Daarna wel weer om het uur wakker, grrr.

Ow en Bojan gisteren in de schommel gezet. Hij was echt helemaal het mannetje! ZO lief! Zal een foto op mijn hyves zetten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven